Κακιά εμπειρία από τη forthnet!!!

Μηνύματα
826
Reaction score
0
Πριν από ένα χρόνο περίπου ήμουν συνδρομητής της Forthnet σε ADSL μόνο. Αφού έληξε το συμβόλαιό μου 6/11/2007 και αφού τους έστειla δύο (2) fax που ζητούσα τη διακοπή της υπηρεσίας με τη λήξη του συμβολαίου.

Παρ'όλα αυτά οι κύριοι της Forthnet θεώρησαν σωστό να στείλουν λογαριασμό ο οποίος περιλάμβανε τέλη 11-12/07. Φυσικά πλήρωσα μόνο γιά το Νοέμβριο.

Τώρα ένα χρόνο μετά στέλνουν μέσω δικηγορικού γραφείου κάποιο χρέος ΑΣΧΕΤΟ με τα τέλη τους (€77,00) το οποίο το προσαυξάνουν κιόλας (τους έλειπαν κι άλλα φαίνεται!!!) και μου ζητάνε γύρω στα €82,00!!! Κι όλα αυτά ΧΩΡΙΣ προηγουμένως να μου στείλουν εμένα κάποιο χρεωστικό ούτως ώστε να ξέρω πως προκύπτει αυτό το χρέος.

Σε τηλέφωνό μου στην εταιρεία που τους ζήτησα να μου αποδείξουν ότι τους τα χρωστάω αυτά τα λεφτά μου απάντησαν να επικοινωνήσω με το δικηγορικό γραφείο!!! Δηλαδή πρέπει να χρεωθώ πολύ παραπάνω από αυτά που ζητάνε γιά αμοιβές δικηγόρων γιά να μου αποδείξουν ότι τους χρωστάω!!!

Οπως και νάχει ΠΡΟΣΟΧΗ φίλοι μου. Προσοχή που μπλέκετε. Η κατάσταση είναι πιά ανεξέλεγκτη. Εγώ θα τη βρω την άκρη. Προσοχή σε όποιον είναι συνδρομητής και σε όποιον σκέφτεται να γίνει.:141::141::141:

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!!
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
172
Απάντηση: ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ FORTHNET!!!! ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!

Το θεμα κλειδωνεται μεχρι το μελος Georgema στειλει το Ονοματεπωνυμο του στη διαχειριστικη ομαδα του avsite, επειδη προκειται για ανωνυμη καταγγελια (Εχει ειδοποιηθεί μέσω πμ).

Αν δεν λαβουμε απαντηση το θεμα θα διαγραφει.


Ευχαριστω...
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
172
Απάντηση: Κακιά εμπειρία από τη forthnet!!!

Το θεμα θα παραμεινει εδω εως τις 21.00 αποψε το βραδυ. Αν εως τοτε δεν εχουμε παρει απαντηση, θα διαγραφει!
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
172
Απάντηση: Κακιά εμπειρία από τη forthnet!!!

Μολις ελαβα ενα πμ...οποτε το θεμα ειναι στη διαθεση σας και παλι.
 

Μηνύματα
377
Reaction score
0
Κλασσική περίπτωση , ενώ έχεις ζητήσει διακοπή της υπηρεσίας η διακοπή δεν γίνετε στην ώρα της , με αποτέλεσμα να σου έρχεται χρέωση για ένα διάστημα που δεν έχεις χρησιμοποιήσει την υπηρεσία...

Από τέτοια προβλήματα έχω διαβάσει ένα σωρό .Όταν πήγα να παραπονεθώ για έλλειψη ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ιδιωτικού απορρήτου ο υπάλληλος σε κατάστημα της FORTHnet μου είπε ότι η μηχανογράφηση της εταιρίας έχει σοβαρά προβλήματα , χοντρά προβλήματα με την μηχανογράφηση μου έχουν πει και για την HOL ...


