Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.264
Reaction score
141.812
Αυτό δεν είναι ακριβές. Η Mercedes κατασκευάζει η ίδια τις μπαταρίες των οχημάτων της, μέσω της θυγατρικής της Deutsche Accumotive, της οποίας η έδρα και το πρώτο εργοστάσιο είναι στο Kamenz του γερμανικού κρατιδίου της Σαξωνίας και το δεύτερο στο Jawor της Πολωνίας. Τα ηλεκτρικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται προέρχονται από την κινεζική CATL και τις κορεάτικες LG και SK On, ενώ η συναρμολόγηση -άρα και ευθύνη για βραχυκυκλώματα- είναι αποκλειστικά από τη Deutsche Accumotive/Mercedes.
Το γεγονός ότι η μπαταρία των EQA είναι NCM, δεν ευθύνεται για τις ίδιες τις πυρκαγιές αλλά για το γεγονός ότι, αφού αυτές ξεκινήσουν, καίνε με μεγάλη ένταση και δε σταματάνε μέχρι να κάψουν τα πάντα. Η αγγλική οικογένεια στο λινκ παραπάνω ήταν τυχερή που η EQA τους δεν ήταν παρκαρισμένη μέσα στο πάρκινγκ, κι έτσι γλύτωσαν τα χειρότερα...
Οι προμηθευτές στοιχείων για τις μπαταρίες της Mercedes είναι από τους μεγαλύτερους στον κόσμο. Συνεργάζονται με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, περιλαμβανομένης της Tesla που χρησιμοποιεί κατά κόρον LFP στοιχεία της CATL, αλλά δεν έχει ακουστεί εκεί ανάκληση και μάλιστα τέτοιας κλίμακας.
Πρακτικά όλοι παίρνουν τις ίδιες κινέζικες μπαταρίες, διότι κανένας δεν κατασκευάζει δικές του μπαταρίες, δηλαδή τα στοιχεία, με εξαίρεση την BYD (που βεβαίως κατασκευάζει όλες τις δικές της μπαταρίες) και την Τέσλα (που κατασκευάζει τμήμα των στοιχείων που χρησιμοποιεί).

Τα στοιχεία από μόνα τους, δεν αποτελούν έτοιμες μπαταρίες για χρήση, θέλουν επεξεργασία, να φτιαχτούν στην τελική χρήσιμη μορφή τους.

Οι αστοχίες (φωτιές κλπ) οφείλονται ακριβώς σε αυτή τη διαδικασία. Ψύξη, θέρμανση, σοφτγουερ ελέγχου, κλπ. Όλοι θα μάθουν στου κασιδη το κεφάλι.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.006
Μηνύματα
2.997.702
Members
38.393
Νεότερο μέλος
DISCOMANIAC
Top