Ερώτηση για "ζευγάρωμα" ενισχυτή-ηχειών

Reaction score
0
Καλημέρα φίλοι μου και καλή χρονιά.
Προκαταβολικά ζητάω την κατανόησή σας για αυτά που θα ρωτήσω γιατί είμαι άσχετος με τα home cinema κτλ.
Έχω "κληρονομήσει" από τον αδερφό μου έναν ενισχυτή marantz PM35 (aniversary series) του '91-92 περίπου, και μαζί με αυτόν 2 ηχεία Roister 100w της ίδιας περιόδου. Λοιπά χαρακτηριστικά για τα ηχεία δεν ξέρω καθώς ούτε τα συνοδευτικά φυλλάδια υπάρχουν ούτε κάποιες ενδείξεις επί των ηχείων.
Πρόσφατα ο ενισχυτής μου τα φτυσε και από την αντιπροσωπεία αλλά και από γνωστό ηλεκτρονικό δεν βρίσκεται ανταλλακτικό.
Με την ευκαιρία αυτή λέω να αγοράσω ένα AVR ενισχυτή και συγκεκριμένα τον Harman 255 ο οποίος είναι μέσα στο διαθέσιμο budget. Εκεί πάνω θα συνδέσω Tηλεόραση, CD player και PS3
Η ερώτηση (όλα τα παραπάνω ήταν εισαγωγικά) είναι αν τα ηχεία μου θα είναι συμβατά με τον ενισχυτή. Τα συγκεκριμένα ηχεία παίζουν πάρα πολύ ωραία (για τα δικά μου αυτιά) και δεν βλέπω λόγο να τα αλλάζω. Ελπιζω κάποιος μπορεί να θυμηθεί τα συγκεκριμένα ηχεία ( αν θυμάμαι καλά είχαν βραβευτεί το 92 από περιοδικό του χώρου) και να μου πει αν θα μπορέσω να τα συνδέσω στον Harman χωρίς πρόβλημα.
Η προοπτική είναι να συνεχίσω να προσθέτω ηχεία στο σύστημα, πρώτα ένα sub και μετά τα υπόλοιπα για το surround αλλά αυτά σε μέλλοντα χρόνο
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Reaction score
23.745
Απάντηση: Ερώτηση για "ζευγάρωμα" ενισχυτή-ηχειών

Καλημερα.
Δεν θα χει κανενα προβλημα ο 255 να οδηγησει τα ηχεια σου.
Εκει που θα δυσκολευτεις θα ειναι για το ηχειο διαλογων .
Πρεπει να βρεις ηχειο παρομοιας ηχητικης αποδοσης με αυτα που εχεις ηδη.

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Reaction score
103.699
Απάντηση: Ερώτηση για "ζευγάρωμα" ενισχυτή-ηχειών

Φυσικά κανένα πρόβλημα.

Υποψιάζομαι ότι τα ηχεία είναι τα silk 120. Έπεσα μέσα;

Reaction score
0
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας.