Επιλογή σκούτερ 250-300 cc

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Μια ψιλοασχετη ερωτηση...

Μεταξυ αεροψυκτου και υγροψυκτου σκουτερ, με τα ιδια χαρακτηριστικα, τι θα διαλεγατε και γιατι;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.247
Reaction score
55.973
Πότε ήταν μωρέ? Τότε με το πολύ χιόνι, παλιά, πολύ παλιά.
Όλη η εθνική είχε 30-50 cm χιόνια, καβάλτσα τη μοτοσυκλέτα και ταξίδεψα από Αθήνα - Λάρσα για γιορτές.
Με on-off μεγάλου κυβισμού και βάρους με λάστιχα 50/50. Η θερμοκρασία κολλημένη παντού στους - 3°. Έκανα απόσταση 370χλμ σε 10 ώρες, στα κομβικά σημεία έβρισκα τροχαία που με σταματούσε και με έβγαζε έξω από τη εθνική, μετά από λίγο τσούπ ξανά έμπαινα και συνέχιζα. Στο τέλος βαρέθκαν με μένα και έπαψαν να με σταματάνε. Λίγο πριν τη Λάρσα με κέρασαν και ζεστό καφέ. Έφτασα στη Λάρσα τριβάλιτσος δίχως να πέσω, κάτι γλιστρήματα είχα σχεδόν συνέχεια που έγιναν συνήθεια. Στη αρχή πήγαινα με 50χλμ/ω και το σκατο στη κάλτσα.,πολυ γρήγορα κατάφερα να πηγαίνω με 70 χλμ/ω χαλαρά. Το κρύο όμως κρύο, έχω βάλει και στις τσέπες από τότε....
Μια ψιλοασχετη ερωτηση...

Μεταξυ αεροψυκτου και υγροψυκτου σκουτερ, με τα ιδια χαρακτηριστικα, τι θα διαλεγατε και γιατι;
Υδροψυκτο για μακροζωία και επιδόσεις
 

Μηνύματα
2.870
Reaction score
4.281
Βροχές, χιόνια, κρύα, μόνο Sh300.
Κουβέρτα tucano urbano, αδιάβροχο, γαντια και ας ρίχνει παπάδες...

@supacoopa
Απο 125-150 και πάνω μόνο υδροψυκτο ειδικά για κίνηση μέσα σε πόλη πόσο μάλλον με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας.
Οπως αναφέρθηκε από πάνω, μακροζωία, επιδόσεις καλύτερες.
 

Μηνύματα
2.164
Reaction score
5.635
Απο την στιγμη που οδηγει αυτοκινητο εχει αυτο που χρειαζεται,οδηγικη παιδεια οποτε με μεγαλυτερη προσοχη ,μια χαρα θα ειναι ολα.Μπουφαν-γαντια(χειμερινα&καλοκαιρινα)και κρανος που ανεφερες οτι εχει και φοραει.Μηχανακι καλυτερα μεγαλυτερο παρα μικροτερο σε κυβικα,το υποτιθεμενο γρηγορο θα σε γλυτωσει ευκολοτερα απο κατι δυσκολο ,γιατι ειναι παντου καλυτερο.
 

Μηνύματα
5.480
Reaction score
6.652
:rolleyes: Γιατί έχουν μακροζωία δεν έχω καταλάβει ,αλλά τελοςπαντων ...
 

Μηνύματα
701
Reaction score
911
Επειδή έθεσες αποκλειστικά την περίπτωση σκούτερ, θα συμφωνήσω με την πρόταση Coyias για Forza 750. Άλλο επίπεδο!
Αν οπωσδήποτε σκούτερ ενδιάμεσου κυβισμού, ας δει και το Suzuki Burgman.
Μία παρατήρηση για τα σκούτερ (εκτός των μεγάλων και ακριβών): η σχεδίαση και γεωμετρία τους σε συνδυασμό με αυτές τις αναρτησούλες-μπουκαλάκια και την, αναγκαστικά, όρθια θέση οδήγησης έχουν ως αποτέλεσμα την σταδιακή καταπόνηση πλάτης και μέσης. Στην αρχή δεν τρέχει τίποτα, αλλά σε βάθος χρόνου...
Aν τυχόν υπάρξει μετατόπιση ως προς το είδος, θα μπορούσε να εξεταστεί το ενδεχόμενο των δύο X-ADV, που έχουν ήδη αναφερθεί και αποτελούν ειδική περίπτωση, αλλά και των CB 500x και NC 750x DCT (το οποίο διαθέτει και δυνατότητα οδήγησης σε αυτόματη λειτουργία, περίπου σαν σκούτερ δηλαδή).

Ξέχνα τώρα τα παραπάνω που έγραψα και κάτσε να μιλήσουμε σαν πατέρας προς πατέρα.
H επικινδυνότητα με τους δύο τροχούς είναι αδιαμφισβήτητη. Μπορεί να περιορίζεται κάπως με τα ειδικά μαθήματα και την προσεκτική οδήγηση, αλλά φυσικά δεν εξαφανίζεται. Ως τριαντάρης μαντράχαλος αυτός φυσικά θα αποφασίσει στην τελική, αλλά επειδή ασχέτως ηλικίας ήταν είναι και θα είναι πάντα το παιδί σου, θα σου πρότεινα να δώσεις έμφαση σε αυτό που σου πρότεινε ο Melina και, όσο περνάει από το χέρι σου, να τον αποτρέψεις από την ιδέα του δίτροχου, με όποιο κόστος ταλαιπωρίας έχουν οι εναλλακτικές επιλογές ματακίνησης. Τώρα, πριν εμπλακεί με το αντικείμενο και γλυκαθεί, ίσως υπάρχουν ελπίδες να πειστεί και να αλλάξει γνώμη. Μετά, θα είναι αργά.

 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.247
Reaction score
55.973
:rolleyes: Γιατί έχουν μακροζωία δεν έχω καταλάβει ,αλλά τελοςπαντων ...
Γιατί εκεί πίσω που έχουν χωμένο το μοτέρ τα σκούτερ πλαντάζουν από θερμοκρασίες, η ψύξη γίνεται από μια φτερωτή που δεν επαρκεί.
Για σκούτερ μιλάμε, άλλα τα δεδομένα σε μοτοσυκλέτες που έχουν το μοτέρ μπροστά και ψύχονται επαρκώς από τη ροή του αέρα.
 

Μηνύματα
5.480
Reaction score
6.652
Γιατί εκεί πίσω που έχουν χωμένο το μοτέρ τα σκούτερ πλαντάζουν από θερμοκρασίες, η ψύξη γίνεται από μια φτερωτή που δεν επαρκεί.για σκούτερ μιλάμε, άλλα τα δεδομένα σε μοτοσυκλέτες που έχουν το μοτέρ μπροστά και ψύχονται επαρκώς από τη ροή του αέρα.
Και εσύ πως ξέρεις ότι δεν ψύχονται σωστά;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.247
Reaction score
55.973
Και εσύ πως ξέρεις ότι δεν ψύχονται σωστά;
δεν το ξέρω, το διαισθάνομαι...
Καταρχάς κάνε το εξής απλό, (δεν ξέρω αν μπορείς να τα ξεχωρίσεις) μιας και πλέον κυκλοφορούν πολλά σκούτερ δες πόσα από αυτά είναι σε λειτουργία στη ευρύτερη περιοχή της γειτονιάς - περιοχής σου.
Σχεδόν κανένα, όλα είναι για σκράπ. Κανένας πλέον σοβαρός κατασκευαστής δεν κατασκευάζει αερόψυκτο σκούτερ. Έχουν μείνει μαναχά κάτι νοσταλγοί της βέσπας και κυκλοφορούν εκτός από καλοκαίρι όλες τις άλλες εποχές.
Τώρα θα με ρωτήσεις που τα ξέρω όλα αυτά?
 

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Και εγω υποθετω οτι το υγροψυκτο "αντεχει" περισσοτερο σε κλιματα σαν της Ελλαδας, αλλα γνωστοι μου μηχανοβιοι λενε οτι προσθετει πολυπλοκοτητα ανευ λογου και οτι το αεροψυκτο μια χαρα δουλευει...

Σκεφτομαι για SYM Symphony ST 125, βγαινει και με τις δυο εκδοχες για αυτο και ρωτησα.
 


