Ποιο αυτοκίνητο κυρίως για την πόλη;

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.906
Reaction score
9.898
Η γυναίκα θέλει καινούριο αυτοκίνητο, κυρίως για την πόλη. Οι διαδρομές που κάνει συνήθως με αυτό που έχει τώρα -ένα Ford Ka δεύτερης γενιάς- είναι πολύ μικρές, 5-20 χλμ ημερησίως. Ωστόσο, παρότι υπάρχει και μεγαλύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια, ο αντικαταστάτης του Κa, ως πιο σύγχρονο αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας, πιθανότατα θα γνωρίσει ευρύτερη χρήση.

Οι απαιτήσεις έχουν αναλυτικά ως εξής:
  • αμάξωμα πεντάθυρο, μάλλον εμπροσθοκίνητο crossover
  • όμορφη εμφάνιση και ποιοτικά υλικά μέσα και έξω
  • ανάρτηση άνετη στις ανωμαλίες του δρόμου (οι δρόμοι στην περιοχή μας είναι γεμάτοι κακοτεχνίες από την εγκατάσταση δημοτικής αποχέτευσης, σαμαράκια περιορισμού ταχύτητας κλπ)
  • χώρο αποσκευών τουλάχιστον 380 λίτρων
  • σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο επιθυμητό αλλά όχι απολύτως απαραίτητο
  • δυνατότητα να ταξιδεύει άνετα και ήσυχα στον αυτοκινητόδρομο, όποτε χρειαστεί
  • να μην υστερεί ουσιαστικά σε κανένα σημαντικό τομέα όπως οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ασφάλεια και αξιοπιστία.
Το διαθέσιμο ποσό είναι 20.000 €, αλλά μπορεί να αυξηθεί έως 25% για τον πλήρη εξοπλισμό του.
Η πρώτη επιλογή, αισθητικά και μηχανολογικά, είναι το Peugeot 2008. Θα προτείνατε κάποιο άλλο;
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.032
Reaction score
130.896
Yaris hybrid!!!
Όχι, θα διαλυθεί στις κακοτεχνίες του δρόμου.

Μόνο το νέο Yaris cross, αυτό ναι.

Θα πουλήσει σα τα στραγάλια.

Θα κοιτούσα και το 4Χ4 νέο φιατ πάντα σε φυσικό αέριο, μέχρι να βγει κάτι αντίστοιχο σε ηλεκτρικό.
 

P

panag 505

Guest
Μόνο το νέο Yaris cross, αυτό ναι. Όπως λέει ο Εαρ.
Να προσθέσω και το Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
με πολύ καλά λόγια απο φίλους που εργάζονται σε αντιπροσωπίες
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.032
Reaction score
130.896
Νομίζω πως αξίζει να περιμένεις για να πάρεις το νέο Yaris cross hybrid, που θα έχει μεγαλύτερες μπαταρίες και πρακτικά δε θα ξοδεύει βενζίνη περισσότερο από ένα παπάκι.

Hybrid θα συνιστούσα, κι όχι φυσικό αέριο ούτε σκέτο βενζίνης.

Δυστυχώς σε καθαρό ηλεκτρικό δεν έχεις επιλογή σε καινούριο σε αυτά τα λεφτά, μόνο σε μεταχειρισμένο.

ΥΓ
Το Dacia Spring ev νομίζω πως δε σε καλύπτει σε θέμα ποιότητας και οδηγικής συμπεριφοράς, αλλά ένα τεστ ντραιβ ίσως να μην είναι κακή ιδέα.
 

Μηνύματα
588
Reaction score
1.026
Το νέο οπελ corsa είναι αδερφάκι του 208 και αρκετά όμορφο και σπορτιφ. Και θα μείνουν και ρέστα!
 

Μηνύματα
13.765
Reaction score
6.752
Σαμαρακια έχει ο δρόμος, δεν είναι χωματόδρομος....... μια χαρά είναι το yaris (υβριδική έκδοση και αυτόματο), για το yaris cross, νομίζω ότι σε υβριδική έκδοση και μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού ,φεύγεις πάνω από τα 20 χιλιάρικα.Αφου ομως δεν θα κανει πολλα χιλιομετρα,μπορεις να πας στην εκδοση με τον ατμοσφαιρικο 1500αρη και κιβωτιο cvt ,που ειναι στο οριο που εχεις θεσει.Με απλό κινητηρα κοιτά και το Hyundai i20, που είναι και το πιο ευρύχωρο σε αυτή την κατηγορία και με καλη τιμη (και αυτό και το i10 όμως θα αφήσουν συνάλλαγμα στον ισλαμοπαλαβρα Ερντογαν).
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.906
Reaction score
9.898
Πράγματι, δεν υπάρχει λόγος για κάτι άλλο εκτός απλού βενζινοκίνητου, δεδομένων των λίγων χιλιομέτρων που διανύονται.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.315
Reaction score
21.285
για το yaris cross, νομίζω ότι σε υβριδική έκδοση και μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού ,φεύγεις πάνω από τα 20 χιλιάρικα.

Από 20320€

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.032
Reaction score
130.896
Πράγματι, δεν υπάρχει λόγος για κάτι άλλο εκτός απλού βενζινοκίνητου, δεδομένων των λίγων χιλιομέτρων που διανύονται.
Δε συμφωνώ.
Είτε λίγα είτε ελάχιστα χιλιόμετρα, τα σέρβις και τις αλλαγές λαδιων τις θέλουν κανονικά, στο έτος (οι αντιπροσωπείες λένε ή στα 15.000χλμ ή στο έτος, όποιο έρθει πρώτο).

Τζάμπα σέρβις θα πληρώνεις, τζάμπα λάδια θα αλλάζουν, και τζάμπα τέλη κυκλοφορίας.

