Ποιό 4κίνητο να πάρω? Αλλά να έχει και χώρους!

Μηνύματα
32.918
Reaction score
27.923
Είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση.
Είμαστε με το Swift 3d και τώρα ο μικρός περιμένει αδελφάκι.
Πρέπει οπωσδήποτε να πάμε σε μεγαλύτερο!
Θέλω ψηλό και 4χ4.
Δυστυχώς μόνο το Duster diesel (5,5lt ΚΑΙ πετρέλαιο) είναι για ένα μικρο πορτοφόλι.
Έχει 21cm απόσταση από το έδαφος και καλή τετρακίνηση.
Το Renegade είναι στα 17,5 - 18cm και τα υπόλοιπα κατεβαίνουν.
Εάν μιλάμε για μεταχειρισμένο, το προηγούμενο Quasqai 2.0 4χ4 είναι μια λύση.
Επίσης προηγούμενα Kia Sportage 2.0, Nissan X-Trail 2.0 (αυτό σκέφτομαι εγώ με εγκατάσταση αερίου), Maverick 2.0 κλπ.
Ένας σώφρων άνθρωπος θα σου πει (και θα έχει δίκιο) το προηγούμενο RAV4 2.0.
Είναι βενζίνη αλλά έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ικανή τετρακίνηση και αξιοπιστία Toyota.
Εάν υπάρχει η άνεση για καινούριο, αλλάζει το πράγμα με πολλές επιλογές.

ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΙΛΙΤΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.

ΤΟ ΚΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΒ....

ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΝΙΣΣΑΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΣΚΑΙ....
 

I

iason

Guest
Το τετρακίνητο Qashqai είναι πραγματικά καλή (και ακριβή) περίπτωση. Ειδικά το μοτέρ του και η ανάρτησή του είναι εξαιρετικά, ενώ πολύ καλό είναι και σε ό,τι αφορά τους χώρους. Στον τομέα της αξιοπιστίας όμως δεν έχει καμία σχέση με τα Ιαπωνικά που πιθανόν να έχουμε όλοι στο μυαλό μας.

Στη δική μας περίπτωση, το τετρακίνητo diesel 1.6 MY2015, μετά από 1,5 χρόνο και σχεδόν 60.000 χλμ. έχει βγάλει τα ακόλουθα προβλήματα:
  • Αλλαγή κιβωτίου (πετούσε την όπισθεν και τη 2α)
  • Ντίζες κιβωτίου (ανάκληση)
  • Σετ δίσκου/πλατό/ρουλμάν (προβληματικό από την αρχή - αλλάχτηκε στην εγγύηση)
  • Top mounts στα εμπρός αμορτισέρ
  • Χειριστήρια τιμονιού (έπαψαν να λειτουργούν και αλλάχτηκε όλη η ροζέτα)
  • Κάλυμμα καταλύτη (έφυγε χωρίς το αυτοκίνητο να έχει πατήσει ποτέ σε χώμα)
  • Κάλυμμα κινητήρα (έφυγαν όλα τα κλιπς που το στηρίζουν)
  • Βάψιμο προφυλακτήρα (έφυγε το βερνίκι στο πλύσιμο)
Αδερφέ μου η NISSAN δυστυχώς δεν είναι αυτή που ηταν πριν την εξαγοράσει η ρενό.
Εάν τον σηκωνεις το καρκινο παρε αυτοκινητο ΓΑΛΙΚΟ με οτι συνεπάγεται . Ολοι σε ενα τσουβαλι ειναι . Το λοιπόν KIA , HONDA.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.760
Reaction score
79.389
Αδερφέ μου η NISSAN δυστυχώς δεν είναι αυτή που ηταν πριν την εξαγοράσει η ρενό.
Mερικά απο τα αγγλικά κυρίως Nissan έχουν θέματα. Όχι όλα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.601
Reaction score
46.358
Αν και δεν έχεις προσδιορίσει κατηγορία τιμής και δεν ξέρω αν είσαι εκεί δες και τα
- Νέo Tiguan (ίσως οι μεγαλύτεροι χώροι στην κατηγορία, τουλάχιστον στην καμπίνα επιβατών, στο χώρο αποσκευών δεν θυμάμαι)
- Honda CRV, στα 1600 κ.εκ. diesel, η καλύτερη επιλογή imho.
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.760
Reaction score
79.389
@Zizik αν έχω καταλάβει καλά από άλλα posts έχεις Nissan Juke. Από αξιοπιστία πώς πάει;
Δεν έχω θέματα αξιοπιστίας αλλά είχα θέματα συναρμολόγησης, QC. Ένα κλιπ σωλήνα A/C ήταν τοποθετημένο ανάποδα και ακουγόταν θόρυβος συντονισμού, το προστατευτικό του καταλύτη ήθελε σφίξιμο, η συναρμογή του προφυλακτήρα σε σχέση με το φτερό έπασχε. Τα έλυσα μέσα σε μία εβδομάδα.
Techna 1,6 DiG-T βενζίνης (γιατί αντιπαθώ τα diesel) + leather pack σχεδόν 2 ετών. Ήθελα το 4x4 που όμως προσφέρεται μόνο με CVT (που μισώ) οπότε πήρα προσθιοκίνητο. Ήθελα Nismo RS αλλά δεν έχουν ηλιοροφή. Τα 4x4 είναι ιαπωνικής συναρμολόγησης ενώ όλα τα υπόλοιπα της δύσης, αγγλικής.

