Καλημέρα συμφορμιτες και καλό φθινόπωρο όσο καλό μπορεί να είναι με αυτά που συμβαίνουν, στο θέμα μας τώρα. Τον Ιούνιο βρήκα σε προσφορά τον Οnkyo 818 από το SCHLAUERSHOPPENκαι τον τσίμπησα σαν ευκαιρία τον σύνδεσα με την τηλεόραση μου στο σαλόνι (LGpz950 60”) και με Βluray (LGBp730). Όλα μια χαρά σεταρησα και τα ηχεία χωρίς κανένα πρόβλημα, προχθές πήρα έξτρα καλώδια hdmiγια να συνδέσω την τηλεόραση του δωματίου (SamsungLE32B530 32”) στην δεύτερη έξοδο που διαθέτη ο ενισχυτής (HDMISub) δυστυχώς στη Samsungδεν κλείδωνε με τίποτα ούτε από την κύρια ούτε από την δευτερεύουσα έξοδο του ενισχυτή απλά την οθόνη της Samsungαναβόσβηνε πολύ γρήγορα η ένδειξη της Samsung1920Χ1080iπράγμα που αποδεικνύει ότι η τηλεόραση και ο ενισχυτής δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν. μετά από την προσπάθεια τα παράτησα και επανέφερα την αρχική σύνδεση δηλαδή από τον ενισχυτή μόνο από την κύρια έξοδο (HDMIMain) και πάλι όλα καλά. Αυτά όπως ανέφερα και παραπάνω προχθές, χθες το βράδυ και αφού έπαιζε ο ενισχυτής κανονικά εικόνα –και ήχο (ήταν συνδεμένος με τον αποκωδικοποιητή της NOVA) ξαφνικά χάθηκε η εικόνα και ακουγόταν μόνο ο ήχος, στην προσπάθεια που έκανα διαπίστωσα ότι παρόλο που όταν έκλεινα και άνοιγα τον ενισχυτή στην οθόνη της TVέγραφε για 2-3 δευτερόλεπτα σύνδεση και μετά δεν υπάρχει σήμα, ενώ στην οθόνη του ενισχυτή αναβόσβηνε η ένδειξη HDMIμετά από λίγο έμενε σταθερά αναμμένη που δήλωνε ότι κλείδωσε και κανονικά θα έπρεπε συμφώνα με τις ένδειξης του ενισχυτή να υπάρχει εικόνα, δοκίμασα τη δεύτερη έξοδο (HDMISub) και έχω εικόνα κανονικά αλλά δεν έχω μενού του ενισχυτή επί της οθόνης, είχα μια υποψία μήπως κάηκε η κύρια έξοδος αλλά μου έφυγε γιατί μέσα από το hardwaresetupστην εντολή HDMIControlμόλις το έβαζα στο Offέκλεινα και ξανά άνοιγα τον ενισχυτή στην τηλεόραση έδειχνε σε κόκκινο φόντο την λέξη ONKYOμε λευκά γράμματα που σημαίνει φαντάζομαι ότι η έξοδος δεν έχει τεχνικό πρόβλημα ότι κι αν ρύθμιση έκανα μέσα από το μενού όπου για το HDMIOUTδεν έχει και πολλές δεν έπιασε τίποτα. Κανένας φίλος κάτοχος ΟNKYOη μη έχει καμία ιδέα τη μπορεί να συμβαίνει και μουλάρωσε καινούργιο μηχάνημα, και επίσης αν τον έστελνα πίσω στο SCHLAUERSHOPPEN με δικά μου μεταφορικά πάνε – έλα θα με εξυπηρετούσαν με το εκεί σέρβις αφού είναι στην εγγύησή του, γιατί με αυτά που διαβάζω εδώ τόσα χρόνια για το διανομέα Ελλάδος δε δίνω και πολλές ελπίδες να βρώ μια άκρη. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για οποιαδήποτε βοήθεια. Φιλικά Φώτης
Most visitors online was 2872 , on 2 Jun 2025