- Μηνύματα
- 25.570
- Reaction score
- 22.093
«...και μετά το χούι», που λέει και η Λαϊκή θυμοσοφία. Ευρισκόμουν που λέτε μέσα σε κατάστημα γνωστής αλυσίδας πώλησης ηλεκτρικών ειδών, συγκεκριμένας της...» γκουχ, γκουχ, «περιμένοντας τη σειρά μου. Κόσμος πήγαινε κι ερχόταν, δόσεις από 'δώ, λίστες γάμου από 'κεί, ψυγεία, πλυντήρια, πλάσματα, και που και πού και καμιά LCD τηλεόραση. Ως γνήσιος θιασώτης των ηχητικών, πείραζα κάτι κόμπακτ πεντακάναλα ντιβιντοραδιοενισχυτοηχεία, προσπαθώντας να μαντέψω, πώς διάολο αλλάζει σταθμούς ένα από δαύτα, σιγομουρμουρίζοντας κάτι για τους πόντιους που εργάζονται στο τμήμα σχεδιασμού της Matsushita. Απάνω που ήμουν έτοιμος να καταλάβω το ποντιακόν του πράγματος, πέφτει το μάτι μου στο από κάτω ράφι, όπου φιλοξενούνταν άλλη παρεμφερής συσκευή, γνωστής Ελληνικής φίρμας, που δραστηριοποιείται στα ηχεία, αλλά όχι ιδιαίτερα στα ενεργά ηλεκτρονικά, συγκεκριμένα της» ... αααααψούουουουουουουου! (Μπαααα, ποια να με μελετάει άραγε, η Νικόλ Κίντμαν, ή η Αποστολία Ζώη...)
- «Βρε για δες», λέω του πωλητή, «που η...» γκουχ γκουχ, (μπα σε καλό μου), «βάλθηκε να ταράξει και τα νερά της χοουμσινεμάδικης καταναλωτικής μας νιρβάνας».
- «Μπα, μη μασάς», μου λέει. Τώρα, για να σας πω την πάσα αλήθεια, άλλο μου είπε: «Μην πάρεις». Ο πωλητής!
- «Μα γιατί», ενίσταμαι, «μια χαρά κατασκευαστής είναι. Τουλάχιστον τα ηχεία του σκίζουν».
- «Κοίτα να δεις», μου λέει», κάποτε φέρναμε έναν ενισχυτή του»...
- «Ποιόν ρε, εκείνον τον όρθιο, το μονομπλόκ;»
- «Όχι, άλλο μοντέλο, κανονικό, δικάναλο σε ενιαίο σασί».
- «Ε, και λοιπόν;»
- «Ε, να, μια μέρα τον φέρνει πίσω ένας πελάτης με βλάβη. Τον στείλαμε στο σέρβις. Μετά από καμιά 15αριά μέρες ξαναχάλασε. Τον έπιασε ο... και τον άνοιξε. Και είδα πάνω σε έναν πυκνωτή κολλημένο ένα χαρτάκι με μια ημερομηνία. Όχι τίποτα περιποιημένα πράγματα. Ένα απλό στραβοκομμένο χαρτάκι. Τι τους λες μετά...»
Και προσέξτε τώρα. Όχι δηλαδή ότι πείραζε το χαρτάκι. Στο κάτω της γραφής, τη δουλειά την κάνει μια χαρά. Όταν και εάν το μηχάνημα ξαναπάει για σέρβις, ο τεχνικός θα θυμηθεί πότε αλλάχθηκε αυτός ο πυκνωτής. Και ο πυκνωτής μια χαρά είναι, και ο ενισχυτής μια χαρά θα παίζει, μάλλον, (αν δεν έχει κάποιο συγκεκριμέξο πρόβλημα που τον οδήγησε σε δεύτερη βλάβη τόσο σύντομα). Όμως, είναι η εικόνα που δίνει προς τα έξω αυτή η προχειροδουλειά. Και να πει κανείς ότι δεν υπάρχουν λύσεις; Πόσο δύσκολο είναι να στήσει κανείς ένα βλαβολόγιο σε Access. Με τις ημερομηνίες του, τα στατιστικά του, τα γραφήματά του, να δίνει αμέσως και με σαφήνεια τι δεν πήγε καλά, σε ποια συσκευή, με ποιο SN και ποιο revision, και πόσο συχνά. Τόσο δύσκολο είναι;
Τι ζημιά μπορεί να κάνει ένα ταπεινό χαρτάκι...
