Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.745
Απάντηση: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Αν δεν μπορουν να προσφερουν γνωση,
ας δωσουν ενημερωση και καλο after sales service.
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Νομίζω δεν έχει κανένα νόημα να αναφέρω το όνομα του συγκεκριμένου αντιπροσώπου αν και το ήθος του είναι γνωστό στο χώρο εδώ και πολλά χρόνια. Θα αδικούσα ίσως τους υπόλοιπους που μπορεί να είναι έτσι αλλά δε το γνωρίζω.

Δυστυχώς αυτοί οι άνθρωποι παραμένουν στην αφάνεια γιατί δε μπαίνουν στο <<τρυπάκι>> της προβολής τους εις βάρος των άλλων και δε πουλάνε μούρλα.
Να δώσω και ένα άλλο παράδειγμα σωστού επαγγελματία. Πήγε γνωστή μου να αγοράσει ηχεία σε μια αντιπροσωπεία. Όταν ρωτήθηκε για το χώρο της και είπε ότι τα ηχεία θα έμπαιναν σε μικρό χώρο ο αντιπρόσωπος της συνέστησε να αγοράσει το αμέσως μικρότερο ηχείο από αυτό που σκεφτόταν. Αν και φτηνότερο, οπότε μικρότερο το κέρδος του αντιπροσώπου, σκέφτηκε να κερδίσει άλλον έναν ευχαριστημένο πελάτη παρά μερικά ευρώ.
Παραδείγματα προς μίμηση νομίζω.
Κατά την άποψή μου έχει και πολύ νόημα, γιατί έπισκέφθηκα την έκθεση και τις τρείς μέρες και απογοητεύτηκα απο τον ήχο. Πιστεύω ότι αν υπήρχε τέτοιο σύστημα θα το είχα εκτιμήσει.
 

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Πρέπει να ξεκολλήσουμε από το "χομπίστας" και να πάμε στο "επαγγελματίας". Από χομπίστες - εμπόρους πήξαμε. Όχι άλλο, φτάνει.
Αμα γιναμε πολλοι να τ αλλαξω....

Απο Δευτερα να βαλω γραμμη υποστηριξης να αρχιζει απο 90, να χρεωνω το firmware, να βαλω τα demo στα κουτια να τα πουλησω για καινουργια, να καθομαι πανω στη ταμειακη και να κανω το βεγγο....πελαααααατες μου......:143:.
Α και να χρεωνω και τα προσπεκτους να κανουμε αποσβεση και στον xerox.......
Να βαλω και το καφε 5 ευρωπουλακια ? :137:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.911
Reaction score
13.295
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Επανέρχομαι στο συγκεκριμένο θέμα γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον το Editorial του High-Fidelity αυτού του διμήνου.
Εκεί ο Κος Μαρκουλής (με τη πείρα του στο χώρο)καταδεικνύει όλα αυτά που κατά καιρούς έχουν αναφερθεί σε σχετικές συζητήσεις εδώ μέσα αλλά και σε άλλους χώρους. Το θέμα είναι οι αντιπρόσωποι μηχανημάτων και οι υπηρεσίες που προσφέρουν.
 

Μ.Φ.

MF Audio Επαγγελματίας
Μηνύματα
561
Reaction score
185
Απάντηση: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Εισαγωγή - Δικαιολογίες.

Μια υδραυλική ζημία στο κτίριο που στεγάζεται η ΜFAudio (αλλαγή ενός από τους κεντρικούς αγωγούς). Αλλαγή κατοικίας -που μάλιστα δεν έχει ολοκληρωθεί (δεν υπάρχει χειρότερο από μια μετακόμιση), και διάφορα άλλα, δεν μου άφησαν καιρό να παρακολουθήσω, τουλάχιστον ‘επιστάμενα’, το/τα φόρουμ.