Κατά τα άλλα ούτε τρίζει ούτε κοπανάει ούτε χάλασε τίποτα σε 21.000 χιλιόμετρα, και είναι ακριβώς αυτό που περίμενα γιατί αρνήθηκα τα test drives και παράγγειλα, όπως πάντα, με τα .pdf. :D
 



Μηνύματα
7.407
Reaction score
2.585
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ JEEP....

JEEP ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ...

ΕΙΝΑΙ ΦΙΑΤ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΘΟΤΙ ΤΡΟΜΕΡΑ

ΠΡΟΣΘΟΒΑΡΟ ΜΕ ΚΑΚΟ ΕΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.

ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Μόλις έσωσες εμάνα και την εγγονή από βέβαιο θάνατο!
Σκέφτομαι φρένο σε ανοιχτή στροφή στην Εθνική και με λούζει κρύος ιδρώτας!!!
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.601
Reaction score
46.358
Μέχρι 20 άντε 25000€. Το SUZUKI το είχα πάρει προσφορά 16000 (κανονική τιμή 18000).
http://tiguan.volkswagen.com/gr/el/home.html?page=home/equipment
Με μια μικρή έκπτωση που πάντα κάνουν θα είσαι στο πάνω όριο που θέτεις.
Χωρίς να ξέρω τι χρήση κάνεις είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν σου χρειάζεται τετρακίνηση.
 

Μηνύματα
7.407
Reaction score
2.585
Dacia Duster crash test
Δεν είναι το τελευταίο μοντέλο όμως...
Και διάβασα ότι βγαίνει νέο το 2017.

Είδα σήμερα το NEO Peugeot 3008 δικίνητο με κάποιο grip conrol. Διαστημικό αλλά εγώ δεν θέλω να πάω στο διάστημα. Στις ~27000 με Diesel.

Επίσης το SsangYong Tivoli και το επιμηκυμένο αδελφάκι του XLV. Τα SsangYong με τετρακίνηση και Diesel είναι γύρω στις 25000€.

Ακριβήνανε τα αυτοκίνητα ή μου φάινεται?
Το SX4 έκανε 18000...
[DOUBLEPOST=1479493162][/DOUBLEPOST]
http://tiguan.volkswagen.com/gr/el/home.html?page=home/equipment
Με μια μικρή έκπτωση που πάντα κάνουν θα είσαι στο πάνω όριο που θέτεις.
Χωρίς να ξέρω τι χρήση κάνεις είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν σου χρειάζεται τετρακίνηση.
Κι εγώ έτσι έλεγα μέχρι που βρέθηκα στη Βάλια Κάλντα...
[DOUBLEPOST=1479493305][/DOUBLEPOST]Zizik και εγώ δεν τα πολυχωνεύω τα Diesel. Με τα χιλιόμετρα που κανω ίσως πάω σε petrol.
Τα αυτόματα κιβώτα αξίζουν? Εγώ δεν βλέπω να έχω πρόβλημα με τα χειροκίνητα - έχω και τον έλεγχο του τι ακριβώς γίνεται.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.760
Reaction score
79.389
Τα αυτόματα κιβώτα αξίζουν? Εγώ δεν βλέπω να έχω πρόβλημα με τα χειροκίνητα - έχω και τον έλεγχο του τι ακριβώς γίνεται.
Κατά τη γνώμη μου, αξίζουν τα κανονικά (πολύδισκα) και μόνο αυτόματα για κάποιον που βαρέθηκε να αλλάζει. Άντε βρες τα όμως, και κοστίζουν. :)
Τα διπλού συμπλέκτη, όταν δεν χρησιμοποιούνται για απαιτητική οδήγηση συχνά έχουν θέματα, ιδίως στην κίνηση, και τα CVT είναι αντιπαθητικά και συνήθως πνίγουν τις επιδόσεις.
Αν βάλουμε στην εξίσωση και το κόστος πιθανής επισκευής και συντήρησης σε βάθος δεκαετίας, τα παραπάνω ισχύουν ακόμα περισσότερο.

Κανένα σύγχρονο αυτόματο δεν επηρεάζει ιδιαίτερα την κατανάλωση.

