Συμβουλή για αγορά lcd σε άσχετο....

Reaction score
0
H παλιά καλή μου crt έβγαλε καπνούς πριν μερικές μέρες....

Πάω ολοταχώς για μια lcd κατά προτίμηση στις 37" αλλά παίζει και να μείνω στις 32" αν τα λεφτά αποδειχθούν υπερβολικά πολλά...

Το πρόβλημα είναι ότι είμαι εντελώς άσχετος με τα τηλεοπτικά και με τις επερχόμενες τεχνολογίες σε αυτόν τον τομέα (ψηφιακά κανάλια, HD, κλπ)...

Βοηθήστε χριστιανοί...Πείτε κανένα μοντέλο που να συγκεντρώνει τις προτιμήσεις σας...

Για να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος...
Τι πρέπει να διαθέτει η τηλεόραση για να να είναι συμβατή με τα καινούργια καλούδια ώστε να μην θεωρείται ξεπερασμένη σε 1 χρόνο ???
Ακούω διάφορα για νέα ψηφιακά φορματ αλλά δεν ξέρω πόσο γρήγορη θα είναι η επικράτησή τους ούτε αν αξίζουν ΣΗΜΕΡΑ τα χρήματα...

Η χρήση της θα είναι συμβατικά τηλεοπτικά κανάλια, ταινίες στο dvd (δεν με ενδιαφέρουν καθόλου και δεν θέλω να πληρώσω τα τυχόν καλά ηχητικά της μιας και για τέτοια χρήση θα συνδεθεί στο Home cinema....), και μάλλον μπόλικο X-BOX από τον γιό μου...

Εννοείται ότι ψάχνω για τηλεόραση με best value for money...
Ζητάω πολλά ???

Να προσθέσω ότι η απόσταση θέασης είναι στα 3-3,5μ (εξ' ού και η προτίμησή μου στις 37"), και δυσκολεύομαι να ανέβω πάνω από τα 1.500,00 ευρώ...

Reaction score
0
Πολύ καλή επιλογή είναι η LG 37LB1R στα 1500 ευρώ.