- Μηνύματα
- 279
- Reaction score
- 40
Εδώ θέλω να σας παραθέσω μια επισκευή που έκανα πρόσφατα.
Οχι τόσο για να μάθετε πως να το κάνετε, (καθώς απαιτεί γνώσεις αλλα και εξοπλισμό) άλλα γιατί με έχουν εκνευρίσει οι ''επαγγελματίες'' στα service.
Το υποκείμενο είναι ενα LG Monitor 1730S σχεδόν 10ετιας..... Άνηκε σε έναν γνωστό μου.
Το πρόβλημα που παρουσίαζε ηταν οτι μολις λάμβανε καποιο σήμα στην είσοδο του, έδειχνε εικόνα για λιγα δευτερόλεπτα και μετα έκλεινε. Καθε φορά που άνοιγε έκλεινε απο διακόπτη το ίδιο.
Ο γνωστός πήγε το monitor σε εξουσιοδοτημένο service και η διάγνωση ήταν: αλλαγή πλακέτας 120€! Σαφώς τους απαντά λέγοντας οτι το monitor μεταχειρισμένο δεν ξεπερνά ουτε τα 40 με 50€ όποτε δεν αξίζει. Με παίρνει τηλ για να τους ρωτήσω λεπτομέρειες καθως δεν κατέχει απο ηλεκτρονικά. Τους παίρνω και ακολουθάει ο παρακατω διάλογος:
- Εγω: Ποια πλακέτα κάηκε?
- Service: Η κεντρική αποκρίνονται, χωρίς την διάθεση να το συζητήσουν και πολύ.
- Εγω: Μα ρε παιδιά λέω, οποια και να είναι όλες απο 25€ κάνουν. Θέλετε 100€ εργατικά για ενα monitor που λύνει σε 5 λεπτά??
- Service: Κύριε τόσο έχει οι τιμες που λέτε δεν ισχύουν.
- Εγω: Να σας στείλω ενα e-mail με την πλακέτα και τα έξοδα αποστολής?
- Service: Εμείς τόσο αγοράζουμε τι να σας πούμε....
- Εγω: Τοπική επισκευή δεν γίνεται?
- Service: Οχι κύριε οι πλακέτες δεν επισκευάζονται.
- Εγω: Α μάλιστα......Οκ στείλτε το πίσω ευχαριστούμε...
Κατάλαβα οτι δεν μιλαγα με ανθρώπους που ήξεραν για τι πράγμα μιλαμε, η δεν ήθελαν να εξηγήσουν εσκεμμένα....
Το monitor τελικά κατέληξε στα χέρια μου, οπου και είπα να του δώσω μια ευκαιρία...
Εδώ λύθηκε και με εναν οπτικό έλεγχο 2 λεπτών!!! βρέθηκε μάλλον ο ύποπτος...
Ένας πυκνωτής 470uF 25V στο τροφοδοτικό, έχει φουσκώσει εμφανώς!
Οι μετρήσεις στις εξόδους του τροφοδοτικού, επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει πρόβλημα στις τάσεις. Υπήρχε αστάθεια στα 12V αλλα και στις τάσεις απο το inverter στις CCFL.
Εδω ο καινούργιος πυκνωτής πριν τοποθετηθεί.
Εδώ τοποθετημένος
Οι κολλήσεις δεν μοιάζουν με τις εργοστασιακές, (δούλεψα με ενα απλό weller 25W καθώς ο σταθμός ειναι off) αλλα θα κρατήσουν πολύ καλα για πολλά χρόνια.
Προληπτικά τους άλλαξα όλους (είχα πολύ στοκ και ηταν και πεσμένοι) για να μην υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον
.
Εδω πέρασα και μερικές από πανω με το κολλητήρι για παν ενδεχόμενο ψυχρών κολλήσεων.
Εδώ έχουμε τους παλιούς. R.I.P....
Ολα καλά, αλλη μια συσκευή γλύτωσε την ανακύκλωση. Κόστος επισκευής...... 1,64€!!
