Γνωμες για επιλογη tweeter

Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Σκεφτομαι να αλλαξω τα μαμα-tweeter που εχει το αυτοκινητο με κατι αλλο που να εχει και λιγο λεπτομερεια...τα tweeter του κατασκευαστη ειναι λιγο μουντα με αδιαφορο ηχο θα ελεγα.
Πιστευω τα εργοστασιακα ειναι 1" αρα ψαχνω κατι σε αυτες τις διαστασεις για να μην ανοιγω και πολλες δουλειες! Το αμαξι ειναι ενα Αudi A6 και εχει ενα γουφερ, ενα μιντ κι ενα τουιτερ. Και οι τρεις μοναδες ειναι στην πορτα.
Ειχα κατι διαιρουμενα Audax στο παλιο αμαξι και ομολογω πως μου αρεσαν αρκετα.

Τι επιλογες εχω?
Ευχαριστω in advance...:hi:
 

Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Με βλέπω να αλλάζω τα 3" και το τουιτερ με τα Audison Voce μάλλον....
Θα αφήσω τα 6.5" όπως είναι εκτός κι αν αποφασίσω να βάλω έναν τελικό.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.710
Reaction score
4.382
Επειδή τα tweeter που έχει το VW group είναι λίγο περίεργα,όσον αφορά τις φυσικές διαστάσεις τους, μέτρα τα για να μην μπλέξεις με μετατροπές.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Πρόσφατα έφτιαξα ένα Α5, άλλαξα midbass & tweeter, mid δεν είχε και δεν έβαλα για πολλούς λόγους (προς όφελος του ήχου). Τοποθετήθηκε ενισχυτής με την εργοστασιακή πηγή μαζί με επεξεργαστή. Ο ήχος είναι εξαιρετικά καλός. Θα ρωτήσω τον ιδιοκτήτη αν υπάρχει δυνατότητα να το ακούσεις, αξίζει τον κόπο!!!
 


Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Η εργοστασιακη πηγη δεν εχει RCA εξοδους παρα μονο οπτικη ινα η οποια πηγαινει στο χωρο των αποσκευων οπου υπαρχει κι ο εργαστασιακος ενισχυτης. Αυτος με τη σειρα του οδηγαει ενα τριων δρομων (6.5", 3", 1") στην καθε μπροστινη πορτα και ενα διαιρουμενο (6.5", 1") στις πισω.
To πρωτο πραγμα που του λειπει ειναι η διαυγεια...βασικα πολλα του λειπουν σε σχεση με ενα σωστο ηχοσυστημα!:D
 

Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
ΝΙκο οταν λες επεξεργαστη να φανταστω κατι με οπτικη εισοδο, αυτοματο EQ, DSP, Xovers, etc, και φυσικα preouts για να το βαλεις σε τελικους?
 


Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Βλεπω τελικα να αλλαζω ολα τα ηχεια και να παιρνω τελικους. Απο τουιτερ φτασαμε σε φουλ συστημα!
Σκεφτομαι να οδηγησω active εαν Audison Voce 3 δρομων μπροστα και ενα 2-δρομων στις πισω πορτες για οταν εχω συνεπιβατες. Αρα μιλαμε για 8 καναλια στο συνολο.

Η προσοχη μου εχει πεσει σε 2 ενισχυτες:

1. Mosconi AS 100.4 (ελαφρυς και με καλες κριτικες)
2. Audison Voce Quattro (2kg βαρυτερος μιας και ειναι παθητικη η ψυξη, 20W περισσοτερα ανα καναλι, αλλα εχει ψηφιακη εισοδο).

H δευτερη επιλογη μου προσφερει την ψηφιακη εισοδο οπου ,μπορω να στειλω το σημα απο το DSP κατευθειαν στον τελικο, αλλα μιλαμε για 1.5 μετρο καλωδιο. Απο την αλλη δεν ξερω κατα ποσο καλυτερο ειναι το DAC του τελικου σε σχεση με του DSP....αν ειναι κιολας! Το DSP ειναι το Audison Bit One.

Εχει κανεις εμπειρια με τα μηχανηματα αυτα η ειναι πανω κατω τα ιδια?
 

Μηνύματα
2.870
Reaction score
245
Βλεπω τελικα να αλλαζω ολα τα ηχεια και να παιρνω τελικους. Απο τουιτερ φτασαμε σε φουλ συστημα!
Το DSP ειναι το Audison Bit One.

Εχει κανεις εμπειρια με τα μηχανηματα αυτα η ειναι πανω κατω τα ιδια?
το bit 1 εχει αρχισει να πουλαει καλα και το φορανε πολλα αμαξια που εχουνε ''καλα υλικα ηχου''.προσωπικα δεν το εχω δουλεψει αλλα ολοι λενε οτι ειναι πολυ καλος επεξεργαστης.Τωρα για τα υπολοιπα που λες εχω να σε ρωτησω κατι.Αντε και τα εβαλες,ποιος θα κανει τις ρυθμισεις????δεν ειναι και οτι πιο ευκολο να ξερεις
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Αν θέλεις να οδηγήσεις και τα πίσω μεγάφωνα με ενισχυτή, τότε θέλεις 2 ενισχυτές όπως προανέφερες.

Οι περιπτώσεις είναι αρκετές εφόσον μιλάμε για επεξεργαστή. Κατα τη γνώμη μου, θα προτιμούσα καλό ήχο εμπρός και συνοδευτικό από πίσω. Δηλαδή ενισχυτής για εμπρός και η υπάρχουσα πηγή τα πίσω μεγάφωνα, ως έχουν. Προσωπικά δεν θα τα άλλαζα διότι ο εμπρός ήχος θα είναι σε υψηλότερη στάθμη, ακόμα και ενισχυτή να είχα για πίσω, λόγω θέσεων οδηγού και πίσω μεγαφώνων η δυνατότητα σωστής ακρόασης είναι περιορισμένη, οπότε κρίμα τα χρήματα για τα πίσω.

