ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MFD2 ΤΗΣ VW

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Για σας !σαν νεο μελος σας χαιρετω ολους και σας ευχαριστω για την υποδοχη σας.
θα ηθελα να ρωτησω για οποιον γνωριζει να μου πει πως θα λυσω ενα προβλημα που εχω με το MFD2 που εβαλα στο jetta gt μου μοντελο 2007.
ειχα στο αυτοκινητο μου απο την μανα του το RCD M3 300 και καποιος φιλος μου εδωσε το MFD2 DVD που ειχε στο ταξι του PASSAT του 2006.
αφου το τοποθετησα χωρις κανενα προβλημα βαζοντας και τον τετραψηφιο κωδικο του αυτο ανοιξε και μετα απο μια ωρα περιπου εκλεισε και δεν ανοιγε παροτι εβαλα παλι τον κωδικο.Ανοιξε παλι απο μονο του μετα απο 1-2 ωρες.Αυτο γινεται συνεχεια.Οταν ανοιγει τα παντα λειτουργουν τελεια και τα χειριστηρια στο τιμονι και η οθονη του καντραν.
Στην αντιπρωσωπεια που πηγα για το σερβις ασχοληθηκαν περιπου 2 ωρες με την περιπτωση μου,δηλωσαν εκ νεου το mfd κανονικα αλλα δεν υπηρξε αποτελεσμα.Αυτο τα ιδια.Μου ειπαν οτι δεν εχουν λυση και πιθανον επειδη το jetta ειναι του 2007 και το passat του 2006 o εγκεφαλος του jetta δεν αναγνωριζει τα προγενεστερα εξαρτηματα απο τα αλλα μοντελα και μου ειπαν 3 λυσεις.
1ον=Βαζω το RNS 510 το οποιο στοιχιζει περιπου 2300 ευρω
2ον=Βαζω κινεζικο με τα μισα χρηματα
3ον=Βαζω παλι το δικο μου το RCD M3 300.
Εχεις καποιος να μου υποδειξει κατι αλλο η καποιον τροπο για να μη κλειδωνει συνεχεια το MFD2 DVD;;;
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MFD2 ΤΗΣ VW

Αρχικά καλώς ήρθες στο AVsite.gr
Καλή συνέχεια. :107:

Μια βασική ερώτηση.
Στην πηγή σου δεν εμφανίζονται ενδείξεις κλιματισμού, ε)ωτερικής θερμοκρασίας και άλλες πληροφορίες του οχήματος, σωστά?
Αν δεν έχουμε τέτοιο θέμα κάνε μια δοκιμή.
Πήγαινε σε κάποιον εγκαταστάτη να αποσυνδέσει την πηγή από την φίσα iso και να τραβήξει ρεύμα από αλλού (προσωπικά προτιμώ κατ' ευθείαν από την μπαταρία με ασφάλεια εκεί δίπλα) και να συνδέσει μόνο τα ηχεία.
Ή μάλλον, στάσου.....
Το ξανασκέφτομαι.
Να αποσυνδέσετε τα χειριστήρια τιμονιού και να αφήσετε την φίσα στη θέση της.
Δουλεύει?
Αν ναι πιθανότατα να φταίει κάτι στην σύνδεση των χειριστηρίων τιμονιού (οπότε τα συνδέετε βγάζοντας τις φίσες τους για λίγο μήπως κάποια δεν κουμπώνει σωστά)

Σαν πιθανότερο σενάριο βλέπω να χάνεις τον χειρισμό από το τιμόνι.

Προσωπικά θα πήγαινα και σε άλλο συνεργείο να δουν τι βλάβη έβγαλε ο εγκέφαλος.
Θέλω να πιστεύω πως οι σχεδιαστές του vag δεν είναι τόσο μ@κάκες που να βγαίνει τέτοια ασυμβατότητα.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MFD2 ΤΗΣ VW

Εγώ προτείνω να πάει σε caraudio να το επανατοποθετήσουν. Πιθανολογώ ότι έχει θέμα με τη μνήμη κι αυτό μπορεί να οφείλεται στην πρίζα της πηγής με την αντίστοιχη του vw.

1ον=Βαζω το RNS 510 το οποιο στοιχιζει περιπου 2300 ευρω (πανάκριβο γι αυτό που είναι)
2ον=Βαζω κινεζικο με τα μισα χρηματα (πιο λίγα από τα μισά)
3ον=Βαζω παλι το δικο μου το RCD M3 300. ...

