melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 24.145
- Reaction score
- 43.634
Από τη μια δεν επαρκούν, λένε κάποιοι, τα υλικά για κατασκευή μπαταριών μαζικά για να αντικατασταθούν τα θερμικά, και εδώ πάμε να χρειαζόμαστε και 2 μπαταρίες σχεδόν ανά αυτοκίνητο 

In a March 2024 press release, the GSA announced that more than 58,000 zero-emission vehicles had been ordered and that more than 25,000 new charging ports had begun installation.
The Verge says that many of them use the GSA-managed EV chargers. If those are out of service, where’s a federal, law enforcement, or military EV supposed to go?
Και μέχρι τη Χαλκίδα, πάνω από 80 πας.δεν μπορεί να κάνει μεγάλα ταξίδια το buzz , μέχρι Χαλκίδα και πολύ του είναι
Ο σχεδιασμός του συστήματος επιδότησης είναι ανέκδοτο. Ας κάνουν μία μόνιμη έκπτωση ΦΠΑ στους δικαιούχους της επιδότησης, με τα ίδια κριτήρια και το ίδιο ποσό κλπ., να βγαίνει το όχημα με δεδομένη τιμή από τον αντιπρόσωπο και όταν βρίσκουν "λεφτά" από διάφορα πράσινα ταμεία ας τα βάζουν κάπου αλλού, (και τα λεφτά που θα πήγαιναν κάπου αλλού ας κλείνουν τις τρύπες από το μειωμένο ΦΠΑ).11.000.000€ έκαναν "φτερά" σε λιγότερο από βδομάδα. Μπαγιόκο τέλος στο ΚΗ3, ξανά. Μπήκαν 20/2 και 26/2 δεν υπάρχει μία. Αν υπολογίσει κανείς ότι δεν παίρνουν όλοι 9000€, σε αυτό το διάστημα πρέπει να πουλήθηκαν τουλάχιστον 1000 BEVs. Δεν υπολογίζω όσους αγόρασαν με κλειστά ταμεία στο KH3, που και αυτοί έκαναν αίτηση. Σύνολο περίπου 1500.
Ενδιαφέρον, θα βγει κανένα τετρακίνητο από αυτά;ΚΙΑ ΕV4 Hatchback. Made in Europe. 400v. 58.3kWh 430km, 81.4kWh 630km. 150kW motor, 7.4" 0-100km, 10%-80% 31', AC 11kW, V2L 3.6kW, V2G 10kW, iPedal 3.0. Από 37.000€.
ΚΙΑ ΕV4 Sedan. Made in Korea. 400v. 58.3kWh 430km, 81.4kWh 630km. 150kW motor, 7.4" 0-100km, 10%-80% 31', AC 11kW, V2L 3.6kW, V2G 10kW, iPedal 3.0. Από 37.000€.
To hatchback σε GT LINE FWD και αργότερα AWD. Για το Sedan δεν είπαν κάτι.Ενδιαφέρον, θα βγει κανένα τετρακίνητο από αυτά;