Αναζήτηση ηχείων με υψηλή ευαισθησία



I

iason

Guest
Με δεδομένο ότι ακούς με ένα ηχείο 88 db περίπου, ποια θεωρείς ικανή ευαισθησία να σε καλύψει?
Πιστεύω οτι από θέμα ευαισθησίας και τώρα καλά είμαι ,δεν μπορώ να πώ οτι μου λείπει κατι .
Απλά εαν προχωρήσω σε αλλαγή πρωτη επιλογή είναι ηχείο ποιό ευαίσθητο.Δεν ξερω 93 , 94 ντεσιμπέλ ?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Πιστεύω οτι από θέμα ευαισθησίας και τώρα καλά είμαι ,δεν μπορώ να πώ οτι μου λείπει κατι .
Απλά εαν προχωρήσω σε αλλαγή πρωτη επιλογή είναι ηχείο ποιό ευαίσθητο.Δεν ξερω 93 , 94 ντεσιμπέλ ?
Για το τι αναφέρει η κάθε εταιρία και τι τελικά ισχύει στο θέμα της ευαισθησίας τα έχουμε πει δεκάδες φορές και δεν χρειάζεται να επανέλθουμε.

Μια γενική συμβουλή, επειδή πρώτων ζούμε στο 2018 και επιπλέον επειδή τα <<ευαίσθητα ηχεία>> έχουν τις ευαισθησίες τους...
Για όποιο ηχείο δεν βρίσκεις μετρήσεις στο διαδίκτυο, όσο και αν ψάξεις, απλά δεν ασχολείσαι! ;)
 

I

iason

Guest
Μπα..
Τέτοιο δε θέλει.
Διότι, πως θα ακούσει το χαρακτήρα του ενισχυτή; Των καλωδίων;
Όχι, φεύγει η μαγεία.

Κόρνα.
Με ένα ενεργό σαμπ από κάτω.
Έχει τέτοιες ωραίες, μουράτες, που αρέσουν και πολύ. Με το άσπρο το στρόγγυλο χωνί.
Καλά, όλα γω θα σας τα λέω;

Κώστα δεν τα συμπαθώ τα Σαμπ !!! Δεν μου αρέσουν ουτε σαν εικόνα διπλα στα ηχεία αλλα ουτε και σαν ηχος .
Αβανγκάρντ ντε.
 


I

iason

Guest
Παιδιά καλησπέρα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ολους για τις προτάσεις ,ιδέες , συμβουλές κτλ.
Θα εκτιμηθούν όλα και θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον.
Καλό βράδυ.:drinks:
 



PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Για δες κι αυτο,στα 3χιλιαρικα περιπου.
http://www.heco-audio.de/en/downloads/heco-direkt
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ισχύουν όσα αναφέρει η εταιρία.
Δεν υπάρχει μονάδα χαμηλών που να μπορεί να κατέβει στους 25 Hz, με υψηλή ευαισθησία και να φτάνει απροβλημάτιστα την συχνότητα διασταύρωσης.

Εδώ τα σχετικά...
https://www.hifitest.de/test/bildergalerie/lautsprecher_stereo/heco-direkt_12446/8
Η μέση ευαισθησία είναι στα 92 db και η απόκριση στους 40 Hz είναι 7 db κάτω με τα -3 να βρίσκονται περίπου στους 52.

