Αλυσίδες

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Που είναι το κράτος;

Μου επιτρέπεις ddhydrogen να το κάνω πενηνταράκια;

Η συνοχή των κόκκων της άμμου διαταράσεται όταν η επιφάνεια που ασκεί την πίεση είναι μικρή. Μόλις βουλιάξατε!

Το χιόνι όταν πιεστεί η συνοχή του γίνεται μεγαλύτερη, σχεδόν πάγος. Καλό πατινάζ!
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Που είναι το κράτος;

Καλέ μου φίλε...
Το πρώτο είναι σωστό...
Το δεύτερο... ~ δες το λιγάκι... δοκίμασε στο χιόνι με στενό... θα δεις ότι πάει καλύτερα...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Που είναι το κράτος;

Καλέ μου φίλε...
Το πρώτο είναι σωστό...
Το δεύτερο... ~ δες το λιγάκι... δοκίμασε στο χιόνι με στενό... θα δεις ότι πάει καλύτερα...
Αυτό λέω κι εγώ για το δεύτερο.

Πότε έχεις καλύτερο έλεγχο σε παγωμένη επιφάνεια, όταν φοράς πέδιλα του πατινάζ ή όταν φοράς γαλότσες;

Μάλλον δεν έγινα αντιληπτός στο δεύτερο.
 

Μηνύματα
800
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Που είναι το κράτος;

Καλέ μου φίλε...
δοκίμασε στο χιόνι με στενό... θα δεις ότι πάει καλύτερα...
100%!:444:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1lTHz9]

Λαστιχο απο WRC
 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Re: Που είναι το κράτος;

και υπάρχει και κάτι ακόμα... το ελαστικό όσο φαρδύ και στενό να είναι είναι ελαστικό με την ιδιότητα να γίνεται κούτσουρο σε παγωμένες θερμοκρασίες. Ετσι μόλις παγώσει το πατημένο χιόνι απο κάτω απο το λάστιχο ή το λάστιχο εκτεθεί σε σεβαστούς -μείον βαθμούς τότε γίνεται τόσο ακαμπτο που γλυστράει απίστευτα.

Για αυτό εχουν τα Winter Tyres που εχουν βάση σιλικονούχα και άλλα υλικά που δεν παγώνουν τόσο ευκολα. Δεν εχουν καρφιά και άλλα τέτοια που φαντάζονται πολλοί απλά εχουν μια τέτοια σύνθεση που όσο και να παγώσουν εχουν πάλι μια κολώδη υφή και κολάνε πολύ καλά ακόμα και στον πάγο.

Εγώ πρίν γεννηθούν οι κόρες το είχαμε κάθε χρόνο και πηγαίναμε οδικώς στην Αυστρία για Χριστουγεννιάτικες διακοπές. Είχα τότε ενα PASSAT με χειμερινά λάστιχα. Είχα ενα σέτ αγοράσει και τα είχα μόνιμα στο Βουλκανιζατέρ μου, και τα φόραγα 15 Νοεμβρίου και τα ξεπαπούτσωνα μετά την 1 Μαρτίου.

Με τα λάστιχα αυτά και χωρίς να είμουν 4χ4 είχα συμπεριφορά καλύτερη απο σχεδόν όλα τα 4χ4 που δεν είχαν χειμερινά λάστιχα. Μάλιστα αμα βλέπατε διαδρομές που κάναμε μέσα σε χιονοθύελλα θα λέγατε δεν γίνεται να πηγαίνει ετσι σίγουρα εχει κίνηση και στις 4 ρόδες... και όμως το αμάξι πήγαινε κούρσα!!!

Η μόνη λύση είναι αυτή. 450 ευρώ κόστισαν τα 4 λάστιχα και κάθε παπούτσωμα και ξεπαπούτσωμα στον φίλο με το Βουλκανιζατέρ του εδινα και ενα 30άρι έτσι για την φύλαξη κιόλας! Βασικά δεν ήθελε τίποτε απο χρήματα, ενα καφέ απο το Starbucks μου έλεγε του αρκεί να τον κέρναγα.. αλλά δεν μου πήγαινε... φύλαξη, αλλαγή, βάλε βγάλε, ζυγοστάθμιση... δεν λεει και λίγα του έδινα!

Μόνο η συμπεριφορά τους και σε βρεγμένο να βλέπατε, δεν καταλάβαιναν τίποτε!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Που είναι το κράτος;

Χθες είδα ένα Χ3 να σπινάρει ανεπανόρθωτα. Ο οδηγός είχε βάλει εκείνο που πάει επάνω στις ζάντες, όχι αλυσίδες. Δεν πάει να πει ότι με το που βάζουμε τα βοηθητικά τότε το αμάξι είναι σαν να πατάει σε στεγνό. Αλλά...ψιλά γράμματα.

Ο συγκεκριμένος τύπος, Μιχάλη, πρέπει να ήταν για πολλές κλωτσιές......

Είχε τέτοιες:







και αν πρόσεξες δεν τις είχε στηρίξει/ κλειδώσει σωστά!!!
Γκάζωνε και αυτές περιστρέφονταν πάνω στο λάστιχο (σχεδόν ξεκούμπωναν στο τέλος του βίντεο!!!!!!)