(Τελικά, τον ποντιακό δεσμό δεν τον έλυσα, αλλά αυτό το Panasonic με την καθρεπτίζουσα όψη, (λέξη και αυτή...) είναι κουκλί. Όχι βέβαια τόσο κουκλί, όσο η Αποστολία Ζώη. Εντάξει, και η Νικόλ καλή είναι, εκεί θα τα χαλάσουμε τώρα);
- «Βρε για δες», λέω του πωλητή, «που η...» γκουχ γκουχ, (μπα σε καλό μου), «βάλθηκε να ταράξει και τα νερά της χοουμσινεμάδικης καταναλωτικής μας νιρβάνας».
- «Μπα, μη μασάς», μου λέει. Τώρα, για να σας πω την πάσα αλήθεια, άλλο μου είπε: «Μην πάρεις». Ο πωλητής!
- «Μα γιατί», ενίσταμαι, «μια χαρά κατασκευαστής είναι. Τουλάχιστον τα ηχεία του σκίζουν».
- «Κοίτα να δεις», μου λέει», κάποτε φέρναμε έναν ενισχυτή του»...
- «Ποιόν ρε, εκείνον τον όρθιο, το μονομπλόκ;»
- «Όχι, άλλο μοντέλο, κανονικό, δικάναλο σε ενιαίο σασί».
- «Ε, και λοιπόν;»
- «Ε, να, μια μέρα τον φέρνει πίσω ένας πελάτης με βλάβη. Τον στείλαμε στο σέρβις. Μετά από καμιά 15αριά μέρες ξαναχάλασε. Τον έπιασε ο... και τον άνοιξε. Και είδα πάνω σε έναν πυκνωτή κολλημένο ένα χαρτάκι με μια ημερομηνία. Όχι τίποτα περιποιημένα πράγματα. Ένα απλό στραβοκομμένο χαρτάκι. Τι τους λες μετά...»
Και προσέξτε τώρα. Όχι δηλαδή ότι πείραζε το χαρτάκι. Στο κάτω της γραφής, τη δουλειά την κάνει μια χαρά. Όταν και εάν το μηχάνημα ξαναπάει για σέρβις, ο τεχνικός θα θυμηθεί πότε αλλάχθηκε αυτός ο πυκνωτής. Και ο πυκνωτής μια χαρά είναι, και ο ενισχυτής μια χαρά θα παίζει, μάλλον, (αν δεν έχει κάποιο συγκεκριμέξο πρόβλημα που τον οδήγησε σε δεύτερη βλάβη τόσο σύντομα). Όμως, είναι η εικόνα που δίνει προς τα έξω αυτή η προχειροδουλειά. Και να πει κανείς ότι δεν υπάρχουν λύσεις; Πόσο δύσκολο είναι να στήσει κανείς ένα βλαβολόγιο σε Access. Με τις ημερομηνίες του, τα στατιστικά του, τα γραφήματά του, να δίνει αμέσως και με σαφήνεια τι δεν πήγε καλά, σε ποια συσκευή, με ποιο SN και ποιο revision, και πόσο συχνά. Τόσο δύσκολο είναι;
Τι ζημιά μπορεί να κάνει ένα ταπεινό χαρτάκι...
(Τελικά, τον ποντιακό δεσμό δεν τον έλυσα, αλλά αυτό το Panasonic με την καθρεπτίζουσα όψη, (λέξη και αυτή...) είναι κουκλί. Όχι βέβαια τόσο κουκλί, όσο η Αποστολία Ζώη. Εντάξει, και η Νικόλ καλή είναι, εκεί θα τα χαλάσουμε τώρα);