Σπύρος Μπλάτσιος
Διακεκριμένο μέλος
- Μηνύματα
- 15.897
- Reaction score
- 305

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Το πιο ενημερωμένο τεύχος Σεπτέμβριου στο κόσμο των consumer electronics!
Bραβεία EISA AWARDS 2008-2009. Ανοίγουμε το φάκελο και φωνάζουμε τους νικητές!
Ειδικό ένθετο για τα βραβεία EISA 2007-2008
Μεγάλο συγκριτικό πακέτα home cinema για την τηλεορασή σας.
Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα: Eνισχυτής Full HD από Pioneer Susano SC-LX90.
Πρώτη δοκιμή στην Eυρώπη: Βιντεοκάμερα Panasonic HDC-SD100.
Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα: Samsung LE46A786 η κυρία με τα μπλε. Τηλεόραση με LED backlight.
Πρώτη δοκιμή στην Eυρώπη: DVD player Toshiba XD-E500. Το player που ήρθε να ταράξει την ισορροπία της αγοράς.
Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα: Tivoli Audio Networks ραδιόφωνο Web.
Bιντεπροβολέας BenQ W2000 Full DLP
Hifidelio Pro 500GB, Pioneer Kuro KRL-32V, Usher BE-718
Vincent CD-S5 CD player
Leema Stream CD player
T+A D10 Eνισχυτής
Τ+Α V10 CD player
Tri TRV-35SE
Tri ΤRV-CD4SE
KAI ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΚΟΜΗ
Μη χάστε το τεύχος αυτό!
Full για χειμώνα
Πολλοί πιστεύουν ότι ο τρύγος για τη δημιουργία «μεγάλων» κρασιών γίνεται τον Αύγουστο, η πραγματικότητα όμως είναι άλλη. Τα σταφύλια συλλέγονται περίπου στα μέσα του Σεπτεμβρίου, και να παρακαλάς το Θεό μη βρέξει.
Οι καιρικές συνθήκες, οι θερμοκρασίες που επικρατούν στο οινοποιείο και η «τρέλα» του αμπελουργού είναι οι τρεις μεγάλοι παράγοντες που συντελούν στην τελική ποιότητα του κρασιού που θα γευθούμε του χρόνου.
Έτσι και τα consumer electronics που παρουσιάζονται και αναγγέλλονται αυτόν τον καιρό, πρέπει να είναι τόσο προσεκτικά φροντισμένα, ώστε οι παραγωγοί τους να γευθούν τη χαρά της πώλησης... του χρόνου.
Θέλει καιρό μια τηλεόραση ή ένα ηχείο να καθιερωθεί στην αγορά.
Πρέπει να δοκιμαστεί από τους ίδιους τους κατασκευαστές, μετά να ελεγχθεί από τους ειδικούς δημοσιογράφους και άλλους έμπειρους χρήστες και, αν όλα πάνε καλά, να αποκτήσει τη φήμη και τη δόξα που χρειάζεται... και τότε θα πουλήσει. Ναι, καλά. Μακάρι να ήταν έτσι.
Πάρτε για παράδειγμα τις κορυφαίες Kuro τηλεοράσεις της Pioneer. Παρ’ όλο που είναι οι καλύτερες σε ποιότητα και το ξέρουν όλοι, δυστυχώς δε πουλάνε, με συνέπεια η Pioneer να έχει τα γνωστά προβλήματα. Κακά τα ψέματα, σήμερα η αγορά δεν κινείται από τη δική μας γνώμη αλλά ούτε και από την ποιότητα. Κινείται από το ταμπελάκι της τιμής.
Αν το προς αγορά προϊόν είναι έστω και δέκα ευρώ πιο κάτω από ένα άλλο ομοειδές, τότε ο υποψήφιος αγοραστής θα κλίνει προς αυτό και ας έχει χειρότερες επιδόσεις.
Αν τον ρωτήσεις γιατί το έκανε, τότε σου ρίχνει ένα «εγώ δεν ξέρω από αυτά».
Ο κόσμος δε νοιάζεται πια για την ποιότητα ή για το αποτέλεσμα, όλα κινούνται γύρω από την τιμή αλλά και από το όνομα του κατασκευαστή. Υπάρχει και αυτός ο παράγοντας.
Οι μεγάλοι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό, ότι δηλαδή ο κόσμος θέλει να αγοράζει, για παράδειγμα, Philips, Samsung ή Sony όπως και ότι θέλουν να αγοράζουν φθηνά.
Έτσι, ενώ όλοι ξέρουμε, λόγου χάρη, ότι η Sony έχει καλές τηλεοράσεις στις σειρές X ή W, αυτή πουλάει πιο πολύ τις σειρές U ή S. Το ίδιο και η Samsung, η οποία, ενώ σκοτώνει στις σειρές 7, 8 και 9, πουλάει την 4 κτλ.