Έχουν χιλιοειπωθεί αυτά περί ευαισθησίας, χαμηλού και ισχυρισμών εταιριών.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.006
Καλησπερίζω το ευγενές Φόρουμ ,
Μια και εχουμε μαζέψει κάνα φράγκο σκέφτομαι να κάνω μια αγορά(αναβαθμιση) ηχείο δαπέδου.
Βέβαια εδώ και τρία χρόνια εχω μπλέξει με ενα λαμπάτο 50 watt triode και εχω κολλήσει με τον ηχο του που οτιδήποτε άλλο ακούσω απλά δεν μου κάνει κλικ !!!
Αρα ψάχνουμε ενα ηχειο τρίδρομο με υψηλη ευαισθησία διοτι η συμβίωση με τον εν λογω ενισχυτή προβλεπεται μεγάλη.
Τώρα παίζει με ενα ηχείο τρίδρομο 90 d. Οταν αγοράσθηκε ο ενισχυτής το ηχειο που εχω υπήρχε.
O Χωρος κλασικά σαλόνι 35 τετ. Αφρόντιστος και ουτε και προκειται να φροντιστεί .Μουσικές ολα τα σχέδια ..... εντάσεις μετριες εως δυνατές . Μπάτζετ 5000 χιλ.
Το καινουργιο Klipsh RF-7 3 ειναι μία επιλογή .
Τι ψάχνω να βρώ ?
Ούτε εγώ το ξέρω !!!!! Απλά κατι καλύτερο σε σχεση με αυτό που εχω .
Eνισχυτής Cayin cs100a, Ηχειο Quadral platinum m4, Dac Teac ud503.
Streaming αποκλειστικά.
Θα σας ευχαριστήσω ολους για τις γνώμες σας συμβουλές κριτικές ,ολα δεκτά .

Φιλικά Ιάσων.:)
Ώστε θέλουμε ηχείο με ανώτερη ευαισθησία παραλλήλως όμως με χορταστική απόκριση στις χαμηλές οκτάβες,καθότι μας ικανοποιεί η τονική ισορροπία του παρόντος συνδυασμού εντός του δικού μας χώρου ακρόασης αλλά διαπιστώνουμε ότι μας λείπει η απαραμόρφωτη απόκριση άμα επιλέγουμε μέτριες προς υψηλές στάθμες.

Και όλα αυτά χωρίς περαιτέρω πρόθεση να επέμβουμε στην απόκριση της ενιαίας οντότητας που διαμορφώνεται σε συνεργασία με το χώρο...

Εφόσον θα βρισκόταν το ηχείο που θα μπορούσε να οδηγηθεί στην ωφέλιμη ζώνη ισχύος παρέχοντας τις πολυπόθητες στάθμες οφείλουmε καταρχάς να κρατάμε υπόψιν μας ότι από τη στιγμή που μεταβάλλονται οι στάθμες,αλλάζει σε κάποιον βαθμό και η αντιλαμβανόμενη τονική ισορροπία,τόσο ως προς το ίδιο το σύνολο όσο και ως προς την αλληλεπίδραση με το χώρο.Η νέα απόδοση δεν είναι υποχρεωτικό ότι θα μας ικανοποιεί το ίδιο.

Η αλλαγή ηχείου στις περισσότερες περιπτώσεις οδηγεί συχνά και σε δαφοροποιημένο μοτίβο πολικής απόκρισης,κάτι που συνεπάγεται ότι στη συνήθη - δηλαδή ανώτερη της κρίσιμης- απόσταση ακρόασης - έστω και αν η τελευταία μείνει απαράλλακτη - η τονική ισορροπία που θα συσταθεί υπό την επίδραση του πεδίου αντήχησης θα είναι αναλόγως διαφοροποιημένη.

The Terror...Δεν έχει καθιερωθεί αδίκως η σύσταση πρώτα να γίνεται επιλογή επιλογή ηχείου που θα προσαρμοστεί επιτυχώς σε δεδομένη χωροταξία και κατόπιν η αναζήτηση ενισχυτικών.Όταν δεν συνηγορεί υπέρ του διαβόλου,ο υποφαινόμενος εκτελεί χρέη πρεσβευτή για το κράτος της...άχαρης πραγματικότητας.