Μηνύματα
5.480
Reaction score
6.652
Καταρχας το ερωτημα εξαρχης ηταν γενικο οποτε τι να απαντησεις...
... μια χαρα υπαρχουν φορα που γραφονται αυτα που εσυ θες να πεις , οποτε και εμενα το ερωτημα δεν ηταν ετσι απλα για να λεμε...
Το θεμα αξιοπιστιας εχει να κανει με το μοντελο* και τα δειγματα γραφης του και οχι το τροπο ψυξης του...θα μπορουσα να σου πω προβληματα σε υγροψυκτους οπως τρομπες νερου ,νεροφαγωματα και ενα σωρο αλλα προβληματα που μπορει να φερει ενας υγροψυκτος...
να μην αναφερω και αεροψυκτα φορτηγα τερατα αξιοπιστιας αλλα θα πλατιασουμε μαλλον.
*Πληροφοριακα το 200 symphony το αεροψυκτο μια χαρα αξιοπιστο ειναι...
Βλεπεις εδω γραφονται για γεροδεμενους 84 λες και εαν ηταν 104 κιλα θα επρεπε να επιλεγει αλλο:D και δεν εστιαζεται στο μηκος ποδιων /ταλιας που ειναι ποιο επι της ουσιας...
Τελος προσπαθω να ειμαι οσο ποιο ουδετερος χωρις να επιλεγω προσωπικα κριτηρια ...
Εαν ανοιξετε αγγελιες θα δειτε παρα πολλα με λιγα χιλιομετρα ...αυτο για οποια αγορα μοτοσυκλετας..
Ενα τεστ ραιντ ειναι απαραιτητο, μια ενοικιαση ιδανικη....
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.247
Reaction score
55.973
Καταρχας το ερωτημα εξαρχης ηταν γενικο οποτε τι να απαντησεις...
... μια χαρα υπαρχουν φορα που γραφονται αυτα που εσυ θες να πεις , οποτε και εμενα το ερωτημα δεν ηταν ετσι απλα για να λεμε...
Το θεμα αξιοπιστιας εχει να κανει με το μοντελο* και τα δειγματα γραφης του και οχι το τροπο ψυξης του...θα μπορουσα να σου πω προβληματα σε υγροψυκτους οπως τρομπες νερου ,νεροφαγωματα και ενα σωρο αλλα προβληματα που μπορει να φερει ενας υγροψυκτος...
να μην αναφερω και αεροψυκτα φορτηγα τερατα αξιοπιστιας αλλα θα πλατιασουμε μαλλον.
*Πληροφοριακα το 200 symphony το αεροψυκτο μια χαρα αξιοπιστο ειναι...
Βλεπεις εδω γραφονται για γεροδεμενους 84 λες και εαν ηταν 104 κιλα θα επρεπε να επιλεγει αλλο:D και δεν εστιαζεται στο μηκος ποδιων /ταλιας που ειναι ποιο επι της ουσιας...
Τελος προσπαθω να ειμαι οσο ποιο ουδετερος χωρις να επιλεγω προσωπικα κριτηρια ...
Εαν ανοιξετε αγγελιες θα δειτε παρα πολλα με λιγα χιλιομετρα ...αυτο για οποια αγορα μοτοσυκλετας..
Ενα τεστ ραιντ ειναι απαραιτητο, μια ενοικιαση ιδανικη....

