- Μηνύματα
- 59.830
- Reaction score
- 146.246
Θα ήθελα να καταθέσω τη οδηγική μου εμπειρία τους τελευταίους μήνες σχετικά με ελαστικά από τα 30 έως τα 80.000 ευρώ. Να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας οδηγός και εκφράζω προφανώς υποκειμενική άποψη.
Ξεκινώντας, να πω ότι ασχολούμαι με την οδήγηση 3 δεκαετίες τώρα...αισίως και με την δοκιμή ελαστικών αλλά και το παίξιμο σε καρτ, έχοντας κατά καιρούς οδηγήσει και επαγγελματικά καρτ, στην πίστα των σερρων. Αυτό βέβαια δεν με καθιστά αυθεντία, μου επιτρέπει όμως μάλλον μια άποψη σχετικά με την κατά το δυνατό ικανοποιητική πρόσφυση των ελαστικών.
Τα ελαστικά είναι:
- μισελεν σλικ για φόρμουλα 1, και εναλλακτικά βρόχινο
- ελαστικό από τρακτέρ, το πίσω το μεγάλο
- ελαστικό από θεριζοαλωνιστικό
- λάστιχο από παπακι 120-αρι
Αυτοκίνητο τοποθέτησης (αντικατέστησε το μαμά ελαστικό στην μπρος αριστερή ρόδα -του οδηγού): Ford s-max με δυνατότητες μικρορυθμίσεων της ανάρτησης, και Toyota yaris diesel.
Όχημα αναφοράς: Bugatti Veyron
Στο σημερινό μου post επιλέγω να είμαι συνοπτικός με όλη την καλή διάθεση για περαιτέρω κατάθεση εντυπώσεων αν χρειαστεί σε άλλο post.
- μισελεν σλικ: καλά κρατήματα, το σλικ κουράζει σε παλιούς ή ψιλοφθαρμένους δρομους και μάλλον έχει θέμα tracking, τραβάει. Το βροχινο λύνει το πρόβλημα με το παραπάνω, είναι μια απόλαυση. Υποκειμενική μου άποψη είναι πάντως ότι ίσως υπάρχει θέμα ως προς την υποστροφή, και σε δρόμους επαρχιακούς με λακούβες δίνουν συχνά αίσθηση στο τιμόνι σαν τρέμολο. Η αλλαγή της ρύθμισης της ανάρτησης στη μαλακή βελτίωσε την σταθερότητα και τον αέρα, ανεβαίνει όμως κανείς σε κατηγορία τιμής αν θέλει τέτοια ανάρτηση.
- ελαστικό από τρακτέρ: ρεαλιστικό κράτημα και ζεστό αίσθημα χωριού, ευχάριστο για εκτενείς βόλτες στην ύπαιθρο. Ο σκελετός είναι φθηνιάρικος, το σύστημα δουλεύει όμως μια χαρά. Μου αρέσει πιο πολύ από το σλικ το μισελεν.
- ελαστικό θεριζοαλωνιστικής: υπερανθεκτικό με απίστευτη ικανότητα βάρους, σφιχτό κράτημα, αλλά συχνότατα αναρωτιέται κανείς...που είναι το συσπανσιόν; Καταντά κουραστικό, στο όχημά μου πάντα, και σε κάνει να ξεχνάς την μαγεία της οδήγησης. Σε καλές λεωφόρους βέβαια τα πάει καλά. Με λιγότερο κόκκο, καλύτερο tracking από όλα, έλλειψη μεταλλικότητας, αλλά...δεν με έπεισε παρά την πρώτη καλή εντύπωση.
- ελαστικό από παπάκι: Απίστευτο πως στρίβει με το γιάρις. Κράτημα και ισορροπημένο οδηγικά με πλήρη ανάδειξη των πληροφοριών του οδοστρώματος. Συχνά νομίζεις ότι το τιμόνι είναι εκεί στο δρόμο. Απολαυστικό αλλά συγχρόνως ρεαλιστικό στο δρόμο χωρίς μια συγκεκριμένη ταυτότητα. Πυκνότητα πληροφορίας στις λακούβες, στροφές χωρίς γλίστρημα. Ο νικητής κατά τη γνώμη μου, πολύ κοντά όμως και το σλικ της μισελεν.
Κλείνοντας να πω ότι είδα προσεκτικά σε αγώνα σε πίστα το Bugatti. Δεν το συγκρίνω φυσικά δεδομένων των διαφορετικών συνθηκών οδήγησης. Θα πω μόνο ότι με εντυπωσίασε το ευχάριστο στρίψιμό του στερούμενο υποστροφής σε κάποια περιοχή της πίστας. Μακάρι να μπορούσα να το οδηγήσω στο χωράφι μου.
Χαιρετώ!
ΥΓ 1. Χαβαλέ κάνω, ελπίζω να σας διασκέδασα!
ΥΓ 2. Δυστυχώς ή ευτυχώς, το άνωθεν παράδειγμα πλάκας, δεν απέχει διόλου από ακουστικές εκτιμήσεις και καταγραφές απόψεων των φίλων μας που ασχολούνται με τον ήχο.
ΥΓ 3. Προκαταβολικά να διευκρινήσω ότι όσο και να μοιάζει το άνωθεν ποστ με παραπλήσιο μέλους που γράφει για πικάπ, δεν έχει καμία σχέση με εκείνο το θρεντ. Το βρήκα όμως εκείνο το ευγενέστατο θρεντ ως πολύ ωραία αφορμή, για να κάνω λίγο (έστω καυστικό) χιούμορ για τα γνωστά του χώρου των ακροάσεων! Αν κανείς θίχτηκε, ζητώ επίσης προκαταβολικά, την επιείκειά σας!
