Κλείνουν οι 4ΤΡΟΧΟΙ;


Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.920
ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.....

ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΤΟΣΑ ΕΝΤΥΠΑ ΟΤΑΝ......


Σημειώνεται ότι στις 29/08/2016 είχε ανακοινωθεί ότι η «ALPHA EDITIONS AE», διάδοχος εταιρεία της εταιρείας «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΥΜΠΕΡΗ» ήταν υποχρεωμένη να καταβάλει στους συντάκτες και τους απασχολούμενους στο διαφημιστικό τμήμα των περιοδικών της εταιρείας τις δεδουλευμένες αποδοχές, που «είχε παραλείψει» να τους καταβάλει η «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΥΜΠΕΡΗ ΑΕ» για το διάστημα πριν την αιφνιδιαστική διακοπή της δραστηριότητάς της, δηλαδή από το καλοκαίρι μέχρι και το Νοέμβριο του 2012 μαζί με την αναλογία Δώρου Χριστουγέννων.Επίσης με την ίδια απόφαση — σταθμό, η εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να απασχολεί το εν λόγω προσωπικό με τους ίδιους όρους εργασίας, όπως αυτοί ίσχυαν προ της διακοπής δραστηριότητας της μεταβιβάσασας εταιρείας («ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΥΜΠΕΡΗ ΑΕ»).

ΚΑΛΑ..ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΛΛΟΝ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ?
ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΘΥΜΑ Ν ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ
ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ?
 

gsk

Μηνύματα
4
Reaction score
3
ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.....

ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΤΟΣΑ ΕΝΤΥΠΑ ΟΤΑΝ......


Σημειώνεται ότι στις 29/08/2016 είχε ανακοινωθεί ότι η «ALPHA EDITIONS AE», διάδοχος εταιρεία της εταιρείας «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΥΜΠΕΡΗ» ήταν υποχρεωμένη να καταβάλει στους συντάκτες και τους απασχολούμενους στο διαφημιστικό τμήμα των περιοδικών της εταιρείας τις δεδουλευμένες αποδοχές, που «είχε παραλείψει» να τους καταβάλει η «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΥΜΠΕΡΗ ΑΕ» για το διάστημα πριν την αιφνιδιαστική διακοπή της δραστηριότητάς της, δηλαδή από το καλοκαίρι μέχρι και το Νοέμβριο του 2012 μαζί με την αναλογία Δώρου Χριστουγέννων.Επίσης με την ίδια απόφαση — σταθμό, η εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να απασχολεί το εν λόγω προσωπικό με τους ίδιους όρους εργασίας, όπως αυτοί ίσχυαν προ της διακοπής δραστηριότητας της μεταβιβάσασας εταιρείας («ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΥΜΠΕΡΗ ΑΕ»).

ΚΑΛΑ..ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΛΛΟΝ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ?
ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΘΥΜΑ Ν ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ
ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ?
 

Μηνύματα
11
Reaction score
6
Μήπως η προηγούμενη και η τωρινή εταιρία λίγο-πολύ η ίδια;

Δεν ξέρω, απλά ρωτάω.
 


C

chrispo

Guest
..παρότι παλιός αναγνώστης των 4Τ, (1980), δεν λυπάμαι ιδιαίτερα...η ποιότητα του εντύπου τα τελευταία χρόνια είχε κατακόρυφη πτώση...και πολλά ¨καλάμια¨, είχαν φυτρώσει εκεί μέσα....
 


Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.920
..παρότι παλιός αναγνώστης των 4Τ, (1980), δεν λυπάμαι ιδιαίτερα...η ποιότητα του εντύπου τα τελευταία χρόνια είχε κατακόρυφη πτώση...και πολλά ¨καλάμια¨, είχαν φυτρώσει εκεί μέσα....
ΕΓΩ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΚΑΠΟΥ ΤΟ 90+ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ Κ. ΚΑΒΑΘΑΣ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ

ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕ ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ.

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΛΟΙΟΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΕ....

ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟ

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ....

ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΛΥΜΠΕΡΗ ΟΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΕΦΥΓΑΝ ΟΛΑ

ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΑΠΑΤΑ......
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.094
Reaction score
53.853
- μεγάλωσα με αυτό το περιοδικό ( όπως και με τον Ηχο , Ποπ & Ροκ ) , όμως εδώ και πολλά χρόνια παρακμάζει , ειδικά όταν βγήκε κάπου το 93 το Driver ( όχι Car & Driver ) , πήρε την κάτω βόλτα .

- εδώ το πρώτο βιβλίο που αγόρασα μικρός , σε βιτρίνα πλέον

 

Μηνύματα
2.156
Reaction score
5.075
Ο,τι και να πείς ο Καβαθάς άφησε το στίγμα του στόν ειδικό τύπο.
Τότε μπορούσες να ήσουν ερωτευμένος με ένα περιοδικό, ακόμα και με ένα αυτοκίνητο.
Αλλά.... οι εποχές έχουν αλλάξει.
 

kl1

Μηνύματα
179
Reaction score
87
Κρίμα ,περιοδικαρα κρίμα και για τους υπαλλήλους που θα μείνουν άνεργοι.
 

Μηνύματα
14.209
Reaction score
7.242
Ο Καβαθας ειναι ο πρωτοπορος στον περιοδικο τυπο,ηταν ο πρωτος που εβγαλε ειδικα εντυπα (4 TΡΟΧΟΙ,ΠΤΗΣΗ,ΗΧΟΣ) και θα συμφωνησω με τον editor οτι εχει αφησει το στιγμα του. Ειναι αληθεια ομως οτι οταν μεγαλωσε αρκετα,η δημοσια εικονα του χαλασε λιγο με δηλωσεις ,εμφανισεις κλπ. Ισως να εφταιγε η ηλικια,ισως καποιο προβλημα υγειας,ισως αρκετα χρηματα,δεν ξερω.Το περιοδικο σταματησα και εγω να το αγοραζω αρεκτα χρονια πριν (καπου εκει γυρω στο 1995),που και που αγοραζα κανενα τευχος απλα και μονο για να εχω μια επαφη και θα συμφωνησω οτι ειχε αλλαξει τελειως η αισθηση του να διαβαζω το περιοδικο. Το περασμα απο τις ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ σε εναν lifestyle εκδοτικο ομιλο μαλλον εκανε πολυ κακο και τελικα οδηγησε στο τελος.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.094
Reaction score
53.853
Ο Καβαθας ειναι ο πρωτοπορος στον περιοδικο τυπο,ηταν ο πρωτος που εβγαλε ειδικα εντυπα (4 TΡΟΧΟΙ,ΠΤΗΣΗ,ΗΧΟΣ) και θα συμφωνησω με τον editor εχει αφησει το στιγμα του. Ειναι αληθεια ομως οτι οταν μεγαλωσε αρκετα,η δημοσια εικονα του χαλασε λιγο με δηλωσεις εμφανισεις κλπ. Ισως να εφταιγε η ηλικια,ισως καποιο προβλημα υγειας,ισως αρκετα χρηματα,δεν ξερω.Το περιοδικο σταματησα και εγω να το αγοραζω αρεκτα χρονια πριν (καπου εκει γυρω στο 1995),που και που αγοραζα κανενα τευχος απλα και μονο για να εχω μια επαφη και θα συμφωνησω οτι ειχε αλλαξει τελειως η αισθηση του να διαβαζω το περιοδικο. Το περασμα απο τις ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ σε εναν lifestyle εκδοτικο ομιλο μαλλον εκανε πολυ κακο και τελικα οδηγησε στο τελος.
- και όχι τίποτ΄ άλλο , αλλά ο Καβαθάς είναι , ''δικός μας'' καθ΄ ότι στα σπόρ αυτοκίνητα που τεστάριζε ό ίδιος , στεκόταν και τόνιζε τον ήχο τους , βλ. : integralle , ford cosworth , m3 . . . κλπ
 