Η άλλη λύση είναι σετ διαιρούμενο εμπρός και ένα sub πίσω, αυτό σημαίνει έναν 4κάναλο.
Η άλλη περίπτωση είναι σετ εμπρός που θα παίζει ενεργά, οπότε όλος ο 4κάναλος θα οδηγήσει τα midbass k tweeter. Με τη χρήση ενός 2κάναλου καλύπτεις και το sub.

Σε Α5 τοποθέτησα με την εργοστασιακή πηγή έναν επεξεργαστή, έναν τετρακάναλο που οδηγούσε ενεργά τα εμπρός μεγάφωνα και έναν δικάναλο που οδηγούσε γεφυρωμένος ένα sub 10 ιντσών. Το ηχητικό αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.
 


Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Ο σκοπός είναι να παίξω τα 6 ηχεία μπροστά ενεργά και να μη βάλω κρος στις πόρτες, αφού θα έχω το Bit One έτσι κι αλλιώς.
Όσον αφορά τα πίσω, συνοδευτικά θα είναι αλλα πόσο όμως θα επηρεάζει το σαβούρα-μαμά ηχείο τον όλο χαρακτήρα του αυτοκινήτου?
Δεν θα είναι καλύτερη συνοδεία αν έχουν τον ίδιο χαρακτήρα;

Όσον αφορά τη ρύθμιση δεν αγχώνομαι, έχει αρκετούς που ασχολούνται με το άθλημα, αλλα με μια ματιά που έριξα στο software του DSP είναι απλό.
Έχω κι εγώ ψηφιακές γεννήτριες σήματος, RTA, κλπ. Ασε που το κιτ του εγκατάσταση (το είδα σε ένα μαγαζί)έχει κάτι μικρόφωνα που είναι 2 πόντους το ένα από το άλλο και βγάζουν μέσο όρο...
Τι λάθος ιδέα γενικά...το EQ δεν έχει ούτε κάν ρύθμιση του Q του φίλτρου. Μάλλον θα γράψω γράμμα στην Audison!
 


Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Εαν αφησω τα μαμα ηχεια πισω απ'οτι καταλαβαινω, θα πρεπει να ελεγχω την ενταση τους με το ποτενσιομετρακι του αυτοκιμητου και τα μπροστινα απο το χειριστηριο του DSP. Αν βαλω ομως και τα πισω στο DSP θα εχω ενα ρυθμιστικο φωνης μονο και θα μπορω να εχω μνημες με προκαθορισμενα gain οταν εχω συνεπιβατες, οταν ειμαι μονος, κλπ...
Εσι δεν ειναι?
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Κανένα μεγάφωνο δεν μπαίνει στο DSP.
Αυτό που λες ισχύει μόνο αν συνδεθούν με οπτική ίνα, αν συνδεθούν με RCA θα έχεις ένα volume. Δεν είναι απαραίτητο το χειριστήριο στον επεξεργαστή!! και γλυτώνεις και χρήματα που θα μπορούσαν να πάνε στα υπόλοιπα συνοδά.
 

Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Οταν λεω να μπουν στο DSP εννοω να εχουν τελικο που θα τα οδηγει, μεσω DSP.

To Αudi δεν εχει RCA. Λυση πρωτη, οπτικη ινα με interface (DA1 Bit, κλπ) και μετα στο DSP. Το volume του επεξεργαστη κανει τα παντα. Το δευτερο σεναριο (που μου καθεται στο λαιμο σα λυση να πω την αληθεια) ειναι να παρουμε το σημα απο την εξοδο του ενισχυτη της Audi, απο τα καλωδια των ηχειων. Αυτο φανταζομαι εννοεις NIko?

Στο δευτερο σεναριο τωρα, διαβαζοντας το manual αναφερει να χρησιμοποιουμε το volume του επεξεργαστη και να θεσουμε το volume του αυτοκινητου εκει που δεν κανει clipping το σημα (απλο να γινει με ενα oscilloscope).

Μηπως υπαρχει κι αλλος τροπος και δεν το εχω παρει χαμπαρι? :headbang:
 

Μηνύματα
43
Reaction score
2
Απο πλευράς ηχείων θα μιλήσω μόνο και πάντα με προσωπική εμπειρία. Έχοντας ένα alfa που ηχητικά είναι αρκετά ψηλά θα πρότεινα για Twitter scanspeak για mid 3" dls Scandinavia η το 10f της scanspeak . Για mid bass έχω Scandinavia 6 dls. Θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα μεγάφωνα έχουν εξαιρετικό value for money και όταν τα πειράζει κάποιος ειδικός που ξέρω καλά και έχει στα χεράκια του έναν επεξεργαστή κάνουν θαύματα!!!
 

Μηνύματα
2.488
Reaction score
383
Tελικα θα παω για active 3 δρομων Audison Voce, subwoofer Morel Ultimo, 3 τελικους Μosconi, processor Μosoconi 6to8 V8, bluetooth, etc. Θα το βαλω στην πηγη της μαμας με ψηφιακη συνδεση με το αντιστοιχο interface που βγαζει.
Θα το ρυθμισουν αυτοι που θα κανουν την εγκατασταση και εχω κανονισει την τελευται μερα να παω εγω με τα δικα μου μηχανηματα να το φερω στα ισια του.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.103
Μηνύματα
3.001.330
Members
38.408
Νεότερο μέλος
nikPIT
Top