Ξεκινώντας, να πω ότι ασχολούμαι με την οδήγηση 3 δεκαετίες τώρα...αισίως και με την δοκιμή ελαστικών αλλά και το παίξιμο σε καρτ, έχοντας κατά καιρούς οδηγήσει και επαγγελματικά καρτ, στην πίστα των σερρων. Αυτό βέβαια δεν με καθιστά αυθεντία, μου επιτρέπει όμως μάλλον μια άποψη σχετικά με την κατά το δυνατό ικανοποιητική πρόσφυση των ελαστικών.
Τα ελαστικά είναι:
- μισελεν σλικ για φόρμουλα 1, και εναλλακτικά βρόχινο
- ελαστικό από τρακτέρ, το πίσω το μεγάλο
- ελαστικό από θεριζοαλωνιστικό
- λάστιχο από παπακι 120-αρι
Αυτοκίνητο τοποθέτησης (αντικατέστησε το μαμά ελαστικό στην μπρος αριστερή ρόδα -του οδηγού): Ford s-max με δυνατότητες μικρορυθμίσεων της ανάρτησης, και Toyota yaris diesel.
Όχημα αναφοράς: Bugatti Veyron
Στο σημερινό μου post επιλέγω να είμαι συνοπτικός με όλη την καλή διάθεση για περαιτέρω κατάθεση εντυπώσεων αν χρειαστεί σε άλλο post.
- μισελεν σλικ: καλά κρατήματα, το σλικ κουράζει σε παλιούς ή ψιλοφθαρμένους δρομους και μάλλον έχει θέμα tracking, τραβάει. Το βροχινο λύνει το πρόβλημα με το παραπάνω, είναι μια απόλαυση. Υποκειμενική μου άποψη είναι πάντως ότι ίσως υπάρχει θέμα ως προς την υποστροφή, και σε δρόμους επαρχιακούς με λακούβες δίνουν συχνά αίσθηση στο τιμόνι σαν τρέμολο. Η αλλαγή της ρύθμισης της ανάρτησης στη μαλακή βελτίωσε την σταθερότητα και τον αέρα, ανεβαίνει όμως κανείς σε κατηγορία τιμής αν θέλει τέτοια ανάρτηση.
- ελαστικό από τρακτέρ: ρεαλιστικό κράτημα και ζεστό αίσθημα χωριού, ευχάριστο για εκτενείς βόλτες στην ύπαιθρο. Ο σκελετός είναι φθηνιάρικος, το σύστημα δουλεύει όμως μια χαρά. Μου αρέσει πιο πολύ από το σλικ το μισελεν.
- ελαστικό θεριζοαλωνιστικής: υπερανθεκτικό με απίστευτη ικανότητα βάρους, σφιχτό κράτημα, αλλά συχνότατα αναρωτιέται κανείς...που είναι το συσπανσιόν; Καταντά κουραστικό, στο όχημά μου πάντα, και σε κάνει να ξεχνάς την μαγεία της οδήγησης. Σε καλές λεωφόρους βέβαια τα πάει καλά. Με λιγότερο κόκκο, καλύτερο tracking από όλα, έλλειψη μεταλλικότητας, αλλά...δεν με έπεισε παρά την πρώτη καλή εντύπωση.
- ελαστικό από παπάκι: Απίστευτο πως στρίβει με το γιάρις. Κράτημα και ισορροπημένο οδηγικά με πλήρη ανάδειξη των πληροφοριών του οδοστρώματος. Συχνά νομίζεις ότι το τιμόνι είναι εκεί στο δρόμο. Απολαυστικό αλλά συγχρόνως ρεαλιστικό στο δρόμο χωρίς μια συγκεκριμένη ταυτότητα. Πυκνότητα πληροφορίας στις λακούβες, στροφές χωρίς γλίστρημα. Ο νικητής κατά τη γνώμη μου, πολύ κοντά όμως και το σλικ της μισελεν.
Κλείνοντας να πω ότι είδα προσεκτικά σε αγώνα σε πίστα το Bugatti. Δεν το συγκρίνω φυσικά δεδομένων των διαφορετικών συνθηκών οδήγησης. Θα πω μόνο ότι με εντυπωσίασε το ευχάριστο στρίψιμό του στερούμενο υποστροφής σε κάποια περιοχή της πίστας. Μακάρι να μπορούσα να το οδηγήσω στο χωράφι μου.
Χαιρετώ!
ΥΓ 1. Χαβαλέ κάνω, ελπίζω να σας διασκέδασα!
ΥΓ 2. Δυστυχώς ή ευτυχώς, το άνωθεν παράδειγμα πλάκας, δεν απέχει διόλου από ακουστικές εκτιμήσεις και καταγραφές απόψεων των φίλων μας που ασχολούνται με τον ήχο.
ΥΓ 3. Προκαταβολικά να διευκρινήσω ότι όσο και να μοιάζει το άνωθεν ποστ με παραπλήσιο μέλους που γράφει για πικάπ, δεν έχει καμία σχέση με εκείνο το θρεντ. Το βρήκα όμως εκείνο το ευγενέστατο θρεντ ως πολύ ωραία αφορμή, για να κάνω λίγο (έστω καυστικό) χιούμορ για τα γνωστά του χώρου των ακροάσεων! Αν κανείς θίχτηκε, ζητώ επίσης προκαταβολικά, την επιείκειά σας!
Last edited:



