alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.973
- Reaction score
- 32.005
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΠΡΑΜΜΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Μέσα - έξω.
Last edited:
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΠΡΑΜΜΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Πρακτικά όλοι παίρνουν τις ίδιες κινέζικες μπαταρίες, διότι κανένας δεν κατασκευάζει δικές του μπαταρίες, δηλαδή τα στοιχεία, με εξαίρεση την BYD (που βεβαίως κατασκευάζει όλες τις δικές της μπαταρίες) και την Τέσλα (που κατασκευάζει τμήμα των στοιχείων που χρησιμοποιεί).Αυτό δεν είναι ακριβές. Η Mercedes κατασκευάζει η ίδια τις μπαταρίες των οχημάτων της, μέσω της θυγατρικής της Deutsche Accumotive, της οποίας η έδρα και το πρώτο εργοστάσιο είναι στο Kamenz του γερμανικού κρατιδίου της Σαξωνίας και το δεύτερο στο Jawor της Πολωνίας. Τα ηλεκτρικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται προέρχονται από την κινεζική CATL και τις κορεάτικες LG και SK On, ενώ η συναρμολόγηση -άρα και ευθύνη για βραχυκυκλώματα- είναι αποκλειστικά από τη Deutsche Accumotive/Mercedes.
Το γεγονός ότι η μπαταρία των EQA είναι NCM, δεν ευθύνεται για τις ίδιες τις πυρκαγιές αλλά για το γεγονός ότι, αφού αυτές ξεκινήσουν, καίνε με μεγάλη ένταση και δε σταματάνε μέχρι να κάψουν τα πάντα. Η αγγλική οικογένεια στο λινκ παραπάνω ήταν τυχερή που η EQA τους δεν ήταν παρκαρισμένη μέσα στο πάρκινγκ, κι έτσι γλύτωσαν τα χειρότερα...
Οι προμηθευτές στοιχείων για τις μπαταρίες της Mercedes είναι από τους μεγαλύτερους στον κόσμο. Συνεργάζονται με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, περιλαμβανομένης της Tesla που χρησιμοποιεί κατά κόρον LFP στοιχεία της CATL, αλλά δεν έχει ακουστεί εκεί ανάκληση και μάλιστα τέτοιας κλίμακας.