Μακριά από την LG. Προσοχή

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Στις 12/9/2015 αγόρασα την τηλεόραση LG 43UF675V. Την ίδια μέρα παρουσίασε διακοπές στον ήχο σε όλες τις εξωτερικές πηγές: Αποκωδ/τή ΟΤΕ, Αποκωδ/τή NOVA και DVD, είτε με HDMI, είτε με SCART, είτε με RCA. Στις 13/9/2015 τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, στις 14/9/2015 μου πήραν την τηλεόραση για να την ελέγξουν στο Εξουσιοδοτημένο Service. Στις 17/9/2015 (3 μέρες μετά χωρίς τηλεόραση!!!) μου την επέστρεψαν με τη διάγνωση ότι ήταν εντάξει, πλήρωσα €40 γιατί ασχολήθηκαν χωρίς λόγο, εφόσον η τηλεόραση δεν παρουσίασε πρόβλημα και παρόλα αυτά, η τηλεόραση επέστρεψε από το Service όπως ακριβώς πήγε: με διακοπές στον ήχο!!! Ξαναμιλάω με το Service, μου στέλνουν Τεχνικό Εξουσιοδοτημένο στο σπίτι, ο οποίος διαπιστώνει ότι η τηλεόραση κάνει διακοπές στον ήχο και το επιβεβαιώνει με το αντίστοιχο έγγραφο. Δυστυχώς, από εκείνη την στιγμή ξεκινάει η ταλαιπωρία μου: Και το Service και η LG προσπαθούν να με πείσουν ότι η αποστολή του Τεχνικού στο σπίτι δεν γίνεται για την επιβεβαίωση της βλάβης (αναρωτιέμαι γιατί τον στέλνουν τότε), οπότε τσάμπα πήρα άδεια από τη δουλειά μου για 2η φορα και ότι η διάγνωση γίνεται μόνο στο Service, άρα πρέπει να μου ξαναπάρουν την τηλεόραση να την ξαναδούν στο Service (άρα να μείνω πάλι χωρίς τηλεόραση να ξαναπάρω άδεια από την δουλειά μου και να μου ξαναπούν ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα). Επίσης, καλό είναι να σας ενημερώσω για το πώς παίρνουν την τηλεόραση: τη γυρίζουν ανάποδα μέσα στο κουτί της. Ούτε φελιζόλ, ούτε τίποτα. Επαγγελματικά. Ο μόνος λόγος που αγόρασα LG είναι επειδή είχαν την καλύτερη εξυπηρέτηση. Δυστυχώς τώρα με πείθουν καθημερινά ότι έχουν τη χειρότερη, χωρίς σεβασμό για τον πελάτη και αδιαφορώντας για τα όσα έχει τραβήξει. Ο μήνας έχει 29 και ακόμα έχω μια τηλεόραση χαλασμένη, όλοι μιλούν αδιάφορα, πλήρωσα και τα €40 και πιστεύουν ότι, ενώ είχα καινούργια τηλεόραση, αποφάσισα να τη στείλω στο Service χωρίς κανένα λόγο κι όχι γιατί έχει πρόβλημα. Επίσης, μόνο σε ώρες εργασίας μπορούν να παραδώσουν, άρα να παίρνω άδεια κάθε φορά από τη δουλειά μου, για την τηλεόραση. Φυσικά, παρόλο ότι έχω και βίντεο με τη βλάβη, η LG αδιαφορεί. Μην αγοράζετε LG. Τσάμπα τα λεφτά που πέταξα και που διαφήμιζα και σε όλους τους γνωστούς μου για το κύρος της εταιρείας. Και, για την ενημέρωση όλων σας, καλό θα ήταν να ακούγατε μαζί μου την αδιαφορία όλων αυτών, όταν τους έλεγα ότι με ταλαιπωρούν και συνεχίζω να μην έχω τηλεόραση: Και οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών LG και ο προϊστάμενος του Service. Και το χειρότερο είναι ότι από τις 23/9 που μου ζήτησαν να στείλω το έγγραφο του Τεχνικού (για το οποίο δεν είχε ενημερωθεί η LG από το service), αν δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνο, ούτε ξέρω πότε θα με ενημέρωναν για την απόφασή τους. Μείνετε μακριά από την LG. Υπάρχουν πολλά καλύτερα προϊόντα, από σοβαρές εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους και τα χρήματα που έδωσε. Εγώ, όποτε θα μου δίνεται η ευκαιρία θα το φωνάζω. Ελπίζω να επηρεάσω κάποιες γνώμες, γιατί από την LG δεν ελπίζω τίποτα. Η τηλεόραση είναι στην αποθήκη, μέσα στο κουτί της.
