Είναι ένα γ........ο ανταλλακτικό που το φτιάχνει μόνο η εταιρεία (αν θα το φτιάξει)Δεν μας αρέσει η κατάληξη να ξες. Θέλουμε περισσότερο ντράμα.
Δεν επισκευάζεται αλλού;
Most visitors online was 7182 , on 21 Nov 2025
Είναι ένα γ........ο ανταλλακτικό που το φτιάχνει μόνο η εταιρεία (αν θα το φτιάξει)Δεν μας αρέσει η κατάληξη να ξες. Θέλουμε περισσότερο ντράμα.
Δεν επισκευάζεται αλλού;
Μακάρι να μην είναι. Αν είναι μούφα θα επανέλθω δριμυτατος.Μούφα μου ακούγονται οι εξηγήσεις για την καθυστέρηση και για την μη ενημέρωση επί 12 μήνες.
Μακάρι να κάνω λάθος.
Εγώ πάντως θα έστελνα ένα mail στον κατασκευαστή.
Ετσι που το πας, στο τέλος θα ζητήσεις και συγγνώμη από τον αντιπρόσωπο για τις τηλεφωνκές κλήσεις που του έκανες.Μακάρι να μην είναι. Αν είναι μούφα θα επανέλθω δριμυτατος.![]()
και γιατί αυτό δεν το έκανε από την αρχή? Γιατί δεν σε ενημέρωνε απο την αρχή ότι το ανταλλακτικό δεν παράγεται πλεον. Και γιατί δεν πρότεινε κατι αλλο για την επισκευή? Και γιατί δεν σήκωνε τηλέφωνο? Και γιατί και γιατί.......(απαράδεκτος απλά).Δεν ξέρω για τι ανταλλακτικό μιλάμε ακριβώς (πυκνωτής,αντίσταση,τρανζίστορ εξόδου,λάμπα.......),ακόμα και αν σταμάτησε η παραγωγή του ήταν υποχρεωμένος (και αυτός και η εταιρεία) να έχουν έτοιμες εναλλακτικές. Τελικα για ποιόν ενισχυτή μιλάμε και για ποιο αναταλλακτικό?Λοιπόν έχουμε update. Τον βρήκα, το σήκωσε και μιλήσαμε. Επιτέλους μου μίλησε αναλυτικά και μου είπε ότι έχει πρόβλημα το εργοστάσιο με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, γι' αυτό και δεν με έπαιρνε, επειδή ήταν σε δύσκολη θέση. Το πρόβλημα μου είπε είναι στο εργοστάσιο που δεν παράγει το ανταλλακτικό πια. Ελπίζω να είναι έτσι όπως μου τα είπε. Του τα είπα κι εγώ ένα χεράκι. Τέλος πάντων προσφέρθηκε να μου βρει κάποια λύση. Μου φάνηκε ειλικρινής. Περιμένω μέχρι τα Χριστούγεννα μπας και έρθει το ανταλλακτικό και βλέπουμε. Αν δεν γίνει θα τον πάρω πίσω και θα πάρω ένα φθηνό μηχάνημα να κάνω την δουλειά μου. Οπότε κάνω λίγο ακόμα υπομονή . Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τα σχόλια. Καλά Χριστούγεννα σε όλους.
Ακριβώς όπως τα λέει ο @ika. Αν είναι σοβαρή εταιρία ο κατασκευαστής νοιάζεται για τη φήμη του πιο πολύ από τον αντιπρόσωπο, που για το 80% των αντιπροσώπων στην Ελλάδα εκείνο που ενδιαφέρει είναι η πώληση (box movers).Ετσι που το πας, στο τέλος θα ζητήσεις και συγγνώμη από τον αντιπρόσωπο για τις τηλεφωνκές κλήσεις που του έκανες.