Ευαίσθητο ηχείο δεν σημαίνει υποχρεωτικώς και συμβατό φορτίο γι αναιμικούς ενισχυτές.
Το Klipsch RF7 θα το απέκλεια,διότι στις εκδόσεις του τείνει να εμφανίζει έντονες καθώς και γειτονικές μεταξύ τους διακυμάνσεις σε τιμή και φάση εμπέδησης στη ζώνη κάτω των 300 Hz,όπου αποδίδονται μεγάλα ποσά ενέργειας κατά την αναπαραγωγή.Το δε Forte III μολονότι φαντάζει ευκολότερο φορτίο,απαιτεί μεγάλη προσοχή κατά τη χωροταξία του για να πιάσει το κάτω όριο απόκρισης -που ξεκινά από τη δεύτερη οκτάβα- αλλά και να συνθέσει ικανοποιητική ηχητική σκηνή.

Παραδείγματος χάριν,δεν θα είναι χρήσιμη η τοποθέτηση του Forte πάνω σε σημεία ταπείνωσης στην απόκριση του δωματίου από τη δεύτερη οκτάβα και άνω,ούτε και ανύψωση εκείνου από το πάτωμα,προκειμένου να ένιωθε υποτίθεται ο ακροατής μιάν...ανόρθωση στη στερεοφωνική απεικόνιση - ΄΄θέλω να μου σηκωθεί το...soundstage΄΄ όπως θα έλεγε κάποιος ακροαματικόφιλος.

Γι αυτούς τους λόγους η πρόταση για οποιοδήποτε ηχείο ισοδυναμεί υπό αυτές τις συνθήκες με πρόσκληση για...κακά ξεμπερδέματα.
 

I

iason

Guest
Ώστε θέλουμε ηχείο με ανώτερη ευαισθησία παραλλήλως όμως με χορταστική απόκριση στις χαμηλές οκτάβες,καθότι μας ικανοποιεί η τονική ισορροπία του παρόντος συνδυασμού εντός του δικού μας χώρου ακρόασης αλλά διαπιστώνουμε ότι μας λείπει η απαραμόρφωτη απόκριση άμα επιλέγουμε μέτριες προς υψηλές στάθμες.

Και όλα αυτά χωρίς περαιτέρω πρόθεση να επέμβουμε στην απόκριση της ενιαίας οντότητας που διαμορφώνεται σε συνεργασία με το χώρο...

Εφόσον θα βρισκόταν το ηχείο που θα μπορούσε να οδηγηθεί στην ωφέλιμη ζώνη ισχύος παρέχοντας τις πολυπόθητες στάθμες οφείλουmε καταρχάς να κρατάμε υπόψιν μας ότι από τη στιγμή που μεταβάλλονται οι στάθμες,αλλάζει σε κάποιον βαθμό και η αντιλαμβανόμενη τονική ισορροπία,τόσο ως προς το ίδιο το σύνολο όσο και ως προς την αλληλεπίδραση με το χώρο.Η νέα απόδοση δεν είναι υποχρεωτικό ότι θα μας ικανοποιεί το ίδιο.

Η αλλαγή ηχείου στις περισσότερες περιπτώσεις οδηγεί συχνά και σε δαφοροποιημένο μοτίβο πολικής απόκρισης,κάτι που συνεπάγεται ότι στη συνήθη - δηλαδή ανώτερη της κρίσιμης- απόσταση ακρόασης - έστω και αν η τελευταία μείνει απαράλλακτη - η τονική ισορροπία που θα συσταθεί υπό την επίδραση του πεδίου αντήχησης θα είναι αναλόγως διαφοροποιημένη.

The Terror...Δεν έχει καθιερωθεί αδίκως η σύσταση πρώτα να γίνεται επιλογή επιλογή ηχείου που θα προσαρμοστεί επιτυχώς σε δεδομένη χωροταξία και κατόπιν η αναζήτηση ενισχυτικών.Όταν δεν συνηγορεί υπέρ του διαβόλου,ο υποφαινόμενος εκτελεί χρέη πρεσβευτή για το κράτος της...άχαρης πραγματικότητας.

