Από το 2010 οι έλεγχοι δικύκλων στα ΚΤΕΟ

Μηνύματα
28.176
Reaction score
58
Από το 2010 οι έλεγχοι δικύκλων στα ΚΤΕΟ

Σε εφαρμογή αποφάσισε να θέσει η κυβέρνηση την πρόβλεψη για υποχρεωτικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ όλων των δικύκλων με κυβισμό άνω των 50 κ.ε.

Πρόκειται για συνολικά 700.000 δίκυκλα σε όλη την Ελλάδα, των οποίων ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 7-8 χρόνια, όπως σημειώνει η εφημερίδα Τα Νέα.

Το υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε την Τρίτη τις προδιαγραφές για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Δίκυκλων Μοτοσυκλετών και Μοτοποδηλάτων (ΙΚΤΕΟ- ΜΟΤΟ), τα οποία θα έπρεπε ήδη να λειτουργούν από το περασμένο φθινόπωρο.

Οι πρώτοι έλεγχοι των δικύκλων από τα ΚΤΕΟ αναμένονται εντός του 2010, δεδομένου ότι θα απαιτηθούν τουλάχιστον πέντε μήνες ώστε να διαμορφωθεί ο απαραίτητος αριθμός ΚΤΕΟ (θα πρέπει να διαμορφωθούν ειδικοί διάδρομοι, να αγοραστούν μηχανήματα και να ληφθούν οι απαραίτητες πιστοποιήσεις).

Το πρώτο πρόγραμμα πρόσκλησης δικύκλων για έλεγχο στα ΚΤΕΟ αναμένεται να ανακοινωθεί μετά τον ερχόμενο Οκτώβριο, ενώ προτεραιότητα θα δοθεί στα παλαιότερα δίκυκλα.

Οι έλεγχοι θα αφορούν περίπου 700.000 παπάκια και μοτοσυκλέτες άνω των 50 κυβικών, οι ιδιοκτήτες των οποίων θα έχουν την υποχρέωση να τα περάσουν από ΚΤΕΟ πρώτη φορά τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη άδεια κυκλοφορίας τους.

Ο επανέλεγχος των δικύκλων σε περίπτωση που δεν εντοπιστούν προβλήματα θα γίνεται στη συνέχεια ανά δύο χρόνια.

Σε περίπτωση που διαπιστώνονται επικίνδυνες και σοβαρές ελλείψεις θα δίνεται παράταση 20-30 ημερών προκειμένου αυτές να αποκατασταθούν. Στο διάστημα αυτό το δίκυκλο δεν θα κυκλοφορεί, καθώς ο ιδιοκτήτης δεν θα έχει στην κατοχή του την άδεια κυκλοφορίας.

Η Κάρτα Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ) για τα μεταχειρισμένα θα εκδίδεται πριν από την έκδοση άδειας κυκλοφορίας και θα ανανεώνεται επίσης ανά διετία.

Το ύψος του παραβόλου στα δημόσια ΚΤΕΟ θα καθοριστεί με κοινή υπουργική απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Μεταφορών και θα φτάνει τουλάχιστον τα 20 ευρώ, ενώ ελεύθερα θα καθορίζεται το ύψος του στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.

Newsroom ΔΟΛ
 

Μηνύματα
2.835
Reaction score
224
Απάντηση: Από το 2010 οι έλεγχοι δικύκλων στα ΚΤΕΟ

Από το 2010 οι έλεγχοι δικύκλων στα ΚΤΕΟ

Σε εφαρμογή αποφάσισε να θέσει η κυβέρνηση την πρόβλεψη για υποχρεωτικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ όλων των δικύκλων με κυβισμό άνω των 50 κ.ε.

Πρόκειται για συνολικά 700.000 δίκυκλα σε όλη την Ελλάδα, των οποίων ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 7-8 χρόνια, όπως σημειώνει η εφημερίδα Τα Νέα.

Το υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε την Τρίτη τις προδιαγραφές για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Δίκυκλων Μοτοσυκλετών και Μοτοποδηλάτων (ΙΚΤΕΟ- ΜΟΤΟ), τα οποία θα έπρεπε ήδη να λειτουργούν από το περασμένο φθινόπωρο.