Τώρα διάβασα το μήνυμα του PeterMeni και ήθελα να πω (όπως έχω επανειλημμένα γράψει, εδώ και αλλού) αλλά και να προκαταλάβω, (μιας που δεν έχω πάρει ακόμα στα χέρια μου το περιοδικό και κατά συνέπεια δεν έχω διαβάσει το Editorial) ότι, για μένα, δεν υπάρχουν ‘γκουρού’ ή αλάθητοι.

Φυσικά μπορεί να συμφωνήσω απόλυτα με τα γραφόμενα.
Θα επανέλθω για να πω τη γνώμη μου αφού το διαβάσω.
(χρόνο θα βρώ θέλω δεν θέλω)

PeterMeni, με το μήνυμα σου, μου κέντρισες την περιέργεια.
_
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.911
Reaction score
13.295
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Να πληροφορήσω ότι μέσα στο κείμενο, εκτός των άλλων, αναφέρεται η περίπτωση πελάτη που αγόρασε ενισχυτικό και ΕΝΤΟΣ της εγγυήσεως του παρουσίασε βλάβη.
Η απάντηση της αντιπροσωπείας ήταν ότι τα μηχανήματα αυτά δε τα εκπροσωπούμε πλέον επειδή παρουσίαζαν προβλήματα αλλά θα σας κάνουμε μια καλή έκπτωση να αγοράσετε από εμάς κάτι άλλο:118::118::118:

Είπατε τίποτα?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.741
Reaction score
22.480
Η στάση της πρώην αντιπροσωπείας είναι μάλλον σωστή. Εφ' όσον έπαυσε να συνεργάζεται, επόμενο (και μάλλον υποχρέωσή της) είναι να μην εμπλέκεται στα εντός εγγύησης διαδικαστικά του πρώην συνεργάτη της. Ο συγκεκριμένος πελάτης πρέπει να απευθυνθεί στη νέα αντιπροσωπεία, η οποία είναι υποχρεωμένη να χειρισθεί το πρόβλημά του, και φυσικά, ο υπεύθυνος για την όλη διαδικασία είναι ο κατασκευαστής.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Η στάση της πρώην αντιπροσωπείας είναι μάλλον σωστή. Εφ' όσον έπαυσε να συνεργάζεται, επόμενο (και μάλλον υποχρέωσή της) είναι να μην εμπλέκεται στα εντός εγγύησης διαδικαστικά του πρώην συνεργάτη της. Ο συγκεκριμένος πελάτης πρέπει να απευθυνθεί στη νέα αντιπροσωπεία, η οποία είναι υποχρεωμένη να χειρισθεί το πρόβλημά του, και φυσικά, ο υπεύθυνος για την όλη διαδικασία είναι ο κατασκευαστής.
Δηλαδή Κώστα το θεωρείς, ως καταναλωτής, σωστό, να πληρώνεις περισσότερα για μια συσκευή απ' όσο θα την αγόραζες από το internet, για να έχεις εγγύηση και υποστήριξη και ο εδώ αντιπρόσωπος, μόλις βρει τα σκούρα με τη συγκεκριμένη συσκευή να την κοπανάει, αφηνοντάς σε ξεκρέμαστο, με μια προβληματική συσκευή στο χέρι; Και μάλιστα έχοντας τσεπώσει τα χρήματά σου μια χαρά;
Όσοι την πάτησαν με το μάυρο Χάλι-Εντ Kiss-600 θα την θυμούνται την περίπτωση... Μόλις άρχισαν να σκάνε, ο αντιπρόσωπος μας φίλησε σταυρωτά, κουνώντας το μαντήλι...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.741
Reaction score
22.480
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Δηλαδή Κώστα το θεωρείς, ως καταναλωτής, σωστό, να πληρώνεις περισσότερα για μια συσκευή απ' όσο θα την αγόραζες από το internet, για να έχεις εγγύηση και υποστήριξη και ο εδώ αντιπρόσωπος, μόλις βρει τα σκούρα με τη συγκεκριμένη συσκευή να την κοπανάει, αφηνοντάς σε ξεκρέμαστο, με μια προβληματική συσκευή στο χέρι; Και μάλιστα έχοντας τσεπώσει τα χρήματά σου μια χαρά;
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι: Η τήρηση των όρων της εγγύησης είναι ευθύνη αμφοτέρων των μερών, του πελάτη και του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής είναι που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας, και όχι ο εμπορικός αντιπρόσωπος. Εάν κάποιος αντιπρόσωπος καλύπτει την εγγύηση του κατασκευαστή με δικά του έξοδα, δεν είναι έμπορος, αλλά απλώς κορόιδο. Απλά πράγματα.

