- Μηνύματα
- 32.150
- Reaction score
- 92.729
H Ionity υποστηρίζει ήδη plug and charge. Σωστά;
Μακάρι. Είναι εξαιρετική επιλογή.Χεστήκαμε για το plug & charge, tap-to-pay (δηλαδή πληρωμή με κάρτα χωρίς λογαριασμούς, apps κλπ.) αρκεί.
Δυστυχώς το phantom breaking συμβαίνει ακόμα στο Autopilot, εδώ ένα βίντεο μόλις πριν ένα μήνα με Juniper από άλλον Νορβηγό, όπου δείχνει να γίνεται phantom breaking (ενίοτε και ιδιαίτερα απότομο) επαναλαμβανόμενα σε συγκεκριμένα σημεία βασικού αυτοκινητόδρομου. Τα ίδια αναφέρουν στα σχόλια και άλλοι από Βέλγιο (π.χ. όταν περνάει κάτω από συγκεκριμένη γέφυρα) και Φινλανδία. Μάλλον έχει πέσει το βάρος στην εξέλιξη του FSD με το Autopilot να υστερεί.Ακόμα συμβαίνει; νόμιζα πως διορθώθηκε αυτό. Τι software version είχε το συγκεκριμένο;
Αρκετά επικίνδυνο να σε τρακάρουν από πίσω, ειδικά στην Ελλάδα που δεν κρατάμε αποστάσεις όπως εκεί.Δυστυχώς το phantom breaking συμβαίνει ακόμα στο Autopilot, εδώ ένα βίντεο μόλις πριν ένα μήνα με Juniper από άλλον Νορβηγό, όπου δείχνει να γίνεται phantom breaking (ενίοτε και ιδιαίτερα απότομο) επαναλαμβανόμενα σε συγκεκριμένα σημεία βασικού αυτοκινητόδρομου. Τα ίδια αναφέρουν στα σχόλια και άλλοι από Βέλγιο (π.χ. όταν περνάει κάτω από συγκεκριμένη γέφυρα) και Φινλανδία. Μάλλον έχει πέσει το βάρος στην εξέλιξη του FSD με το Autopilot να υστερεί.




αυτο δε ειναι λογικο. να παει να οδηγησει και μια μακαν η ενα nio η zeerk . τι νοημα εχει;Εγώ θέλω να πάει κάποιος και να οδηγήσει την ίδια μέρα ένα ID3 και ένα Atto. Ή κάποιο άλλο που είναι φτηνότερο απο το ID3. Να τα οδηγήσει όμως αρκετή ώρα, όχι ξεπέτα.
Και μετά να μας πει αν αξίζει το έξτρα έξοδο ή όχι.
Προσοχή: όχι αν έχει να τα δώσει. Αλλά αν έχουν διαφορά στην οδήγηση.
Εχει απολύτως νόημα.αυτο δε ειναι λογικο. να παει να οδηγησει και μια μακαν η ενα nio η zeerk . τι νοημα εχει;
Προφανώς και δεν είναι λογικό. Και στο παράδειγμα με το Elroq, ακόμα και στην περίπτωση που τα έχεις δεν δίνεις 47k για ενα Elroq. Έλεος δηλαδή. Τρέλα.αυτο δε ειναι λογικο. να παει να οδηγησει και μια μακαν η ενα nio η zeerk . τι νοημα εχει;
ο αγοραστης που εχει ενα συγκεκριμενο μπατζετ αντε να παιξει στις 3-4 χιλιαδες. Δυσκολα θα μπουν στη συγκριση αυτοκινητα με διαφορα 10κ.
κι ομως. Αυτο ειναι το πρωτο ζητημα. Ο αγοραστης λεει μπορω να διαθεσω εως 40χιλ. Τι παιρνω με αυτα;Το αν είναι εντός ή εκτός μπάτζετ είναι άλλο ζήτημα.
Πάμε πάλι.κι ομως. Αυτο ειναι το πρωτο ζητημα. Ο αγοραστης λεει μπορω να διαθεσω εως 40χιλ. Τι παιρνω με αυτα;
Ας πουμε 10 επιλογες.
ποιο μου αρεσει;
5 επιλογες.
και παιρνει αυτο με την καλυτερη χρηματοδοτηση.
Μαλλον με μπερδευεις.Πάμε πάλι.
Το τι μπορεί να διαθέσει ο οποιοσδήποτε δεν συνεπάγεται πως ότι είναι ακριβότερο είναι απαράδεκτο.
Απαράδεκτο είναι για αυτόν. Ναι.
Αν όμως είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το όποιο φτηνότερο, για όλους τους υπόλοιπους που μπορούν να πληρώσουν το κάτι παραπάνω δεν είναι απαράδεκτο.
Τόσο δύσκολο είναι; Άλλη γλώσσα μιλάμε;
Εσύ μπορεί να μίλησες για αυτό, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα συζήτησης.Εγω μιλησα για συγκεκριμενο μπατζετ. Και τι επιλογες εχεις ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.
Άλλο θέμα είναι αυτό λοιπόν. Εγω προσωπικά θα έπαιρνα το καλύτερο αυτοκίνητο. Δηλαδη αυτό που έχει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Εννοείται ηλεκτρικό, αποκλειστικά.Οταν ομως μεσα στις πχ 40 χιλ επαιρνες ενα αυτοκινητο με τον απολυτως ελαχιστο εξοπλισμο και ενα αλλο φουλ εξτρα θα επελεγες το πρωτο;