Αλλάαα.....
το μέγιστο λάθος ήταν πως είχε βάλει τις αλυσίδες στους πίσω τροχούς!!!
Ποιος του πούλησε τις αλυσίδες χωρίς να του πει πως το πρωταρχικό μέλημα είναι να έχουμε τιμόνι????? :111: :111:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: Που είναι το κράτος;


Τα λάστιχα με καρφιά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ΜΟΝΟ αν ΟΛΟΚΛΗΡΗ η διαδρομή μας είναι χιονισμένη!!
Αν μέχρι να φθάσουμε στο χιόνι κάνουμε λίγα χιλιόμετρα σε καθαρή άσφαλτο θα αρχίσουμε να εκσφενδονίζουμε τα καρφιά στα χαντάκια και τα απέναντι αυτοκίνητα......Και όταν θα τα χρειαζόμαστε (τα καρφιά) δεν θα τα έχουμε!!! :126:

Δεν θέλω καν να φαντάζομαι τον....καρφοπόλεμο ( :137: ) στις πόλεις από επίδοξους Loeb που έβαλαν λάστιχα με καρφιά για να ανέβουν στα Καλάβρυτα οδηγώντας με τις πόρτες..... :116:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Που είναι το κράτος;

Και κάτι άλλο.....
Υπάρχουν αλυσίδες χιονιού και αλυσίδες πάγου (έτσι για να μας μπλέξω περισσότερο :138: ) που διαφέρουν κυρίως στο τακούνι!! :126:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Που είναι το κράτος;

Και βεβαίως προσέχουμε πολύ τις διαστάσεις των τροχών μας.
Άλλη διάσταση ελαστικών (πχ γιατί βάλαμε άλλα ζαντολάστιχα μεγαλύτερων διαστάσεων) συνήθως απαιτεί νέες αλυσίδες.
Και στις περισσότερες περιπτώσεις μεγαλύτερα ζαντολάστιχα σημαίνει πως δεν χωρούν αλυσίδες στους τροχούς μας (βρίσκουν σε ακρόμπαρα/ ψαλίδια κλπ). Ακόμα και αν έχουμε παραγγείλει τα extra ζαντολάστιχα από την αντιπροσωπία όταν αγοράζαμε το αυτοκίνητο!!! (το γράφουν και τα βιβλιαράκια του κατασκευαστή άλλωστε).
Πχ πολλά αυτοκίνητα έρχονται με 16άρες ζάντες και μπορείς με extra κόστος (μικρό) να το φέρεις με 17άρες από το εργοστάσιο. Και αλυσίδες να μην μπαίνουν!!!!!!! (ακόμα και σε αυτοκίνητα που πχ έρχονται με 17άρες στον standard εξοπλισμό αλλά υπάρχουν και άλλες εκδόσεις με 15άρες ή 16άρες)



Αν πάντως ήθελα αλυσίδες θα αγόραζα τέτοιες:





που είναι πιο ακριβή (παίζουν γύρω στα 75-100€) αλλά είναι πολύ καλύτερες και σε απόδοση αλλά και σε κραδασμούς/ φθορές στο αυτοκίνητο!!
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Που είναι το κράτος;

Ερώτηση:
Το πρωταρχικό μέλημα είναι είναι το τιμόνι ανεξαρτήτως κίνησης;
Δηλαδή σε ένα πισωκίνητο οι αλυσίδες (όταν μιλάμε για ένα ζευγάρι) μπαίνουν στους εμπρός;
Δηλαδή ο κανόνας είναι πάντα στους εμπρός τροχούς, το ένα ζευγάρι αλυσίδες, ανεξαρτήτως κίνησης;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.899
Reaction score
12.106
Απάντηση: Που είναι το κράτος;

Αν πάντως ήθελα αλυσίδες θα αγόραζα τέτοιες:





που είναι πιο ακριβή (παίζουν γύρω στα 75-100€) αλλά είναι πολύ καλύτερες και σε απόδοση αλλά και σε κραδασμούς/ φθορές στο αυτοκίνητο!!
Ποιες είναι αυτές Γιάννη;
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.899
Reaction score
12.106
Απάντηση: Re: Που είναι το κράτος;

Ερώτηση:
Το πρωταρχικό μέλημα είναι είναι το τιμόνι ανεξαρτήτως κίνησης;
Δηλαδή σε ένα πισωκίνητο οι αλυσίδες (όταν μιλάμε για ένα ζευγάρι) μπαίνουν στους εμπρός;
Δηλαδή ο κανόνας είναι πάντα στους εμπρός τροχούς, το ένα ζευγάρι αλυσίδες, ανεξαρτήτως κίνησης;
Μόνο μπροστά αλυσίδες σε πισωκίνητο, είν' ένας ασφαλής τρόπος να... μην πας πουθενά!
 

