minas
Πισιά
- Μηνύματα
- 4.100
- Reaction score
- 4.004
Ένας φίλος μου ταλαιπωρείται μερικούς μήνες με λάθος χρεώσεις από πάροχο σταθερής τηλεφωνίας, και είπα να ρωτήσω μήπως έχετε καμιά καλή ιδέα...
Η ιστορία είναι ως εξής:
1. Η εταιρεία κάποια στιγμή πρόσθεσε στο λογαριασμό ένα προαιρετικό πρόγραμμα με χρέωση (χωρίς να προηγηθεί αίτημα του συνδρομητή).
2. Ήδη από τον πρώτο λογαριασμό, ο συνδρομητής έστειλε γραπτή ένσταση στην εταιρεία και ζήτησε να αφαιρεθεί η λάθος χρέωση.
3. Όταν για περισσότερο από 1 μήνα δεν έλαβε απάντηση, απευθύνθηκε στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ.
4. Στο μεταξύ έχει επικοινωνήσει επανειλημμένα προφορικά με διάφορους εκπροσώπους της εταιρείας, που όλοι "καταλαβαίνουν" το πρόβλημα, αλλά κανείς δεν είναι εξουσιοδοτημένος να αφαιρέσει τις λάθς χρεώσεις, ούτε να τον φέρει σε επαφή με κάποιον προϊστάμενο.
Χωρίς πολλές λεπτομέρειες, η κατάληξη είναι ότι έχει στείλει αλλεπάλληλες επιστολές στην εταιρεία, και κάποια στιγμή του χάρισαν το κόστος 3 παγίων, αλλά χωρίς να αφαιρέσουν το προαιρετικό πρόγραμμα ή τις χρεώσεις που του αντιστοιχούν -που είναι περισσότερες. Επιπλέον, έχουν βάλει και εισπρακτική εταιρεία να ζητάει την αμφισβητούμενη διαφορά.
Οι δικηγόροι με τους οποίους μίλησε τον διαβεβαιώνουν ότι με τα έγγραφα που έχει θα δικαιωθεί σε οποιοδήποτε δικαστήριο, αλλά το ζήτημα είναι ότι η υπόθεση μπορεί να πάρει μέχρι και 3 χρόνια, και η εταιρεία προφανώς δεν αποδεσμεύει τη γραμμή - επιπλέον, το ποσό για το οποίο συζητάμε είναι της τάξης των 100€, αλλά δεν θέλει να το πληρώσει για λόγους αρχής...
Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη.
Η ιστορία είναι ως εξής:
1. Η εταιρεία κάποια στιγμή πρόσθεσε στο λογαριασμό ένα προαιρετικό πρόγραμμα με χρέωση (χωρίς να προηγηθεί αίτημα του συνδρομητή).
2. Ήδη από τον πρώτο λογαριασμό, ο συνδρομητής έστειλε γραπτή ένσταση στην εταιρεία και ζήτησε να αφαιρεθεί η λάθος χρέωση.
3. Όταν για περισσότερο από 1 μήνα δεν έλαβε απάντηση, απευθύνθηκε στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ.
4. Στο μεταξύ έχει επικοινωνήσει επανειλημμένα προφορικά με διάφορους εκπροσώπους της εταιρείας, που όλοι "καταλαβαίνουν" το πρόβλημα, αλλά κανείς δεν είναι εξουσιοδοτημένος να αφαιρέσει τις λάθς χρεώσεις, ούτε να τον φέρει σε επαφή με κάποιον προϊστάμενο.
Χωρίς πολλές λεπτομέρειες, η κατάληξη είναι ότι έχει στείλει αλλεπάλληλες επιστολές στην εταιρεία, και κάποια στιγμή του χάρισαν το κόστος 3 παγίων, αλλά χωρίς να αφαιρέσουν το προαιρετικό πρόγραμμα ή τις χρεώσεις που του αντιστοιχούν -που είναι περισσότερες. Επιπλέον, έχουν βάλει και εισπρακτική εταιρεία να ζητάει την αμφισβητούμενη διαφορά.
Οι δικηγόροι με τους οποίους μίλησε τον διαβεβαιώνουν ότι με τα έγγραφα που έχει θα δικαιωθεί σε οποιοδήποτε δικαστήριο, αλλά το ζήτημα είναι ότι η υπόθεση μπορεί να πάρει μέχρι και 3 χρόνια, και η εταιρεία προφανώς δεν αποδεσμεύει τη γραμμή - επιπλέον, το ποσό για το οποίο συζητάμε είναι της τάξης των 100€, αλλά δεν θέλει να το πληρώσει για λόγους αρχής...
Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη.