Επιλογη αμορτισερ με βαση την σκληροτητα.

Μηνύματα
2.856
Reaction score
236
Αναμεσα σε Bilstein μαυρα b4 και kayaba excel g,ποιο ειναι το αμορτισερ με ποιο κεντροα ταση??
Δηλ ουτε σκληρο ουτε μαλακο
.θελουμε να ειναι οσο μπορουμε λιγο απο ολλα.και να κραταει στις στροφες αλλα και να μην κοπαναει υπερβολικα.
Επισης θα πεφτει και κανενα φορτωμα το καλοκαιρι,οποτε να ειναι και λιγακι σκληρουτσικο ,οχι να τερματιζει η αναρτηση με 2 βαλιτσες στο πορτ παγκαζ.

Τωρα φοραει κιτρινα κονι που ειναι κουτσουρο,οποτε και να ειναι λιγακι ποιο σκληρα π.χ τα bilstein απο τα kayaba δεν μας πειραζει και τοσο.
Τα Κονι θα φυγουν (ανωτερα βια),οπότε αλαζουμε κατηγορια αμορτισερ σε ποιο νορμαλ-καθημερινη κατασταση και ψαχνουμε αυτο το λιγο πιο σκληρα να αγορασουμε για να μειωσουμε τις κλισεις στις στροφες.
Υπαρχει καποιος να μου πει την αποψη του?
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Συγγνωμη που θα το πω αλλα τιποτα απ τα δυο δεν κανει. Τα χω περασει τα ιδια 2 φορες σιγουρα. Οπως και τα κονι κιτρινα, χρυσα κ κοκκινα.
Θα λεγα χωρις δευτερη σκεψη οσο κι αν σου φαινεται περιεργο ενα μπιλστειν κιτρινο, αυτορυθμιζομενο, αν μπορεσεις να αλλαξεις κ ελατηρια σε συνδυασμο μ αυτο που θελεις να κανεις, αν οχι παλι οκ.
Δεν ειναι κουτσουρα ουτε σκληρο οσο λενε, ειναι ανετα κ προοδευτικα, δε κοπανανε, ουτε βαρανε ουτε διαβαζουν απολυτα τις ανωμαλιες του δρομου. Ειναι η χρυση τομη σ αυτο που θελεις, τ αλλα ενω θεωρητικα ειναι πιο μαλακα ειναι γενικα πιο κακα δε ολα, και Σε αποσβεση και σε επαναφορα.
Μη το σκεφτεσαι, κιτριν μπιλστειν.
Μη τα φοβασαι, δεν ειναι κονι.
 

Μηνύματα
2.856
Reaction score
236
Μη το σκεφτεσαι, κιτριν μπιλστειν.
Μη τα φοβασαι, δεν ειναι κονι.
Γιαννη ελεγα να παω σε κατι γενικα φθηνοτερο.το κιτρινο bilstein το γνωριζω απο παλια αλλα μονο το b8 που ειναι χαμηλωμστος που το φορεσα σε 2 διαφορετικα αμαξια με χαμηλοτερα ελατηρια κσι πραγματικα δεν μπορεσα να πω οτι κοπαναγε κανενα απο τα 2 αμαξια,ουτε το ιβιζα,ουτε το bmw .τωρα δεν θελω να χαμηλωσει το αμαξι,δηλ παμε σε bilstein b6.
Η διαφορα τιμης (τοποθετημενα)σε μαυρα b4 και κιτρινα b6 ειναι 300 ευρω
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Ειμαι σχεδον σιγουρος πως οτι κι αν βαλεις απ τις δυο επιλογες σου, δε θα σου αρεσει καλα, δε θα σου κατσει, μετα τα κονι κ τα κιτρινα μπιλστειν.
Αν το οικονομικο ειναι επιλογη, παω πασο, αλλα ξανασκεψου το μετα , γιατι θα το θυμασαι καθε μερα…
 


Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Bilstein B6=720 ευρω .

Δεν ειναι υπερβολικα λεφτα για 4 αμορτισερ;
αυτο εσυ θα το κρινεις, θα τα βαλεις κατω, και θα το σκεφτεις, υπερβολικα δεν ειναι οχι, ουτε καν στο μετριο δεν ειναι, αλλα βεβαια εσυ το ξερεις αυτο.
 



Μηνύματα
253
Reaction score
359
Η άποψη μου από προσωπικές εμπειριες είναι ότι ανεξαρτητα απ το ποια αμορτισέρ θα επιλέξουμε για το αυτοκίνητο μας, θα πρέπει να μπουν και τα ιδανικά γι αυτά ελατήρια, σε αντίθετη περίπτωση δεν αξιοποιούμε στο μέγιστο το νέο μας αμορτισέρ και ο χρόνος ορθής λειτουργίας του θα περιοριστει στο ελάχιστο .
 

Μηνύματα
30.846
Reaction score
25.455
ΜΑΛΑΚΑ ΑΕΡΙΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΖΑΚΣ ΚΑΙ ΛΗΞΙΣ. ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ Η ΜΕΤΡΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΝ

ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣΙ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΑΠ ΤΟ ΝΕΦΡΟ

ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΚΑΠΩΣ ΣΦΙΧΤΑ ΦΟΡΝΤ.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.049
Reaction score
7.030
Τα κίτρινα της Bilstein πλέον είναι σαν ψεύτικα. Στα 2 χρόνια πας για αλλαγή λες και το είχες κάνει τρακτέρ το κάρο.
 

Μηνύματα
2.856
Reaction score
236
Τα κίτρινα της Bilstein πλέον είναι σαν ψεύτικα. Στα 2 χρόνια πας για αλλαγή λες και το είχες κάνει τρακτέρ το κάρο.
Δηλ στα 2 χρονια εχουνε βγαλει λαδι οι μπουκαλες,παει το σμαξι βαρκα γιαλο στις στροφες και πεφτει ξερα στις λακουβιτσες?
 

Μηνύματα
30.846
Reaction score
25.455
ΤΑ BILSTEIN ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ....ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΖΑ.

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ SACHS KAI BOGE.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.049
Reaction score
7.030
Δηλ στα 2 χρονια εχουνε βγαλει λαδι οι μπουκαλες,παει το σμαξι βαρκα γιαλο στις στροφες και πεφτει ξερα στις λακουβιτσες?
Εντάξει, όχι και τόσο πίτα, αλλά αρκετά.
Τα ελαφρυά γκουπ πλέον γίνονται σχεδόν βαριά.
Αν κάνεις μια πίεση στο αμάξωμα με το βάρος σου, νοιώθεις πως κατεβαίνει πιο άνετα και περισσότερο σε σχέση με το πρώτο 3μηνο.
Κυκλοφορούν και πολύ μαϊμού Bilstein & Koni, αλλά και από εξουσιοδοτημένα καταστήματα και συνεργεία, ακούω τα ίδια σχόλια και παράπονα.
Για τα B4 πάντα.
Στα B6 δεν είναι τόσο χάλια τα πράγματα, αλλά ούτε σαν παλιότερα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.604
Μηνύματα
2.945.592
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top