Στις 12/9/2015 αγόρασα την τηλεόραση LG 43UF675V. Την ίδια μέρα παρουσίασε διακοπές στον ήχο σε όλες τις εξωτερικές πηγές: Αποκωδ/τή ΟΤΕ, Αποκωδ/τή NOVA και DVD, είτε με HDMI, είτε με SCART, είτε με RCA. Στις 13/9/2015 τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, στις 14/9/2015 μου πήραν την τηλεόραση για να την ελέγξουν στο Εξουσιοδοτημένο Service. Στις 17/9/2015 (3 μέρες μετά χωρίς τηλεόραση!!!) μου την επέστρεψαν με τη διάγνωση ότι ήταν εντάξει, πλήρωσα €40 γιατί ασχολήθηκαν χωρίς λόγο, εφόσον η τηλεόραση δεν παρουσίασε πρόβλημα και παρόλα αυτά, η τηλεόραση επέστρεψε από το Service όπως ακριβώς πήγε: με διακοπές στον ήχο!!! Ξαναμιλάω με το Service, μου στέλνουν Τεχνικό Εξουσιοδοτημένο στο σπίτι, ο οποίος διαπιστώνει ότι η τηλεόραση κάνει διακοπές στον ήχο και το επιβεβαιώνει με το αντίστοιχο έγγραφο. Δυστυχώς, από εκείνη την στιγμή ξεκινάει η ταλαιπωρία μου: Και το Service και η LG προσπαθούν να με πείσουν ότι η αποστολή του Τεχνικού στο σπίτι δεν γίνεται για την επιβεβαίωση της βλάβης (αναρωτιέμαι γιατί τον στέλνουν τότε), οπότε τσάμπα πήρα άδεια από τη δουλειά μου για 2η φορα και ότι η διάγνωση γίνεται μόνο στο Service, άρα πρέπει να μου ξαναπάρουν την τηλεόραση να την ξαναδούν στο Service (άρα να μείνω πάλι χωρίς τηλεόραση να ξαναπάρω άδεια από την δουλειά μου και να μου ξαναπούν ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα). Επίσης, καλό είναι να σας ενημερώσω για το πώς παίρνουν την τηλεόραση: τη γυρίζουν ανάποδα μέσα στο κουτί της. Ούτε φελιζόλ, ούτε τίποτα. Επαγγελματικά. Ο μόνος λόγος που αγόρασα LG είναι επειδή είχαν την καλύτερη εξυπηρέτηση. Δυστυχώς τώρα με πείθουν καθημερινά ότι έχουν τη χειρότερη, χωρίς σεβασμό για τον πελάτη και αδιαφορώντας για τα όσα έχει τραβήξει. Ο μήνας έχει 29 και ακόμα έχω μια τηλεόραση χαλασμένη, όλοι μιλούν αδιάφορα, πλήρωσα και τα €40 και πιστεύουν ότι, ενώ είχα καινούργια τηλεόραση, αποφάσισα να τη στείλω στο Service χωρίς κανένα λόγο κι όχι γιατί έχει πρόβλημα. Επίσης, μόνο σε ώρες εργασίας μπορούν να παραδώσουν, άρα να παίρνω άδεια κάθε φορά από τη δουλειά μου, για την τηλεόραση. Φυσικά, παρόλο ότι έχω και βίντεο με τη βλάβη, η LG αδιαφορεί. Μην αγοράζετε LG. Τσάμπα τα λεφτά που πέταξα και που διαφήμιζα και σε όλους τους γνωστούς μου για το κύρος της εταιρείας. Και, για την ενημέρωση όλων σας, καλό θα ήταν να ακούγατε μαζί μου την αδιαφορία όλων αυτών, όταν τους έλεγα ότι με ταλαιπωρούν και συνεχίζω να μην έχω τηλεόραση: Και οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών LG και ο προϊστάμενος του Service. Και το χειρότερο είναι ότι από τις 23/9 που μου ζήτησαν να στείλω το έγγραφο του Τεχνικού (για το οποίο δεν είχε ενημερωθεί η LG από το service), αν δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνο, ούτε ξέρω πότε θα με ενημέρωναν για την απόφασή τους. Μείνετε μακριά από την LG. Υπάρχουν πολλά καλύτερα προϊόντα, από σοβαρές εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους και τα χρήματα που έδωσε. Εγώ, όποτε θα μου δίνεται η ευκαιρία θα το φωνάζω. Ελπίζω να επηρεάσω κάποιες γνώμες, γιατί από την LG δεν ελπίζω τίποτα. Η τηλεόραση είναι στην αποθήκη, μέσα στο κουτί της.