Οι πρώτοι έλεγχοι των δικύκλων από τα ΚΤΕΟ αναμένονται εντός του 2010, δεδομένου ότι θα απαιτηθούν τουλάχιστον πέντε μήνες ώστε να διαμορφωθεί ο απαραίτητος αριθμός ΚΤΕΟ (θα πρέπει να διαμορφωθούν ειδικοί διάδρομοι, να αγοραστούν μηχανήματα και να ληφθούν οι απαραίτητες πιστοποιήσεις).

Το πρώτο πρόγραμμα πρόσκλησης δικύκλων για έλεγχο στα ΚΤΕΟ αναμένεται να ανακοινωθεί μετά τον ερχόμενο Οκτώβριο, ενώ προτεραιότητα θα δοθεί στα παλαιότερα δίκυκλα.

Οι έλεγχοι θα αφορούν περίπου 700.000 παπάκια και μοτοσυκλέτες άνω των 50 κυβικών, οι ιδιοκτήτες των οποίων θα έχουν την υποχρέωση να τα περάσουν από ΚΤΕΟ πρώτη φορά τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη άδεια κυκλοφορίας τους.

Ο επανέλεγχος των δικύκλων σε περίπτωση που δεν εντοπιστούν προβλήματα θα γίνεται στη συνέχεια ανά δύο χρόνια.

Σε περίπτωση που διαπιστώνονται επικίνδυνες και σοβαρές ελλείψεις θα δίνεται παράταση 20-30 ημερών προκειμένου αυτές να αποκατασταθούν. Στο διάστημα αυτό το δίκυκλο δεν θα κυκλοφορεί, καθώς ο ιδιοκτήτης δεν θα έχει στην κατοχή του την άδεια κυκλοφορίας.

Η Κάρτα Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ) για τα μεταχειρισμένα θα εκδίδεται πριν από την έκδοση άδειας κυκλοφορίας και θα ανανεώνεται επίσης ανά διετία.

Το ύψος του παραβόλου στα δημόσια ΚΤΕΟ θα καθοριστεί με κοινή υπουργική απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Μεταφορών και θα φτάνει τουλάχιστον τα 20 ευρώ, ενώ ελεύθερα θα καθορίζεται το ύψος του στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.

Newsroom ΔΟΛ
πως μπορουμε να μαθουμε τις διαδικασιες για αποκτηση αδειας κτεο μοτο?
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Από το 2010 οι έλεγχοι δικύκλων στα ΚΤΕΟ

Νομίζω το Υπουργείο Μεταφορών ή οι Νομαρχίες θα γνωρίζουν όλες τις διαδικασίες.
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.422
Πρόστιμο 400 ευρώ μέσω..ταχυδρομείου σε όσους δεν πέρασαν ΚΤΕΟ

http://www.fpress.gr/aytokinhto/item/12669-pos-tha-tsimpisoyn-ta-ih-poy-den-perasan-kteo-ta-prostima

Νέο «δίχτυ» για να πιάσουν όσους δεν έχουν «περάσει» τα αυτοκίνητά τους και τις μοτοσυκλέτες τους από ΚΤΕΟ, στήνουν τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών.

Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τα θετικά αποτελέσματα που προέκυψαν με τον online εντοπισμό των ανασφάλιστων Ι.Χ. την βεβαίωση των σχετικών προστίμων, αλλά και την επίσπευση της ασφάλισης πολλών Ι.Χ. με αφορμή το απειλούμενο πρόστιμο.

Πως θα εντοπιστούν
Oι προτάσεις που επεξεργάζονται τα υπουργεία Mεταφορών και Oικονομικών περιλαμβάνουν την αξιοποίηση του online μηχανογραφικού συστήματος, που είναι συνδεδεμένο με το υπουργείο Mεταφορών και αποστέλλουν καθημερινά τα στοιχεία των ελέγχων τα 160 ιδιωτικά KTEO και τα 5 δημόσια.

Kατόπιν να διενεργείται ηλεκτρονική διασταύρωση των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Oικονομικών επί των στοιχείων κυκλοφορούντων οχημάτων (Tέλη Kυκλοφορίας) και των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Mεταφορών, με αποτέλεσμα να βρίσκονται άμεσα οι παραβάτες των KTEO, τα οχήματα που βρίσκονται σε ακινησία αλλά και τα οχήματα που ελέγχθηκαν σε δημόσια KTEO τα τελευταία δύο χρόνια αλλά τα στοιχεία των ελέγχων δεν έχουν αποσταλεί στο υπουργείο Mεταφορών.

