Audi TT η Toyota MR2?

Μηνύματα
1.234
Reaction score
669
- MR2 , να το ελέγξης πρώτα για πιθανά τρακαρίσματα , οι περισσότερες ''πισωκούνες'' , είναι τρακαρισμένες και ξανακολημένες , της δουλειάς είμαι

- βέβαια με τα πισωκίνητα δεν χαλαρώνεις , λόγω άλλης συμπεριφοράς σε σχέση με τα προσθιοκίνητα , τα οδηγείς δεν μεταφέρεσαι
Οταν λες της δουλειας?
 

Μηνύματα
900
Reaction score
239
Και τα διαφορικα ειναι διαλυμενα συνηθως...πρεπει να τα δεις και αυτα...παντως μη τα φοβασαι τα πισοκινητα αν φευγανε ετσι δε θα βγαινανε ποτε παραγωγη....
Αν εχεις κανονικα λαστιχα οχι 5αετιας που εχω εγω πχ...δε θα εχεις θεμα εκτος αν σκας τιμονιες επιτηδες, αν αφηνεις αποτομα το γκαζι στη στροφη και αυτο Αν πηγαινες στο ορικ της δευτερας/αντε τριτης...αν δεν εχει > 200 αλογα ΚΑΙ > 30 κιλα ροπης τοτε θα το παλευεις να κανεις καμια μπαντα... πανω απο αυτα τα χαρακτηριστικα τοτε αρχιζεις και γλυστρας και με κανονικα λασρτιχα και οταν ειναι κρεμασμενος απο αποψη στροφων...
Μονο το s2000 αντε και το rx8 (εχουν αλογα αλλα οχι ροπη αλλα επειδη ξυριζουν με 8κΚ στροφες)κανεις παντες σχετικα ευκολα...αμα πας με δευτερες τριτες σκασμενες φευγεις γενικως αλλα και εκει πας γυρευοντας
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.094
Reaction score
53.853
Οταν λες της δουλειας?
- λόγω του ότι δουλεύω εδώ και αρκετά χρόνια σε εταιρεία μισθώσεως αυτοκινήτων , ( και λόγω χόμπι ) , έχω επαφές με τον χώρο , και ειδικά με τα συνεργεία , οπότε μακριά από μτχ Audi γενικά
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.094
Reaction score
53.853
. . . Μονο το s2000 αντε και το rx8 (εχουν αλογα αλλα οχι ροπη . . .
- καλημέρα , το rx8 έχει ροπή για παιχνίδι , ήδη από τις 4.000 και με 2η ''γράφει'' , ( μην ξεχνάμε ότι ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει στις 7-8.000 )
 

Μηνύματα
506
Reaction score
62
Είχα TT cabrio 225 Quattro, TT coupe 180 FWD, mx-5 1600 με μπλοκέ διαφορικό, mx-5 1800.
Αν θες πίσω κίνηση πάρε mx-5 να παίξεις χωρίς φόβο, αλλιώς ΤΤ οποιοδήποτε.
Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Το MR2 το είχε φίλος. Αδιάφορο.
Όταν μπεις στο ΤΤ και κλείσεις την πόρτα θα καταλάβεις τι αυτοκίνητο αγόρασες!
 

Μηνύματα
18.106
Reaction score
26.153
αυτο με την πορτα ειναι τελειως ξεπερασμενο σαν λογικη

(χωρια που σε οποιδηποτε αυτοκινητο μπορεις να κανεις την πορτα να κλεινει σαν χρηματικιβωτιου - δοκιμασμενα πραμματα)

πριν 10 μερες πηρα ενα hrv του 2000 με 220000 χλμ για το χωριο.
οταν το οδηγησα επαθα μουνοπλακα.
16 ετων αυτοκινητο με χρηση και τσουλαει σαν εκθεσιακο. να μην τριζει ουτε η εταζερα στις λακουβες (που σημειωτεον ο προηγουμενος την τρυπησε για να βαλει οβαλ - θα παρουν τον πουλο δεν το συζηταμε), να κλεινουν και οι 3 πορτες με χαιδεμα (χωρις να κανουν βεβαια το "μερσεντικο" γκλανγκ - ειπαμε φτιαχνεται αυτο πολυ ευκολα). κοιτας το οδομετρο και νομιζεις οτι καποιος εβαλε ενα μηδενικο παραπανω κατα λαθος.

μετα απο αυτο (αλλα και μετα και απο 8 χρονια συμβιωσης με mazda - τα οποια απο οτι φαινονται θα διπλασιαστουν) νομιζω οτι ειναι εντελως αστειο εως και γελοιο να συζηταμε για γερμανικη ποιοτητα κατασκευης ειδικα σε ηλικιες ανω ττων 5 ετων.

το mr2 συγκεκριμενα το ειχε φιλος μου αλλα οχι μαμα. ηταν 180+ και ελαφρωμενο με carbon πορτες/καπω/προφυλακτηρες κλπ .
παντιλικωνε ακομα και στο ξεπαρκαρισμα και ειχε τρελη πλακα. αλλα ακομα και ετσι γυρναγε μονο οταν ηθελες , αλλες πρωτοβουλιες δεν επερνε.