[DOUBLEPOST=1443552649][/DOUBLEPOST]
Στις 12/9/2015 αγόρασα την τηλεόραση LG 43UF675V. Την ίδια μέρα παρουσίασε διακοπές στον ήχο σε όλες τις εξωτερικές πηγές: Αποκωδ/τή ΟΤΕ, Αποκωδ/τή NOVA και DVD, είτε με HDMI, είτε με SCART, είτε με RCA. Στις 13/9/2015 τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, στις 14/9/2015 μου πήραν την τηλεόραση για να την ελέγξουν στο Εξουσιοδοτημένο Service. Στις 17/9/2015 (3 μέρες μετά χωρίς τηλεόραση!!!) μου την επέστρεψαν με τη διάγνωση ότι ήταν εντάξει, πλήρωσα €40 γιατί ασχολήθηκαν χωρίς λόγο, εφόσον η τηλεόραση δεν παρουσίασε πρόβλημα και παρόλα αυτά, η τηλεόραση επέστρεψε από το Service όπως ακριβώς πήγε: με διακοπές στον ήχο!!! Ξαναμιλάω με το Service, μου στέλνουν Τεχνικό Εξουσιοδοτημένο στο σπίτι, ο οποίος διαπιστώνει ότι η τηλεόραση κάνει διακοπές στον ήχο και το επιβεβαιώνει με το αντίστοιχο έγγραφο. Δυστυχώς, από εκείνη την στιγμή ξεκινάει η ταλαιπωρία μου: Και το Service και η LG προσπαθούν να με πείσουν ότι η αποστολή του Τεχνικού στο σπίτι δεν γίνεται για την επιβεβαίωση της βλάβης (αναρωτιέμαι γιατί τον στέλνουν τότε), οπότε τσάμπα πήρα άδεια από τη δουλειά μου για 2η φορα και ότι η διάγνωση γίνεται μόνο στο Service, άρα πρέπει να μου ξαναπάρουν την τηλεόραση να την ξαναδούν στο Service (άρα να μείνω πάλι χωρίς τηλεόραση να ξαναπάρω άδεια από την δουλειά μου και να μου ξαναπούν ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα). Επίσης, καλό είναι να σας ενημερώσω για το πώς παίρνουν την τηλεόραση: τη γυρίζουν ανάποδα μέσα στο κουτί της. Ούτε φελιζόλ, ούτε τίποτα. Επαγγελματικά. Ο μόνος λόγος που αγόρασα LG είναι επειδή είχαν την καλύτερη εξυπηρέτηση. Δυστυχώς τώρα με πείθουν καθημερινά ότι έχουν τη χειρότερη, χωρίς σεβασμό για τον πελάτη και αδιαφορώντας για τα όσα έχει τραβήξει. Ο μήνας έχει 29 και ακόμα έχω μια τηλεόραση χαλασμένη, όλοι μιλούν αδιάφορα, πλήρωσα και τα €40 και πιστεύουν ότι, ενώ είχα καινούργια τηλεόραση, αποφάσισα να τη στείλω στο Service χωρίς κανένα λόγο κι όχι γιατί έχει πρόβλημα. Επίσης, μόνο σε ώρες εργασίας μπορούν να παραδώσουν, άρα να παίρνω άδεια κάθε φορά από τη δουλειά μου, για την τηλεόραση. Φυσικά, παρόλο ότι έχω και βίντεο με τη βλάβη, η LG αδιαφορεί. Μην αγοράζετε LG. Τσάμπα τα λεφτά που πέταξα και που διαφήμιζα και σε όλους τους γνωστούς μου για το κύρος της εταιρείας. Και, για την ενημέρωση όλων σας, καλό θα ήταν να ακούγατε μαζί μου την αδιαφορία όλων αυτών, όταν τους έλεγα ότι με ταλαιπωρούν και συνεχίζω να μην έχω τηλεόραση: Και οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών LG και ο προϊστάμενος του Service. Και το χειρότερο είναι ότι από τις 23/9 που μου ζήτησαν να στείλω το έγγραφο του Τεχνικού (για το οποίο δεν είχε ενημερωθεί η LG από το service), αν δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνο, ούτε ξέρω πότε θα με ενημέρωναν για την απόφασή τους. Μείνετε μακριά από την LG. Υπάρχουν πολλά καλύτερα προϊόντα, από σοβαρές εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους και τα χρήματα που έδωσε. Εγώ, όποτε θα μου δίνεται η ευκαιρία θα το φωνάζω. Ελπίζω να επηρεάσω κάποιες γνώμες, γιατί από την LG δεν ελπίζω τίποτα. Η τηλεόραση είναι στην αποθήκη, μέσα στο κουτί της.
 