Αχ!! αγαπητέ μου κουβέντα που πας να ανοίξεις άθελα σου.
Απο τη μία έχεις δίκιο, αλλά από τη άλλη έχεις άγνοια.
Θα αναφέρω μια προσωπική εμπειρία λοιπόν και θα καταλάβς πολλά.
Το μακρινό 2002 έδωσα 12.000€ για μια μοτοσυκλέτα 1000cc καινούρια.
Πολύ γρήγορα έμπλεξα με ανακλήσεις γιατί το μοντέλο έβγαλε πολλές αστοχίες με το σύστημα της καμπάνας.
Στις 5.000χλμ άνοιξα για πρώτη φορά το καπάκι της καμπάνας, μπήκαν καινούρια λάδια και νερά, μετά από λίγους μήνες ξανά μανά τη ίδια δλειά διότι ο κωδικός του ανταλλακτικου έβγαλε πάλι τη ίδια αστοχία και τέλος στις 15.000 χλμ. έγινε η τελευταία εργασία στο ίδιο πάλι σημείο με τη πλέον ενισχυμένη καμπάνα.
Το πρόβλημα με τη αστοχία λύθηκε αλλά που να ήξερα...
Εγώ σουλατσάριζα αμέριμνος παρατηρώντας περίεργη συμπεριφορά στις θερμοκρασίες της μοτοσυκλέτας.
Όλα τα παραπάν στη επίσημη αντιπροσωπία, ξανά πάω, αναφέρω το πρόβλημα με τις θερμοκρασίες και παίρνω μια απάντηση ότι "έτσι είναι αυτά και έτσι δουλεύουν"
Το μηχανάκι καινούριο ακόμα, λιγότερο από 1,5 χρόνο και πάνω σε ταξίδι με πλήρη φορτίο αποσκευών και μένα πάν οσάν γύφτικο σκερπάνι με 170 χλμ/ω κόλλησε στη εθνική ο κινητήρας.
Δεν μιλάμε τώρα ότι εκεί που πήγαινα απλά έσβησε το μοτέρ, με 170χλμ/ω, έζβαξε ο κινητήρας και άφηνα πίσω, τη καμπάνα, το πρωτεύον άξονα κίνησης, το δευτερεύον και όλο το σασμάν. Δλδ. εν'ολίγοις φρέναρε ο κινητήρας και με τα λάδια που πετάχτηκαν βρέθηκα χωρίς έλεγχο να προσπαθώ να σταματήσω το όχημα και εκείνο συνέχεια να θέλει να με σκοτώσει.
Για να μη μακρυγορω γιατί η ιστορία πάει πολύ μακριά, ο μηχανικός της αντιπροσωπίας κάθε φορά που άνοιγε το κινητήρα μου έβαζε μέσα στο σύστημα ψύξης ακατάλληλο παραφλού, παραφλού από βενζινάδικο. Βούλωσε το ψυγείο, είχαν εκτονωθεί όλα τα κολάρα ψύξης, έλιωσε ο θερμοστάτης, χάλασε η αντλία νερού, πέρασαν όλα τα νερά μέσα στο κινητήρα και έπαθαν όλοι οι τεχνικοί που εξέτασαν ότι είχε απομείνει από το κινητήρα εγκεφαλικό, δεν μπορούσαν να πιστέψουν τι έκανε ο άνθρωπος ξανά, ξανά και ξανά!!
Φυσικά και πήρα καινούριο μοτέρ μέσα στη εγγύηση και όπως αναμένονταν του έκλεισαν το μαγαζάκι γιατί ο άνθρωπας ήταν επικίνδυνος για τη δημόσια υγεία.
Οι μηχανικοί καταστρέφουν τα οχήματα λοιπόν, κλείνω τώρα γιατί τρέμουν τα χέρια που πήγα και τα ξανά θυμήθκα και δεν μπορώ να γράψω άλλα, άγιο είχαμεν!!

ΥΓ. Έχω ακόμα τη ίδια μοτοσυκλέτα, έχει 250.000 χλμ στο κοντέρ χωρίς κανένα πρόβλημα στη ψύξη, δεν ξανά πήγε ποτέ μάστορα, όλη η συντήρηση γίνεται εξολοκλήρου από μένα για να έχω και το κεφάλιμ ήσυχο, θα με πεις, ξέρεις?
Έμαθα ότι χρειάζονταν, πήρα κάποια ειδικά εργαλεία και όποτε έχω όρεξη κάνω όλα αυτά που πρέπει.
Ούτε το ποδήλατο δεν πάω για συντήρηση σε μάστορα, τους φοβάμαι όλους!!
Χάσαμε και έναν φίλο που πήγε να αλλάξει λάστιχα και ξέχασε να σφίξει τις δαγκάνες του μπροστά τροχού ο λαστιχάς, έγινε σούπερμαν ο φίλος και τον βρήκαν πάνω σε ένα τοίχο σε μορφή σπλάτς...
 