Μηνύματα
14.209
Reaction score
7.242
μοθ δημιουργηθηκε η απορια τι να κανει τωρα ο Καββαθας,δεν βρηκα κατι στο διαδικτυο,ισως γιατι δεν κανει τιποτα μαλλον.Απλα βρηκα αυτο το λινκ,πρεπει να ειναι απο το 2011-2012 καπου εκει.Το βαζω γιατι ισως καποιοι το βρουν ενδιαφερον (ελπιζω)

http://www.ough.gr/index.php?mod=articles&op=view&id=1174
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.759
Reaction score
79.367
Απο τις Τεχνικές Εκδόσεις έμαθα για αυτοκίνητα, μηχανάκια και όλες σχεδόν τις μηχανικές μου γνώσεις. :hi:

Γιά ποιό '95 λέτε, ακόμα και το 2005 και αργότερα ήταν μακράν καλύτερο στα τεχνικά απ' όλα τα άλλα περιοδικά.
Όσοι ενοχλούνταν απ' τα εκτός αυτοκινήτων θέματα ας μην τα διάβαζαν, αφού ύλη ουσίας υπήρχε άπειρη. Εμένα πάντως, πολύ μου άρεσαν.



Η συλλογή τευχών μου απο το 1978 μέχρι και το 2010 (και αρκετά παλιότερα σπαστά) δωρήθηκε και βρίσκεται σε λέσχη ιστορικών αυτοκινήτων.
 


Μηνύματα
569
Reaction score
207
Πράγματι κλείνουν για πάντα οι 4ΤΡΟΧΟΙ . Αν και ο Κώστας Καββαθάς είχε προ πολλού αποχωρήσει θάθελα να σας παραθέσω τις σκέψεις μου.

Η Ελληνική πραγματικότητα που ζούμε σήμερα βρίσκεται σε ένα νέο επίπεδο αναποτελεσματικότητας, αντιπαραγωγικότητας, εκμηδενισμού φιλοδοξιών και δημιουργικής ανταγωνιστικότητας ακόμα και από αυτό που ο αγαπημένος Καββαθάς κατήγγειλε με τα κείμενα του τόσα χρόνια.

Οι φραπεδάνθρωποι των καφέ της Ελλάδος μαζί με τους κηφήνες μέλη όλων ανεξαιρέτως των κομμάτων που πάντοτε παρέμεναν στις άχρηστες διαβουλεύσεις χωρίς ποτέ να καταλήγουν σε πράξη και υλοποιήσιμα παραγωγικά πλάνα όπως κατήγγειλε στα κείμενα του, μετεξελίχθηκαν σε φραπουτσινάνθρωπους είδος αδύνατον να πολεμηθεί.

Αφού ο δρόμος προς την ανάπτυξη κατέληξε στην δημιουργία ενός καφέ ανά κάθε πολεοδομικό τετράγωνο και ως πολιτική λύση στο οικονομικό αδιέξοδο που μας έφεραν οι άχρηστοι πολιτικοί του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ μαζί με τον συμφερτό των κομματόσκυλων τους, αναδείχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ!!! το κλείσιμο της φωνής δημοσιογράφων όπως ο Καββαθάς ήταν θέμα χρόνου.

Αγαπημένε Κώστα σε ευχαριστώ για την διαδρομή στο όνειρο. Υπό τις παρούσες συνθήκες δεν ξέρω μέχρι πότε και εάν θα αντέξω να παράγω τα μηχανήματα μου αλλά εάν θα καταφέρω να αυξήσω τις εξαγωγές και να συνεχίσω να δημιουργώ νέα προϊόντα ένα μέρος της χαράς και της δημιουργικής μου ικανοποίησης θα ανήκει στην φιλοσοφία ζωής που καλλιεργήθηκε μέσα από τα αναγνώσματα όπως αυτά των 4τροχών.
 

C

chrispo

Guest
""....... το κλείσιμο της φωνής δημοσιογράφων όπως ο Καββαθάς ήταν θέμα χρόνου.
....κανένας δεν ¨έκλεισε¨ τη φωνή του...ο ΚΚ μόνος του πήδηξε από το καράβι..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.870
Μηνύματα
3.065.652
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top