Φυσικά ενημέρωσα μετά χαράς τον φίλο και γνωστό οτι το monitor επισκευάστηκε και μάλιστα με μηδαμινό κόστος. Είχε ήδη όμως αγοράσει ενα καινούργιο μεγαλύτερο και τελικώς μου το χάρισε... Κέρδισα ομως την εμπιστοσύνη του λόγω της τιμιότητας μου και τωρα έχω ενα μόνιμο πελάτη. Τοσο απλό είναι......Τώρα το monitor εκτελεί χρέη βοηθητικής οθόνης για τα service που κάνω στα pc..
Φυσικά ενημέρωσα και το service για την βλάβη και παρέθεσα και φωτογραφικό υλικο. Ποτε δεν πηρα απάντηση, ενω αποφεύγουν επιμελώς να ξανα μιλήσω με τον ''τεχνικό'' που ειχα επικοινωνήσει αρχικως...
Δεν ξέρω εαν τα service τελικώς απαρτίζονται απο άσχετους (πραγμα θλιβερό) η εχουν πάρει καποια γραμμή απο τις μαμα εταιρίες να ''βγάζουν άχρηστα'' ετσι τοσο απλα, τα μηχανήματα για να αγοράζουν οι καταναλωτές νέα... Οποιο και απο τα δυο ειναι επιεικώς τραγικό.... Κριμα....
Να προσθέσω, πριν πέσουν οι ''θερμόαιμοι'' των εταιριών οτι δεν στοχοποιω την άνωθεν εταιρεία με το παρών ποστ. Αντίστοιχη συμπεριφορά υπαρχει σε πλειοψηφία service των περισσότερων brands...
Τέλος να ''αποκαλύψω'' οτι στις 10 tv με βλάβη οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί ως ''βλάβη πάνελ'' ''ασύμφορη επισκευή''΄οι 7 επισκευάζονται με κόστος κάτω απο 40 - 50 ευρω...... Ακόμα και εάν έχουν σφάλμα στα ribbon του πάνελ!!
Με τις υγείες μας...
Φιλικά
AV Group
Οχι τόσο για να μάθετε πως να το κάνετε, (καθώς απαιτεί γνώσεις αλλα και εξοπλισμό) άλλα γιατί με έχουν εκνευρίσει οι ''επαγγελματίες'' στα service.
Το υποκείμενο είναι ενα LG Monitor 1730S σχεδόν 10ετιας..... Άνηκε σε έναν γνωστό μου.
Το πρόβλημα που παρουσίαζε ηταν οτι μολις λάμβανε καποιο σήμα στην είσοδο του, έδειχνε εικόνα για λιγα δευτερόλεπτα και μετα έκλεινε. Καθε φορά που άνοιγε έκλεινε απο διακόπτη το ίδιο.
Ο γνωστός πήγε το monitor σε εξουσιοδοτημένο service και η διάγνωση ήταν: αλλαγή πλακέτας 120€! Σαφώς τους απαντά λέγοντας οτι το monitor μεταχειρισμένο δεν ξεπερνά ουτε τα 40 με 50€ όποτε δεν αξίζει. Με παίρνει τηλ για να τους ρωτήσω λεπτομέρειες καθως δεν κατέχει απο ηλεκτρονικά. Τους παίρνω και ακολουθάει ο παρακατω διάλογος:
- Εγω: Ποια πλακέτα κάηκε?
- Service: Η κεντρική αποκρίνονται, χωρίς την διάθεση να το συζητήσουν και πολύ.
- Εγω: Μα ρε παιδιά λέω, οποια και να είναι όλες απο 25€ κάνουν. Θέλετε 100€ εργατικά για ενα monitor που λύνει σε 5 λεπτά??
- Service: Κύριε τόσο έχει οι τιμες που λέτε δεν ισχύουν.
- Εγω: Να σας στείλω ενα e-mail με την πλακέτα και τα έξοδα αποστολής?
- Service: Εμείς τόσο αγοράζουμε τι να σας πούμε....