Μηνύματα
1.498
Reaction score
2.482
Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου, αλλά το να γράφεσαι σε ένα site, για να μποϋκοτάρεις μια εταιρία, δεν νομίζω να σε βοηθήσει στο προβλημά σου και δευτερον, δεν νομίζω πώς κάποιος θα επηρεαστει ιδιαίτερα, αν έχει αποφασίσει να πάρει LG.

Και αύτο, διότι σε ΟΛΕΣ τις εταιρίες υπάρχουν περιπτώσεις κακής αντιμετώπισης πελατών, ή προιόντως ελλατωματικου, οπως και επίσης κάποιος να λέει "Μην αγοράζετε την ΤΑΔΕ μάρκα, για τον χ,ψ,ω λόγο"

Κι εγω το έχω πάθει και έχω βγει έξω από τα ρούχα μου, αλλα το resume, όσο και να σου λενε κάποιοι "εγω θα τους ειχα σκισει, μ@μησει, κάνει μήνυση, θα σκότωνα την πεθερά τους (btw, ισως να μην ειναι τόσο αρνητικο αυτο!) και ένα σωρο άλλα ηρωικά, κανεις δεν θα ασχοληθει πραγματικά στην επίλυση του προβληματός σου.

Εγω λοιπόν εχω να σου προτείνω το εξής:

Ψυχραιμα, χωρίς τυμπανοκρουσίες, μίλα με την εταιρία και ζητησε να σου προσφέρουν λύση. Μπορεί να αργήσει, αλλά καλυτερα από το να μείνεις χωρις τηλεόραση.

UPDATE: BTW, μόλις ειδα (γιατι το ψυλλιάστηκα) πώς έχεις κάνει copy/paste το wall of text και στο avclub.gr και στο insomnia.gr

Μην το αφηνεις λοιπον, πάρε και τηλέφωνο τον Αυτιά και τον Παπαδάκη, να σε βγάλουν στα κανάλια. Πριν όμως, google translate κανε το κείμενο να το ανεβάσουμε και avsforum.com

Ετσι, φιλε δεν λύνεται το πρόβλημα σου. Απλά εκτονώνεσαι και χάνεις χρόνο
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου. Παρόλα αυτά, έχω μιλήσει 5 φορές συνολικά με την LG και λύση δεν έχουν. Κι όταν τους ζήτησα να πάω να τους δω από κοντά, μου απάντησαν ότι αυτό δεν γίνεται. Λυπάμαι λοιπόν, αλλά η εταιρεία είναι απαράδεκτη και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω παρά να τη δυσφημώ. Ο λόγος είναι ότι κι αυτοί έδωσαν το Service τους σε εξωτερικούς συνεργάτες και έχασαν την μπάλα
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
1.390
δε θελει ψυχραιμία...θελει υπεραιμία...
κ ο αγιος φοβέρα θελει...αλλα εκει στον αρμοδιο του σερβις...

