Την γνώμη σας παρακαλώ-προβληματική τηλεόραση

Μηνύματα
116
Reaction score
1
Λοιπόν, τα δεδομένα:
Η τηλεόραση, μια JVC CRT 29", 100Hz, αγορασμένη από τον Κωτσόβολο πριν περίπου 11 μήνες (ακόμη εντός εγγύησης) παθαίνει χτές για ΤΡΙΤΗ φορά την ίδια ακριβώς βλάβη: ένας δυνατός θόρυβος όταν κλείνει από το remote (stand-by) και μετά καθόλου ήχος. Θέμα ρεύματος δεν υφίσταται (υπάρχει και προστασία από υπέρταση). Τις δύο προηγούμενες φορές φτιάχτηκε από το επίσημο σέρβις (μια ανεξάρτητη εταιρεία) αλλά είναι προφανές οτι υπάρχει μια βαθύτερη αιτία που δεν αντιμετωπίστηκε.
Τι να κάνω τώρα; Μπορώ και νομιμοποιουμαι νά απαιτήσω αντικατάσταση κι αν ναι, από ποιόν; Το μαγαζί που την πήρα ή από την αντιπροσωπεία;
Την γνώμη και βοήθειά σας παρακαλώ κι ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Ξεκίνα πρώτα από το μαγαζί που την πήρες και στην συνέχεια στην ανιπροσωπεία... μίλα με κάποιον υπεύθυνο όμως όχι τον πρώτο τεχνικό που θα σου απαντήσει ή την τηλεφωνήτρια. Αν σου πουν να την ξαναπάς στο service πες τους ότι δεν έχει νόημα καθώς το πρόβλημα δεν διορθώνεται... αν σε ζορίσουν πες τους απλά ότι υπάρχει και η Γραμματεία Καταναλωτή...
 

Μηνύματα
507
Reaction score
41
εγώ πάντος δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις από το επίσημο service της JVC. Αυτό στην Πειραιώς.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Λοιπόν, τα δεδομένα:
Η τηλεόραση, μια JVC CRT 29", 100Hz, αγορασμένη από τον Κωτσόβολο πριν περίπου 11 μήνες (ακόμη εντός εγγύησης) παθαίνει χτές για ΤΡΙΤΗ φορά την ίδια ακριβώς βλάβη: ένας δυνατός θόρυβος όταν κλείνει από το remote (stand-by) και μετά καθόλου ήχος. Θέμα ρεύματος δεν υφίσταται (υπάρχει και προστασία από υπέρταση). Τις δύο προηγούμενες φορές φτιάχτηκε από το επίσημο σέρβις (μια ανεξάρτητη εταιρεία) αλλά είναι προφανές οτι υπάρχει μια βαθύτερη αιτία που δεν αντιμετωπίστηκε.
Τι να κάνω τώρα; Μπορώ και νομιμοποιουμαι νά απαιτήσω αντικατάσταση κι αν ναι, από ποιόν; Το μαγαζί που την πήρα ή από την αντιπροσωπεία;
Την γνώμη και βοήθειά σας παρακαλώ κι ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Καταρχην υπευθυνη για αντικαταστασεις ειναι η αντιπροσωπεια και μονο.
Αλλα μετα απο 11 μηνες, την αντικατασταση καλυτερα να την ξεχασεις.
Αλλωστε στους ορους εγγυησης πρεπει να αναφερει ρητως οτι η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να την επισκευασει και οχι να την αντικαταστησει. Ειναι απολυτως καλυμμενη. Αλλωστε δεν υπαρχει κανενας νόμος που να υποχρεωνει για αντικατασταση...
Συνηθως οι επισκευες καλυπτονται για 3 μηνες μετα ως εγγυηση για τη συγκεκριμενη βλαβη.
Το μονο που μπορεις να απαιτησεις απο την αντιπροσωπεια (και να το κανεις) ειναι επεκτεση εγγυησης επιπλεον του χρονου που ληγει τουλαχιστο για οσο καιρο ηταν συνολικα στο σερβις.



Ο ηχος οταν κλεινει, ακουγεται απο τα ηχεια ή απο τη συσκευη? Και μετα που λες οτι δεν εχει ηχο, πότε? Οταν την ξαναναβεις?
 

Μηνύματα
116
Reaction score
1
Ο (δυνατός) ήχος ακούγεται από τα ηχεία. Όταν ξανανοίγει η τηλεόραση (πάντα από την stand-by κατάσταση) είναι απολύτως...βουβή. Η εικόνα μένει ανεπηρέαστη.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Αν τη σβησεις τελειως και την αναψεις τοτε εχεις ηχο? Και αν βαλεις ακουστικα το κανει? Και αν εχεις ηδη χαμηλωσει την ενταση τελειως?

Μαλλον κατι στο κυκλωμα εντολης του mute ή αποφορτιση καποιου πυκνωτη ειναι.

Βεβαια η αντιπροσωπεια πρεπει να σου τη φτιαξει αλλα φροντισε να εισαι καλυμμενος για αργοτερα μετα την εγγυηση, αν σου ξανακανει την ιδια βλαβη.
 

Μηνύματα
116
Reaction score
1
Ακουστικα δεν έχω δοκιμάσει (θα το κάνω πάντως). Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ήχος δεν υπάρχει. Είδωμεν...Ευχαριστώ πάντως για όλες τις απαντήσεις και τον χρόνο σας.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.998
Μηνύματα
2.958.334
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top