Η Nova θέλει να «χτυπήσει» τον ΟΤΕ στις υποδομές τηλεπικοινωνιών

Μηνύματα
2.569
Reaction score
3.181

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.169
Reaction score
33.121

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.828
Reaction score
102.966

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.687
Reaction score
21.010
Αυτή είναι η ελληνική εκδοχή του "υγιούς ανταγωνισμού"... στο ποιος θα είναι ο χειρότερος! Ελλάς Ελληνικής Ανάπτυξης v2.0 :geek: :roflmao:
 

Μηνύματα
710
Reaction score
1.327
Πετάει η Nova

Στο σπίτι μου 100 άρα γραμμή έφτασε στο σημείο να έχει μαξ 0,5mbps download, είχα ανοίξει και θέμα.
Εδώ και έναν μήνα eon tv στα 240p με κολλήματα κάθε 10" και οι κύριοι μου έλεγαν όλα καλά τα βλέπουμε .
Μετά από 200 τηλέφωνα έστειλαν τεχνικό ο οποίος έγραψε μια σελίδα αναφορά για τα τραγικά προβλήματα που βρήκε στην γραμμή. Στα τέτοια του κανονικά , έφυγε ο άνθρωπος και μου έστειλαν μήνυμα ότι δεν χρειάζεται να προχωρήσουν στις διορθώσεις που πρότεινε ο τεχνικός μιας και βλέπουν από εκεί ότι το πρόβλημα λύθηκε 🤣.
Φυσικά τίποτα δεν είχε λυθεί δεν άλλαξε το παραμικρό . Μετά από άλλα 200 τηλέφωνα το έφτιαξαν όταν ξεκίνησα να κάνω διαδικασίες διακοπής του Ίντερνετ της τηλεόρασης και ενός κινητού. Έπρεπε να χτικιάσω 10 ώρες στα τηλ για να συντονιστούν οι κόπανοι μετά από ένα μήνα.
 

Μηνύματα
14.088
Reaction score
7.117
Εχω σπίτι σύνδεση wind (πλέον nova) και τον Ιούλιο μου έγινε προσφόρα για αναβάθμιση σε σύνδεση με οπτική ίνα με κάποια επιδότηση κλπ. Εγινε η διαδικασία αποδοχής της προσφοράς,ήρθε με κούριερ και το νέο ρούτερ,αλλά από τότε περιμένω το τηλεφώνημα των τενχικών για να κλειστεί ραντεβού για την εγκατάσταση. Να σημειώσω ότι προχθές τελείωσε η διετία του προηγούημενου συμβολαίου και ξεκίνησε......η νέα σύνδεση!!!!!! Εω πάρει 3-4 τηλέφωνα και απλά μου λένε...."θα ενημερώσουμε τους τεχνικούς"......δηλαδή με δουλεύουν. Τι μπορώ να κάνω για να τους σουτάρω και να μην χρεωθω το πέναλτι των 300 τόσο ευρώ?
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.252
Reaction score
4.273
Εχω σπίτι σύνδεση wind (πλέον nova) και τον Ιούλιο μου έγινε προσφόρα για αναβάθμιση σε σύνδεση με οπτική ίνα με κάποια επιδότηση κλπ. Εγινε η διαδικασία αποδοχής της προσφοράς,ήρθε με κούριερ και το νέο ρούτερ,αλλά από τότε περιμένω το τηλεφώνημα των τενχικών για να κλειστεί ραντεβού για την εγκατάσταση. Να σημειώσω ότι προχθές τελείωσε η διετία του προηγούημενου συμβολαίου και ξεκίνησε......η νέα σύνδεση!!!!!! Εω πάρει 3-4 τηλέφωνα και απλά μου λένε...."θα ενημερώσουμε τους τεχνικούς"......δηλαδή με δουλεύουν. Τι μπορώ να κάνω για να τους σουτάρω και να μην χρεωθω το πέναλτι των 300 τόσο ευρώ?
Εάν δεν έχεις υπηρεσία, δεν καταλαβαίνω γιατί οφείλεις τέλος πρόωρης διακοπής...
Πάντως εάν η εγκατάσταση οπτικών της περιοχής είναι της Nova, ακόμη και σε άλλο πάροχο να πας, πάλι οι ίδιοι θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγκατάσταση στο κτίριο, οπότε δεν θα κερδίσεις κάτι.
 

Μηνύματα
14.088
Reaction score
7.117
Εάν δεν έχεις υπηρεσία, δεν καταλαβαίνω γιατί οφείλεις τέλος πρόωρης διακοπής...
γιατι προφανώς δεν θα δεχθούν οτι με έχουν γραμμένο.....
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.177
Reaction score
10.695
Πότε πέρασαν οπτικές ίνες στον δρόμο; Γιατί θέλουν περίπου 3 μήνες για να ολοκληρωθεί η δική τους εγκατάσταση πριν μπορέσουν να συνδέσουν τα σπίτια.
Ο λογαριασμός έχει έρθει με χρέωση οπτικής ίνας ή συνεχίζει στην παλιά;
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.078
Reaction score
98.709
Έχω κάνει στο σπίτι μου αίτηση για οπτική Nova μέσω voucher(αρκετά χρόνια πελάτης μαζί με TV) από τον περασμένο Μάρτιο. Το δίκτυο στην περιοχή μου ανήκει στον COSMOTE. Σε δύο βδομάδες ήρθε ο τεχνικός και έκανε την τυπική μελέτη των 2 λεπτών. Από τότε περιμένω για την εγκατάσταση στο κτίριο... Αμέτρητες επισκέψεις στο κατάστημα Nova για παράπονα μέχρι τον Ιούνιο. Έφυγα στο εξοχικό (εκεί έχω οπτική και δεν γκρινιάζω) και συνέχισα τα τηλεφωνικά παράπονα στη Nova. Η ίδια κασέτα: "Ανά βδομάδα ειδοποιούμε τον COSMOTE για την καθυστέρηση και περιμένουμε".

Πριν 10 μέρες, μόλις γύρισα σπίτι, αποφάσισα να κάνω την αγαπημένη πρακτική του @symos. Μέσο! :biggrin: Μίλησα με έναν γνωστό μου στη Nova και την Τετάρτη που μας πέρασε, με πήραν τηλέφωνο από τον COSMOTE για να μου πουν συγνώμη για την καθυστέρηση. Χθες πέρασε συνεργείο και έσκαψε τον πεζοδρόμιο για να περάσει την ίνα στο σπίτι. Το μεσημέρι θα έρθει ο εγκαταστάτης.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.114
Μηνύματα
3.042.718
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top