Πρέπει να κρατάμε ΟΛΕΣ τις αποδείξεις!!! Σε αρκετό κόσμο έχει τύχει να τους κατηγορήσουν ότι δεν είχαν ξοφλήσει το 2006 κλπ ...
 

Μηνύματα
10.428
Reaction score
4.906
Εγω προσπαθούσα επι τρείς ημέρες να τους στειλω φαξ ώστε να καταργήσουν την προεπιλογή φορέα στο τηλέφωνο των γονέων μου ...αλλά κανένα φαξ τους δεν επαιρνε ολοκληρωμένο το κείμενο! Το έστειλα και απο το τοπικό μαγαζί της Forthnet και απο εκει τα ίδια, το έστειλα και με εμαιηλ...και ούτε τότε το έλαβαν όπως λένε!
Τελικά και δεδομένου ότι θα καταργηθεί και ο ΟΤΕ στο εν λόγω τηλέφωνο (αφού θα περασει σε ιδιόκτητο δίκτυο της Cyta) να πάνε ...να κάνουν μπάνιο, η προεπιλογή τους θα καταργηθεί ντε φακτο, αφου δεν θα υπάρχει ούτε ΟΤΕ για να την βάλουν απο πάνω!
 

Μηνύματα
377
Reaction score
0
Εγω προσπαθούσα επι τρείς ημέρες να τους στειλω φαξ ώστε να καταργήσουν την προεπιλογή φορέα στο τηλέφωνο των γονέων μου ...αλλά κανένα φαξ τους δεν επαιρνε ολοκληρωμένο το κείμενο! Το έστειλα και απο το τοπικό μαγαζί της Forthnet και απο εκει τα ίδια, το έστειλα και με εμαιηλ...και ούτε τότε το έλαβαν όπως λένε!
Τελικά και δεδομένου ότι θα καταργηθεί και ο ΟΤΕ στο εν λόγω τηλέφωνο (αφού θα περασει σε ιδιόκτητο δίκτυο της Cyta) να πάνε ...να κάνουν μπάνιο, η προεπιλογή τους θα καταργηθεί ντε φακτο, αφου δεν θα υπάρχει ούτε ΟΤΕ για να την βάλουν απο πάνω!

Πραγματικά γιατί δεν μπορείς από ένα οποιοδήποτε FORTHnet shop να κάνεις ότι θα έκανες και στα κεντρικά; Για αρκετά θέματα πρέπει να απευθυνθείς στα κεντρικά...
πχ όταν μας καλέσανε από εισπρακτική εταιρία και μας βρίζανε ότι δήθεν δεν εξοφλήσαμε τον λογαριασμό της FORTHnet τους είπαμε ότι κρατάμε την απόδειξη στα χέρια μας και μάλιστα ο λογαριασμός είχε εξοφληθεί την ίδια μέρα που τον παραλάβαμε !!!(πληρώνεις νωρίς ; σε βρίζουν και από πάνω!!!) .Λέμε στην εισπρακτική εταιρία να πάμε στο πλησιέστερο κατάστημα FORTHnet όπου και είχαμε πληρώσει να τους δείξουμε την απόδειξή λέει όχι πρέπει να πάτε στα κεντρικά.Οι ίδιοι στην εισπρακτική εταιρία δεν μπορούν να ελέγξουν και αρκετά πράγματα ... Γιατί πρέπει να πάω εγώ στα κεντρικά της FORTHnet όταν έχει αυτή πρόβλημα με την μηχανογράφιση της ;
 

