Ποιο Naked 250αρι?

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Θα χρειαστώ ένα μηχανάκι πόλης και σκέφτομαι κάτι από τα παρακάτω.
Δεν είμαι και ο καλύτερος οδηγός και θα ήθελα κάτι εύκολο. (Οχι σκουτερ ή παπί όμως)

KTM Duke 200
http://www.ktm.com/gr/naked-bike/200-duke-2016/

SYM Wolf 250i (αυτό είναι το 125αρι)
http://www.sym.gr/model/wolf-125/

Kawasaki Z 250SL
http://www.kawasaki.gr/el/offers/ni...C2XVsMCQ4MCl9aUVANXFkOWQoJUVFaWF9ZDFsLCV9QXFk

Υπάρχει και το Yamaha MT 125 αλλά νομίζω ότι είναι ακριβό για 125cc
https://www.yamaha-motor.eu/gr/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125.aspx


Ψάχνω αξιοπιστία, ευκολία, κράτημα στο φρενάρισμα και να μπορεί να βγαίνει από την πόλη και να κάνεις 100 χιλ περίπου χωρίς να κατεβαίνεις κουδούνι....

Ευχαριστώ
 

Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.934
Γιατι απεκλεισες τα σκουτερ?
Θα σε κουρασει ο συμπλεκτης μεσα στην πολη,θα τρως τα νερα τον χειμωνα,και 0 ευκολια στο να μεταφερεις κατι. Αν σου πω τι εχω κουβαλησει με το SH......
Εχω 8 χρονια το Honda SH 300i,απροβληματιστο,ξεκουραστο σε κοντινα ταξιδακια,ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ,δεν μου εχει ζητησει φραγκο εκτος τα σερβις του.

Απο τις επιλογες σου δεν θα επερνα κανενα,και ο λογος οτι δεν εχουν αναπαυτικη σελα και για δευτερο ατομο,εχουν συμπλεκτη.

Στα 250αρια που εχω καβαλησει,μου αρεσε παρα πολυ το Suzuki inazuma,αλλα δεν το φερνει πια στην Ελλαδα.Σπιρτο στο γκαζι,ανετο στην πολη μεσα. Φρενα πολυ καλα.Κατασκευη απιστευτη για την κατηγορια του.
[DOUBLEPOST=1474452298][/DOUBLEPOST]Οποτε θελεις ελα να το δοκιμασεις το SH,ειναι διαθεσιμο για test drive!
 

Μηνύματα
82
Reaction score
76
Κι εγώ θα συμφωνήσω με το Γιάννη..
Είχα το SYM GTS 300i και ήμουν υπέρ ευχαριστημένος. Μάλιστα το καλοκαίρι πέτυχα και δύο τύπους στην εθνική με τέτοια φουλ φορτωμένα! Πολλή προστασία από τα στοιχεία της φύσης και μεγάλη άνεση.
Δεν ξέρω τη σωματική σου διάπλαση και την ηλικία αλλά έχε υπόψη σου ότι αυτά που λες είναι μικρά μοτοσυκλετάκια με ότι αυτό συνεπάγεται.
Προσωπικά δε θα πήγαινα σε κάποιο από αυτά (ίσως το sym λόγω πρότερης θετικής εμπειρίας αλλά ως εκεί) και ή θα κοιτούσα τα νέα 500άρια της Honda ή θα πήγαινα σε σκούτερ.
 


Μηνύματα
3.342
Reaction score
2.001
Τη σήμερον όταν λές πόλης αυτόματα η πρώτη σκέψη είναι τα σκούτερ.
Το ερώτημα είναι πόσο "πόλης" θέςλεις να είναι;
Αν ενδιαφέρεσαι μόνο για μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα και τίποτα άλλο, τότε το σκούτερ και μάλιστα στα 150 κυβικά για μεγαλύτερη οικονομία είναι μονόδρομος. (εκτός και αν είσαι υπέρβαρος οπότε κοίτα παραπάνω κυβικά.)
Αν μιλάς για Αθήνα αλλά και "μικρές" εξορμήσεις για το Σ/Κ τότε πάλι σε σκούτερ πας αλλά πιο πολλά κυβικά όπως είπαν τα παιδιά. (εγώ με το SYM 300 GTS/F4 έχω πάει μονοήμερη Τολό για μπανάκι και φαγήτο μετά της συζύγου ΑΝΕΤΑ)
Τέλος αν πρώτα απο όλα μετράει η εμφάνιση για έναν νεό της εποχής μας....τότε τα σκούτερ υστερουν . ΑΝ αξίζει η θυσία (εμφάνιση/άνεση) είναι δικό σου θέμα.

(σίγουρα το KTM θα έχει πιο καλά φρένα πχ. αλλά πλέον και τα σκούτερ δεν έιναι αυτό που όλοι νομίζαμε κάποτε....έχουν βελτιωθεί πολύ στον τομέα της ασφάλειας. Το πρόβλημα προκύπτει όταν καβαλάς σκούτερ και νομίζεις ότι καβάλησες GSXR1000 ....)
 


Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Είναι θέμα το πως αισθάνομαι άνετα πάνω στη μηχανή. Άνετα αισθάνομαι όταν ακουμπώ στην μηχανή (πόδια, κοιλιά) και έχει το ντεπόζιτο). Όταν πατώ σε μαρσπιέδες αντί για ποδιά και όταν έχω τα πόδια (φρένο, ταχύτητες) ενεργά.
Είμαι στο 1,68 και με σέλες έως 81cm πατώ καλά.

Το ντεπόζιτο είναι ο λόγος που έχω αποκλείσει παπιά και σκούτερς. Ίσως είναι στο μυαλό μου μόνο.... αλλά αισθάνομαι καλύτερα έτσι.
 



Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.348
Είναι θέμα το πως αισθάνομαι άνετα πάνω στη μηχανή. Άνετα αισθάνομαι όταν ακουμπώ στην μηχανή (πόδια, κοιλιά) και έχει το ντεπόζιτο). Όταν πατώ σε μαρσπιέδες αντί για ποδιά και όταν έχω τα πόδια (φρένο, ταχύτητες) ενεργά.
Είμαι στο 1,68 και με σέλες έως 81cm πατώ καλά.

Το ντεπόζιτο είναι ο λόγος που έχω αποκλείσει παπιά και σκούτερς. Ίσως είναι στο μυαλό μου μόνο.... αλλά αισθάνομαι καλύτερα έτσι.
Σε μεγαλύτερες διαδρομές τα σκούτερζ είναι άβολα και χρειάζονται περισσότερες στάσεις.
 



Μηνύματα
3.342
Reaction score
2.001
Σε μεγαλύτερες διαδρομές τα σκούτερζ είναι άβολα και χρειάζονται περισσότερες στάσεις.
Όταν λές μεγαλύτερες διαδρομές; Εννοείς πάνω απο 150 χιλιόμετρα προφανώς. Οπότε για τέτοια ταξίδια δεν μιλάμε για σκούτερ πόλης αλλά για σκούτερ μεγάλου κυβισμού ή μηχανές ανάλογες.
 

Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.934
Aναλογα τι ζητας απο το μηχανακι.
Αν το θες για μεσα στην πολη,και αντε κανα κοντινο ταξιδακι,μονοδρομος το σκουτερ. Με sym 300i πηγε και ηρθε Θεσσαλονικη φιλος μου ανετα.

Ειχα φαγωθει να αλλαξω το σκουτερ με ενα μηχανακι με συμπλεκτη περσυ τον χειμωνα,και δανειστηκα ενα YBR 250 ενος ξαδερφου για δοκιμη μεσα στην πολη για 2 ημερες.

Αγιους Αναργυρους-Πειραια που δουλευα,εφαγα ολη την βροχη στα ποδια,δεν μπορεσα να μεταφερω τιποτα,και μεσα στην πολη αναθεματισα με τον συμπλεκτη. Ετσι μου εφυγε η καψα και κρατησα το Hondaκι μου.

Το ντεπόζιτο είναι ο λόγος που έχω αποκλείσει παπιά και σκούτερς. Ίσως είναι στο μυαλό μου μόνο.... αλλά αισθάνομαι καλύτερα έτσι.
Θεμα συνηθειας ειναι.
Προτου αγορασεις βρες και καβαλησε και τις δυο εκδοχες,βαλε τα υπερ και κατα και αποφασισε.

Σε μεγαλύτερες διαδρομές τα σκούτερζ είναι άβολα και χρειάζονται περισσότερες στάσεις.
Ανολογα το σκουτερ,την θεση οδηγησης,και το σωματοτυπο του αναβατη.

Αθηνα - Βραχατι με το SH 300 εκανα μια σταση 5 λεπτων,και με XMAX 250 οπου εχει ποιο ανετη σελα εφτασα καρφι χωρις σταση.

Το μειονεκτημα στα σκουτερ 300-500 κυβικα οπου ειναι ανετα και πολυθρονατα,ειναι η μικρη διασταση τροχου,οπου δεν εμπιστευομαι,ο λογος οπου επελεξα να αγορασω το SH.
[DOUBLEPOST=1474458875][/DOUBLEPOST]
Ίσως στα μικρότερα κυβικά , στα 400-500cc μια χαρά βολικά είναι και σε μεγάλες αποστάσεις.
Eιναι!
 

Μηνύματα
1.716
Reaction score
1.560
Ο μόνος λογος για μικρή μηχανή είναι για να μάθεις και να πας σε μεγάλη. Αλλιως scooter και απο μένα. Είναι και όμορφα. Οι μικρές μηχανές είναι wannabe. άσε που νομίζεις οτι καβαλας εργαλειο με οτι κίνδυνο αυτό συνεπάγεται.
 



Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Ο μόνος λογος για μικρή μηχανή είναι για να μάθεις και να πας σε μεγάλη. Αλλιως scooter και απο μένα. Είναι και όμορφα. Οι μικρές μηχανές είναι wannabe. άσε που νομίζεις οτι καβαλας εργαλειο με οτι κίνδυνο αυτό συνεπάγεται.
Είναι και θέμα χρημάτων. Δεν θέλω να διαθέσω πάνω από 4500 για μηχανή, αλλά έστω και με ταβάνι τα 4500 θέλω να μην περιοριστώ μόνο στην μετακίνηση εντός πόλης, αλλά να έχω την ευκαιρια να βγω εκτός (τις καλές ημέρες) και να είμαι ασφαλής στην εθνική λχ με 130 χιλιόμετρα, χωρίς να κινδυνεύω να με πατήσουν τα φορτηγά.
 


Μηνύματα
82
Reaction score
76
Η διάσταση τροχού είναι όντως μεγάλο θέμα. Μπορεί να κερδίζει σε χώρους ένα μηχανάκι με μικρούς τροχούς αλλά χάνει πολύ σε ευστάθεια και περνάει πολύ άκομψα τις λακκούβες.

Θα πρότεινα εάν θέλεις μοτοσυκλέτα με ντεπόζιτο να κοιτάξεις κάτι σε μεταχειρισμένο με αυτά τα λεφτά παίρνεις ό,τι γουστάρεις..
Να είναι λίγων ετών, να έχει το ABS του και να έχει και κανένα κυβικό παραπάνω.. ;)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.864
Μηνύματα
3.065.523
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top