- Μηνύματα
- 4.543
- Reaction score
- 3.085
Καλησπέρα σε όλους
Ξεκινάω αυτή την κουβέντα, αφού φυσικά έχω κάνει κάποιες άλλες προκαταρτικές συζητήσεις, και στο αμερικάνικο φόρουμ και με την ίδια την Audyssey και με τον argi, που ως γνωστόν είναι από τους ολίγους(
εν Ελλάδι χρήστες και εγκαταστάτες του MultEQ Pro.
(Το "ολίγους" με ερωτηματικό. Μπορεί να είναι ο μόνος :113
.
Όλα ξεκίνησαν αφού διάβασα τα πλεονεκτήματα της εγκατάστασης σε ένα οποιοδήποτε - κατά την Audyssey - σύστημα οικιακού σινεμά, σε σχέση πάντα με αυτά που προσφέρει η εγκατάσταση DIY, όπως αυτή προκύπτει από τα εγκατεστημένα συστήματα της εταιρείας στους διάφορους ραδιοενισχυτές/ενισχυτές/προενισχυτες AV, έτσι όπως αυτά τα πλεονεκτήματα παρουσιάζονται και προβάλλονται εδώ.
Λοιπόν, μετά από τη συζήτηση στο αμερικάνικο φόρουμ, αποδείχθηκε ότι αυτό το "οποιοδήποτε" σύστημα δεν ισχύει, διότι για να τελεσφορήσει το calibration πρέπει ο ραδιο- ή προ-ενισχυτής να είναι συμβατός με το MultEQ Pro, ώστε να μπορέσει να κρατήσει την παραμετροποίηση που θα προκύψει από το calibration. Τη συζήτηση μπορείτε να την δείτε στις σελίδες του νήματος "Official" Audyssey Thread, στα εξής links (σελίδες του νήματος):
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=795421&page=1388 (Ξεκινάει από το post μου #41640, στο τέλος της σελίδας. Συνεχίζει στην επόμενη)
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=795421&page=1389 (Η συζήτηση τελειώνει με το τελευταίο μου post #41661 και την απάντηση του Kal Rubinson, συντάκτη του Stereophile, στο post του #41667).
Κάποια συμπεράσματα:
1) Οι παλιότεροι AV Pro της Onkyo PR-SC885P & PR-SC886P, καθώς και κάποιοι άλλοι παλιότεροι της Integra, της Denon, της NAD και της Crestron είναι συμβατοί με το MultEQ Pro, άρα μπορούν να "συγκρατήσουν" όλη την παραμετροποίηση που θα προσφέρει ένα τέτοιο καλιμπράρισμα.
2) Κάποιοι από τους νεότερους είναι επίσης συμβατοί, όπως π.χ. κάποιοι της Denon, της Integra και ο PR-SC5508 της Onkyo, αλλά, κατά περίεργο τρόπο, όχι ο PR-SC5507.
3) Παλιότερα η ίδια η Audyssey είχε κυκλοφορήσει ένα stand-alone Sound Equalizer, πανάκριβο ($2500), ο οποίος μπορούσε να εισαχθεί στο σύστημα ανάμεσα στον AVR ή τον AV pro και να δεχθεί το - παλιό - MultEQ Pro, που όμως είναι πλεόν άχρηστος αφού αυτά πλέον υπερκαλύπτονται από το ενσωματωμένο MultEQ XT 32, που υπάρχει στις νεότερες μονάδες. Αυτά τουλάχιστον ισχυρίζεται ο Kal Rubinson στο τελευταίο του post, που αναφέρω πιο πάνω.
Τώρα, πώς έγινε παλιότερες μονάδες να συμπεριληφθούν στις συμβατές και νεότερες να αποκλεισθούν, είναι ένα ζήτημα που μόνο οι κατασκευαστές μπορούν να το απαντήσουν. Οπότε παραμένει και το ερώτημα του νήματος: Είναι τελικά για όλους το MultEQ Pro ή όχι;
-
Ξεκινάω αυτή την κουβέντα, αφού φυσικά έχω κάνει κάποιες άλλες προκαταρτικές συζητήσεις, και στο αμερικάνικο φόρουμ και με την ίδια την Audyssey και με τον argi, που ως γνωστόν είναι από τους ολίγους(
(Το "ολίγους" με ερωτηματικό. Μπορεί να είναι ο μόνος :113
Όλα ξεκίνησαν αφού διάβασα τα πλεονεκτήματα της εγκατάστασης σε ένα οποιοδήποτε - κατά την Audyssey - σύστημα οικιακού σινεμά, σε σχέση πάντα με αυτά που προσφέρει η εγκατάσταση DIY, όπως αυτή προκύπτει από τα εγκατεστημένα συστήματα της εταιρείας στους διάφορους ραδιοενισχυτές/ενισχυτές/προενισχυτες AV, έτσι όπως αυτά τα πλεονεκτήματα παρουσιάζονται και προβάλλονται εδώ.
Λοιπόν, μετά από τη συζήτηση στο αμερικάνικο φόρουμ, αποδείχθηκε ότι αυτό το "οποιοδήποτε" σύστημα δεν ισχύει, διότι για να τελεσφορήσει το calibration πρέπει ο ραδιο- ή προ-ενισχυτής να είναι συμβατός με το MultEQ Pro, ώστε να μπορέσει να κρατήσει την παραμετροποίηση που θα προκύψει από το calibration. Τη συζήτηση μπορείτε να την δείτε στις σελίδες του νήματος "Official" Audyssey Thread, στα εξής links (σελίδες του νήματος):
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=795421&page=1388 (Ξεκινάει από το post μου #41640, στο τέλος της σελίδας. Συνεχίζει στην επόμενη)
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=795421&page=1389 (Η συζήτηση τελειώνει με το τελευταίο μου post #41661 και την απάντηση του Kal Rubinson, συντάκτη του Stereophile, στο post του #41667).
Κάποια συμπεράσματα:
1) Οι παλιότεροι AV Pro της Onkyo PR-SC885P & PR-SC886P, καθώς και κάποιοι άλλοι παλιότεροι της Integra, της Denon, της NAD και της Crestron είναι συμβατοί με το MultEQ Pro, άρα μπορούν να "συγκρατήσουν" όλη την παραμετροποίηση που θα προσφέρει ένα τέτοιο καλιμπράρισμα.
2) Κάποιοι από τους νεότερους είναι επίσης συμβατοί, όπως π.χ. κάποιοι της Denon, της Integra και ο PR-SC5508 της Onkyo, αλλά, κατά περίεργο τρόπο, όχι ο PR-SC5507.
3) Παλιότερα η ίδια η Audyssey είχε κυκλοφορήσει ένα stand-alone Sound Equalizer, πανάκριβο ($2500), ο οποίος μπορούσε να εισαχθεί στο σύστημα ανάμεσα στον AVR ή τον AV pro και να δεχθεί το - παλιό - MultEQ Pro, που όμως είναι πλεόν άχρηστος αφού αυτά πλέον υπερκαλύπτονται από το ενσωματωμένο MultEQ XT 32, που υπάρχει στις νεότερες μονάδες. Αυτά τουλάχιστον ισχυρίζεται ο Kal Rubinson στο τελευταίο του post, που αναφέρω πιο πάνω.
Τώρα, πώς έγινε παλιότερες μονάδες να συμπεριληφθούν στις συμβατές και νεότερες να αποκλεισθούν, είναι ένα ζήτημα που μόνο οι κατασκευαστές μπορούν να το απαντήσουν. Οπότε παραμένει και το ερώτημα του νήματος: Είναι τελικά για όλους το MultEQ Pro ή όχι;
-