Emerald Physics CS2 loudspeakers


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.753
Reaction score
22.504
Συγγνώμη τώρα, δηλαδής όποιος πάρει ένα σανίδι, του ανοίξει μια - δυό τρύπες και βιδώσει μέσα τους ισάριθμα μεγάφωνα, λέμε ότι έφτιαξε ηχείο τεχνολογίας "open baffle" και καλά ντεμέκ; Τς, τς, τί σου είναι αυτή η τεχνολογία ρε παιδί μου...
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Συγγνώμη τώρα, δηλαδής όποιος πάρει ένα σανίδι, του ανοίξει μια - δυό τρύπες και βιδώσει μέσα τους ισάριθμα μεγάφωνα, λέμε ότι έφτιαξε ηχείο τεχνολογίας "open baffle" και καλά ντεμέκ; Τς, τς, τί σου είναι αυτή η τεχνολογία ρε παιδί μου...
Kωστα ειναι κι αυτη μια τεχνολογια.
Εχει υπερ, εχει κατα, και σε καμμια περιπτωση δεν ειναι ουτε αποριπτεα αλλα ουτε και απλη. Για να μη σου πω οτι ειναι αρκετα πιο περιπλοκο το simulation κατα την μελετη και εξελιξη ενος project που περιλαμβανει συνδιασμο ΟΒ και αλλης μορφης καμπινα.

Παρατηρησε οτι οσοι θελουν να αποφυγουν τον μεγαλο μπελλα της ισοροπιας σταθμης των επιμερους μοναδων, κανουν τα Ηχεια ενεργα και ελεγχομενα απο προεξισωτες.
(DSP και δεν συμμαζευται)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.753
Reaction score
22.504
Kωστα ειναι κι αυτη μια τεχνολογια.
Εχει υπερ, εχει κατα, και σε καμμια περιπτωση δεν ειναι ουτε αποριπτεα αλλα ουτε και απλη.
Και πού είναι περίπλοκη ρε Μιχάλη; Στον υπολογισμό της απόστασης του tweeter από το woofer; Ή στην επιλογή του πάχους της σανίδας; Ή στην επιλογή του προσανατολισμού των νερών της;
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Και πού είναι περίπλοκη ρε Μιχάλη; Στον υπολογισμό της απόστασης του tweeter από το woofer; Ή στην επιλογή του πάχους της σανίδας; Ή στην επιλογή του προσανατολισμού των νερών της;

Εκτος των υπολοιπων παραμετρων που υποκεινται σε συγκεκριμενους κανονες, η ΚΥΡΙΑ περιπλοκη βρισκεται στο οτι απο τους 1000 Ηz και κατω ειναι διπολο ενω απο τους 1000 Ηz και πανω ειναι μονοπολο. Μπορεις να φανταστεις τι αλληλοαναιρεσεις θα συμβαινουν αναλογα με τον χωρο που θα κληθει να παιξει, στην περιοχη μεταβασης, και τον τελειως διαφορετικο λοβο ακτινοβολιας αναμεσα στις χαμηλωτερες συχνοτητες και τις ψηλοτερες. Και ολα αυτα σε σχεση με δεδομενες σταθμες απο τα δυο συστηματα μεγαφωνων, εαν δεν εχεις το αβανταζ της ελεγχομενης διενισχυσης.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.753
Reaction score
22.504
Άσε το χώρο και τις ακυρώσεις. Το ηχείο αυτό καθ' εαυτό, εν προκειμένω το εν λόγω ηχείο, για ποιον ακριβώς λόγο δεν μπορεί να το φτιάξει ακόμη και ένας διαβασμένος 15 χρονος μαθητής κάποιου ΤΕΛ;
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Άσε το χώρο και τις ακυρώσεις. Το ηχείο αυτό καθ' εαυτό, εν προκειμένω το εν λόγω ηχείο, για ποιον ακριβώς λόγο δεν μπορεί να το φτιάξει ακόμη και ένας διαβασμένος 15 χρονος μαθητής κάποιου ΤΕΛ;
Εαν το εννοεις ετσι, οποιοσδηποτε μπορει να βαλει δυο μεγαφωνα σε μια μπαφλα ή μια καμπινα και να περιμενει οτι θα ακουστει κατι. Και απο αυτη την αποψη και για πολυ κοσμο το Ηχειο ειναι απλη υποθεση, αλλα εσυ ξερεις καλυτερα οτι δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.
Πρωτα απ' ολα ενα Ηχειο δεν εννοειται ανεξαρτητα απο τον χωρο, αφου ο χωρος ειναι το φορτιο της μηχανης που λεγεται πηνιο φωνης και κωνος. Και εχει μεγαλη σημασια πως φορτωνεται αυτη η μηχανη. Πολυ περισσοτερο οταν μιλαμε για διπολα, που εχουν πολυ υψηλο βαθμο ακουστικης αναδρασης, της οποιας η επιδραση εξαρταται πολυ και απο τα χαρακτηριστικα του χωρου. Αρα η εκφραση "αυτο καθ'εαυτο" δεν ειναι δόκιμη για Ηχεια, διοτι ποτε δεν νοουνται αφεαυτα.

Για παραδειγμα, παρατηρησες την μεμβρανη που εχουν τα εν λογω Ηχεια στην πισω μερια των γουφερ ? Πιστευεις οτι ειναι πληρως διαπερατη σαν μια απλη σιτα ή μηπως ενεχει ρολο καμπινας, υπεισαγοντας καποιο βαθμο αποσβεσης της πισω ακτινοβολιας και καποιο βαθμο ελεγχου της κινησης των κωνων των γουφερ ?
Αρα μιλαμε για διπολο αλλα οχι "τελειως" ή οχι τοσο απλα.
Ενας 15χρονος πρεπει να ειναι το παιδι θαυμα ωστε να ειναι σε θεση να μελετησει ας πουμε την επιδραση αυτης της μεμβρανης. Και βεβαια αυτο μπορει να ειναι μια λεπτομερεια αλλα το θεμα δεν σταματαει εδω.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Emerald Physics CS2 loudspeakers

Ωχ, ακόμα να τον μάθεις Mike?! :mrgreen:

Κώστα, άσε τα OB και ετοίμασε τις θέσεις σου για τα παραβάν. Στο meating θα σε βάλω ανάμεσα στους Tsarouchas Bros. (και ο Θεός βοηθός) και θα φέρω πολύ διακριτικά την κουβέντα στα πάνελ...! Ω ρε μάνα'μ! :respect:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
I think of how little the Emerald Physics CS2s cost for what they do. This is the world of DSP as it should be. By comparison, the little boxes that people are sometimes paying the Emerald Physics’ price for—or even many times that price—seem like toys, unable to offer the power and scale, the dynamics, the top to bottom transparency and the sheer quantity of musical information that the Emerald Physics speakers produce, always with a feeling of complete ease and without demanding much amplifier power. After this, I would find it really hard to go back to little boxes, no matter how good the little box might be nominally. So will you, I think, if you have a vivid memory of concert sound. No speaker is perfect, and perhaps with price-no-object drivers and so on, designer Clayton Shaw could produce even more remarkable sound, albeit at a higher cost. But the Emerald Physics CS2 comes remarkably close to putting at your ears the literal sound of the recordings you play on it, via the all-important minimized interaction with your listening room. Good by any standard, at its price it is quite amazing. A wonderful achievement in speaker design.
-- Robert E. Greene

Περισσότερα: avguide.com
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.192
Μηνύματα
3.004.608
Members
38.427
Νεότερο μέλος
oikapo
Top