Η Βugatti Veyron «είδε» 400 χλμ./ώρα!

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
e-go.gr said:
Στο τέλος του περασμένου μήνα το εντυπωσιακό Bugatti Veyron κατάφερε να πετύχει τελική ταχύτητα που άγγιξε τα 400 χλμ/ώρα. Αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα επιτεύχθηκε σε εθνικό δρόμο ανάμεσα στις περιοχές των Εhra - Lessien.

To τεστ υψηλότερης ταχύτητας χρονομετρήθηκε με όλα τα νόμιμα και τεχνολογικά μέσα, ενώ πραγματοποιήθηκε αρκετές φορές και στις δύο κατευθύνσεις της συγκεκριμένης απόστασης.

Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι το Βugatti super - sports- car κατάφερε να πετύχει μία ακόμη επιτυχία που είναι αποτέλεσμα της εξέλιξής του.


 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Bέβαια να θυμίσω εδώ ότι το συγκεκριμένο όχημα έχει βγάλει άπειρα προβλήματα κατά την διάρκεια της εξέλιξής του (γιαυτό και έχει αναβληθεί πάνω από 3 φορές η επίσημη παρουσίασή του....Μάλιστα ακούγεται ότι αν αναβληθεί άλλη μια φορά θα σταματήσει η εξέλιξη και θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας)

Οπότε μέχρι να βγει και επίσημα στην παραγωγή το ρεκόρ ουσιαστικά ΔΕΝ μετράει...............

Για να δούμε!!! :roll: :roll: :wink:
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Να ρωτησω κατι....
Τα ''άπειρα προβλήματα κατά την διάρκεια της εξέλιξής του'' εμφανιζονται μετα απο τα ''πόσα χ.α.ω.?'', γιατι αν ειναι πανω απο τα 250, το παιρνω...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Γιωργος Ανδρεαδης said:
Να ρωτησω κατι....
Τα ''άπειρα προβλήματα κατά την διάρκεια της εξέλιξής του'' εμφανιζονται μετα απο τα ''πόσα χ.α.ω.?'', γιατι αν ειναι πανω απο τα 250, το παιρνω...
Προβλήματα ανεξάρτητα από την ταχύτητα.......
Κατ' αρχήν προβλήματα με τα ελαστικά που δεν άντεχαν λόγω υπερθέρμανσης
Αλλά αυτό δεν ήταν ζήτημα της Bugatti βέβαια.

Υπήρχαν και ζητήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου αλλά και την αεροδυναμική του.
Ζήτημα που προκαλεί βεβαίως έντονο προβληματισμό γιατί μιλάμε για όχημα "επίδειξης" από το Group VW (περισσότερο επίδειξη του Πίεχ είναι λίγο πριν βγει σε σύνταξη.....) και κυρίως γιατί μιλάμε για όχημα 1000 ίππων........ :shock: :shock: :shock:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ωραίος ο Γιώργος...:):):)
'το παίρνω'...!!

Αν σου περισσεύουν κανα δυο εκατομμύρια euros, δώσε σε κανα φιλανθρωπικό σκοπό...η VW έχει λεφτά...:)

Εγώ 1 mil euros για το γεφύρι της Άρτας, δεν θα έδινα...τώρα αν μιλάμε για Mclaren F1...να το ξανασκεφτώ για λίγο... :mrgreen:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ak1s said:
Εγώ 1 mil euros για το γεφύρι της Άρτας, δεν θα έδινα... :mrgreen:

Καλόοοο................ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


(τον αν έχει η VW χρήμα, να το συζητήσουμε.........
Έχουν αρχίσει να τα κάνουν ρόιδο κι αυτοί........ :wink: )
 

Μηνύματα
531
Reaction score
0
Να ρωτησω κατι....
Τα ''άπειρα προβλήματα κατά την διάρκεια της εξέλιξής του'' εμφανιζονται μετα απο τα ''πόσα χ.α.ω.?'', γιατι αν ειναι πανω απο τα 250, το παιρνω...
Συνήθως τα προβλήματα με την αεροδυναμική είναι μετά τα 300χλμ όπου υπάρχει η τάση της απογείωσης και χρειάζεται τρομαχτική πίεση ν' ασκείται στο πίσω μέρος ώστε το αυτοκίνητο να μην ανέβει στην ταράτσα της διπλανής πολυκατοικίας... :D
Γι αυτό αν δείτε στα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής καθώς και στις αντίστοιχες μηχανές είχε μπεί κόφτης στην αρχή στα 300χλμ και νομίζω ότι τώρα πια ο κόφτης είναι στα 250χλμ.
Αντίστοιχα προβλήματα είχε και η Porche που δοκίμαζε την 911 (αν θυμάμαι καλά) γυρίζοντας σε κεκλιμένη πίστα με 350χλμ...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Γι αυτό η Ferrari εκμεταλεύεται την εμπειρία της από την F1 και σχεδιάζει τα "επιβατικά" με καλυμένο πάτωμα και diffuser.....

Οπότε αυτός είναι και ο λόγος που βάζουν πολύ μικρές (σχεδόν ανύπαρκτες) αεροτομές πίσω.

Είναι βέβαια εξίσου σημαντικό και το σωστό αεροδυναμικό ζύγισμα και στον μπροστινό άξονα για να μην ανασηκωθεί το εμπρός τμήμα στα "πολλά" και δεν έχεις τιμόνι.
Φανταστείτε στα 300+ να μην έχεις τιμόνι.......
Μπρρρρρρ........................ :? :? :?
 