πιστευω οτι σαν μηανοβιος και σαν 3ο αυτοκινητο το πολυτελες στοιχειο αλλα και το επιπλεον γκαζι του ΤΤ θα σε αφησει αδιαφορο (χωρια που θα το ταισεις καλα κακως εχοντων) .
για 3ο αυτοκινητο η mr2 η mx5 . να μπορεις να παιζεις και με λιγα χιλιομετρα να γουσταρεις. αντε και στα δικα μας οι ελευθεροι
 

Μηνύματα
506
Reaction score
62
Εννοώ όταν κλείσεις την πόρτα και βρεθείς στη θέση οδήγησης, νοιώςεις τη στιβαρότητα του αυτοκινήτου. Τανκ. Όχι το ντουπ της πόρτας! Δεν ήταν τυχαία η τιμή του τότε νομίζω.
Αν πάλι θέλεις αυτοκίνητο για παιχνίδια χωρίς προβλήματα και κατάλληλο και για αρχάριους, mx-5.
 

Μηνύματα
18.106
Reaction score
26.153
αμφιβαλλω* οτι θα βρεις vag οχημα τετοιας ηλικιας που θα σου δωσει τετοια αισθηση, με που θα ξεπαρκαρεις θα αρχισεις να νιωθεις αμεσως την ηλικια του οχηματος και την ταλαιπωρια που εχει υποστει με την χρηση.
οχι οτι το mr2 θα το βρεις πιπινι αλλα αυτη η "στιβαροτητα" των γερμανικων ξεφτιζει αρκετα στην 5 ετια ηδη . (εξαιρεση ισως οχηματα τυπου e class και ανω το τραβανε αρκετα χρονια το οριο - αλλα απο την αλλη τι μεταχειριση εχει υποστει ενα e-class και τι ενα tt;)
και φυσικα εχεις και τον νταβατζη εισαγωγεα ανταλλακτικων/παροχο εργασιων συντηρησης

παρεπιπτωντως το mr2 μονο φθηνο δεν ηταν (ουτε το hrv) στην εποχη του

*και αμφιβαλλω γιατι ειναι παμπολα τα παραδειγματα vag κυριως τα οποια ηδη απο τα 5 χρονια εχουν απο μικροτριγμους μεχρι χαρχαλεμα και πολυ λιγοτερα αυτα που λες "ρε παιδι μου χαρτι το εχει ο τυπος το εργαλειο" (και παρολα αυτα δειχνουν τα χρονια τους).
απο προσωπικη εμπειρια ενα passat 18t (αυγο, του 2000) ηδη στην 5ετια εδειχνε "μεταχειρισμενο" , στην 8ετια παλι που δωθηκε με λιγοτερο απο 100000 χλμ πηγε σε μαντρα (καποιος ιδιωτης θα το παιρνε αλλα θα ειχε να λεει να το ενα να το αλλο κλπ). αντικατασταθηκε με ενα eclass του 08 (rev b) το οποιο καταχρην κοστισε πολυ πολυ λιγοτερο στην τακτικη του συντηρηση απο το passat (και ειχει και αυτο 9.000.000δρχ) και κατα δευτερον σημερα δειχνει μεν κομματακι "μεταχειρισμενο" αλλα ασυζητητη σε καλυτερη κατασταση.
απο την αλλη μερια 2 ιαπωνες που πεσαν στα δικα μου χερια (και ο ενας υποφερει σκληρα στα χερια μου με εκτεταμενες μετατροπες στα απαντα) δυσκολα καταλαβαινεις ποσα χρονια περασαν απο την αγορα τους. η ποιοτητα συναρμολογησης τους ειναι απαραμιλλη σε συγκριση με ευρωπαικο ανταγωνισμο - built to last ενα πραμμα
εκει που παραδεχομαι ομως το vag ειναι η βελτιωσιμοτητα. νταξει δηλαδη τα ρεστα μου , μοτερ cc που αντεχει μαμα μεχρι 360 αλογατα ροδα, transfer case απο s3 που δεν σπαει ουτε τα 800+ ροδα στα ευθειαδικα και κατι αλλα που σε φερνουν προ ευχαριστης εκπληξεως.
 

Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.920
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ MR2 ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΚΟΤΩΜΕΝΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ Η ΖΗΤΑΕΙ ΤΡΕΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.

ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΤ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΡΑΖΑΤΑ.....
 

Μηνύματα
506
Reaction score
62
αμφιβαλλω* οτι θα βρεις vag οχημα τετοιας ηλικιας που θα σου δωσει τετοια αισθηση, με που θα ξεπαρκαρεις θα αρχισεις να νιωθεις αμεσως την ηλικια του οχηματος και την ταλαιπωρια που εχει υποστει με την χρηση.
οχι οτι το mr2 θα το βρεις πιπινι αλλα αυτη η "στιβαροτητα" των γερμανικων ξεφτιζει αρκετα στην 5 ετια ηδη . (εξαιρεση ισως οχηματα τυπου e class και ανω το τραβανε αρκετα χρονια το οριο - αλλα απο την αλλη τι μεταχειριση εχει υποστει ενα e-class και τι ενα tt;)

*και αμφιβαλλω γιατι ειναι παμπολα τα παραδειγματα vag κυριως τα οποια ηδη απο τα 5 χρονια εχουν απο μικροτριγμους μεχρι χαρχαλεμα και πολυ λιγοτερα αυτα που λες "ρε παιδι μου χαρτι το εχει ο τυπος το εργαλειο" (και παρολα αυτα δειχνουν τα χρονια τους).
Έχεις οδηγήσει ΤΤ;
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.866
Μηνύματα
3.065.588
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top