οσο αφορα τα υπολοιπα συμφωνω με τον sur... (να μποϋκοτάρεις μια εταιρία, δεν νομίζω να σε βοηθήσει στο προβλημά σου και δευτερον, δεν νομίζω πώς κάποιος θα επηρεαστει ιδιαίτερα, αν έχει αποφασίσει να πάρει LG κλπ κλπ)
 

Μηνύματα
734
Reaction score
620
Να πω την προσωπική μου εμπειρία σε αυτό το σημείο. Σε κάποια στιγμή είχε σταματήσει ή τηλεόραση (lg) να μου βγάζει ήχο από την οπτική ίνα. Τότε ο ολοκληρωμένος που είχα διέθετε ενσωματωμένο dac. Το cd player έδινε κανονικά ήχο στον ενισχυτή. Άρα ήμουν σίγουρος ότι ήταν η τηλεόραση. Έγινε ολη αυτή ή διαδικασία που περιγραφείς και την επέστρεψαν με την απόφαση ότι ή tv είναι οκ. Τότε νευριασα αλλά δεν ασχοληθηκα καθόλου. Μετά από ένα χρόνο που πήρα εξωτερικό dac έβαλα την τηλεόραση πάνω στο dac με την ίδια οπτική ίνα ...και μάντεψε...έπαιζε κανονικοτατα. Καμια φορα πρεπει να ειμαστε 100% σιγουροι!Το τσεκαρες και με άλλον ενισχυτή?
[DOUBLEPOST=1443564203][/DOUBLEPOST]Βέβαια τώρα που ξαναδιαβαζω προσεκτικά την ιστορία μάλλον έχει όντως πρόβλημα η τηλεόραση....
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Λυπάμαι λοιπόν, αλλά η εταιρεία είναι απαράδεκτη και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω παρά να τη δυσφημώ.
Eχεις χίλια δίκια.
Μόνο που πρέπει να στείλεις σε κάποιον συντονιστή τα πραγματικά σου στοιχεία .
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Να πω την προσωπική μου εμπειρία σε αυτό το σημείο. Σε κάποια στιγμή είχε σταματήσει ή τηλεόραση (lg) να μου βγάζει ήχο από την οπτική ίνα. Τότε ο ολοκληρωμένος που είχα διέθετε ενσωματωμένο dac. Το cd player έδινε κανονικά ήχο στον ενισχυτή. Άρα ήμουν σίγουρος ότι ήταν η τηλεόραση. Έγινε ολη αυτή ή διαδικασία που περιγραφείς και την επέστρεψαν με την απόφαση ότι ή tv είναι οκ. Τότε νευριασα αλλά δεν ασχοληθηκα καθόλου. Μετά από ένα χρόνο που πήρα εξωτερικό dac έβαλα την τηλεόραση πάνω στο dac με την ίδια οπτική ίνα ...και μάντεψε...έπαιζε κανονικοτατα. Καμια φορα πρεπει να ειμαστε 100% σιγουροι!Το τσεκαρες και με άλλον ενισχυτή?
[DOUBLEPOST=1443564203][/DOUBLEPOST]Βέβαια τώρα που ξαναδιαβαζω προσεκτικά την ιστορία μάλλον έχει όντως πρόβλημα η τηλεόραση....
Έβαλα τη μικρή τηλεόραση στη θέση της και έπαιζε κανονικά.
[DOUBLEPOST=1443587066][/DOUBLEPOST]
Eχεις χίλια δίκια.
Μόνο που πρέπει να στείλεις σε κάποιον συντονιστή τα πραγματικά σου στοιχεία .
Εδώ μέσα εννοείς;
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
277
Reaction score
254
Καλημέρα bigger. Συμβουλή μετά απο 2 εμπειρείς προσωπικές.....γράψε mail στην LG ξεκινώντας όχι από το story αλλα από το ότι το mail αυτό σας το στέλνω καθώς δεν βγάζω άκρη με την ελληνική αντιπροσωπεία, μετά γράψε το story όπως έγινε και περίμενε. Μπορεί και να σενκαλέσουν μετά και να δεις άλλη συμπεριφορά. Αυτό στο λέω μετά από 2 περιπτώσεις που μου τύχανε κα προφανώς κατάλαβα ότι αν στείλεις mail στη μαμά εταιρία μετά ενδεχομένως και να τους βάζουν χέρι και να ισιώνουν. Δεν σου λέω ότι θα πιάσει 100% αλλά κάντο.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
επειδη και εγω ειχα ενα προβλημα με την δικια μου LG μητρικη πλακετα γνωστο προβλημα στις LG toy 2010 που τελικα δεν λυθηκε γιατι ο εξωτερικος επισημος συνεργατης (service) ζητουσε υπερβολικα υψηλο ποσο 170+φπα+εργατικα+μεταφορικα για την επισκευη της για τηλεοραση 5ετιας LG32LD750 μπορεις να μου δωσεις το mail της μαμας LG γιατι εδω Ελλαδα δεν εβγαλα ακρη και με την εξυπηρετηση πελατων της LG δεν τους ζητησα κατι παραλογο απλα αν δικαιολογειται τοσο υψηλο κοστος επισκευης για τηλεοραση 5ετιας.
 

