Πρόβλημα με Paypal, πόσο προστετευμένοι είμαστε;

Μηνύματα
6.958
Reaction score
5.507
Δεν είναι πάντα προφανές...ειδικά όταν ο αποστολέας-απατεώνας στέλνει ψεύτικα στοιχεία αποστολής!
Για μένα αναμενόμενο εξαρχής ήταν διαβάζοντας την ιστορία ότι θα καθαρίσει το paypal, όπως και έγινε.

Τέθηκαν ερωτηματικά για το Paypal (ακόμα και στον βαρύγδουπο τίτλο του νήματος), και στο τέλος μια καλή κουβέντα δεν διάβασα για το Paypal, πέρα από ένα τέλος καλό όλα καλά, κι αυτό καθυστερημένα 10 μέρες μετά την επιστροφή των χρημάτων.

Δράμα, ανυπομονησία και γκρίνια όσο είναι το αυγό στον κώλο, αλλά ένας καλός λόγος στο τέλος προς αποκατάσταση της φήμης του paypal ως αξιόπιστος τρόπος πληρωμής πέφτει βαρύς να ξεστομιστεί;

Τελικά, πόσο ασφαλές είναι το Paypal;;;
Αποδείχθηκε πολύ ασφαλές τελικά!!!
Με τρία θαυμαστικά όσα και τα ερωτηματικά.

Αλλά ο νηματοθέτης δεν είναι αυτός που θα έπρεπε να απαντήσει στο ερώτημα;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.133
Reaction score
79.905
Τελικά, πόσο ασφαλές είναι το Paypal;;;
το πρόβλημα δεν ηταν ποτέ η Paypal...αλλά εσύ που πήγες να κάνεις μια αγορά από μια σελίδα του φβ...απλά έπεσες σε βλάκα απατεώνα....
ερώτηση....
αν σου έκανε τελικά κανονικά την αποστολή με σωστό τρακιν ναμπερ χωρίς να κινήσει από την αρχή υποψίες....και το κουτί είχε χώμα μέσα....στον τίτλο του νήματος θα αναγραφόταν πάλι η λέξη Paypal?
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.802
Reaction score
21.678
Δεν υπερασπίζομαι τον @jpaudio, όμως σε δίκη μου, πρόσφατη περίπτωση, το Paypal με "κρέμασε" υπέρ του πωλητή (εκδοτικός οίκος, όχι κάποιος "τυχαίος" στο διαδίκτυο) και σήμερα, έξι μήνες μετά την αγορά, δεν έχω ούτε το προϊόν το οποίο προπλήρωσα ούτε τα χρήματα μου επιστράφηκαν λόγω μη παράδοσης του προϊόντος.

Κάποια στιγμή αργότερα (τώρα είμαι διακοπές :p), θα γράψω περισσότερα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.722
Reaction score
99.199
2 φορές έχω χρειαστεί το support του Paypal, και τις 2 ήταν αποτελεσματικότατο.

Την μια μάλιστα ήταν με διπλή ετήσια χρέωση της Anydesk, για την οποία η Anydesk έκανε επί 2 εβδομάδες τον κινέζο.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.204
Reaction score
1.620
Η μεγάλη καθυστέρησή τους, το παράπονο μπήκε το τέλος Οκτωβρίου, και η αμφισβήτηση με έκαναν να έχω αμφιβολίες και φόβους σχετικά με την αποτελεσματικότητά του και την προστασία του αγοραστή. Για αυτό τον λόγο ο τίτλος του post και τα ερωτηματικά. Ο καθένας στην θέση μου το ίδιο θα έκανε. Δεν βρίσκουμε τα χρήματα στον δρόμο...
Για το ρίσκο τέτοιων αγορών, την αμαρτία μου εγώ γιγνώσκω και ορκίζομαι στο μέλλον να μην είμαι τόσο ενθουσιώδης...
Όσο για την απάντηση στο ερώτημα, αν και "αμαύρωσα" την φήμη του και "καθυστέρησα" να ενημερώσω για την ευτυχή έκβαση του προβλήματός μου, ναι είναι κατά βάση ασφαλές. Αυτή την ασφάλεια την πληρώνουμε άλλωστε.
Αλλά ας το σταματήσουμε εδώ, δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση. Ήταν μια άτυχη στιγμή που πέρασε. Προς γνώση και συμμόρφωση!
Καλή Χρονιά σε όλους.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.958
Reaction score
5.507
Αυτή την ασφάλεια την πληρώνουμε άλλωστε.
Προμήθεια παίρνει το Paypal μόνο όταν ο αγοραστής επιλέγει “For goods or services”. Κι αυτή η προμήθεια χρεώνεται στον πωλητή.
Ο αγοραστής δεν χρεώνεται ό,τι κι αν έχει επιλέξει.