Ευαίσθητο ηχείο δεν σημαίνει υποχρεωτικώς και συμβατό φορτίο γι αναιμικούς ενισχυτές.
Το Klipsch RF7 θα το απέκλεια,διότι στις εκδόσεις του τείνει να εμφανίζει έντονες καθώς και γειτονικές μεταξύ τους διακυμάνσεις σε τιμή και φάση εμπέδησης στη ζώνη κάτω των 300 Hz,όπου αποδίδονται μεγάλα ποσά ενέργειας κατά την αναπαραγωγή.Το δε Forte III μολονότι φαντάζει ευκολότερο φορτίο,απαιτεί μεγάλη προσοχή κατά τη χωροταξία του για να πιάσει το κάτω όριο απόκρισης -που ξεκινά από τη δεύτερη οκτάβα- αλλά και να συνθέσει ικανοποιητική ηχητική σκηνή.

Παραδείγματος χάριν,δεν θα είναι χρήσιμη η τοποθέτηση του Forte πάνω σε σημεία ταπείνωσης στην απόκριση του δωματίου από τη δεύτερη οκτάβα και άνω,ούτε και ανύψωση εκείνου από το πάτωμα,προκειμένου να ένιωθε υποτίθεται ο ακροατής μιάν...ανόρθωση στη στερεοφωνική απεικόνιση - ΄΄θέλω να μου σηκωθεί το...soundstage΄΄ όπως θα έλεγε κάποιος ακροαματικόφιλος.

Γι αυτούς τους λόγους η πρόταση για οποιοδήποτε ηχείο ισοδυναμεί υπό αυτές τις συνθήκες με πρόσκληση για...κακά ξεμπερδέματα.
Να απαντήσω ( διευκρινίσω ) οτι το ψαχνω ηχείο με υψηλή ευαισθησία ειναι σχετικό ,επειδή ολοι οι γνωρίζοντες και εσεις εδώ στο φόρουμ λενε οτι ενισχυτής λαμπάτος ισον αναιμικός και ανεπαρκής στην οδήγηση.
Ετσι σε μια υποτειθέμενη αλλαγή ηχείου κοίταξα μήπως ενα ποιό ευαίσθητο ηχείο ειναι καλύτερη επιλογή αλλά δεν το βλέπω.
Ακούω μουσική από το Quadral platinum m4(Συμφωνα με τις μετρήσεις λεει ο Petermeni 88.5 d) εδώ και 5 χρόνια περίπου .Τα πρώτα 2 και κατι χρόνια με Harman kardon HK990
2x 150 watt ,και στη συνεχεια με τη λάμπα 50 watt.
Mπορώ να σου υπογράψω οτι ο 2 χ 150 δεν οδηγούσε καλύτερα από τον ενισχυτή 2 χ 50 .Ο λαμπάτος δεν υστερεί σε τίποτα από τον ποιό ισχυρο .Ιδιος χωρος ιδια συνοδά ιδια γουστα .
Εγώ προσωπικά εάν προχωρήσω σε αντικατάσταση του ηχείου μου θα ηθελα να ακούσω σαν πρώτη επιλογή
Revel performa f208, Dali rubicon 8, Canton reference 7k.
Eάν απογοητευτώ από το αποτέλεσμα θα σταματήσω για αργότερα
Απλά το να εχεις λαμπάτο και να πρέπει να διαλέξεις κόρνα η ηχείο 100 ντ γιατί αλλιώς δεν ταιριάζει εμένα δεν μου κάθεται και πολύ καλά στο στομάχι.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Ο Cayin του Ιάσωνος διαθέτει τέσσερις λυχνίες εξόδου ανά κανάλι.
Τέτοιοι ενισχυτές εμφανίζουν χαμηλότερη αντίσταση εξόδου, με αποτέλεσμα να οδηγούν καλύτερα λογικής τιμής φορτία, που δεν παρουσιάζουν έντονες αποκλίσεις.

