- Μηνύματα
- 127
- Reaction score
- 63
Καλησπέρα σας,
Πριν από 1 χρόνο και κάτι πραγματοποίησα μια αγορά τηλεόρασης LG G1 55 ίντσες, μέσα από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών. Την προηγούμενη εβδομάδα παρατήρησα μία ζημιά στην τηλεόραση στην δεξιά γωνία όπου δεν φαίνονται αρκετά πίξελ. Ουσιαστικά όλη η γωνιά ήταν καμμένη και χώρια στο κέντρο 1-2 πίξελ ακόμη.
Πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία, ώστε να κάνω χρήση της εγγύησης. Πολλοί εξυπηρετικοί ήρθαν να την πάρουν αμέσως, την ίδια μέρα. Περνάνε 5 εργάσιμες και παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται με την τηλεόραση. Μου είπαν πως έχουν παραγγείλει καινούργιο πάνελ και να την αναμένω μέσα στην εβδομάδα.
Σήμερα με παίρνουν από την αντιπροσωπεία τηλέφωνο και μου λένε ότι το ποσό έχει πιστωθεί στο κατάστημα όπου την πήρα, λόγω του ότι το καινούριο πάνελ που παρήγγειλαν ήταν και αυτό ελαττωματικό. Οπότε σε αυτή τη την περίπτωση προβλέπεται πίστωση το ποσό αγοράς. Οπότε λέει μα πάω από το κατάστημα.
Η ερώτηση μου είναι η εξής τώρα. Εγώ την τηλεόραση την αγόρασα προσφορά στα 1200 ευρώ. Αυτή τη στιγμή το αντίστοιχο μοντέλο κάνει 2500 ευρώ στο κατάστημα τους. Είναι η διπλάσια τιμή δηλαδή. Για μα πάρω ένα κατώτερο μοντέλο δηλαδή την Β3 πρέπει να δώσω και 200 ευρώ. Μου κακοφαίνεται να δώσω και 200 ευρώ για να κατέβω 2 μοντέλα κάτω από αυτή που είχα. Πώς γίνεται μα μην προβλέπεται επισκευή στην αρχική τηλεόραση που έδωσα. Δεν φαίνεται να είναι δικό μου πρόβλημα ότι ήρθε ελλατωματικο, το ανταλλακτικό που παρήγγειλαν. Επίσης πως γίνεται να προβλέπεται πίστωση σε κάτι χαμηλότερο από αυτό που αγόρασα αρχικά από το κατάστημα.
Όποιος έχει κάποια αντίστοιχη εμπειρία παρακαλώ ας γράψει την εμπειρία τους. Ευχαριστώ
Πριν από 1 χρόνο και κάτι πραγματοποίησα μια αγορά τηλεόρασης LG G1 55 ίντσες, μέσα από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών. Την προηγούμενη εβδομάδα παρατήρησα μία ζημιά στην τηλεόραση στην δεξιά γωνία όπου δεν φαίνονται αρκετά πίξελ. Ουσιαστικά όλη η γωνιά ήταν καμμένη και χώρια στο κέντρο 1-2 πίξελ ακόμη.
Πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία, ώστε να κάνω χρήση της εγγύησης. Πολλοί εξυπηρετικοί ήρθαν να την πάρουν αμέσως, την ίδια μέρα. Περνάνε 5 εργάσιμες και παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται με την τηλεόραση. Μου είπαν πως έχουν παραγγείλει καινούργιο πάνελ και να την αναμένω μέσα στην εβδομάδα.
Σήμερα με παίρνουν από την αντιπροσωπεία τηλέφωνο και μου λένε ότι το ποσό έχει πιστωθεί στο κατάστημα όπου την πήρα, λόγω του ότι το καινούριο πάνελ που παρήγγειλαν ήταν και αυτό ελαττωματικό. Οπότε σε αυτή τη την περίπτωση προβλέπεται πίστωση το ποσό αγοράς. Οπότε λέει μα πάω από το κατάστημα.
Η ερώτηση μου είναι η εξής τώρα. Εγώ την τηλεόραση την αγόρασα προσφορά στα 1200 ευρώ. Αυτή τη στιγμή το αντίστοιχο μοντέλο κάνει 2500 ευρώ στο κατάστημα τους. Είναι η διπλάσια τιμή δηλαδή. Για μα πάρω ένα κατώτερο μοντέλο δηλαδή την Β3 πρέπει να δώσω και 200 ευρώ. Μου κακοφαίνεται να δώσω και 200 ευρώ για να κατέβω 2 μοντέλα κάτω από αυτή που είχα. Πώς γίνεται μα μην προβλέπεται επισκευή στην αρχική τηλεόραση που έδωσα. Δεν φαίνεται να είναι δικό μου πρόβλημα ότι ήρθε ελλατωματικο, το ανταλλακτικό που παρήγγειλαν. Επίσης πως γίνεται να προβλέπεται πίστωση σε κάτι χαμηλότερο από αυτό που αγόρασα αρχικά από το κατάστημα.
Όποιος έχει κάποια αντίστοιχη εμπειρία παρακαλώ ας γράψει την εμπειρία τους. Ευχαριστώ