Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

gid

Μηνύματα
8.195
Reaction score
9.437
Είπε τέτοια μλκ; Είπε ότι με 2.2 λίτρα θα βγάλει θερμικό 100χλμ; Βίντεο δεν κάθομαι να δω προτιμώ να χαζεύω πατους στο ig
Είπε πως ένα λίτρο βενζίνης βγάζει 9κβω και μετά αντιπαρέβαλε με τα ηλεκτρικά. Και έγραψα (αλλά δεν το διάβασες!) πως, αφού το ηλεκτρικό καταναλώνει 20κβω στη χειρότερη περίπτωση για τα 100χλμ, και μιλάει για αντιστοιχία ηλεκτρικού και θερμικού, είναι σαν να μας λέει πως 20/9 λίτρα στο θερμικό βγάζουν 100χλμ. Δηλαδή 2.2 λίτρα βγάζουν 100χλμ. Δηλαδή δεν το είπε λέξη προς λέξη, αλλά αυτό συνάγεται άμεσα από όσα είπε.

Και αυτήν την παλαβομάρα την έγραψε γιατί επέλεξε πονηρά να αγνοήσει το βαθμό απόδοσης στα δύο οχήματα, τομέα στον οποίο το ηλεκτρικό υπερέχει δραματικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Batteries last longer than diesel and gasoline engines
Electric car batteries last longer than expected – this is shown by an analysis of more than 7,000 vehicles. Statistically, they remain healthy even beyond 300,000 km.

 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.455
Reaction score
21.754
Ναι - ναι! Πολύ σωστό αυτό, ό,τι συμβαίνει και με τις μπαταρίες των κινητών τηλεφώνων και των λάπτοπ. Μετά από 12 χρόνια χρήσης είναι ακόμα σαν καινούργιες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Το κινητό, το tablet και το laptop φορτίζουν έως και κάθε μέρα στο 100%, ίσως και δύο, ανάλογα τη χρήση και την χωρητικότητα της μπαταρίας. Αυτό μπορεί να είναι έως και καταστροφικό ανάλογα την χρήση και την θερμοκρασία λειτουργίας. Όλοι έχουμε πιάσει φορητές συσκευές που καίνε.

Από την άλλη οι μπαταρίες των οχημάτων φορτίζουν από μια φορά κάθε 4 μέρες, έως και μια φορά την βδομάδα. Δεν φορτίζουν στο 100% παρά μόνο αν χρειαστεί να ταξιδέψουν. Η συχνότερη φόρτιση τους δεν ξεπερνά το 80%.

Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων έχουν ενεργό σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της μπαταρίας. Η υψηλή θερμοκρασία είναι ο Νο1 παράγοντας καταστροφής της όσο αφορά την διάρκεια ζωής της.

Τα οχήματα έχουν τρόπο να ελέγξουν την θερμοκρασία. Τα κινητά και τα tablet δεν έχουν. Για τα laptops δεν είμαι βέβαιος ότι οι ανεμιστήρες ψύχουν και την μπαταρία εκτός από τους επεξεργαστές. Στα απλά λεπτά laptops δεν υπάρχει ούτε ανεμιστήρας.

Αν κάνουμε μια σούμα τα παραπάνω καταλαβαίνουμε γιατί οι μπαταρίες των οχημάτων δεν έχουν σχέση με αυτές των φορητών συσκευών. Συν ότι δεν πιάσαμε καν την εξέλιξη των πραγμάτων. Ή μήπως θεωρούμε βέβαιο ότι μια BYD Blade ή μια 4680 υπάρχει ως τεχνολογία και στα κινητά ή στα laptops.

Υπάρχει διαφορετική εξέλιξη των πραγμάτων σε κάθε τομέα, και μην θεωρείτε καθόλου αβέβαιο στο κοντινό μέλλον τα ηλεκτρικά οχήματα να τρέχουν πολύπλοκα σενάρια που απαιτούν μεγάλη επεξεργαστική ισχύ και τα κινητά να τα έχουμε για τα remote τους. Ο λόγος είναι απλός. Το ηλεκτρικό όχημα μπορεί να δώσει πολύ ενέργεια στον επεξεργαστή ή στους επεξεργαστές για να τρέξουν τα Χ σενάρια. Στο κινητό τα πράγματα είναι περιορισμένα στο μέγεθος μιας παλάμης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.056
Ναι - ναι! Πολύ σωστό αυτό, ό,τι συμβαίνει και με τις μπαταρίες των κινητών τηλεφώνων και των λάπτοπ. Μετά από 12 χρόνια χρήσης είναι ακόμα σαν καινούργιες.
Οι εταιρείες κατασκευής των EV, δεν "υπόσχονται" αυτό το πράμα, παρά μόνον το "ασφαλές", δηλαδή ότι σε 8 χρόνια η μπαταρία θα διατηρεί τουλάχιστον το 70% της αρχικής της χωρητικότητας, πράγμα που είναι βέβαιο ότι θα συμβεί.

Τα δεδομένα δείχνουν πως στη δεκαετία, οι μπαταρίες των αυτοκινήτων διατηρούν ανετως πάνω από 80% της αρχικής τους χωρητικότητας, κι ως εκ τούτου, οι εταιρείες σιγά σιγά ξεκίνησαν να δίνουν ακόμα μεγαλύτερη εγγύηση για τις μπαταρίες, πιο πολλά χρόνια ή σε χιλιόμετρα έως και 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα.

Οι μπαταρίες των αυτοκινήτων διαθέτουν έλεγχο ανά στοιχείο, και ψύξη/θέρμανση με ψυκτικό υγρό που κυκλοφορεί πέριξ τους, τεχνολογίες που δεν υπάρχουν σε κινητά και λάπτοπ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Οι εγγυήσεις μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξηθούν. Τα 8 χρόνια βγήκαν σύμφωνα με τα παλιά δεδομένα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Οι νέες μπαταρίες LiFePO4 για στατική φόρτιση (δηλαδή κατοικίες και πάρκα) έχουν ζωή 10.000 κύκλους φόρτισης. Με έναν κύκλο την ημέρα (που δεν θα τον κάνει ποτέ καθώς δεν θα φτάσει ποτέ στο 0% και ποτέ στο 100%) έχει διάρκεια ζωής 27 χρόνια.
 

Μηνύματα
16.578
Reaction score
23.517
τιλετερε εγώ ξέρω οτι όσοι έχουν 2 χρόνια το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο έχουν αλλάξει όλοι μπαταρία αμ πως
 

Μηνύματα
802
Reaction score
1.201
Οι νέες μπαταρίες LiFePO4 για στατική φόρτιση (δηλαδή κατοικίες και πάρκα) έχουν ζωή 10.000 κύκλους φόρτισης. Με έναν κύκλο την ημέρα (που δεν θα τον κάνει ποτέ καθώς δεν θα φτάσει ποτέ στο 0% και ποτέ στο 100%) έχει διάρκεια ζωής 27 χρόνια.
[/QUOTE

Και δηλαδή μόλις περάσουν 27 χρόνια θα θέλω άλλο; δεν βγαίνω μάναμ :lolsign: :rofl:
 

Μηνύματα
1.627
Reaction score
117
Ηλεκτρικα VW και ΚΙΑ πηραν φωτια, το ΚΙΑ μετα απο σφοδρο τρακαρισμα και το VW ενω ηταν παρκαρισμενο.
Και τα δυο τοποθετηθηκαν -αφου εσβυσε η φωτια- σε ειδικα κοντεινερ.


Περισσοτερες φωτο στο σαιτ της πυροσβεστικης στο φειςμπουκ
 


ika

News
Μηνύματα
16.218
Reaction score
14.938


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Πρώτο σε ταξινομήσεις το R5 στη Γαλλία το Νοέμβριο, παίρνοντας το 14.3% της αγοράς. Νομίζω είναι η τρίτη φορά μέσα στο 2024 που η Renault περνά στην πρώτη θέση.

000290960_illustration_large.png
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.501
Reaction score
7.887
Καλέ; Δεν κλείνουν μεθαύριο οι Στελλάντισες; :p
Δεν είναι Stellantis η Renault.

Εκτός αν λες για τα Citroen και Peugeot στις θέσεις 3 και 5. Αλλά οκ, μιλάμε και για την αγορά της Γαλλίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Αυτό έλειπε. Να μην μπορεί να πουλήσει 1000 κομμάτια μέσα στο σπίτι της. 😋
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.833
Reaction score
76.338
Γενικά πάντως και off topic αλλά δεν υπάρχει επιλογή, ας μην ξεχνάμε δε μπιγκ πίκτσερ:


Αν και τα πράγματα θα στρώσουν στα επόμενα 2 χρόνια, το ένα μεγάλο πρόβλημα είναι η μεγαλύτερη των υπολοίπων κατηγοριών ποσοστιαία πτώση της τιμής των μεταχειρισμένων EVs και το δεύτερο η Γερμανική αγορά.
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.628
Μηνύματα
2.946.603
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top