Μου αρέσουν οι επιλογές ηχείων σου, ιδίως τα Revel και τα Canton.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.006
Να απαντήσω ( διευκρινίσω ) οτι το ψαχνω ηχείο με υψηλή ευαισθησία ειναι σχετικό ,επειδή ολοι οι γνωρίζοντες και εσεις εδώ στο φόρουμ λενε οτι ενισχυτής λαμπάτος ισον αναιμικός και ανεπαρκής στην οδήγηση.
Ετσι σε μια υποτειθέμενη αλλαγή ηχείου κοίταξα μήπως ενα ποιό ευαίσθητο ηχείο ειναι καλύτερη επιλογή αλλά δεν το βλέπω.
Ακούω μουσική από το Quadral platinum m4(Συμφωνα με τις μετρήσεις λεει ο Petermeni 88.5 d) εδώ και 5 χρόνια περίπου .Τα πρώτα 2 και κατι χρόνια με Harman kardon HK990
2x 150 watt ,και στη συνεχεια με τη λάμπα 50 watt.
Mπορώ να σου υπογράψω οτι ο 2 χ 150 δεν οδηγούσε καλύτερα από τον ενισχυτή 2 χ 50 .Ο λαμπάτος δεν υστερεί σε τίποτα από τον ποιό ισχυρο .Ιδιος χωρος ιδια συνοδά ιδια γουστα .
Εγώ προσωπικά εάν προχωρήσω σε αντικατάσταση του ηχείου μου θα ηθελα να ακούσω σαν πρώτη επιλογή
Revel performa f208, Dali rubicon 8, Canton reference 7k.
Eάν απογοητευτώ από το αποτέλεσμα θα σταματήσω για αργότερα
Απλά το να εχεις λαμπάτο και να πρέπει να διαλέξεις κόρνα η ηχείο 100 ντ γιατί αλλιώς δεν ταιριάζει εμένα δεν μου κάθεται και πολύ καλά στο στομάχι.
Θεωρώντας ότι μέχρι τα αναγραφόμενα όρια θα υπήρχε γραμμική απόδοση ισχύος,τα 50 Watt απέχουν από τα 150 μόνο 4-5 dB στάθμης τα οποία μεταφράζονται σε ακόμα μικρότερη διαφορά ακουστότητας.

Έχουν ήδη αναλυθεί οι συνθήκες αποκομιδής ανάλογων εντυπώσεων.Τέτοιες αντιλήψεις διακυβεύονται πάντα σε παράγοντες όπως η απόσταση,μέση στάθμη ακρόασης και το ενεργειακό περιεχόμενο στο πρόγραμμα αναπαραγωγής.
https://www.avsite.gr/forum/threads/harbeth-shl5-plus-or-harbeth-40-1.163413/page-3#post-2269875
Γι αυτό και οι...EarFoot προτείνουν Moby και μεγάλα συμφωνικά έργα για την ουσιαστική αξιολόγηση της οδηγικής ικανότητας...
Ο Cayin του Ιάσωνος διαθέτει τέσσερις λυχνίες εξόδου ανά κανάλι.
Τέτοιοι ενισχυτές εμφανίζουν χαμηλότερη αντίσταση εξόδου, με αποτέλεσμα να οδηγούν καλύτερα λογικής τιμής φορτία, που δεν παρουσιάζουν έντονες αποκλίσεις.

Μου αρέσουν οι επιλογές ηχείων σου, ιδίως τα Revel και τα Canton.
Όσο ευνοϊκότερες συνθήκες οδήγησης και να δημιουργεί σε συνάρτηση με το περιεχόμενο του προγράμματος - εφόσον απαλειφόταν η μεταβλητή της εμπέδησης - ο παραλληλισμός πλήθους λυχνιών πριν το πρωτεύον τύλιγμα στο μετασχηματιστή εξόδου,άμα κάποιες ενότητες στο πρόγραμμα απαιτήσουν απόδοση ενέργειας ανώτερη των 50 Watt,τότε τα παρελκόμενα του ψαλιδισμού θα είναι προ των πυλών.
Πιστεύω οτι από θέμα ευαισθησίας και τώρα καλά είμαι ,δεν μπορώ να πώ οτι μου λείπει κατι .
Απλά εαν προχωρήσω σε αλλαγή πρωτη επιλογή είναι ηχείο ποιό ευαίσθητο.Δεν ξερω 93 , 94 ντεσιμπέλ ?
Δεν ενίσταμαι ο ίδιος για τις επιλογές ηχείων που έχει υπόψιν ο iason,φανερώνουν όμως αυτές ότι θέτει ως προτεραιότητα μάλλον μια διαφορετική τονική ισορροπία αντί ανώτερων στάθμεων μέσω ανόδου στην ευαισθησία - η οποία δεν υφίσταται.

The Terror...Η ζωή ούτως ή άλλως είναι πολύ σύντομη για να μην ικανοποιούμαστε δεόντως από όσα χρήματα μας παίρνει να....κάψουμε.;)
 
Last edited:

Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.985
Έχουν ήδη αναλυθεί οι συνθήκες αποκομιδής ανάλογων εντυπώσεων.Τέτοιες αντιλήψεις διακυβεύονται πάντα σε παράγοντες όπως η απόσταση,μέση στάθμη ακρόασης και το ενεργειακό περιεχόμενο στο πρόγραμμα αναπαραγωγής.
Αυτό που για καποιον είναι διακυβευση για καποιους άλλους είναι
ευελιξία και δυνατότητα περισσότερων επιλογών.

Γενικά μιλώντας το θεωρητικό μοντέλο και η λογική του, ενώ δεν είναι λάθος,
μπορεί να δεχτει στη πράξη αποκλισεις λόγω κάποιων συνθηκων που βάζει η ιδια η πραγματικότητα.
Είναι γνωστές, και δεν χρειάζονται ανάλυση. Κυρίως :

-Οι πολύ διαφορετικές συνθήκες ακρόασης, χωρος, ένταση, προτιμήσεις μουσικού προγραμματος
υποκειμενική αίσθηση καθαρότητας και αυξημένης ισχύος των ενισχυτών λυχνιας.
-Η συγκεκριμενη συνέργεια ενισχυτή με ηχείο.
-Η πολυ διαφορετική σε είδος και ποσότητα παραμόρφωση του κάθε ηχείου και γενικά παρουσίαση
της ηχογραφησης από αυτό.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.006
Αυτό που για καποιον είναι διακυβευση για καποιους άλλους είναι
ευελιξία και δυνατότητα περισσότερων επιλογών.

Γενικά μιλώντας το θεωρητικό μοντέλο και η λογική του, ενώ δεν είναι λάθος,
μπορεί να δεχτει στη πράξη αποκλισεις λόγω κάποιων συνθηκων που βάζει η ιδια η πραγματικότητα.
Είναι γνωστές, και δεν χρειάζονται ανάλυση. Κυρίως :

-Οι πολύ διαφορετικές συνθήκες ακρόασης, χωρος, ένταση, προτιμήσεις μουσικού προγραμματος
υποκειμενική αίσθηση καθαρότητας και αυξημένης ισχύος των ενισχυτών λυχνιας.
-Η συγκεκριμενη συνέργεια ενισχυτή με ηχείο.
-Η πολυ διαφορετική σε είδος και ποσότητα παραμόρφωση του κάθε ηχείου και γενικά παρουσίαση
της ηχογραφησης από αυτό.
Λάθος λάθος και λάθος...
Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και...θεωρητικούς.;)

Καλώς ή κακώς,έχω συμβιώσει με μονομπλόκ τελικούς ημιαγωγών οι οποίοι παρείχαν ένδειξη με ψηφία της αποδιδόμενης σε κάθε στιγμή ισχύος επί δεδομένου φορτίου.Κι εκεί που φαινόταν να κυμαίνεται στην επιλεγείσα στάθμη ακρόασης η ισχύς μεταξύ 5-15 Watt,παρεμβάλλονταν - αναλόγως του προγράμματος - συνεχώς στιγμιαίες μεταπτώσεις σε τριακονταπλάσιες τιμές...
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.884
Μηνύματα
3.032.356
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top