Μηνύματα
800
Reaction score
0
Re: Που είναι το κράτος;

Ερώτηση:
Το πρωταρχικό μέλημα είναι είναι το τιμόνι ανεξαρτήτως κίνησης;
Δηλαδή σε ένα πισωκίνητο οι αλυσίδες (όταν μιλάμε για ένα ζευγάρι) μπαίνουν στους εμπρός;
Δηλαδή ο κανόνας είναι πάντα στους εμπρός τροχούς, το ένα ζευγάρι αλυσίδες, ανεξαρτήτως κίνησης;
Μετα σου λεει οτι εγραψε το βιβλιο με τον Μενιο!:136::136:
Τι ψευτης :136::143:!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Που είναι το κράτος;

Ερώτηση:
Το πρωταρχικό μέλημα είναι είναι το τιμόνι ανεξαρτήτως κίνησης;
Δηλαδή σε ένα πισωκίνητο οι αλυσίδες (όταν μιλάμε για ένα ζευγάρι) μπαίνουν στους εμπρός;
Δηλαδή ο κανόνας είναι πάντα στους εμπρός τροχούς, το ένα ζευγάρι αλυσίδες, ανεξαρτήτως κίνησης;

Πάντα στους μπροστινούς τροχούς.
Όπως καταλαβαίνεις, τα μπροσθιοκίνητα έχουν πλεονέκτημα αφού θα έχουν και τιμόνι και καλύτερη πρόσφυση για την επιτάγχυσνη/ επιβράδυνση :126:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Που είναι το κράτος;

Μόνο μπροστά αλυσίδες σε πισωκίνητο, είν' ένας ασφαλής τρόπος να... μην πας πουθενά!

Αν έχεις ένα ζευγάρι αλυσίδες Δημήτρη, τις βάζεις μπροστά πάντα.
Αν δεν μπορείς να ξεκινήσεις λόγω μειωμένης πρόσφυσης (αν έχεις πισωκίνητο και τις βάλεις τις αλυσίδες - σωστά- εμπρός) τότε καλά θα κάνεις να το παρκάρεις γιατί φαντάσου το εξής σενάριο:

πισωκίνητο και το ένα ζεύγος αλυσίδων το βάζεις πίσω.
Καταφέρνεις να ξεκινήσεις αλλά πως θα στρίψεις? Πως θα φρενάρεις?
Το δε επικίνδυνο είναι πως θα την πληρώσει κάποιος από απέναντι.....
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.899
Reaction score
12.106
Απάντηση: Re: Που είναι το κράτος;

Αν έχεις ένα ζευγάρι αλυσίδες Δημήτρη, τις βάζεις μπροστά πάντα.
Αν δεν μπορείς να ξεκινήσεις λόγω μειωμένης πρόσφυσης (αν έχεις πισωκίνητο και τις βάλεις τις αλυσίδες - σωστά- εμπρός) τότε καλά θα κάνεις να το παρκάρεις γιατί φαντάσου το εξής σενάριο:

πισωκίνητο και το ένα ζεύγος αλυσίδων το βάζεις πίσω.
Καταφέρνεις να ξεκινήσεις αλλά πως θα στρίψεις? Πως θα φρενάρεις?
Το δε επικίνδυνο είναι πως θα την πληρώσει κάποιος από απέναντι.....
Ο προβληματισμός σου για τη μειωμένη κατευθυντικότητα και πέδηση με τις αλυσίδες πίσω, είναι δικαιολογημένος. Όμως χωρίς αλυσίδες στους κινητήριους τροχούς, σε επικλινή χιονισμένο δρόμο δεν πας πουθενά...

Η άποψή μου είναι πως τόσο στα πισωκίνητα όσο και στα τετρακίνητα (ειδικά σε soft-roaders με συνεκτικό συμπλέκτη για κεντρικό διαφορικό), πρέπει να τοποθετούνται αλυσίδες σε όλους τους τροχούς.

Αν πάντως εγώ είχα διαθέσιμο μόνο ένα ζευγάρι αλυσίδων για πισωκίνητο αυτοκίνητο και κινιούμουν σε ορεινό δρόμο, θα τις τοποθετούσα πίσω και θα πήγαινα με την ελάχιστη δυνατή ταχύτητα. Για κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με λίγο χιόνι και σχετικά υψηλές ταχύτητες (~50 χλμ/ώρα), μπροστά θα τις έβαζα κι εγώ.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: Που είναι το κράτος;

Η άποψή μου είναι πως τόσο στα πισωκίνητα όσο και στα τετρακίνητα (ειδικά σε soft-roaders με συνεκτικό συμπλέκτη για κεντρικό διαφορικό), πρέπει να τοποθετούνται αλυσίδες σε όλους τους τροχούς.
Πολύ σωστό!
Σε περιπτώσεις που χρειάζεται ανάβαση και κατάβαση σε βουνό όπως πχ σε χιονοδρομικά, η συνηθέστερη τακτική για ένα πισωκίνητο με ένα ζεύγος αλυσίδων, είναι πίσω στην άνοδο και μπροστά στην κάθοδο.

...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.853
Μηνύματα
3.065.180
Members
38.623
Νεότερο μέλος
parkrou
Top