Από αυτές τις λύσεις (μόνο λύσεις δεν είναι) μην πας σε καμία. Πήγαινε σε μαγαζί και πες του να ελέγξει τη σταθερή τάση, η αν δεν το κατέχει να περάσει μια σταθερή και μια από διακόπτη και να τις ενώσει στο κίτρινο και κόκκινο καλώδιο αντίστοιχα.

Αυτό που γράφει ο Γιάννης για τα χειριστήρια του τιμονιού είναι πιθανό θέμα γιατί περνάει το can-bus από αυτό το εξάρτημα (κουτάκι). Δοκίμασέ το.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MFD2 ΤΗΣ VW

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ.
ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ.ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ Η ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΦΑΛΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ VW ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥ (ΕΡΘΕΙ)ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙ.ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΝΟ SAFE ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ.ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΟΝΟΤΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΩ 2 ΦΟΡΕΣ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.UNIT LOCKED....
Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΣΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΕ ΣΒΗΣΤΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ.ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕ ΠΗΡΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΝΟΙΞΕ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ.ΑΝΟΙΞΕ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ.
ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΜΙΑ ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;;;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΤΑ CAN- BUS.
ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ.
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MFD2 ΤΗΣ VW

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!
Καλησπέρα και σε σένα!
Θα σε παρακαλούσα να μη γράφεις με κεφαλαία γιατί αφενός είναι πολύ κουραστικά και δυσκολεύουν όποιον θέλει να βοηθήσει, αφετέρου φαίνεται σα να φωνάζεις (και δεν είμαστε βαρήκοοι)




ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ.
ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ.ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ Η ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΦΑΛΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ VW ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥ (ΕΡΘΕΙ)ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙ.ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΝΟ SAFE ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ.ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΟΝΟΤΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΩ 2 ΦΟΡΕΣ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.UNIT LOCKED....
Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΣΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΕ ΣΒΗΣΤΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ.ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕ ΠΗΡΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΝΟΙΞΕ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ.ΑΝΟΙΞΕ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ.
ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΜΙΑ ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ;;;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΤΑ CAN- BUS.
ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ.
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.
Το θέμα με τα χειριστήρια του τιμονιού είναι πως δουλεύουν ΑΝ δουλεύει και η πηγή σου!
Αλλά τα συγκεκριμένα επίσης «κλειδώνουν» πάνω στο can bus και μπορεί να φταίνε και αυτά.
Αντί λοιπόν να ξηλώσεις τα πάντα, σου είπα να ξεκουμπώσετε πρώτα αυτά, που είναι περιφερειακά της πηγής ώστε να κάνετε μια δοκιμή με την πηγή πλήρως λειτουργική.
Αν ξανακλειδώσει, σημαίνει πως δεν φταίει ο χειρισμός από το τιμόνι και αυτομάτως έχουμε απορρίψει μια περίπτωση και μάλιστα άμεσα!

Αν αποδειχθεί πως φταίει το συγκεκριμένο τμήμα, απλά θα αναγκαστείς να ζήσεις χωρίς χειρισμό από το τιμόνι.
Αν δεν φταίει αυτό, ΔΕΝ ξανακουμπώνετε τις φίσες εντολών του τιμονιού αλλά συνεχίζετε και σε άλλα τμήματα για να δείτε τι φταίει.

Μια δεύτερη κίνηση (όπως σου ανέφερε σωστά και ο Νίκος, Car_Audio_Test) είναι η τροφοδοσία της πηγής από αλλού και όχι από την iso φίσα.
Μήπως έτσι αποφεύγεις το check του εγκεφάλου στην έναρξη της πηγής.
(θέλω να πιστεύω πως τα ηχεία δεν συνδέονται στην πηγή μέσω can bus).

Αν μετά την τροφοδοσία της πηγής από αλλού δουλεύει σωστά, την αφήνεις έτσι και μετά από 1 βδομάδα κανονικής λειτουργίας συνδέετε και τα χειριστήρια του τιμονιού και ελέγχεις πια αν όλα βαίνουν καλώς.


Έχω μια υποψία πως η νέα σου πηγή ίσως να ζητάει περισσότερο ρεύμα (πχ λόγω ισχυρότερου ενισχυτή ή ανάγκης για περισσότερο ρεύμα για μεγαλύτερη οθόνη, gps κοκ) και τις στιγμές που η πηγή ζητά το extra ρεύμα ο εγκέφαλος μπερδεύεται και δίνει error για λόγους προστασίας.
Έχεις παρατηρήσει αν το πρόβλημα στο παρουσιάζει αν προσπαθήσεις να παίξεις σε μεγάλες εντάσεις πχ?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.089
Μηνύματα
3.000.811
Members
38.409
Νεότερο μέλος
Lp's21
Top