- Εγω: Τοπική επισκευή δεν γίνεται?
- Service: Οχι κύριε οι πλακέτες δεν επισκευάζονται.
- Εγω: Α μάλιστα......Οκ στείλτε το πίσω ευχαριστούμε...
Κατάλαβα οτι δεν μιλαγα με ανθρώπους που ήξεραν για τι πράγμα μιλαμε, η δεν ήθελαν να εξηγήσουν εσκεμμένα....
Το monitor τελικά κατέληξε στα χέρια μου, οπου και είπα να του δώσω μια ευκαιρία...
Εδώ λύθηκε και με εναν οπτικό έλεγχο 2 λεπτών!!! βρέθηκε μάλλον ο ύποπτος...
Ένας πυκνωτής 470uF 25V στο τροφοδοτικό, έχει φουσκώσει εμφανώς!
Οι μετρήσεις στις εξόδους του τροφοδοτικού, επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει πρόβλημα στις τάσεις. Υπήρχε αστάθεια στα 12V αλλα και στις τάσεις απο το inverter στις CCFL.
Εδω ο καινούργιος πυκνωτής πριν τοποθετηθεί.
Εδώ τοποθετημένος
Οι κολλήσεις δεν μοιάζουν με τις εργοστασιακές, (δούλεψα με ενα απλό weller 25W καθώς ο σταθμός ειναι off) αλλα θα κρατήσουν πολύ καλα για πολλά χρόνια.
Προληπτικά τους άλλαξα όλους (είχα πολύ στοκ και ηταν και πεσμένοι) για να μην υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον
Εδω πέρασα και μερικές από πανω με το κολλητήρι για παν ενδεχόμενο ψυχρών κολλήσεων.
Εδώ έχουμε τους παλιούς. R.I.P....
Ολα καλά, αλλη μια συσκευή γλύτωσε την ανακύκλωση. Κόστος επισκευής...... 1,64€!!
Φυσικά ενημέρωσα μετά χαράς τον φίλο και γνωστό οτι το monitor επισκευάστηκε και μάλιστα με μηδαμινό κόστος. Είχε ήδη όμως αγοράσει ενα καινούργιο μεγαλύτερο και τελικώς μου το χάρισε... Κέρδισα ομως την εμπιστοσύνη του λόγω της τιμιότητας μου και τωρα έχω ενα μόνιμο πελάτη. Τοσο απλό είναι......Τώρα το monitor εκτελεί χρέη βοηθητικής οθόνης για τα service που κάνω στα pc..
Φυσικά ενημέρωσα και το service για την βλάβη και παρέθεσα και φωτογραφικό υλικο. Ποτε δεν πηρα απάντηση, ενω αποφεύγουν επιμελώς να ξανα μιλήσω με τον ''τεχνικό'' που ειχα επικοινωνήσει αρχικως...
Δεν ξέρω εαν τα service τελικώς απαρτίζονται απο άσχετους (πραγμα θλιβερό) η εχουν πάρει καποια γραμμή απο τις μαμα εταιρίες να ''βγάζουν άχρηστα'' ετσι τοσο απλα, τα μηχανήματα για να αγοράζουν οι καταναλωτές νέα... Οποιο και απο τα δυο ειναι επιεικώς τραγικό.... Κριμα....
Να προσθέσω, πριν πέσουν οι ''θερμόαιμοι'' των εταιριών οτι δεν στοχοποιω την άνωθεν εταιρεία με το παρών ποστ. Αντίστοιχη συμπεριφορά υπαρχει σε πλειοψηφία service των περισσότερων brands...
Τέλος να ''αποκαλύψω'' οτι στις 10 tv με βλάβη οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί ως ''βλάβη πάνελ'' ''ασύμφορη επισκευή''΄οι 7 επισκευάζονται με κόστος κάτω απο 40 - 50 ευρω...... Ακόμα και εάν έχουν σφάλμα στα ribbon του πάνελ!!
Με τις υγείες μας...
Φιλικά
AV Group
Last edited: