Μετα Την Ρυθμιση...(με Εικονες)

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Στο Γαλλικο φορουμ βρηκα ενα θεμα για καποιον που αγορασε ενα Hitachi PJ 100 και αφου τον ρυθμισε πρωτα με το δισκακι της avia στην συνεχεια προχωρησε σε ρυθμισεις με colorfacts.

Ακολουθουν φωτογραφιες απο το πριν(avia) και μετα(colorfacts) διοτι μια εικονα=χιλιες λεξεις.

ΠΡΙΝ


ΜΕΤΑ



(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)
 





Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Χμμ................
Με βάση αυτά που είδα πιο πάνω έχω να παρατηρήσω τα εξής:

Στα δύο πρώτα ζευγάρια φωτογραφιών (από το SHREK) προτιμώ τις "μετά".Οι "πριν" μου φαίνονται λάθος στον κορεσμό των χρωμάτων....

Στα δύο επόμενα όμως ζεύγη (από το ANTZ LIFE & ICE AGE) μου φαίνονται πιο φυσικές οι "πριν"!!! Οι "μετά" μου φαίνονται πιο ξεπλυμένες....

Ερωτήσεις:
1) Πως είμαστε σίγουροι για το τι πραγματικά θέλει να δείξει ο σκηνοθέτης? Δηλ. ποιό
από τα δύο είναι σωστά γι ΑΥΤΟΝ?

2) Πως είμαστε σίγουροι για το αν οι φωτογραφίες είναι "σωστές"? Δηλ. ας σκεφτούμε
πόσο εύκολα μπορεί να βγάλουμε συμπέρασμα και να αποπροσανατολιστούμε
στηριζόμενοι πχ σε λάθος λήψη?

3) Γιατί ΟΛΕΣ οι φωτό είναι από κινούμενα σχέδια και όχι από κλασικές ταινίες (με
ηθοποιούς και φυσικά τοπία και ΟΧΙ σχέδια?)
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Ο κ. Καφάτος φαίνεται ότι θέλει να με κάνει να χάσω τον ύπνο μου.
Μιλάμε για μένος!!!!

Δουλεύω σε 2 απαιτητικότατες δουλειές, συν την έξτρα μεγάλη υπόθεση ανοίγματος του Site μου αυτή τη περίοδο ([url]www.projecting-art.com)[/url] και μου ρίχνει και τέτοια θέματα που αν ΔΕΝ γράψω σε αυτά θα είναι σαν να πυροβολώ τα γεννητικά μου.

Λοιπόν. Ο φίλος από το συναδερφικό φόρουμ που γράφει ο Αντρέας έκανε ένα βήμα.
Ένα από τα μεγάλα βήματα.
Ανακάλυψε την εικόνα. Και συνέλαβε ίσως μόνος του ή με τη βοήθεια κάποιου ISF calibrator ποια πρέπει να είναι η εικόνα στο πανί μας. Λίγο προσοχή εδώ όμως, το πρέπει δεν είναι εκείνο το δικτατορικό ή το απολυταρχικό ΠΡΕΠΕΙ αλλά αυτό της σωστής απομίμησης.

Γιατί εδώ μιμούμαστε. Τον κινηματογράφο φυσικά.
Και ο κινηματογράφος έχει αυστηρότατα Standard και σε ΕΙΚΟΝΑ αλλά και σε ΗΧΟ.



Το μάτι μας όμως δυστυχώς δεν έχει Standards. ’λλοτε του αρέσουν οι ζεστές εικόνες και άλλοτε οι ψυχρές κομπιουτερίστικες.

Εδώ θέλουμε να μοιραστούμε το όραμα του σκηνοθέτη, δεν είναι αληθές αυτό;
Ναι αλλά πως; Με βάση ΤΙ κριτήρια;
Ότι το τάδε λουλούδι είναι πράσινο, οπότε θα φτιάξουμε ότι τάδε (ίδιο) λουλούδι βλέπουμε πράσινο;
Δεν σας φαίνεται και πολύ λάθος αυτό, έτσι δεν είναι;
Για να βαθύνουμε λίγο με κάτι που διαπίστωσα εχθές.