…Επειδή την έχω πατήσει στο παρελθόν, έχω αποφασίζει να στέλνω χρήματα σε ιδιώτη σαν αγορά σε κατάστημα πληρώνωντας κάτι παραπάνω αλλά έχοντας εγγύηση ότι αν πάει κάτι στραβά θα πάρω τα χρήματά μου πίσω…
Δηλαδή, χωρίς συνεννόηση με τον πωλητή για καθετί που αγοράζεις, πόσο τοις εκατό προσθέτεις στο συμφωνημένο ποσό που του στέλνεις για να καλύψεις την προμήθεια του Paypal που θα του χρεωθεί;
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.204
Reaction score
1.620
Καλή Χρονιά!!!
Δεν είναι έτσι, ανάλογα την συμφωνία του πωλητή-μαγαζιού με το Paypal.
Το επιπλέον ποσό υπολογίζεται εύκολα, ψάξε στο νετ για Ελλάδα.
Αλλά είπαμε, να το σταματήσουμε εδώ.
 

Μηνύματα
6.958
Reaction score
5.507
Καλή Χρονιά!

Δεν πειράζει να γίνουν κι άλλες διευκρινίσεις ώστε να μάθουν και οι υπόλοιποι κάτι παραπάνω.

Δεν μιλάμε στην περίπτωση μαγαζιού ως πωλητή. Τότε δεν χρεώνεσαι εσύ την προμήθεια paypal στην αγορά, ούτε χρειάζεται να προσθέσεις από μόνος σου ποσοστό έξτρα για να καλυφθείς.
Αδιάφορο μας είναι αν ισχύει το τυπικό 3,4% στον πωλητή-κατάστημα ή λιγότερο. Εκείνος ξέρει τι πληρώνει και κάνει τα κουμάντα του.

Μας ενδιαφέρει η περίπτωση που ο πωλητής είναι ιδιώτης και θέλουμε να προστατευτούμε.
Στην περίπτωση αυτή λοιπόν δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να προσθέτεις στα κρυφά το ποσοστό της προμήθειας και να μην έρχεσαι σε επικοινωνία με τον πωλητή ότι προτίθεσαι να αναλάβεις τηv προμήθεια Paypal.
Ενημερώνοντας τον πωλητή, μπορεί να σου στείλει το qr code του και να πληρώσεις μέσω qr code. Αυτόματα πέφτει η προμήθεια έτσι από 3,4% σε μόλις 0,9%.
Στα 100€ μπορεί η διαφορά να είναι ασήμαντη, αλλά σε αγορά πχ ενός ενισχυτή αξίας 3.000€ μπορούν να εξοικονομηθούν 75€, χωρίς καμία διαφορά στην κάλυψη του αγοραστή.
 

Μηνύματα
6.958
Reaction score
5.507
Και αν ο πωλητής είναι απατεώνας και του γράψεις ότι θέλεις να καλυφθείς πληρώνοντας την προμήθεια εμπορικής συναλλαγής, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην μπει καν στη διαδικασία να σου στείλει qr code και να εξαφανιστεί χωρίς
καν να γίνει πώληση.
Έτσι γλυτώνεις και την ταλαιπωρία της εκ των υστέρων διεκδίκησης αποζημίωσης από το Paypal.
 

Μηνύματα
732
Reaction score
643
το πρόβλημα δεν ηταν ποτέ η Paypal...αλλά εσύ που πήγες να κάνεις μια αγορά από μια σελίδα του φβ...απλά έπεσες σε βλάκα απατεώνα....
ερώτηση....
αν σου έκανε τελικά κανονικά την αποστολή με σωστό τρακιν ναμπερ χωρίς να κινήσει από την αρχή υποψίες....και το κουτί είχε χώμα μέσα....στον τίτλο του νήματος θα αναγραφόταν πάλι η λέξη Paypal?
Φωτογραφίες και βίντεο κατά την παραλαβή και το unboxing.
Last resort chargeback από την τράπεζα που έχει εκδοθεί ή κάρτα, παραθέτοντας όλα τα στοιχεία.

Η δικαίωση του αγοραστή ή του πωλητή από το PayPal είναι ρουλέτα και ο πιο πειστικός κερδίζει συνήθως.

Ως αγοραστής έχασα case από το PayPal όταν πριν κάτι χρόνια παρέλαβα (και σε ακριβή σχετικά τιμή) ένα λάπτοπ που βρωμοκοπούσε τσιγαρίλα έντονα. Έτσιι άνοιξα case για επιστροφή κι επειδή έγραψα ότι προσπάθησα να το καθαρίσω με αρωματικό μαντηλάκι εξωτερικά για να φύγει κάπως έντονη τσιγαρίλα γιατί ενοχλούσε, δικαιώσαν τον πωλητή λέγοντας ότι δεν είναι στην αρχική κατάσταση που το έστειλε (δηλαδή να βρωμοκοπάει).

Rules are rules θα μου πεις...

Ειδικά για Marketplace και άγνωστες πηγές από απόσταση, η όποια αγορά μπορεί να ξεφύγει κατά πολύ την έννοια του ρίσκου.
Θέλω να ξέρω με ποιον συναλλάσσομαι, καθώς και την προέλευση/ιστορικό του προϊόντως που αγοράζω, για διάφορους λόγους (νομικούς, ηθικούς, κλπ).
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.961
Μηνύματα
2.957.347
Members
38.270
Νεότερο μέλος
Nice_kid
Top