- Μηνύματα
- 28.176
- Reaction score
- 58
Το νεκρό κορίτσι - Τhe dead girl ( 2006)
Κοινωνικό δράμα
Σκηνοθεσία: Κάρεν Μόνκριφ
Πρωταγωνιστούν: Τόνι Κολέτ, Μάρσια Γκέι Χάρντεν, Μπρίτανι Μέρφι, Τζιοβάνι Ριμπίζι, Ρόουζ Μπερν, Κέρι Γουόσινγκτον
Οι πολυπρόσωπες ιστορίες έχουν ενδιαφέρον, παράλληλες πλοκές, δίνουν ευκαιρίες για ένα μεγάλο καλό καστ. Ομως, ο χειρισμός τους χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να διατηρούνται ισορροπίες και να υπάρχει ένα συνολικό εξίσου ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Σε αυτό το σημείο είναι που δεν τα καταφέρνει απόλυτα η Κάρεν Μόνκριφ στο «Νεκρό κορίτσι», που αναπτύσσεται σε αρκετές μικρότερες ιστορίες, γύρω από το πτώμα μιας νεαρής κοπέλας.
Γύρω από ένα θύμα
Μια γυναίκα καταπιεσμένη από την άρρωστη μητέρα της ανακαλύπτει το πτώμα. Μια φοιτήτρια ιατροδικαστικής πιστεύει ότι η νεκρή μπορεί να είναι η χαμένη της αδελφή. Μια γυναίκα ανακαλύπτει ενδείξεις ενοχής. Μια μητέρα διαπιστώνει ότι το θύμα είναι η κόρη της που έχει εγκαταλείψει το σπίτι. Στο τέλος, παρουσιάζεται η ίδια η κοπέλα, μια νεαρή πόρνη, λίγο πριν από τη δολοφονία της.
Κάθε μία από τις μικρές ιστορίες είναι αρκετά καλά έως καλά στημένη, με βασικό προσόν τις ερμηνείες των ηθοποιών. Η Μόνκριφ έχει στη διάθεσή της ένα πολύ καλό καστ, που δίνει δύναμη ακόμη στα κενά των ιστοριών. Ηθοποιοί όπως η Τόνι Κολέτ και η Μάρσια Γκέι Χάρντεν στήνουν χαρακτήρες με μικρές χειρονομίες, εκφράσεις, νεύματα. Η Μόνκριφ έχει γυρίσει αυτό το ιδιαίτερο δράμα με μια φόρμα που θυμίζει τις πρόσφατες «Εννέα ζωές» του Ροδρίγο Γκαρσία. Μόνο που εκείνες οι ξεχωριστές ιστορίες έδεναν σε ένα κοινό αποτέλεσμα που λειτουργούσε και οδηγούσε σε συμπεράσματα για όλους τους χαρακτήρες. Εδώ αυτό συμβαίνει λιγότερο ικανοποιητικά, παρά το γεγονός ότι υπάρχει ένας συνδετικός κρίκος, το πτώμα. Το πολύ αδύναμο φινάλε είναι κυρίως αυτό που αφήνει μια αίσθηση έλλειψης και βιασύνης.
Ωστόσο, αυτό που η Μόνκριφ καταφέρνει, είναι να δημιουργήσει ενδιαφέροντα πορτρέτα γυναικών μέσα από ιδιαίτερα αγχωτικές καταστάσεις, πάντα με τη βοήθεια των καλών ηθοποιών που ερμηνεύουν τους βασικούς ρόλους.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Κοινωνικό δράμα
Σκηνοθεσία: Κάρεν Μόνκριφ
Πρωταγωνιστούν: Τόνι Κολέτ, Μάρσια Γκέι Χάρντεν, Μπρίτανι Μέρφι, Τζιοβάνι Ριμπίζι, Ρόουζ Μπερν, Κέρι Γουόσινγκτον
Οι πολυπρόσωπες ιστορίες έχουν ενδιαφέρον, παράλληλες πλοκές, δίνουν ευκαιρίες για ένα μεγάλο καλό καστ. Ομως, ο χειρισμός τους χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να διατηρούνται ισορροπίες και να υπάρχει ένα συνολικό εξίσου ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Σε αυτό το σημείο είναι που δεν τα καταφέρνει απόλυτα η Κάρεν Μόνκριφ στο «Νεκρό κορίτσι», που αναπτύσσεται σε αρκετές μικρότερες ιστορίες, γύρω από το πτώμα μιας νεαρής κοπέλας.
Γύρω από ένα θύμα
Μια γυναίκα καταπιεσμένη από την άρρωστη μητέρα της ανακαλύπτει το πτώμα. Μια φοιτήτρια ιατροδικαστικής πιστεύει ότι η νεκρή μπορεί να είναι η χαμένη της αδελφή. Μια γυναίκα ανακαλύπτει ενδείξεις ενοχής. Μια μητέρα διαπιστώνει ότι το θύμα είναι η κόρη της που έχει εγκαταλείψει το σπίτι. Στο τέλος, παρουσιάζεται η ίδια η κοπέλα, μια νεαρή πόρνη, λίγο πριν από τη δολοφονία της.
Κάθε μία από τις μικρές ιστορίες είναι αρκετά καλά έως καλά στημένη, με βασικό προσόν τις ερμηνείες των ηθοποιών. Η Μόνκριφ έχει στη διάθεσή της ένα πολύ καλό καστ, που δίνει δύναμη ακόμη στα κενά των ιστοριών. Ηθοποιοί όπως η Τόνι Κολέτ και η Μάρσια Γκέι Χάρντεν στήνουν χαρακτήρες με μικρές χειρονομίες, εκφράσεις, νεύματα. Η Μόνκριφ έχει γυρίσει αυτό το ιδιαίτερο δράμα με μια φόρμα που θυμίζει τις πρόσφατες «Εννέα ζωές» του Ροδρίγο Γκαρσία. Μόνο που εκείνες οι ξεχωριστές ιστορίες έδεναν σε ένα κοινό αποτέλεσμα που λειτουργούσε και οδηγούσε σε συμπεράσματα για όλους τους χαρακτήρες. Εδώ αυτό συμβαίνει λιγότερο ικανοποιητικά, παρά το γεγονός ότι υπάρχει ένας συνδετικός κρίκος, το πτώμα. Το πολύ αδύναμο φινάλε είναι κυρίως αυτό που αφήνει μια αίσθηση έλλειψης και βιασύνης.
Ωστόσο, αυτό που η Μόνκριφ καταφέρνει, είναι να δημιουργήσει ενδιαφέροντα πορτρέτα γυναικών μέσα από ιδιαίτερα αγχωτικές καταστάσεις, πάντα με τη βοήθεια των καλών ηθοποιών που ερμηνεύουν τους βασικούς ρόλους.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