Εχθές λοιπόν το απογευματάκι όπως ανέβαινα τη Καβάλας από τον Ασπρόπυργο, κοίταξα αριστερά μετά τη στροφή της παραλίας που παίρνουμε την άνοδο για το Χαϊδάρι κάτι υψωμένα βράχια που υπάρχουν δεξιά του δρόμου. Αυτά θα σπάστηκαν κάποτε με φουρνέλα για να ανοίξει ο δρόμος.
Αυτά τα βράχια λοιπόν είχαν αποχρώσεις του γκρι. Όμως σε διαστήματα που ήταν σπασμένα πολύ απότομα με βαθιές ακμές, ήταν κατάμαυρα. Όχι δεν είναι το χρώμα του υπεδάφους μαύρο. Ναι αλλά αυτά γιατί ήταν έτσι;
Πολύ απλά όλα τα φορτηγά και αυτοκίνητα που ανεβαίνουν μαρσάρουν δυνατά στην ανηφόρα και όλη αυτή μαυρίλα του καυσαερίου επικάθεται πάνω σε αυτά.
Φυσικότατο και λογικότατο.
Το ίδιο συμβαίνει και με κάτι άθλια φυτά και δενδρίλια που έχουν φυτέψει ακριβώς από κάτω. Αντί να φαίνονται πράσινα φαίνονται σκούρα πράσινα έως και μαύρα.

Φανταστείτε λοιπόν εσείς ότι βλέπετε μια ταινία και πέφτετε πάνω σε αυτή τη σκηνή με αυτό το γκρί και πράσινο και λέτε «ΣΟΥΠΕΡ», να καλή ώρα να ρυθμίσω λίγο εδώ τα γκρι και τα πράσινα μου, που είναι και το χρώμα που φαίνεται καλύτερα ιδιαίτερα σε συνθήκες σκότους

Και λέμε μέσα μας «ΣΟΥΠΕΡ-ΝΤΟΥΠΕΡ κατάσταση για ρύθμιση με το μάτι» αφού δεν έχουμε Patterns ή το πιο συνηθισμένο έχουμε και δεν ξέρουμε ΠΩΣ να τα χρησιμοποιήσουμε.

Φτιάχνουμε λοιπόν τα βράχια γκρι και τα λουλούδια πράσινα.
Λέμε «τέλεια», φιλάμε τα χέρια μας από ευχαρίστηση και βάζουμε ένα ουισκάκι να απολαύσουμε τη συνέχεια της ταινίας. Και μόλις φτάνει ο δρόμος στη συμβολή με την Ιερά Οδό και δούμε τι κάναμε, μας πετάγονται τα μάτια έξω και στρίβουμε όλο αριστερά για το Δαφνί.
Ο λόγος πολύ απλός, τα μαύρα (όσα μαύρα υπάρχουν στα φουκαριάρικα ψηφιακά τέλος πάντων, αφού ξέρετε την αδυναμία που τους έχω) είναι όλα γκρι και τα πράσινα το πολύ σκούρα λαχανί….

Ναι-ναι μη σταματήστε για ερώτηση στη πύλη του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου, θα μας δεχτούνε ευχαρίστως για τροφίμους. Υπάρχουν και άλλοι δικοί μας εκεί μέσα ή τέλος πάντων μπορεί και έξω, με δίμηνη αναστολή και βαριά θεραπεία με χάπια.

Η μέθοδος λοιπόν είναι μια, να φτιάξουμε τα βράχια και τα λουλούδια όπως είναι στη πραγματικότητα ΚΑΙ ας νομίζουμε ότι είναι λάθος.

Δεν ξέρουμε ΠΩΣ ήταν κατά την κινηματογράφηση, ΠΩΣ δηλώνουμε λοιπόν ΤΙ μας αρέσει ή όχι; Με τι δεδομένο; Και ακόμη χειρότερα ακόμη και αν ήμασταν μπροστά στη κινηματογράφηση, ξέρουμε αν ο σκηνοθέτης χρησιμοποίησε κάποιο φίλτρο για να δώσει μια διαφορετική τονικότητα στο τοπίο;;;;

Όχι. Μμμμμμ Οπότε δεν το γλυτώνουμε τελικά το Δαφνί;

Ναι το γλυτώνουμε. Το μόνο που θα πρέπει να γίνει είναι να ρυθμίσουμε την κινηματογραφική οικιακή μας αλυσίδα, δηλαδή DVDp-Καλώδια-Projector-Screen και το σπουδαιότερο ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ώστε να προσομοιώσουμε τα δικά μας χρώματα με αυτά του σκηνοθέτη.
Αυτό απαιτεί ειδικό εξοπλισμό, γεννήτριες σε DVD ή και αυτόνομες, φίλτρα, φασματογράφους και τριχρωματικούς αναλυτές. Και φυσικά κάποιον που να έχει τις γνώσεις και την εμπειρία να το κάνει.

