Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.070
Reaction score
143.508
Εγώ εκτιμώ πολύ την ησυχία.

Τώρα κοιτάω 2 επιλογές ελαστικού για το iD.3, με ενσωματωμένη ηχομόνωση από μέσα!
 

Μηνύματα
495
Reaction score
152

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.070
Reaction score
143.508
Επί της ευκαιρίας, για όποιον ενδιαφέρεται για το iD.3, τα δύο ελαστικά που βρήκα με ενσωματωμένη εσωτερικά ηχομόνωση, είναι τα εξής:

1000016300.png


1000016299.png


Λόγω Α στην κατανάλωση, και λίγο πιο χαμηλής μέγιστης ταχύτητας (240 έναντι 300) προτιμώ το πρώτο, και είναι και φτηνότερο. Η 5-ετης εγγύηση εκτιμάται επίσης.

Και τα δύο είναι καινούρια, και δυσεύρετα.

ΥΓ. Η μέτρηση 69 Vs 72 dB στην φασαρία του ελαστικού (Α Vs B στην καρτέλα) είναι εξωτερικός θόρυβος προς τον περιβάλλοντα χώρο, και δεν μεταφράζεται απαραίτητα ως πιο ήσυχο το ένα από το άλλο μέσα στην καμπίνα του οδηγού (θα βοηθούσε διάγραμμα θορύβου, αλλά που τέτοιες πολυτέλειες). Η εσωτερική ηχοαπορρόφηση είναι σημαντικότερη παράμετρος για αυτό το θέμα.
 



Μηνύματα
17.579
Reaction score
25.236
Επί της ευκαιρίας, για όποιον ενδιαφέρεται για το iD.3, τα δύο ελαστικά που βρήκα με ενσωματωμένη εσωτερικά ηχομόνωση, είναι τα εξής:

View attachment 372450

View attachment 372451

Λόγω Α στην κατανάλωση, και λίγο πιο χαμηλής μέγιστης ταχύτητας (240 έναντι 300) προτιμώ το πρώτο, και είναι και φτηνότερο. Η 5-ετης εγγύηση εκτιμάται επίσης.

Και τα δύο είναι καινούρια, και δυσεύρετα.

ΥΓ. Η μέτρηση 69 Vs 72 dB στην φασαρία του ελαστικού (Α Vs B στην καρτέλα) είναι εξωτερικός θόρυβος προς τον περιβάλλοντα χώρο, και δεν μεταφράζεται απαραίτητα ως πιο ήσυχο το ένα από το άλλο μέσα στην καμπίνα του οδηγού (θα βοηθούσε διάγραμμα θορύβου, αλλά που τέτοιες πολυτέλειες). Η εσωτερική ηχοαπορρόφηση είναι σημαντικότερη παράμετρος για αυτό το θέμα.
Παπαριές Μαρίτσα
Είχα cross climate s1 και καλά 69dB και έβαλα Goodyear vector 4season gen3 (συντάσσεται με το καινασαικαλαοδικοςσουδικεμου) με 71dB .
Το Goodyear κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο και αυτό έγινε σε δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα.
Μην βασιστείς στην τυποποιημένη μέτρηση δεν ξέρω γιατί το και πως αλλά σε μένα δεν είχε καμία σχέση
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.070
Reaction score
143.508
Παπαριές Μαρίτσα
Είχα cross climate s1 και καλά 69dB και έβαλα Goodyear vector 4season gen3 (συντάσσεται με το καινασαικαλαοδικοςσουδικεμου) με 71dB .
Το Goodyear κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο και αυτό έγινε σε δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα.
Μην βασιστείς στην τυποποιημένη μέτρηση δεν ξέρω γιατί το και πως αλλά σε μένα δεν είχε καμία σχέση
Αυτό ακριβώς εξήγησα πριν. 😎

Η τυποποιημένη μέτρηση είναι λίγο "αόριστη", σύμφωνα με όσα έχω βρει.

Δεν μετράει τον θόρυβο που πηγαίνει μέσα στην καμπίνα, ο οποίος μπορεί να εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, όπως το πόσο ισχυρό είναι το πλέγμα στα πλαϊνά του ελαστικού, οπότε μεταφέρει περισσότερους κραδασμούς και άρα θορύβους.

Γενικά, τα πιο μαλακά ελαστικά είναι πιο αθόρυβα μέσα στην καμπίνα.

Οι όποιοι κραδασμοί και θόρυβοι κύλισης του ελαστικού, βρίσκουν ως "αντηχείο" τον εσωτερικό όγκο αέρα του ελαστικού, οπότε ενισχύονται και μεταφέρονται μέσω του άξονα και της ανάρτησης μέσα στην καμπίνα.

Η εσωτερική επένδυση ηχοαπορρόφησης μέσα στο ελαστικό, μειώνει σημαντικά τον θόρυβο που μεταφέρεται μέσα στην καμπίνα, χωρίς να επηρεάζει διόλου τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού προς το περιβάλλον, πράγμα που κυρίως εξαρτάται από την γεωμετρία του πέλματος και τη σχεδίασή του με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζει την προς τα έξω μετάδοση των θορύβων κύλισης (αυτό δεν είναι καθόλου θετικό για την ησυχία μέσα στην καμπίνα, διότι οι εγκλωβισμένοι θόρυβοι ανάμεσα στις αυλακώσεις του πέλματος, θα εκτονωθούν μέσα στον όγκο αέρα του ελαστικού).

Η τυποποιημένη μέτρηση για την καρτέλα του ελαστικού, αναφέρεται στα εξής δεδομένα:

Εξωτερικός θόρυβος κύλισης

Ο θόρυβος που εκπέμπεται από ένα ελαστικό αφορά την ηχορύπανση προς το περιβάλλον και στην ετικέτα ελαστικών της ΕΕ χωρίζεται σε 3 κατηγορίες από A (χαμηλότερος θόρυβος κύλισης) έως C (υψηλότερος θόρυβος κύλισης), μετρημένος σε ντεσιμπέλ (dB) και σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές οριακές τιμές εκπομπής θορύβου για εξωτερικό θόρυβο κύλισης.

A
Η εικόνα με κατηγορία "A" υποδεικνύει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού είναι περισσότερο από 3 dB κάτω από την οριακή τιμή ΕΕ που ισχύει μέχρι το 2016.

B
Η κατηγορία "B" σημαίνει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης είναι έως και 3 dB κάτω ή ίση με την οριακή τιμή της ΕΕ που ισχύει έως το 2016.

C
Η κατηγορία "C" υποδηλώνει ότι έχει ξεπεραστεί η καθορισμένη οριακή τιμή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.882
Reaction score
90.010
Continental NXT. Είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος και από θόρυβο, αλλά και στην οδήγηση. Ακριβούτσικο.
 

TGD

Μηνύματα
10.707
Reaction score
10.323
Που τα βρίσκετε αυτά; Εγώ έψαχνα run flat για το δικό μου και στη δική μου διάσταση έβρισκα μόνο παλιά μοντέλα, κανένα φρέσκο.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.727
Μηνύματα
3.024.788
Members
38.484
Νεότερο μέλος
Eleni_29
Top