Πέραν αυτού, όπως και να το κάνουμε, εάν κάποιος αντιπρόσωπος διαπιστώσει ότι η πραμάτεια που πουλάει είναι προβληματική, τι να κάνει δηλαδή; Να κάνει τον κυματοθραύστη παραπόνων, τα οποία απευθύνονται στον κατασκευαστή; Φυσικό είναι να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια ,και βεβαίως, εναπόκειται στον κατασκευαστή να βρει άλλον αντιπρόσωπο, και να τηρήσει τους όρους της εγγύησης. Η εγγύηση τελεί μεταξύ του κατασκευαστή και του πελάτη. Ο αντιπρόσωπος απλώς διεκπεραιώνει τη σχετική διαδικασία, υπό τους όρους που έχει συνάψει με τον κατασκευαστή.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Έτσι όπως τα λέει ο Κώστας είναι. Δεν ξέρω βέβαια, εάν ο πωλητής μπορεί να έρθει σε δύσκολη θέση, ως ο κατά νόμον υπεύθυνος της συναλλαγής.

...
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Παντως εγω εχιντας αγορασει καποια KEF απο την αντιπροσωπεια και σε καταστροφη του σουπερ τουιτερ μετα απο δυο χρονια και παροτι δικο μου λαθος, απευθηνθηκα στην καινουργια αντιπροσωπεια της KEF, την ΕΤΥΤ αν δεν κανω λαθος, και μου εστειλαν το REFERENCE HYPER TWEETER δωρεαν, και μαλιστα μου ζητησαν και συγνωμη για την καθυστερηση, επειδη ηταν τελος του χρονου και αργησαν λιγο την παραγγελια στην Αγγλια.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.911
Reaction score
13.295
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Η στάση της πρώην αντιπροσωπείας είναι μάλλον σωστή. Εφ' όσον έπαυσε να συνεργάζεται, επόμενο (και μάλλον υποχρέωσή της) είναι να μην εμπλέκεται στα εντός εγγύησης διαδικαστικά του πρώην συνεργάτη της. Ο συγκεκριμένος πελάτης πρέπει να απευθυνθεί στη νέα αντιπροσωπεία, η οποία είναι υποχρεωμένη να χειρισθεί το πρόβλημά του, και φυσικά, ο υπεύθυνος για την όλη διαδικασία είναι ο κατασκευαστής.
Ναι αλλά αν δεν υπάρχει καινούργια αντιπροσωπεία του εν λόγω μηχανήματος τι κάνουμε? Με το συγκεκριμένο κάτι τέτοιο έγινε.:137:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.911
Reaction score
13.295
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Και βέβαια οι νόμοι του Ελληνικού κράτους άλλα λένε για τέτοιες υποθέσεις. Ο υπεύθυνος όλων των διαδικασιών είναι ο αντιπρόσωπος. Αυτός επέλεξε την εταιρία και τη προτείνει στο εκάστοτε κοινό. Αυτός οφείλει να ελέγξει την ποιότητα του προϊόντος πριν το εισάγει. Ένα μέρος του κόστους της συσκευής έχει να κάνει με την εγγύηση της.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.163
Μηνύματα
3.003.470
Members
38.419
Νεότερο μέλος
JOHNDOULAMIS
Top