Με ηλεκτρικό τα γλυτώνεις πρακτικά όλα, και δε φοβάσαι τις εξελίξεις στο χρόνο, εις βάρος των ice.

Αν μπορείς να το βάζεις σε μια σουκο το βράδυ στο σπίτι να φορτίζει, πρακτικά είναι εντελώς τζάμπα όλες οι καθημερινές μετακινήσεις
(<2€ τα 100χλμ)

Και ησυχία στην οδήγηση. Ανεκτίμητη...
 

Μηνύματα
13.765
Reaction score
6.752
στα 20320 δεν εχει ουτε κλιματισμο,αλλα απλο air condition.....για πολλους αυτο και μονο ειναι κοφτης.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.906
Reaction score
9.898
Πάντως το Yaris Cross το βρίσκω κι εγώ συνολικά ελκυστικό. Το θέμα είναι αν θα το βρει αυτή, γιατί το απλό Yaris δεν της πολυαρέσει...
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.037
Reaction score
96.640
δεύτερη επιλογή είναι το Hyundai i10.
Μακριά. Νοίκιασα ένα καινούριο με 723 Km στο κοντέρ, αλλά ψοφίμι. Πρώτη φορά σε ανηφόρες της πλάκας μου έχει μυρίσει δίσκος πλατώ τόσες φορές. Άσε που δεν προσπερνάς. Ποτέ.

Κατά τα άλλα, καλά κρατήματα (για όσο τρέχει...) μέτρια ποιότητα κατασκευής.

Yarisάκι και πάλι Yarisάκι. Το έχει η κόρη. Το τελευταίο μου αρέσει πολύ. Hybrid.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.315
Reaction score
21.285
Πράγματι, δεν υπάρχει λόγος για κάτι άλλο εκτός απλού βενζινοκίνητου, δεδομένων των λίγων χιλιομέτρων που διανύονται.
Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Αφού τα χιλιόμετρα είναι λίγα και εντός του αστικού κύκλου, ένα φρέσκο μοντέλο, εντός προϋπολογισμού και από τον πλέον έμπειρο κατασκεαστή αυτής της τεχνολογίας, το hybrid δεν έχει αντίπαλο, παρά μόνον τον γυναικείο εγκέφαλο.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.906
Reaction score
9.898
Παιδιά, να θυμίσω ότι τις περισσότερες μέρες το αυτοκίνητο θα διανύει 5 χιλιόμετρα τη μέρα -και μπορεί να λέω και πολλά! :)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.315
Reaction score
21.285
Παιδιά, να θυμίσω ότι τις περισσότερες μέρες το αυτοκίνητο θα διανύει 5 χιλιόμετρα τη μέρα -και μπορεί να λέω και πολλά! :)
Ένας λόγος παραπάνω. Θα τα κάνει με τη μπαταρία. Ποιος ο λόγος να κάνει θόρυβο και να βρωμάει και να ζέχνει; Πάτησες φρένο; Τουλάχιστον το 70% της κινητικής ενέργειας που θέλεις να χάσεις ξαναπάει στη μπαταρία.

(Άφησέ το να ωριμάσει στο μυαλό σου, και ξανασκέψου το μετά από μια εβδομάδα, θα εκπλαγείς με τον εαυτό σου)...
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.906
Reaction score
9.898
Κώστα, ένα υβριδικό δε θα τα κάνει με τη μπαταρία, γιατί η μικρή αυτή διαδρομή είναι στο μεγαλύτερό της μέρος μια επίπεδη ευθεία με στρωτή κυκλοφορία.
Ένα πλήρως ηλεκτρικό που λέει ο άλλος Κώστας, αμφιβάλω αν θα κάνει ποτέ απόσβεση, ακόμα κι αν συνυπολογίσουμε τα σέρβις του βενζινοκίνητου.

Η ησυχία και η ροπή του ηλεκτροκινητήρα είναι βέβαια σημαντικά προσόντα, αλλά και πάλι ελάχιστη σημασία έχουν στη συγκεκριμένη περίπτωση.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.315
Reaction score
21.285
Κώστα, ένα υβριδικό δε θα τα κάνει με τη μπαταρία, γιατί η μικρή αυτή διαδρομή είναι στο μεγαλύτερό της μέρος μια επίπεδη ευθεία με στρωτή κυκλοφορία.
Τότε, ποιος ο λόγος να μην τα κάνει με τη μπαταρία;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.906
Reaction score
9.898
Και η μπαταρία του υβριδικού από που θα φορτίσει, αφού οι συνθήκες δεν ευνοούν τη μετατροπή κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.315
Reaction score
21.285
Σε οποιαδήποτε περίπτωση επιβράδυνσης, ακόμη κι αν διαρκεί μόλις 2" και φυσικά από τον κινητήρα (μέσω της κύλισης, αν δεν κάνω λάθος δηλαδή). Η μπαταρία είναι ένας μεγάλος πυκνωτής που αξιοποιεί το φρενάρισμα (ελαττώνοντας κατά πολύ τη φθορά των φρένων) και τις κατηφόρες.
(Άφησέ το να ωριμάσει στο μυαλό σου, και ξανασκέψου το μετά από μια εβδομάδα, θα εκπλαγείς με τον εαυτό σου)...
.
Άσε δηλαδή την πρακτικότητα! Πες της. Μπαίνεις μέσα, γυρίζεις το κλειδί (αν έχει πλέον κλειδί), πατάς το γκάζι και φεύγεις. Όποτε χρειάζεται, ο θερμικός κινητήρας παίρνει μπρος αυτόματα, και σβήνει αυτόματα. Δεν ασχολείσαι μ' αυτόν.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.603
Μηνύματα
2.910.891
Members
38.074
Νεότερο μέλος
gnpapast
Top