Last edited:


Μηνύματα
5.480
Reaction score
6.652
Αχ!! αγαπητέ μου κουβέντα που πας να ανοίξεις άθελα σου.
Απο τη μία έχεις δίκιο, αλλά από τη άλλη έχεις άγνοια.
Θα αναφέρω μια προσωπική εμπειρία λοιπόν και θα καταλάβς πολλά.
Το μακρινό 2002 έδωσα 12.000€ για μια μοτοσυκλέτα 1000cc καινούρια.
Πολύ γρήγορα έμπλεξα με ανακλήσεις γιατί το μοντέλο έβγαλε πολλές αστοχίες με το σύστημα της καμπάνας.
Στις 5.000χλμ άνοιξα για πρώτη φορά το καπάκι της καμπάνας, μπήκαν καινούρια λάδια και νερά, μετά από λίγους μήνες ξανά μανά τη ίδια δλειά διότι ο κωδικός του ανταλλακτικου έβγαλε πάλι τη ίδια αστοχία και τέλος στις 15.000 χλμ. έγινε η τελευταία εργασία στο ίδιο πάλι σημείο με τη πλέον ενισχυμένη καμπάνα.
Το πρόβλημα με τη αστοχία λύθηκε αλλά που να ήξερα...
Εγώ σουλατσάριζα αμέριμνος παρατηρώντας περίεργη συμπεριφορά στις θερμοκρασίες της μοτοσυκλέτας.
Όλα τα παραπάν στη επίσημη αντιπροσωπία, ξανά πάω, αναφέρω το πρόβλημα με τις θερμοκρασίες και παίρνω μια απάντηση ότι "έτσι είναι αυτά και έτσι δουλεύουν"
Το μηχανάκι καινούριο ακόμα, λιγότερο από 1,5 χρόνο και πάνω σε ταξίδι με πλήρη φορτίο αποσκευών και μένα πάν οσάν γύφτικο σκερπάνι με 170 χλμ/ω κόλλησε στη εθνική ο κινητήρας.
Δεν μιλάμε τώρα ότι εκεί που πήγαινα απλά έσβησε το μοτέρ, με 170χλμ/ω, έζβαξε ο κινητήρας και άφηνα πίσω, τη καμπάνα, το πρωτεύον άξονα κίνησης, το δευτερεύον και όλο το σασμάν. Δλδ. εν'ολίγοις φρέναρε ο κινητήρας και με τα λάδια που πετάχτηκαν βρέθηκα χωρίς έλεγχο να προσπαθώ να σταματήσω το όχημα και εκείνο συνέχεια να θέλει να με σκοτώσει.
Για να μη μακρυγορω γιατί η ιστορία πάει πολύ μακριά, ο μηχανικός της αντιπροσωπίας κάθε φορά που άνοιγε το κινητήρα μου έβαζε μέσα στο σύστημα ψύξης ακατάλληλο παραφλού, παραφλού από βενζινάδικο. Βούλωσε το ψυγείο, είχαν εκτονωθεί όλα τα κολάρα ψύξης, έλιωσε ο θερμοστάτης, χάλασε η αντλία νερού, πέρασαν όλα τα νερά μέσα στο κινητήρα και έπαθαν όλοι οι τεχνικοί που εξέτασαν ότι είχε απομείνει από το κινητήρα εγκεφαλικό, δεν μπορούσαν να πιστέψουν τι έκανε ο άνθρωπος ξανά, ξανά και ξανά!!
Φυσικά και πήρα καινούριο μοτέρ μέσα στη εγγύηση και όπως αναμένονταν του έκλεισαν το μαγαζάκι γιατί ο άνθρωπας ήταν επικίνδυνος για τη δημόσια υγεία.
Οι μηχανικοί καταστρέφουν τα οχήματα λοιπόν, κλείνω τώρα γιατί τρέμουν τα χέρια που πήγα και τα ξανά θυμήθκα και δεν μπορώ να γράψω άλλα, άγιο είχαμεν!!