Προσέξτε κάτι σημαντικό εδώ. Δεν κάνω διαφήμιση στον ευατό μου, όσο και αν φαίνεται ότι αυτοφωτογραφίζομαι. Σήμερα είμαι ο μοναδικός στην Ελλάδα, αύριο όμως μπορεί να δώσει και κάποιος άλλος τα ίδια χρήματα που έδωσα εγώ, να κάνει και τα ίδια σεμινάρια, οπότε θα είμαστε 2 ή 3 κλπ.

Τα γράφω εδώ επειδή θα πρέπει να ξέρετε ότι η δουλεία αυτή απαιτεί ΕΚΤΟΣ της γνώσης και οξυδερκής όρασης κάποια συγκεκριμένα μηχανήματα που αν και εγώ τα χάσω αύριο δεν θα μπορώ να δουλέψω. Θα μου μείνει φυσικά η θεωρία αλλά δεν θα μπορώ να τελειοποιήσω τη πράξη!!!!

Οπότε μη δεχτείτε καμία προσφορά αγνώστου ή γνωστού έστω και με μικρό αντίτιμο να σας κάνει Ρύθμιση.
ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Τώρα αν είναι τυχόν Tsaba-man που λέει και η διαφήμιση, κρατήστε κάπου τα Default και πειραματιστείτε με τη ρωσική σαλάτα που ενδεχομένως να βγάλετε στο πανί. Προσοχή όμως, άλλο να ρυθμίζετε την εικόνα με τα ΑΚΡΙΒΗ Standard και άλλο με βάση αυτό που μας αρέσει ή αυτό που φαίνεται σωστό.

Όλοι θέλουμε ΧΡΩΜΑΤΑ και ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ και ΜΑΥΡΑ και ΕΥΚΡΙΝΕΙΑ.
Όπως θέλουμε και το ΤΖΟΚΕΡ και μια Ferrari F50 και τη Monica Bellucci.
Καιρός λοιπόν να αλλάξουμε λοιπόν πλευρό γιατί θα πλευριτώσουμε.

Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί την εικόνα το Σάββατο στη παρουσίαση και να μιλήσουμε για τις ρυθμίσεις όσο θέλετε.
Δηλώστε συμμετοχή τώρα όσο προλαβαίνετε.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Οπως παντα εδωσες ρεστα!

Εδω θα ηθελα να ομολογησω κατι.
Σε καποια παλαιοτερη συζητηση εντος αλλης υλοποιησης μου, καποιος ισχυριστηκε πως ξερω να ρυθμιζω προβολεις με το ματι καλυτερα απο οποιοδηποτε μηχανημα.
Ο Βαγγελης ειχε απαντησει μεσες-ακρες τοτε πως "λογω ικανοτητων ο Ανδρεας ξεχωριζει τι θελει ο πιθανος πελατης και φερνει την εικονα ακριβως εκει που θελει να δει το δικο του ματι."
Τοτε δεν θυμαμαι να ειχα απαντησει.

Οποτε θεωρω πως οφειλω μια απαντηση στον Βαγγελη.

Βαγγελη, ειχες δικαιο!
Και οχι μονο ειχες δικαιο αλλα ποτε και κανενα ματι δεν θα μπορεσει να κανει τις ρυθμισεις που κανεις με τα colorfacts.