Μηνύματα
826
Reaction score
0
Επανέρχομαι με νεότερα.
Το χρέος είναι τελικά το εξής. Το συμβόλαιο έληγε 6/11/07. Δεν το αφήνω να τελειώσει απλά. Στέλνω 15/10/07 fax και τους ενημερώνω πως δε θέλω συνέχεις της σύνδεσης. Επειδή το "έχασαν" τους το ξαναστέλνω και με fax και με mail 5/11/07. Ε λοιπόν. Οπως μου είπαν επειδή αυτοί καθυστέρησαν να κάνουν τη διακοπή 2 μήνες με χρέωσαν αυτά τα λεφτά!!! Και το εκπληκτικό είναι ότι από 6/11/07 δεν είμαι πιά στον ΟΤΕ!!! Το οποίο το προβλέπει το συμβόλαιό τους μέσα. Προβλέπει δηλαδή ότι αν γιά οποιοδήποτε λόγο διακπεί η σύνδεση με τον ΟΤΕ αυτοδικαίως διακόπτεται και η σύνδεση ADSL.
Σε ερώτησή μου αν αυτοί κάνανε 8 χρόνια να μου διακόψουν τη σύνδεση θα συνέχιζαν να με χρεώνουν η απάντηση ήταν ΝΑΙ!!! Και όλα αυτά σε συνομιλία με τη τηλεφωνήτρια. Οταν ζήτησα να μου δώσει κάποιον προϊστάμενο ή έστω το όνομά του μου απάνταγε δεν έχω τέτοια αρμοδιότητα. Οταν εγώ της είπα ότι θέλω να στείλω εξώδικο στη Forthnet οπότε θέλω κάποιο όνομα προϊσταμένου ή διευθυντή αρμόδιου συνέχιζε το ίδιο ποίημα!!!!
Τα πράγματα έχουν ξεφύγει τουλάχιστον εμ τη FORTHNET που ασχολήθηκα εγώ. Δε ξέρω τι γίνεται με τις άλλες εταιρείες πάντως στο ADSLGR υπάρχουν πολλές καταγγελίες με το ίδιο θέμα.

Οπότε τώρα μπαίνω σε μιά διαδιακσίά αλληλογραφίας-καταγγελιών σε κάθε αρμόδιο επειδή θεωρούν φυσιολογικό να σε χρεώνουν μιά υπήρεσία που ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΑ δε θέλεις και με δική τους ευθύνη καθυστερούν να στη διακόψουν. Ωραία μηχανή γιά έσοδα έχουν βρει εκεί στη FORTHNET!!!

ΥΓ: Το εκπληκτικό είναι ότι η τηλεφωνήτρια δε μου έδινε όνομα προϊσταμένου αλλά όταν ξαναπήρα και ζήτησα τον ΓΔ Πωλήσεων με προώθησαν κανονικα!!! Κατάσταση τρέλλας....
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
172
Απάντηση: Κακιά εμπειρία από τη forthnet!!!

Κατι μου λεει πως εχεις δικιο. Ολες αυτες οι εταιριες που κανουν μπιζνες στη ''γη της επαγγελιας'' καποια στιγμη θα πρεπει να γινουν τουλαχιστον σοβαρες!

Μια αναλογη ερωτικη ιστοριουλα ειχα πριν ακριβως ενα χρονο με τη χολ. Ειχα μιλησει με καμια 30αρια παιδαρελια που μου ελεγαν αρες μαρες κουκουναρες.

Ωσπου μια μερα πηγα μια βολτα απο κει. Ε ρε γλεντια. Σε δυο ωρες η γραμμη μου ηταν παλι στον Οτε. Πρωτη μου φορα μιλησα τοσο ασχημα σε κυριες!

Γυρω στα μεσα Νοεμβρη φετος πηγα παλι μια βολτα απο κει για να δω τι θα γινει η υποθεση της αδελφης μου. Περιττο να σας πω οτι με θυμηθηκαν μετα απο ενα χρονο :111: και βεβαιως η δουλεια της αδελφης μου εγινε αμεσως!!!

Ειπατε κατι; :137:
 

Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: Κακιά εμπειρία από τη forthnet!!!

