- Μηνύματα
- 28.176
- Reaction score
- 58
Από το 2010 οι έλεγχοι δικύκλων στα ΚΤΕΟ
Σε εφαρμογή αποφάσισε να θέσει η κυβέρνηση την πρόβλεψη για υποχρεωτικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ όλων των δικύκλων με κυβισμό άνω των 50 κ.ε.
Πρόκειται για συνολικά 700.000 δίκυκλα σε όλη την Ελλάδα, των οποίων ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 7-8 χρόνια, όπως σημειώνει η εφημερίδα Τα Νέα.
Το υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε την Τρίτη τις προδιαγραφές για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Δίκυκλων Μοτοσυκλετών και Μοτοποδηλάτων (ΙΚΤΕΟ- ΜΟΤΟ), τα οποία θα έπρεπε ήδη να λειτουργούν από το περασμένο φθινόπωρο.
Οι πρώτοι έλεγχοι των δικύκλων από τα ΚΤΕΟ αναμένονται εντός του 2010, δεδομένου ότι θα απαιτηθούν τουλάχιστον πέντε μήνες ώστε να διαμορφωθεί ο απαραίτητος αριθμός ΚΤΕΟ (θα πρέπει να διαμορφωθούν ειδικοί διάδρομοι, να αγοραστούν μηχανήματα και να ληφθούν οι απαραίτητες πιστοποιήσεις).
Το πρώτο πρόγραμμα πρόσκλησης δικύκλων για έλεγχο στα ΚΤΕΟ αναμένεται να ανακοινωθεί μετά τον ερχόμενο Οκτώβριο, ενώ προτεραιότητα θα δοθεί στα παλαιότερα δίκυκλα.
Οι έλεγχοι θα αφορούν περίπου 700.000 παπάκια και μοτοσυκλέτες άνω των 50 κυβικών, οι ιδιοκτήτες των οποίων θα έχουν την υποχρέωση να τα περάσουν από ΚΤΕΟ πρώτη φορά τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη άδεια κυκλοφορίας τους.
Ο επανέλεγχος των δικύκλων σε περίπτωση που δεν εντοπιστούν προβλήματα θα γίνεται στη συνέχεια ανά δύο χρόνια.
Σε περίπτωση που διαπιστώνονται επικίνδυνες και σοβαρές ελλείψεις θα δίνεται παράταση 20-30 ημερών προκειμένου αυτές να αποκατασταθούν. Στο διάστημα αυτό το δίκυκλο δεν θα κυκλοφορεί, καθώς ο ιδιοκτήτης δεν θα έχει στην κατοχή του την άδεια κυκλοφορίας.
Η Κάρτα Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ) για τα μεταχειρισμένα θα εκδίδεται πριν από την έκδοση άδειας κυκλοφορίας και θα ανανεώνεται επίσης ανά διετία.
Το ύψος του παραβόλου στα δημόσια ΚΤΕΟ θα καθοριστεί με κοινή υπουργική απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Μεταφορών και θα φτάνει τουλάχιστον τα 20 ευρώ, ενώ ελεύθερα θα καθορίζεται το ύψος του στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Newsroom ΔΟΛ
Σε εφαρμογή αποφάσισε να θέσει η κυβέρνηση την πρόβλεψη για υποχρεωτικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ όλων των δικύκλων με κυβισμό άνω των 50 κ.ε.
Πρόκειται για συνολικά 700.000 δίκυκλα σε όλη την Ελλάδα, των οποίων ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 7-8 χρόνια, όπως σημειώνει η εφημερίδα Τα Νέα.
Το υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε την Τρίτη τις προδιαγραφές για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Δίκυκλων Μοτοσυκλετών και Μοτοποδηλάτων (ΙΚΤΕΟ- ΜΟΤΟ), τα οποία θα έπρεπε ήδη να λειτουργούν από το περασμένο φθινόπωρο.
Οι πρώτοι έλεγχοι των δικύκλων από τα ΚΤΕΟ αναμένονται εντός του 2010, δεδομένου ότι θα απαιτηθούν τουλάχιστον πέντε μήνες ώστε να διαμορφωθεί ο απαραίτητος αριθμός ΚΤΕΟ (θα πρέπει να διαμορφωθούν ειδικοί διάδρομοι, να αγοραστούν μηχανήματα και να ληφθούν οι απαραίτητες πιστοποιήσεις).
Το πρώτο πρόγραμμα πρόσκλησης δικύκλων για έλεγχο στα ΚΤΕΟ αναμένεται να ανακοινωθεί μετά τον ερχόμενο Οκτώβριο, ενώ προτεραιότητα θα δοθεί στα παλαιότερα δίκυκλα.
Οι έλεγχοι θα αφορούν περίπου 700.000 παπάκια και μοτοσυκλέτες άνω των 50 κυβικών, οι ιδιοκτήτες των οποίων θα έχουν την υποχρέωση να τα περάσουν από ΚΤΕΟ πρώτη φορά τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη άδεια κυκλοφορίας τους.
Ο επανέλεγχος των δικύκλων σε περίπτωση που δεν εντοπιστούν προβλήματα θα γίνεται στη συνέχεια ανά δύο χρόνια.
Σε περίπτωση που διαπιστώνονται επικίνδυνες και σοβαρές ελλείψεις θα δίνεται παράταση 20-30 ημερών προκειμένου αυτές να αποκατασταθούν. Στο διάστημα αυτό το δίκυκλο δεν θα κυκλοφορεί, καθώς ο ιδιοκτήτης δεν θα έχει στην κατοχή του την άδεια κυκλοφορίας.
Η Κάρτα Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ) για τα μεταχειρισμένα θα εκδίδεται πριν από την έκδοση άδειας κυκλοφορίας και θα ανανεώνεται επίσης ανά διετία.
Το ύψος του παραβόλου στα δημόσια ΚΤΕΟ θα καθοριστεί με κοινή υπουργική απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Μεταφορών και θα φτάνει τουλάχιστον τα 20 ευρώ, ενώ ελεύθερα θα καθορίζεται το ύψος του στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Newsroom ΔΟΛ