Αν θελετε να βλεπετε σωστα και οχι με οτι ελκυει το ματι προσωρινα....
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Λάμπρο πολύ καλό post.
Αλλά............
Δεν θα μπορέσω να έρθω στην παρουσίαση του Σαββάτου.
Θα πρέπει να παραμείνω "τυφλός"?
Σε εμάς τους "ατυχους" δεν θα μας δώσεις λίγα από τα φώτα σου??? :roll: :( :( :( :(
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Θα ηθελα να ακουσω τις εντυπωσεις απο τις ρυθμισεις με colorfacts οσων ηταν παροντες στην προχθεσινη παρουσιαση.
Τελικα αξιζει τον κοπο? :wink:
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Αν σε έναν προβολέα τέτοιων δυνατοτήτων η διαφορά στην εικόνα ήταν τόσο εμφανής μετά τις παρεμβάσεις του Βαγγέλη Λάμπρου τότε νομίζω ότι οι ρυθμίσεις είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ σε όλους τους προβολείς και ιδιαίτερα στους πιο φθηνούς.

Νομίζω ότι είναι το απολύτως απαραίτητο έξοδο που πρέπει να κάνει κάποιος αν θέλει τα χρήματα που έδωσε για τον προβολέα του να πιάσουν τόπο!
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Λέω να σας ταράξω λίγο τα νερά με μια απορία.

Παρόλο που δεν έχω προβολέα έχω άποψη για το είδος και τις δυνατότητες του από διάφορα μηχανήματα σε καταστήματα και ιδικά από κάποιο φίλο που έχει ένα club που κατά καιρούς ασχολήθηκα μαζί τους ακόμα μπαίνοντας στα βαθιά νερά τις γεωμετρίας και τις σύγκλεισης τον χρωμάτων.

Οι κύριες αδυναμίες που εντοπίζω λοιπόν στο μέσο είναι

Αδυναμία να προβάλει ποιοτική εικόνα σε μεγάλο μέγεθος που κατά κύριο λόγο οφείλετε στην χαμηλή ανάλυση σήματος από την πηγή και το software.

Αδυναμία προβολής του απόλυτου μαύρου το οποίο αν και στη φύση σπάνια το συναντούμε σαν χρώμα εκτός σε συνθήκες απόλυτου σκότους.

Η ερώτηση λοιπόν είναι.

Πως είναι δυνατόν το απόλυτο μαύρο αυτό που γίνετε με την μίξη τον τριών βασικών χρωμάτων να το βλέπουμε να παρουσιάζεται σαν δείγμα από εικόνα προβολέα την στιγμή που αυτοί λόγο τις φύσης τους αδυνατούν να αναπαράξουν.




Επιεικώς θα έλεγα μια από τις πιο πάνω φωτογραφίες έχω την άποψη ότι θα έπρεπε να εμφανίζετε κάπως έτσι.

Ουφ το είπα! :lol: :lol: :lol:

Βαράτε τώρα.:oops:
 

Μηνύματα
2.575
Reaction score
13
Ανδρέας said:
Θα ηθελα να ακουσω τις εντυπωσεις απο τις ρυθμισεις με colorfacts οσων ηταν παροντες στην προχθεσινη παρουσιαση.
Τελικα αξιζει τον κοπο?
Το ρωτάς :?: :?: :?: :?:

Με τις σχετικά γρήγορες ρυθμίσεις του Βαγγέλη (λόγω χρόνου) ο προβολέας "μεταμόρφωσε" τον χώρο σε υψηλής ευκρίνειας αίθουσα προβολής.
Απορώ πως σε ακούσαμε να ανακοινώνεις την λήξη του meeting και δεν επαναστατήσαμε για να απαιτήσουμε την προβολή ολόκληρης της ταινίας "lord of the rings" :)
Τα ρυθμιστικά εργαλεία colorfacts με την εμπειρία του Βαγγέλη κάνουν αξιοπρεπείς ρυθμίσεις ακριβείας.Συστήνονται ανεπιφύλακτα.
 

Μηνύματα
531
Reaction score
0
Ούτε εγώ μπορώ να διαφωνήσω :!: :D
Το αντίθετο μάλιστα: οι ρυθμίσεις του Βαγγέλη με τα εργαλεία του είναι απαραίτητες για να πάρεις την καλύτερη δυνατή εικόνα στον χώρο σου.
Πραγματικά το μάτι ξεγελάει σε αρκετές περιπτώσεις και δεν μπορεί να είναι αντικειμενικός κριτής.
Βέβαια αρκετοί δεν τους αρέσουν οι ρυθμίσεις των οργάνων και προτιμούν των ματιών τους (περί ορέξεως...).
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.477
Μηνύματα
2.941.690
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top