Tο αποτέλεσμα του ηλεκτρονικού ελέγχου θα δημιουργήσει άμεση ενημέρωση των μητρώων οχημάτων, τον εντοπισμό και απόσυρση όλων των πλαστών δελτίων KTEO που διακινούνται έως σήμερα από παράνομα κυκλώματα τα οποία φοροδιαφεύγουν και μειώνουν τα έσοδα του Δημοσίου αλλά και των νομίμων επιχειρήσεων του κλάδου. Eπιπλέον ο έλεγχος των κλιμακίων της Tροχαίας θα είναι αποτελεσματικότερος καθώς θα εντοπίζονται τα πλαστά δελτία ελέγχου που σήμερα κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό.


Από αρχές του χρόνου η αποστολή των προστίμων
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Γιώργου Ανδρή στην Ημερησία, από την 1η Iανουαρίου αναμένεται να ξεκινήσει η ταχυδρομική αποστολή των προστίμων στους ιδιοκτήτες I.X., φορτηγών και μοτοσικλετών που δεν έχουν περάσει από KTEO τα οχήματά τους. Πρόκειται για 2,5 εκατομμύρια I.X. και φορτηγά έως 3,5 τόνους αλλά και 750.000 μοτοσικλέτες απέχουν από τον τεχνικό έλεγχο, δημιουργώντας τεράστιες απώλειες στα κρατικά έσοδα, ενώ από την άλλη πλευρά σοβαρό πρόβλημα δημιουργείται και για την οδική ασφάλεια. Σήμερα το πρόστιμο για όσα Ι.Χ δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ανέρχεται στα 400 ευρώ.
 







Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Από 01-01-2013 έως 28-02-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-1999 έως και 31-12-1999 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-03-2013 έως 31-03-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2000 έως και 31-12-2000 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-04-2013 έως 30-04-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2001 έως και 31-12-2001 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-05-2013 έως 31-05-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2002 έως και 31-12-2002 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-06-2013 έως 30-06-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2003 έως και 31-12-2003 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-07-2013 έως 31-08-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2004 έως και 31-12-2004 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-09-2013 έως 31-10-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2005 έως και 31-12-2005 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-11-2013 έως 31-12-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2006 έως και 31-12-2006 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
 

Μηνύματα
203
Reaction score
8
Ποσο κοστιζει το κτεο για μοτο 300 cc ?
Περνας απο εξωνυχιστικο ελεγχο η σε ξεπετανε σε 5 λεπτα ?
 


Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.584
Reaction score
29.068
To δικό μου μηχανάκι (Kawasaki ZZR600) το πέρασα πέρυσι με 30 ευρώ.
Η διαδικασία ήταν απλή και πολύ γρήγορη, πατ κιούτ.

Εντύπωση μου προξενεί το ότι για να βρουν τους παραβάτες των ΚΤΕΟ θα διασταυρώνουν τα στοιχεία που έχουν και θα χρησιμοποιούν τα online μηχανογραφικά συστήματα που διαθέτουν.
Όταν θέλουν μπορούν.
Σε άλλες περιπτώσεις κραυγαλέας φοροδιαφυγής δεν μπορούν να διασταυρώσουν τίποτα.
Κάποια στιγμή που πήρα την τροχαία για να βρούμε τον ηλίθιο ιδιοκτήτη ενός αυτοκινήτου που έκλεισε την είσοδο ενός μαγαζιού, μου είπαν ότι δεν μπορούν να βρουν σε ποιον ανήκει.
Σε υποθετική ερώτησή μου αν τους έλεγα ότι από το πορτ μπαγκάζ τρέχουν αίματα τι θα έκαναν, δεν θα μπορούσαν πάλι να τον βρούνε;
Η απάντηση ήταν "μας ειρωνεύεστε; τρέχει αίμα ή δεν τρέχει;"
Τελικά απλά δεν μπορούσαν να βρούνε σε ποιον ανήκει ένα όχημα διότι δεν ήταν συνδεδεμένοι με το σύστημα της εφορίας.
Δισεκατομμύρια δόθηκαν για υπολογιστές και δεν μπορούν να βρουν κάτι απλό.
Τι να πεις.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Με τις ακράπες να δω τι θα κάνω. :rolleyes:

Με τα db killers (Noise reduction insert - στο σχέδιο) λέτε να περνάει?

