- Μηνύματα
- 1.007
- Reaction score
- 1.706
Καλημέρα και καλή Κυριακή.
Ακούγοντας μερικά τζαζ βινύλια της δεκαετίας του 60, «γραμμένα» από τον «τεράστιο» Ruby Van Gelder, είπα να διαβάσω μερικά πραματάκια γι αυτόν, και μου έκανε εντύπωση το ακόλουθο από την βικιπαίδεια από έναν άνθρωπο που έγινε διάσημος από το βινύλιο, έφτιαξε χιλιάδες μάστερς, συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους και έβγαλε μπόλικες χιλιάδες δολλάρια.
Από συνέντευξη του, στο περιοδικό "Audio" το 1995:
The biggest distorter is the LP itself. I've made thousands of LP masters. I used to make 17 a day, with two lathes going simultaneously, and I'm glad to see the LP go. As far as I'm concerned, good riddance. It was a constant battle to try to make that music sound the way it should. It was never any good. And if people don't like what they hear in digital, they should blame the engineer who did it. Blame the mastering house. Blame the mixing engineer. That's why some digital recordings sound terrible, and I'm not denying that they do, but don't blame the medium.
Ο μεγαλύτερος παραμορφωτής είναι το ίδιο το LP.
Έχω κάνει χιλιάδες masters LP.
Κάποτε έκανα 17 σε μια μέρα, με δύο μηχανές να δουλεύουν ταυτόχρονα, και χαίρομαι που το βινύλιο μας "αφήνει χρόνους".
Προσωπικά του λέω "Καλά ξεκουμπίδια!"
Ήταν μια συνεχής μάχη να προσπαθούμε να κάνουμε τη μουσική να ακούγεται όπως πρέπει.
Ποτέ δεν ήταν καλό.
Και αν στον κόσμο δεν αρέσει αυτό που ακούνε στο ψηφιακό, θα πρέπει να κατηγορούν τον μηχανικό ήχου που το έκανε, το mastering house ή τον μηχανικό μίξης.
Γι 'αυτό κάποιες ψηφιακές ηχογραφήσεις ακούγονται χάλια και δεν το αρνούμαι αυτό, αλλά δεν θα 'πρεπε να κατηγορούν το μέσο.
Πιστεύω ότι έχει δίκιο (όσον αφορά το πως "έφτιαχναν" τις ψηφιακές ηχογραφήσεις οι "μηχανικοί ήχου" της εποχής και επίσης θα πρόσθετα, ότι τα πρώτα CD players που πλημμύρισαν την αγορά, εκεί στις αρχές του 90, ήταν άθλια και φτηνιάρικα, φτιαγμένα όπως-όπως, "στο πόδι" που λέμε, για να τσακώσουν μερίδιο αγοράς.
Αυτά και καλημέρα.
Ακούγοντας μερικά τζαζ βινύλια της δεκαετίας του 60, «γραμμένα» από τον «τεράστιο» Ruby Van Gelder, είπα να διαβάσω μερικά πραματάκια γι αυτόν, και μου έκανε εντύπωση το ακόλουθο από την βικιπαίδεια από έναν άνθρωπο που έγινε διάσημος από το βινύλιο, έφτιαξε χιλιάδες μάστερς, συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους και έβγαλε μπόλικες χιλιάδες δολλάρια.
Από συνέντευξη του, στο περιοδικό "Audio" το 1995:
The biggest distorter is the LP itself. I've made thousands of LP masters. I used to make 17 a day, with two lathes going simultaneously, and I'm glad to see the LP go. As far as I'm concerned, good riddance. It was a constant battle to try to make that music sound the way it should. It was never any good. And if people don't like what they hear in digital, they should blame the engineer who did it. Blame the mastering house. Blame the mixing engineer. That's why some digital recordings sound terrible, and I'm not denying that they do, but don't blame the medium.
Ο μεγαλύτερος παραμορφωτής είναι το ίδιο το LP.
Έχω κάνει χιλιάδες masters LP.
Κάποτε έκανα 17 σε μια μέρα, με δύο μηχανές να δουλεύουν ταυτόχρονα, και χαίρομαι που το βινύλιο μας "αφήνει χρόνους".
Προσωπικά του λέω "Καλά ξεκουμπίδια!"
Ήταν μια συνεχής μάχη να προσπαθούμε να κάνουμε τη μουσική να ακούγεται όπως πρέπει.
Ποτέ δεν ήταν καλό.
Και αν στον κόσμο δεν αρέσει αυτό που ακούνε στο ψηφιακό, θα πρέπει να κατηγορούν τον μηχανικό ήχου που το έκανε, το mastering house ή τον μηχανικό μίξης.
Γι 'αυτό κάποιες ψηφιακές ηχογραφήσεις ακούγονται χάλια και δεν το αρνούμαι αυτό, αλλά δεν θα 'πρεπε να κατηγορούν το μέσο.
Πιστεύω ότι έχει δίκιο (όσον αφορά το πως "έφτιαχναν" τις ψηφιακές ηχογραφήσεις οι "μηχανικοί ήχου" της εποχής και επίσης θα πρόσθετα, ότι τα πρώτα CD players που πλημμύρισαν την αγορά, εκεί στις αρχές του 90, ήταν άθλια και φτηνιάρικα, φτιαγμένα όπως-όπως, "στο πόδι" που λέμε, για να τσακώσουν μερίδιο αγοράς.
Αυτά και καλημέρα.