Πάντως έχε υπόψιν, πως ο κατασκευαστής καίγεται περισσότερο από τον αντιπρόσωπο για να μην κυκλοφορήσει κακή φήμη. Ο αντιπρόσωπος (αν εκτεθεί στον κατασκευαστή όπως λέει/γιατί να εκτεθεί αν έχει κάνει τα δέοντα?) θα τα ρίξει στον κατασκευαστή και θα βρει άλλη αντιπροσωπία στο τέλος.
Το δέχομαι ότι είναι και δικιά μου ευθύνη. Μένω μακριά, είμαι καλοπροαίρετος, κλπ. Ταξίδι στην Αθήνα δεν θα κάνω φετος. Εδώ που φτασαμε απλά κάνω λίγο ακόμα υπομονή και τα ξαναλέμε.Πιστεύω πως κάτι δεν μας λες.
Πέρσι τα Χριστούγεννα άφησες ένα ακριβό μηχάνημα για service σε ένα κανονικό φυσικό κατάστημα.
Το κατάστημα αυτό έχει κρατήσει τον εξοπλισμό σου έναν ολόκληρο χρόνο.
Δεν φτάνει αυτό αλλά ο μαγαζάτορας σου έκανε φραγή σε κορόιδευε και συνεχίζει να κοροϊδεύει επι ένα χρόνο , δεν σήκωνε τηλ απ τον αριθμό σου αλλά το σήκωνε κανονικά αν έπαιρνες από αλλού ενώ συνέχιζε να έχει στην κατοχή του εξοπλισμό που σου ανήκει.
Αυτός ο τύπος σου ζήτησε να μην στείλεις mail στην μαμά εταιρεία για να μην τον εκθέσεις , μετά από όλη αυτή τη συμπεριφορά απέναντι σου εσύ τον άκουσες.
Ένα χρόνο μετά σου λέει ξέρεις κάτι ,είχα αυτή τη συμπεριφορά επειδή το εργοστάσιο δεν έβγαζε το ανταλλακτικό και είχα έρθει σε δύσκολη θέση. Από που και ως που ; Τι μλκιες είναι αυτά ; τι σχέση έχουν αυτά που λέει ; Ήρθε σε δύσκολη θέση αυτός επειδή το εργοστάσιο είχε θέματα ;
Τι να πω , μου φαίνονται περίεργα αυτά και πιο περίεργη η δική σου στάση απέναντι στη κατάσταση.
Εάν ισχύουν και έγιναν ακριβώς όπως τα λες τότε συγνώμη φίλε μου αλλά έχεις τεράστιο μερίδιο ευθύνης και εσύ που επέτρεψες και συνεχίζεις να επιτρέπεις τέτοιες συμπεριφορές.
Αν αυτά που γράφεις αληθεύουν, δεν δίνεις κανένα, απλά αναφέρεις τα γεγονότα.δεν είναι στον χαρακτήρα μου να δώσω έτσι απλά κάποιον
Θα επικοινωνήσω με την εταιρεία αν δεν λυθεί σύντομα το θέμα. Δεν είναι ακριβό αλλά το φτιάχνουν μόνο αυτοί. Έτσι μου έχει πει πολλάκις.Δεν πείθει αυτό με το δυσεύρετο ανταλλακτικό.
Ποιο είναι αυτό το σούπερ - ντούπερ υπερδιαστημικό ανταλλακτικό;
Να πάρουμε κι εμείς μερικά να τα μοσχοπουλάμε στη μαύρη τις δύσκολες εποχές.
Άρα ξέρεις ποιό εξάρτημα είναι, τους στέλνεις λοιπόν ένα μεηλ και τους ρωτάς πότε θα έλθει γιατί το περιμένεις για επισκευή που καθυστερεί 12 μήνες.Θα επικοινωνήσω με την εταιρεία αν δεν λυθεί σύντομα το θέμα. Δεν είναι ακριβό αλλά το φτιάχνουν μόνο αυτοί. Έτσι μου έχει πει πολλάκις.