ΥΓ. Έχω ακόμα τη ίδια μοτοσυκλέτα, έχει 250.000 χλμ στο κοντέρ χωρίς κανένα πρόβλημα στη ψύξη, δεν ξανά πήγε ποτέ μάστορα, όλη η συντήρηση γίνεται εξολοκλήρου από μένα για να έχω και το κεφάλιμ ήσυχο, θα με πεις, ξέρεις?
Έμαθα ότι χρειάζονταν, πήρα κάποια ειδικά εργαλεία και όποτε έχω όρεξη κάνω όλα αυτά που πρέπει.
Ούτε το ποδήλατο δεν πάω για συντήρηση σε μάστορα, τους φοβάμαι όλους!!
Χάσαμε και έναν φίλο που πήγε να αλλάξει λάστιχα και ξέχασε να σφίξει τις δαγκάνες του μπροστά τροχού ο λαστιχάς, έγινε σούπερμαν ο φίλος και τον βρήκαν πάνω σε ένα τοίχο σε μορφή σπλάτς...
Δεν ξερω εαν καταλαβες αλλα εμμεσως παλινωδεις...και λες οτι για καθε νοσο και πασα μαλακιαν προτεινοντας αεροψυκτους :D

Τα προσωπικα παραδειγματα δεν αποδεικνυουν τιποτε μπροστα σε ενα μεγαλο στατιστικο δειγμα, γιαυτο μιλησα για φορα (πλ.φορουμ)και αναφορες βλαβων που δεν εμπλεκονται τριτογενεις παραγοντες οπως ενα κακο συνεργειο.
Εδω λεγανε σε ενα αλλο νημα να πεταξει την μπαταρια βασιζομενοι σε προσωπικες εμπειριες, δεν μιλησα εγω για δικες μου, υπαρχει περιπτωση να πιανω πολυ μεγαλυτερη γκαμα , αλλα καμια σημασια δεν εχει ,γιαυτο ειπα ...υπαρχει η βιβλιογραφια και η στατιστικη μοντελων...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.247
Reaction score
55.973
Πάτσα το κουμπί που λέει ακολουθήστε αυτό το μέλος, και επίσημα πλέον σε αγαπώ και σε λατρεύω. Θα δγιαβάζω πρώτος ότι δημοσιεύεις γιατί σε έχω βάλει μέσα στη καρδιάμ ;) :rolleyes:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.241
Reaction score
104.189
Forza 350
H adv350 εάν βρει γιατί είναι περιζήτητα
Μετά τις πρώτες βολιδοσκοπήσεις προς αυτά τα 2 προσανατολίζεται.


Ξέχνα τώρα τα παραπάνω που έγραψα και κάτσε να μιλήσουμε σαν πατέρας προς πατέρα.
H επικινδυνότητα με τους δύο τροχούς είναι αδιαμφισβήτητη. Μπορεί να περιορίζεται κάπως με τα ειδικά μαθήματα και την προσεκτική οδήγηση, αλλά φυσικά δεν εξαφανίζεται. Ως τριαντάρης μαντράχαλος αυτός φυσικά θα αποφασίσει στην τελική, αλλά επειδή ασχέτως ηλικίας ήταν είναι και θα είναι πάντα το παιδί σου, θα σου πρότεινα να δώσεις έμφαση σε αυτό που σου πρότεινε ο Melina και, όσο περνάει από το χέρι σου, να τον αποτρέψεις από την ιδέα του δίτροχου, με όποιο κόστος ταλαιπωρίας έχουν οι εναλλακτικές επιλογές ματακίνησης. Τώρα, πριν εμπλακεί με το αντικείμενο και γλυκαθεί, ίσως υπάρχουν ελπίδες να πειστεί και να αλλάξει γνώμη. Μετά, θα είναι αργά.
Το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να τον βοηθήσω να έχει τα εφόδια ώστε να αντιμετωπίζει καλύτερα τα απρόοπτα στον δρόμο. Είναι σχεδόν 30άρης, δεν είναι ανήλικος ώστε να μπορώ (αν θα μπορούσα...) να επιβάλω την θέλησή μου.
 


Μηνύματα
610
Reaction score
1.058
Ελα μωρε που θα ενοχοποιησουμε τα παντα στο τελος. Νταξει, ειπαμε. Πολυ μεγαλη προσοχη και ολα θα πανε καλα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.848
Μηνύματα
3.065.063
Members
38.623
Νεότερο μέλος
parkrou
Top