- Μηνύματα
- 32.143
- Reaction score
- 92.711
H Ionity υποστηρίζει ήδη plug and charge. Σωστά;
Μακάρι. Είναι εξαιρετική επιλογή.Χεστήκαμε για το plug & charge, tap-to-pay (δηλαδή πληρωμή με κάρτα χωρίς λογαριασμούς, apps κλπ.) αρκεί.
Δυστυχώς το phantom breaking συμβαίνει ακόμα στο Autopilot, εδώ ένα βίντεο μόλις πριν ένα μήνα με Juniper από άλλον Νορβηγό, όπου δείχνει να γίνεται phantom breaking (ενίοτε και ιδιαίτερα απότομο) επαναλαμβανόμενα σε συγκεκριμένα σημεία βασικού αυτοκινητόδρομου. Τα ίδια αναφέρουν στα σχόλια και άλλοι από Βέλγιο (π.χ. όταν περνάει κάτω από συγκεκριμένη γέφυρα) και Φινλανδία. Μάλλον έχει πέσει το βάρος στην εξέλιξη του FSD με το Autopilot να υστερεί.Ακόμα συμβαίνει; νόμιζα πως διορθώθηκε αυτό. Τι software version είχε το συγκεκριμένο;
Αρκετά επικίνδυνο να σε τρακάρουν από πίσω, ειδικά στην Ελλάδα που δεν κρατάμε αποστάσεις όπως εκεί.Δυστυχώς το phantom breaking συμβαίνει ακόμα στο Autopilot, εδώ ένα βίντεο μόλις πριν ένα μήνα με Juniper από άλλον Νορβηγό, όπου δείχνει να γίνεται phantom breaking (ενίοτε και ιδιαίτερα απότομο) επαναλαμβανόμενα σε συγκεκριμένα σημεία βασικού αυτοκινητόδρομου. Τα ίδια αναφέρουν στα σχόλια και άλλοι από Βέλγιο (π.χ. όταν περνάει κάτω από συγκεκριμένη γέφυρα) και Φινλανδία. Μάλλον έχει πέσει το βάρος στην εξέλιξη του FSD με το Autopilot να υστερεί.




αυτο δε ειναι λογικο. να παει να οδηγησει και μια μακαν η ενα nio η zeerk . τι νοημα εχει;Εγώ θέλω να πάει κάποιος και να οδηγήσει την ίδια μέρα ένα ID3 και ένα Atto. Ή κάποιο άλλο που είναι φτηνότερο απο το ID3. Να τα οδηγήσει όμως αρκετή ώρα, όχι ξεπέτα.
Και μετά να μας πει αν αξίζει το έξτρα έξοδο ή όχι.
Προσοχή: όχι αν έχει να τα δώσει. Αλλά αν έχουν διαφορά στην οδήγηση.
Εχει απολύτως νόημα.αυτο δε ειναι λογικο. να παει να οδηγησει και μια μακαν η ενα nio η zeerk . τι νοημα εχει;