Το κακό είναι πως οι ιαπωνικές εταιρείες που προσωπικά προτιμώ σε λογικά crossovers, σε πολλά τετρακίνητα μοντέλα τους προσφέρουν μόνο CVT και στην Ελλάδα ειδικά, μόνο diesel CVT. Ο λόγος είναι φυσικά το χαμηλό τους κόστος (και για τη Nissan οι επενδύσεις που έχει κάνει σ' αυτά).
 


Μηνύματα
32.918
Reaction score
27.923
Αυτό το 3008 είναι μεγάλος πειρασμός...
ΜΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΝΕΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΖΩ ΣΤΑ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΑ ΠΑΡΜΠΡΙΖ.

ΣΚΕΤΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΛΕΜΕ!!!!

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΝΤΗΖΕΛ ΤΗΣ ΠΕΖΩ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ.
 


Μηνύματα
32.918
Reaction score
27.923
Γρηγόρη τι εννοείς? Δεν το κατάλαβα....

ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η ΠΕΖΩ ΜΕ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΤΑ

ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ.

ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΤΟ 3008.
 

Μηνύματα
82
Reaction score
76
Προσωπική μου άποψη είναι πως δεν αξίζει να έχεις ψηλό αυτοκίνητο και να μην είναι 4x4..
Μια φορά θα ξεγελαστείς και θα κατέβεις σε παραλία στο νησάκι και είτε θα φας το δίσκο είτε θα περιμένεις 1-2 μέρες να σε τραβήξουν.
Κατά καιρούς και σειρά (ιδιωτικά και επαγγελματικά) είχα:
Terios 1, Jimny, Vitara wagon (τετράγωνο) 1.6, Terios 2 και τώρα πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια με συμβατικό (Swift), νιώθω ανασφάλεια.
Άσε που τα ωραία ξεκινούν εκεί που τελειώνει η άσφαλτος..
Αν και δε συμπαθώ τα VW το Tiguan που λέει κι ο melinaς θα το κοιτούσα.
 


Μηνύματα
7.407
Reaction score
2.585
ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η ΠΕΖΩ ΜΕ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΤΑ

ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ.

ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΤΟ 3008.
Δεν έχει διευρυμένο παρμπρίζ και αν είχε σαν επιλογή δεν θα το ήθελα.
Έτσι κι αλλιώς δεν μου αρέσουν ούτε οι ηλιοροφές...
Η μόνη φορά που εκτίμησα ηλιοροφή ήταν στη Δανία με -20 βαθμούς απέξω και καπνιστή οδηγό μέσα!
[DOUBLEPOST=1479504828][/DOUBLEPOST]
...
Αν και δε συμπαθώ τα VW το Tiguan που λέει κι ο melinaς θα το κοιτούσα.
Αλλά θα ένοιωθες ανασφάλεια :D
[DOUBLEPOST=1479504990][/DOUBLEPOST]
Όπως και στο χιόνι, στα εκτός δρόμου χώματα και άμμο τα κατάλληλα λάστιχα (και η ροπή) είναι σημαντικότερα απο την τετρακίνηση.
Ναι παρατήρησα ότι τα λάστιχα του 3008 (στο μοντέλο της έκθεσης) είναι μάλλον M+S...
Παρ' όλα αυτά αν κολλήσουν οι μπροστά θα ήθελα να έχω κλειδωμένους και τους 4 τροχούς.
Εντάξει, τις κοντές σχέσεις (γοια μεγάλη ροπή στους τροχούς) νομίζω πρέπει να τις ξεχάσουμε.
 

Μηνύματα
792
Reaction score
834
Δεν έχω θέματα αξιοπιστίας αλλά είχα θέματα συναρμολόγησης, QC. Ένα κλιπ σωλήνα A/C ήταν τοποθετημένο ανάποδα και ακουγόταν θόρυβος συντονισμού, το προστατευτικό του καταλύτη ήθελε σφίξιμο, η συναρμογή του προφυλακτήρα σε σχέση με το φτερό έπασχε. Τα έλυσα μέσα σε μία εβδομάδα.
Techna 1.6DIG-T βενζίνης (γιατί αντιπαθώ τα diesel) + leather pack σχεδόν 2 ετών. Ήθελα το 4x4 που όμως προσφέρεται μόνο με CVT (που μισώ) οπότε πήρα προσθιοκίνητο. Ήθελα Nismo RS αλλά δεν έχουν ηλιοροφή. Τα 4x4 είναι ιαπωνικής συναρμολόγησης ενώ όλα τα υπόλοιπα της δύσης, αγγλικής.

Κατά τα άλλα ούτε τρίζει ούτε κοπανάει ούτε χάλασε τίποτα σε 21.000 χιλιόμετρα, και είναι ακριβώς αυτό που περίμενα γιατί αρνήθηκα τα test drives και παράγγειλα, όπως πάντα, με τα .pdf. :D
Νομίζω πως υπερβάλλεις λίγο με το CVT :)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.874
Μηνύματα
3.065.792
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top