- Μηνύματα
- 116
- Reaction score
- 1
Λοιπόν, τα δεδομένα:
Η τηλεόραση, μια JVC CRT 29", 100Hz, αγορασμένη από τον Κωτσόβολο πριν περίπου 11 μήνες (ακόμη εντός εγγύησης) παθαίνει χτές για ΤΡΙΤΗ φορά την ίδια ακριβώς βλάβη: ένας δυνατός θόρυβος όταν κλείνει από το remote (stand-by) και μετά καθόλου ήχος. Θέμα ρεύματος δεν υφίσταται (υπάρχει και προστασία από υπέρταση). Τις δύο προηγούμενες φορές φτιάχτηκε από το επίσημο σέρβις (μια ανεξάρτητη εταιρεία) αλλά είναι προφανές οτι υπάρχει μια βαθύτερη αιτία που δεν αντιμετωπίστηκε.
Τι να κάνω τώρα; Μπορώ και νομιμοποιουμαι νά απαιτήσω αντικατάσταση κι αν ναι, από ποιόν; Το μαγαζί που την πήρα ή από την αντιπροσωπεία;
Την γνώμη και βοήθειά σας παρακαλώ κι ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Η τηλεόραση, μια JVC CRT 29", 100Hz, αγορασμένη από τον Κωτσόβολο πριν περίπου 11 μήνες (ακόμη εντός εγγύησης) παθαίνει χτές για ΤΡΙΤΗ φορά την ίδια ακριβώς βλάβη: ένας δυνατός θόρυβος όταν κλείνει από το remote (stand-by) και μετά καθόλου ήχος. Θέμα ρεύματος δεν υφίσταται (υπάρχει και προστασία από υπέρταση). Τις δύο προηγούμενες φορές φτιάχτηκε από το επίσημο σέρβις (μια ανεξάρτητη εταιρεία) αλλά είναι προφανές οτι υπάρχει μια βαθύτερη αιτία που δεν αντιμετωπίστηκε.
Τι να κάνω τώρα; Μπορώ και νομιμοποιουμαι νά απαιτήσω αντικατάσταση κι αν ναι, από ποιόν; Το μαγαζί που την πήρα ή από την αντιπροσωπεία;
Την γνώμη και βοήθειά σας παρακαλώ κι ευχαριστώ εκ των προτέρων...