- Μηνύματα
- 28.176
- Reaction score
- 58
Αγνωστοι - Unknown (2007)
Με την πρώτη ματιά, οι «Αγνωστοι» θυμίζουν θρίλερ με έναν μηχανισμό μυστηρίου, όπως το βίαιο «Σε είδα». Στην πραγματικότητα όμως, οι ομοιότητες είναι επιφανειακές, ενώ υπάρχουν περισσότερες αναφορές στο «Memento», τους «Συνήθεις υπόπτους» ή το «Reservoir dogs».
Οι «Αγνωστοι» έχουν μια καλή ιδέα και ένα εξαιρετικό καστ για να τη στηρίξει. Το πρόβλημα είναι ότι ο σκηνοθέτης Σάιμον Μπραντ δεν δείχνει να έχει την ικανότητα ή την εμπειρία να χειριστεί το υλικό που του προσφέρεται.
Oι «Αγνωστοι» θα μπορούσαν να είναι και θεατρικό έργο, αφού το βασικό μέρος της ταινίας διαδραματίζεται μέσα σε μια αποθήκη. Πέντε άντρες ξυπνούν μέσα σε μια αποθήκη, που βρίσκεται στη μέση της ερήμου. Είναι χτυπημένοι, με πληγές, δεμένοι. Και ούτε καν δεν θυμούνται ποιοι είναι.
Σιγά σιγά κάποιες αναμνήσεις επιστρέφουν και αντιλαμβάνονται ότι με κάποιο τρόπο αποτελούν μέρος ενός σχεδίου απαγωγής. Θύμα της, ένας πλούσιος επιχειρηματίας, η γυναίκα του οποίου είναι έτοιμη να πληρώσει ένα μεγάλο ποσό ως λύτρα. Ομως, έχει συμβεί ένα ατύχημα που έχει αλλάξει την κατάσταση. Σε μια πυρκαγιά που ξέσπασε μέσα στην αποθήκη, απελευθερώθηκαν αέρια που προκάλεσαν στους πάντες προσωρινή αμνησία. Το βασικό πρόβλημα τώρα πια δεν είναι η απαγωγή, αλλά ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός.
Κανείς πλέον δεν γνωρίζει ποιος είναι ο επιχειρηματίας, ποιοι οι απαγωγείς, ποιος ο μυστικός αστυνομικός που έχει βρεθεί στον τόπο του εγκλήματος.
Το μυστήριο που αναπτύσσεται είναι πολύ ενδιαφέρον. Ωστόσο, ο Μπραντ δεν καταφέρνει απόλυτα να σπάσει τη θεατρικότητα της ιστορίας, ενώ και το σενάριο χρειαζόταν να δουλευτεί περισσότερο για να αξιοποιήσει την καλή αρχική ιδέα.
Το καστ αποτελείται από μια ομάδα πολύ καλών ηθοποιών, που μπορούν να στηρίξουν τους ρόλους τους. Και οι ίδιοι όμως είναι βέβαιο ότι θα τους ήθελαν πιο ανεπτυγμένους, όπως και ότι οι «Αγνωστοι» θα ήταν ένα πολύ καλύτερο θρίλερ αν δεν κατέφευγε σε ευκολίες προς το φινάλε.
Με την πρώτη ματιά, οι «Αγνωστοι» θυμίζουν θρίλερ με έναν μηχανισμό μυστηρίου, όπως το βίαιο «Σε είδα». Στην πραγματικότητα όμως, οι ομοιότητες είναι επιφανειακές, ενώ υπάρχουν περισσότερες αναφορές στο «Memento», τους «Συνήθεις υπόπτους» ή το «Reservoir dogs».
Οι «Αγνωστοι» έχουν μια καλή ιδέα και ένα εξαιρετικό καστ για να τη στηρίξει. Το πρόβλημα είναι ότι ο σκηνοθέτης Σάιμον Μπραντ δεν δείχνει να έχει την ικανότητα ή την εμπειρία να χειριστεί το υλικό που του προσφέρεται.
Oι «Αγνωστοι» θα μπορούσαν να είναι και θεατρικό έργο, αφού το βασικό μέρος της ταινίας διαδραματίζεται μέσα σε μια αποθήκη. Πέντε άντρες ξυπνούν μέσα σε μια αποθήκη, που βρίσκεται στη μέση της ερήμου. Είναι χτυπημένοι, με πληγές, δεμένοι. Και ούτε καν δεν θυμούνται ποιοι είναι.
Σιγά σιγά κάποιες αναμνήσεις επιστρέφουν και αντιλαμβάνονται ότι με κάποιο τρόπο αποτελούν μέρος ενός σχεδίου απαγωγής. Θύμα της, ένας πλούσιος επιχειρηματίας, η γυναίκα του οποίου είναι έτοιμη να πληρώσει ένα μεγάλο ποσό ως λύτρα. Ομως, έχει συμβεί ένα ατύχημα που έχει αλλάξει την κατάσταση. Σε μια πυρκαγιά που ξέσπασε μέσα στην αποθήκη, απελευθερώθηκαν αέρια που προκάλεσαν στους πάντες προσωρινή αμνησία. Το βασικό πρόβλημα τώρα πια δεν είναι η απαγωγή, αλλά ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός.
Κανείς πλέον δεν γνωρίζει ποιος είναι ο επιχειρηματίας, ποιοι οι απαγωγείς, ποιος ο μυστικός αστυνομικός που έχει βρεθεί στον τόπο του εγκλήματος.
Το μυστήριο που αναπτύσσεται είναι πολύ ενδιαφέρον. Ωστόσο, ο Μπραντ δεν καταφέρνει απόλυτα να σπάσει τη θεατρικότητα της ιστορίας, ενώ και το σενάριο χρειαζόταν να δουλευτεί περισσότερο για να αξιοποιήσει την καλή αρχική ιδέα.
Το καστ αποτελείται από μια ομάδα πολύ καλών ηθοποιών, που μπορούν να στηρίξουν τους ρόλους τους. Και οι ίδιοι όμως είναι βέβαιο ότι θα τους ήθελαν πιο ανεπτυγμένους, όπως και ότι οι «Αγνωστοι» θα ήταν ένα πολύ καλύτερο θρίλερ αν δεν κατέφευγε σε ευκολίες προς το φινάλε.