@Georgema, για να μην αισθάνεσαι μόνος, είχα τα ίδια με την συγκεκριμένη εταιρία (χαρτί από δικηγορικό με απειλές για εισαγωγή μου σε Τειρεσία και σύρσιμο στα δικαστήρια, με αφορμή μια "φανταστική" οφειλή, που αναφερόταν σε συνδρομή 2 χρόνων πριν, για adsl in a box, το οποίο μάλιστα είναι και προπληρωμένη υπηρεσία... μιλάμε ο υπέρτατος παραλογισμός, αφού πρώτα αγοράζεις χρόνο συνδρομής, και μετά τον χρησιμοποιείς). Και μάλιστα ήταν η δεύτερη απόπειρα, είχαν ξαναζητήσει χρήματα για ένα ετήσιο διάστημα που ήμουν σε ιδιόκτητο άλλου, αμέσως μετά την μετακόμιση μου από αυτούς... Μια υπηρεσία δλδ που ποτέ δεν ζήτησα, αλλά και ποτέ δεν έλαβα!

Και για τις δύο φορές όμως, επειδή δεν πετάω τίποτα από αποδείξεις πληρωμής, είχα και την απόδειξη εξόφλησης, αλλά και την εγγραφή στον λογαριασμό της πιστωτικής... Αν θυμάμαι καλά, περιπου 500€ ήταν συνολικά αυτά που μου ζήταγαν. Φυσικά καταλαβαίνεις και για τις δύο φορές τι πήραν :409: , όμως η ταλαιπωρία, τα δεκάδες -χαμένα- φαξ και εμάιλ, οι ώρες στην αναμονή της τηλεφωνικής τους εξυπηρέτησης, καθώς και η αναμενόμενη ανυσηχία (όταν σε απειλούν γραπτώς για εισαγωγή στον Τειρεσία), δεν ξεχνιούνται εύκολα...

@Vertigo: Και η HOL έχει προβλήματα με το λογιστήριο της (είναι ο τωρινός μου πάροχος, και έχω και με αυτούς διάφορα περίεργα και λάθος χρεώσεις, ΑΛΛΑ καμία σχέση με δικηγορικά γραφεία, εισπρακτικές, απειλές κλπ...)

Αν θέλει κάποιος (ακόμα και από περιέργεια) να δει πως είναι αυτό το χαρτί (ίσως να ξέρει και τι νομική υπόσταση και ισχύ έχει), πρέπει να το έχω ακόμα... Θα μπορούσα να το ανεβάσω.
 

Μηνύματα
800
Reaction score
0
Μονο ΟΤΕ παιδια!
Για λιγα ευρο λιγοτερα δεν αξιζει το κοπο να παιζεις με αλλες γραμμες ADSL!
Δεν εχω ουτε ενα προβλημα εδω και πολλα χρονια που ειμαι μονιμα συνδρομητης!
Οταν με το καλο ξεμπερδεψετε βαλτε ΟΤΕ και μονο ΟΤΕ!
 

Μηνύματα
377
Reaction score
0
όχι ότι ο ΟΤΕ δεν έχει προβλήματα άπλα ο ΟΤΕ έχει την μεγαλύτερη διασύνδεση με το εξωτερικό κάνει αναβαθμίσεις με μεγαλύτερη ευκολία,παίρνει ένα σωρό επιδοτήσεις και γενικά έχει τα περισσότερα χρήματα από όλους τους παροχείς ...
 

Μηνύματα
826
Reaction score
0
Προς ενημέρωσή σας. Μετά από προσφυγή σε όλα τα σχετικά γραφεία (ΕΕΤΤ, 1520, μέχρι από λάθος στο συνήγορο του πολίτη αντί το συνήγορο του καταναλωτή) η Forthnet εδέησε να στείλει πιστωτικό αναγνωρίζοντας το λάθος της!!! Τελικά η προσφυγή στην ΕΕΤΤ δούλεψε.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.224
Μηνύματα
2.967.172
Members
38.309
Νεότερο μέλος
ChristosDi
Top