 
Last edited by a moderator:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.711
Reaction score
75.962
Σιγά μη μετράνε θόρυβο με ανεβασμένες στροφές, βάλε τα db killers και θα είσαι ΟΚ.
Τις original δεν τις έχεις κρατήσει;
 

Y

Yiannis_B

Guest
Τις έχω, αλλά είναι ψιλομπελάς να τις ξαναβάλω.:whistling:

Κανένας που έχει περάσει ΚΤΕΟ, μπορεί να μας πει τι παίζει με το θέμα του θορύβου? Γιατί μανίσιες εξατμίσεις, δύσκολα να υπάρχουν, ειδικά πάνω σε παλιά μηχανάκια..:acute:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.451
Reaction score
27.179
Πέρασα εγω το vtr, που φοράει δυο θηριώδη mivv, και κάνει αρκετό θόρυβο , κυρίως μπάσο , αλλά όταν ανεβάσει στροφές ανασταίνει και πεθαμένους. Πλήρωσα 30e, αν θυμάμαι καλά τον ιούνιο , στο μιλητό βέβαια . Με τις εξατμίσεις δεν έχουν ιδιαίτερο θέμα γιατί μπορούν να ισχυριστούν οτι ΄΄οταν πέρασε κτεο η μοτοσυκλέτα φορούσε τις original. Και μετά τις άλλαξε ο ιδιοκτήτης.
Ομως υπάρχει θέμα με τα καυσαέρια. Αν έχεις ρυθμίσει μείγματα με ελεύθερες και βάλεις τα τσιμπούκια για να περάσεις τα τεστ θορύβου, την πάτησες , γιατί στα καυσαέρια θα είσαι πολύ πλούσιος μπορεί μέχρι και άκαυτη που λέει ο λόγος να σου πουν οτι βγάζει το μηχάνημα. Με λίγα λόγια έχεις πρόβλημα. Αν δεν έχεις άκρη και δεν υπάρχει κανείς για είσπραξη μικρού ποσού διόρθωσης...... Καλύτερα ψάξε για γνωστό.
Είναι δεδομένο οτι αν πας με μπουριά και βάλεις εκεί , η τα βάλεις πιο πριν τα τσιμπούκια , θα βγείς για πλάκα εκτός ορίων εκπομπής καυσαερίων.
Εννοείται οτι δεν θα κάνουν ποτέ το κορόίδο για φώτα φρένα αναρτήσεις πλαίσιο.
Αυτά πρέπει να είναι άψογα. Επίσης έκοψαν γνωστό μου με μπροστινό slick λάστιχο. Οχι με τα λινά εξω, καινούριο λάστιχο που δεν είχε μπει καν πίστα .
 

Y

Yiannis_B

Guest
Έχω περάσει πρόγραμμα για τις ελεύθερες, και μάλιστα είναι open loop, ο αισθητήρας λ δεν λαμβάνεται υπόψη...:gamer:

...θα πάω με τα db killers στο χέρι, και θα τα βάλω μόνο στην μέτρηση θορύβου...:rolleyes: :roflmao:
 

Μηνύματα
1.201
Reaction score
1.152
Πέρασα κι εγώ το Suzuki SV μου,το οποίο φοράει μια πετσοκομενομοντιφιασμένη Leovince.Με ανησυχούσε το θέμα ήχου και καυσαερίων αλλά όλως παραδόξως τα καυσαέρια ήταν καθαρά.Όσον αφορά τον ήχο...ο μάστορας μου είπε πως κανονικά δεν θα έπρεπε να με περάσει αλλά τελικά την πήδηξα με μια συμβουλή/παρότρυνση.
"Κάνε κάτι σύντομα και έχε το νου σου".Μέχρι στιγμής όλα καλά...βέβαια όποτε βλέπω μπάτσους...χαλαρά και να ρολάρει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.898
Μηνύματα
2.922.002
Members
38.109
Νεότερο μέλος
vichygeo1
Top