Το ίδιο παρατηρείται σε όλους τους κατασκευαστές. Από τη μια παράγουν κορυφαίες τηλεοράσεις που μας τρελαίνουν με τις επιδόσεις τους, και από την άλλη... διοχετεύουν στην αγορά κοινά σκουπίδια. Σημαδεύοντας απλώς όσους κυνηγάνε τιμή... και μπράντα.
Κανείς δε θα σου πει ποτέ ότι πήρε «Sony 40S4000», για το μόνο που θα σου μιλήσει είναι για «Sony 40 ιντσών».
Εδώ και μήνες ψάχνω να βρω έναν τρόπο να το αλλάξω αυτό, αλλά όσο το ψάχνω τόσο πιο μπερδεμένο είναι. Ακούστε, ακούστε, οι διάφορες αλυσίδες καταστημάτων, όπως οι Media Markt, Κωτσόβολος κ.ά., πιέζουν τους κατασκευαστές να τους φτιάχνουν ακόμα και δικά τους μοντέλα.
Δηλαδή να είναι Sony, Philips ή LG, αλλά ο κωδικός τους να μην έχει σχέση με αυτούς που δοκιμάζουμε, γνωρίζουμε ή υπάρχουν στους καταλόγους των εταιρειών.
Αν η μία παραγγελία είναι από τη Media Markt, τότε αυτήν την τηλεόραση δεν μπορείς να τη βρεις, για παράδειγμα, στο Κωτσόβολο, ώστε να μην έχεις τη δυνατότητα να συγκρίνεις την τιμή της.
Μάλιστα, τα καταστήματα δημιουργούν και τα δικά τους «υβριδικά» μοντέλα... κάτι σαν κοκτέιλ. Ζητούν από τους κατασκευαστές να βάλουν τα πλήκτρα του μεγάλου μοντέλου, το τηλεχειριστήριο του μεσαίου, τη βάση του φθηνού και το ντιζάιν του ενδιάμεσου.
Το αποτέλεσμα μπορεί να ταιριάζει αισθητικά στα γούστα του καταστήματος, αλλά αυτό δεν έχει βγει ούτε από τα κέντρα σχεδιασμού του Μιλάνου ούτε από τα κεντρικά των εταιρειών που τόσο πολύ επιμένουν και τονίζουν στα δελτία τύπου.
Επομένως, όταν βγούμε στην αγορά για τηλεόραση, αν δεν ξέρουμε να διαβάσουμε και να συμβουλευτούμε κάποιον ειδικό (όχι πωλητή), τότε σίγουρα θα βάλουμε στο σαλόνι μας κάποιο κοκτέιλ καταστήματος, κάποιο «ληγμένο» μοντέλο ή κάποιο από τις περίεργες σειρές των κατασκευαστών.
Σήμερα με λίγα χρήματα μπορείς να αγοράσεις καλή τηλεόραση, αρκεί να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά και να πας αποφασισμένος στο κατάστημα.
ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟΥ ΤΕΥΧΟΥΣ
1 BENQ W20000 σ. 66
2 Blaupunkt Hamburg MP68 σ. 112
3 Bose 3.2.1 GSXL σ. 95
4 Denon DVD-2500BT σ. 54
5 Denon S-102 σ. 96
6 Hifidelio PRO 500 GB σ. 68
7 JVC Sophisti NX-F7 σ. 96
8 Leema Stream σ.74
8 LG HT953TV σ. 96
9 Navigon 8110 σ. 116
10 Onkyo LS-V501 σ. 98
11 Panasonic HDC-SD100 σ. 110
12 Panasonic Lumix DMC-TZ5 σ. 114
13 Panasonic SC-BT100 σ. 64
14 Panasonic SC-PTX5 σ. 98
15 Philips MCD 908 σ. 100
16 Philips Micro Theater MCD289 σ. 98
17 Pioneer Kuro KRL-32V σ. 82
18 Pioneer SE-CLX9 σ. 118
19 Pioneer Susano SC-LX90 σ. 44
20 Roister Emphasis 5.1 σ. 78
22 Samsung HT-X200 σ. 100
23 Samsung HT-X715 σ. 100
24 Samsung HT-X810 σ. 101
25 Samsung LE46A786 σ. 50
26 Sharp HT-DV40H σ. 101
27 T+A Elektroakustic D10 σ. 84
28 T+A Elektroakustic V10 σ. 84
29 Tivoli audio networks σ. 60
30 Toshiba XD-E500 σ. 58
31 TRI TRV-35SE σ. 88
32 TRI TRV-CD4SE σ. 88
33 USHER BE-718 σ. 72
34 Vincent CD-S5 σ. 74