Μηνύματα
18.100
Reaction score
26.146
ρε φιλε τι μας λες τωρα με τα τιμονια και τις αηδιες.
εδω υπαρχουν σοβαρα θεματα:
ηχοσυστημα παιρνει? και αν παιρνει ,μπασσο βγαζει?
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ρε φιλε τι μας λες τωρα με τα τιμονια και τις αηδιες.
εδω υπαρχουν σοβαρα θεματα:
ηχοσυστημα παιρνει? και αν παιρνει ,μπασσο βγαζει?
Γειά σου Πάνο.....Ανέβηκε καθόλου το θερμόμετρο εκεί στα βόρεια???




Αν παίρνει ηχοσύστημα??
Εμμ τι νόμιζες.......
Ξέρεις για τι μπάσο μιλάμε έτσι και σου φύγει το εργαλείο με καμιά 250αριά χιλιόμετρα?
Μιλάμε για ΤΟ βαθύ και στακάτο μπάσο.......
Χώρια που μετά το μπαμ παίζει κάτι μελωδίες απ' τα split........."Αγγελικές" :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Συνήθως τα προβλήματα με την αεροδυναμική είναι μετά τα 300χλμ όπου υπάρχει η τάση της απογείωσης και χρειάζεται τρομαχτική πίεση ν' ασκείται στο πίσω μέρος ώστε το αυτοκίνητο να μην ανέβει στην ταράτσα της διπλανής πολυκατοικίας... :D
Γι αυτό αν δείτε στα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής καθώς και στις αντίστοιχες μηχανές είχε μπεί κόφτης στην αρχή στα 300χλμ και νομίζω ότι τώρα πια ο κόφτης είναι στα 250χλμ.
Αντίστοιχα προβλήματα είχε και η Porche που δοκίμαζε την 911 (αν θυμάμαι καλά) γυρίζοντας σε κεκλιμένη πίστα με 350χλμ...
Στέργιο,

κάποιες εταιρείες (BMW, Mercedes κλπ) έχουν κάνει συμφωνίες 'κυρίων' για να βάζουν κόφτη στια 250 χλμ/ω, για τον απλό λόγο ότι δεν χρειάζεται κανείς σε δημόσιο δρόμο παραπάνω ταχύτητα. Η Porsche δεν το κάνει αυτό γιατί αυτό πουλάει, τη 'δυνατότητα' να πας με 300...το ότι κανείς δεν πάει, και όλοι το παίρνουν για να κατέβουν την Κηφισσίας με κίνηση (για να χρησιμοποιήσω ελληνικό παράδειγμα) είναι άλλο θέμα.
BTW, είχα αυτοκίνητο με κόφτη στα 250 (και κάτι, μετρημένο με GPS, όχι από το ταχύμετρο, σε αυτοκινητόδρομο στην Γαλλία).

Δεν υπάρχει αρχή της μηχανικής ή της αεροδυναμικής που να λέει ότι πάνω από τα 300 χλμ/ω έχεις πρόβλημα. Είναι ΠΑΡΑ πολλοί παράγοντες της σχεδίασης του αυτοκινήτου που χρειάζεται να ληφθούν υπ'όψιν για να 'προβλεφθεί' θεωρητικά η ταχύτητα όπου το αυτοκίνητο θα γίνει ασταθές στην ευθεία. Και αυτό υπό Κ.Σ, δηλαδή με μηδενική ταχύτητα αέρα προς έδαφος κλπ κλπ. Αν βάλεις και παραμέτρους καιρού, εδάφους, ελαστικών κλπ, πάμε σε χαοτικό σύστημα. Γι'αυτό και δεν βγάζουν πολλές εταιρείες αυτοκίνητα ικανά να πάνε ΑΣΦΑΛΩΣ πάνω από τα 250-300 χλμ/ω. Χρειάζεται engineering...να σταματάει, να στρίβει κιόλας κλπ.

Γι'αυτό επίσης γίνονται εμπειρικές δοκιμές και συνεχόμενες αλλαγές, γιατί αυτός είναι πιο ρεαλιστικός τρόπος να βρεις το όριο του κάθε αυτοκινήτου. Οι περισσότερες δοκιμές τελικής ταχύτητας και αντοχής γίνονται σε οβάλ πίστες, γιατί άντε να βρεις ευθείες 100 χιλιομέτρων να δοκιμάσεις το αυτοκίνητό σου για 3 μήνες...ενώ στην πίστα το βάζεις και γυρνάει π.χ. για 24 ώρες (ναι για 24 ώρες) και βγάζεις πολλά αποτελέσματα γρήγορα.

Παρεπιπτόντως ούτε η 911 GT2 δεν πάει στα 350 χλμ/ω, πόσο μάλλον η απλή ('απλή', τρόπος του λέγειν βέβαια).

Finally να πω ότι οι 'καλές' εταιρείες (βλέπε Γερμανία κλπ) δεν σχεδιάζουν πλέον ένα αυτοκίνητο να πιάνει πολλά τελική και ας είναι ασταθές (π.χ. βάζουν κόφτη χαμηλότερα), αλλά το σχεδιάζουν έτσι ώστε να τελικιάζει η ταχύτητα λόγω αεροδυναμικών τριβών κλπ και αυτό να είναι σταθερό. Υπάρχει μια μικρή αλλά ουσιώδης διαφορά...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.855
Μηνύματα
3.065.194
Members
38.623
Νεότερο μέλος
parkrou
Top