[DOUBLEPOST=1443552649][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1443552649][/DOUBLEPOST]
Στις 12/9/2015 αγόρασα την τηλεόραση LG 43UF675V. Την ίδια μέρα παρουσίασε διακοπές στον ήχο σε όλες τις εξωτερικές πηγές: Αποκωδ/τή ΟΤΕ, Αποκωδ/τή NOVA και DVD, είτε με HDMI, είτε με SCART, είτε με RCA. Στις 13/9/2015 τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, στις 14/9/2015 μου πήραν την τηλεόραση για να την ελέγξουν στο Εξουσιοδοτημένο Service. Στις 17/9/2015 (3 μέρες μετά χωρίς τηλεόραση!!!) μου την επέστρεψαν με τη διάγνωση ότι ήταν εντάξει, πλήρωσα €40 γιατί ασχολήθηκαν χωρίς λόγο, εφόσον η τηλεόραση δεν παρουσίασε πρόβλημα και παρόλα αυτά, η τηλεόραση επέστρεψε από το Service όπως ακριβώς πήγε: με διακοπές στον ήχο!!! Ξαναμιλάω με το Service, μου στέλνουν Τεχνικό Εξουσιοδοτημένο στο σπίτι, ο οποίος διαπιστώνει ότι η τηλεόραση κάνει διακοπές στον ήχο και το επιβεβαιώνει με το αντίστοιχο έγγραφο. Δυστυχώς, από εκείνη την στιγμή ξεκινάει η ταλαιπωρία μου: Και το Service και η LG προσπαθούν να με πείσουν ότι η αποστολή του Τεχνικού στο σπίτι δεν γίνεται για την επιβεβαίωση της βλάβης (αναρωτιέμαι γιατί τον στέλνουν τότε), οπότε τσάμπα πήρα άδεια από τη δουλειά μου για 2η φορα και ότι η διάγνωση γίνεται μόνο στο Service, άρα πρέπει να μου ξαναπάρουν την τηλεόραση να την ξαναδούν στο Service (άρα να μείνω πάλι χωρίς τηλεόραση να ξαναπάρω άδεια από την δουλειά μου και να μου ξαναπούν ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα). Επίσης, καλό είναι να σας ενημερώσω για το πώς παίρνουν την τηλεόραση: τη γυρίζουν ανάποδα μέσα στο κουτί της. Ούτε φελιζόλ, ούτε τίποτα. Επαγγελματικά. Ο μόνος λόγος που αγόρασα LG είναι επειδή είχαν την καλύτερη εξυπηρέτηση. Δυστυχώς τώρα με πείθουν καθημερινά ότι έχουν τη χειρότερη, χωρίς σεβασμό για τον πελάτη και αδιαφορώντας για τα όσα έχει τραβήξει. Ο μήνας έχει 29 και ακόμα έχω μια τηλεόραση χαλασμένη, όλοι μιλούν αδιάφορα, πλήρωσα και τα €40 και πιστεύουν ότι, ενώ είχα καινούργια τηλεόραση, αποφάσισα να τη στείλω στο Service χωρίς κανένα λόγο κι όχι γιατί έχει πρόβλημα. Επίσης, μόνο σε ώρες εργασίας μπορούν να παραδώσουν, άρα να παίρνω άδεια κάθε φορά από τη δουλειά μου, για την τηλεόραση. Φυσικά, παρόλο ότι έχω και βίντεο με τη βλάβη, η LG αδιαφορεί. Μην αγοράζετε LG. Τσάμπα τα λεφτά που πέταξα και που διαφήμιζα και σε όλους τους γνωστούς μου για το κύρος της εταιρείας. Και, για την ενημέρωση όλων σας, καλό θα ήταν να ακούγατε μαζί μου την αδιαφορία όλων αυτών, όταν τους έλεγα ότι με ταλαιπωρούν και συνεχίζω να μην έχω τηλεόραση: Και οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών LG και ο προϊστάμενος του Service. Και το χειρότερο είναι ότι από τις 23/9 που μου ζήτησαν να στείλω το έγγραφο του Τεχνικού (για το οποίο δεν είχε ενημερωθεί η LG από το service), αν δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνο, ούτε ξέρω πότε θα με ενημέρωναν για την απόφασή τους. Μείνετε μακριά από την LG. Υπάρχουν πολλά καλύτερα προϊόντα, από σοβαρές εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους και τα χρήματα που έδωσε. Εγώ, όποτε θα μου δίνεται η ευκαιρία θα το φωνάζω. Ελπίζω να επηρεάσω κάποιες γνώμες, γιατί από την LG δεν ελπίζω τίποτα. Η τηλεόραση είναι στην αποθήκη, μέσα στο κουτί της.