Μηνύματα
277
Reaction score
254
http://www.lg.com/us/support/chat-and-email-information

Ειναι το αμερικανικό site. Μπορείτε να στείλετε mail ή και να κάνετε chat (βραδυνές ώρες) και αν σας παραπέμψουν στην εδώ αντιπροσωπεία να πείτε ότι το θέμα δεν μπορεί να λυθεί και θέλετε να το κάνετε escalate.
 

Μηνύματα
681
Reaction score
255
Η αξιοπιστια και η εμπιστοσυνη της καθε εταιριας, κερδιζεται και χτιζεται οχι τοσο με το ποσο καλα προιοντα κατασκευαζει αλλα με το after sale της, στην εκαστοτε χωρα. Δηλαδη με την υποστηριξη στον πελατη, για το οποιο θεμα αντιμετωπισει με το προιον που αγορασε. Δυστυχως στην Ελλαδα το after sale ειναι απο μετριο εως κακο. Κοιταζουν τον πελατη στη τσεπη........στα τοσα χρονια που ασχοληθικα με το εμποριο το εβλεπα πολυ συχνα......δεν χρειαζεται κοπος, χρειαζεται τροπος........
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
1.390
ειχα και εγω προβλημα και με τηλεοραση αλλα και με ψυγειο του χιλιαρικου...

και οταν ηρθαν για το ψυγειο 2 φορες δε πληρωσα τιποτα...
 

soer

"Κύριος" Σωτήρης!
Μηνύματα
330
Reaction score
634
Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου. Παρόλα αυτά, έχω μιλήσει 5 φορές συνολικά με την LG και λύση δεν έχουν. Κι όταν τους ζήτησα να πάω να τους δω από κοντά, μου απάντησαν ότι αυτό δεν γίνεται. Λυπάμαι λοιπόν, αλλά η εταιρεία είναι απαράδεκτη και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω παρά να τη δυσφημώ. Ο λόγος είναι ότι κι αυτοί έδωσαν το Service τους σε εξωτερικούς συνεργάτες και έχασαν την μπάλα
πριν απο πολλα χρονια σε προβλημα που ειχα με sony tv σε service στη θεσσαλονικη ( ενω ειχα καλυψη απο εγγυηση ) το service ,τοτε ηταν στην Πετρου Συνθηκα , καθηστερουσε μηνες την επισκευη και ελεγε οτι δεν ειχε ανταλακτικο,μετασχηματιστη υψηλης, αλλα σαν ιδιωτης ειχε και μπορουσε να το τοποθετησει με τοτε χρεωση 18000 δραχμες σε αντιθετη περιπτωση θα περιμενα αλλους 3 μηνες. μετα απο επιστολη στη μαμα εταιρεια ο εν λογος κυριος εχασε το service sony πιστευω οτι αυτο συνεβει λογο τις επιστολης ...
δεν αρκει να γρινιαζουμε μπορουμε και εμεις να βοηθησουμε ωστε να αλλαξη μια κακη κατασταση
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.074
Reaction score
3.959
Βάσει νόμου, εάν στα πλαίσια της εγγύησης σου κρατήσουν το προϊόν πάνω από 15 ημέρες δικαιούσαι προσωρινή αντικατάσταση. Κατά τα άλλα, μπορείς κάλλιστα να επικοινωνήσεις με το Συνήγορο του Καταναλωτή για μεσολάβηση.
Δυστυχώς αυτά χρειάζονται υπομονή... Καλή τύχη.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.902
Μηνύματα
2.955.608
Members
38.258
Νεότερο μέλος
ds-mk
Top