Intertech service

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Η ιστορία μου ξεκινάει στις 24-4-2012, όταν παρατήρησα οτι ο βιντεοπροβολέας μου Panasonic PT-AE2000E με S/N SG8140094, μερικές φορές δεν μπορούσε να ξεκινήσει και το πλήκτρο standby παρέμενε κόκκινο.
Πήγα λοιπόν τον προβολέα μου στο κεντρικό service της Intertech , εξηγώντας το πρόβλημά μου, και άφησα τον προβολέα για επισκευή. Μετά από 2 μέρες τους κάλεσα και με ενημέρωσαν ότι ένα ανταλλακτικό είχε καταστραφεί και χρειάζεται αντικατάσταση με κόστος € 290 + ΦΠΑ. Επίσης μου ζήτησαν να κάνω μία κατάθεση €50 ωστε να παραγγείλουν το κατεστραμμένο ανταλλακτικό, πράγμα που έκανα αμέσως, μέσω του τραπεζικού μου λογαριασμού. Τέλος μου είπαν ότι το ανταλλακτικό θα είναι διαθέσιμα μετά από 3 μήνες!
Διαμαρτυρήθηκα λίγο, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή, παρά να περιμένω.
Μετά από 2 μήνες μου τηλεφώνησαν ξαφνικά απο το service και με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα δεν είναι το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, και οτι ψάχνουν να βρούν την αιτία που ο προβολέας έμενε στο stand by. Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνω ότι η λάμπα μου ήταν στις 500 ώρες χρήσης.
Μετά από άλλο ένα μήνα, όταν τους ξανακάλεσα ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για την πρόοδο του προβολέα μου, με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαν να επισκευάσουν τον προβολέα, καθώς οι πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν πολύ περιορισμένες, και περίμεναν για έναν έμπειρο τεχνικό από την Αγγλία για την επίλυση του πρόβλημάτος μου.
Περίμενα για 2 μήνες ακόμη και όταν κάλεσα για τρίτη φορά ξαφνικά άλλαξαν και πάλι γνώμη και μου είπαν ότι το ανταλλακτικό έχει σταματήσει να παράγεται και ο προβολέας μου δεν μπορεί να επισκευαστεί!
Πολλά μέλη ίσως ξέρουν οτι δούλευα ως Senior Product Manager της Pioneer στην εταιρεία INTERSYS για 8 χρόνια απο το 1997 έως το 2005 και γνωρίζοντας πολύ καλά την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, και ειδικότερα οτι μετά την παύση παραγωγής ενός προϊόντος το εργοστάσιο είναι υποχρεωμένο να παρέχει ανταλλακτικά για τουλάχιστον 5 χρόνια, τους απείλησα οτι θα κινηθώ δικαστικά για να βρώ το δίκιο μου.
Μάλλον όμως είναι σύνηθης πρακτική του service της Intertech να αλλάζει συνεχώς άποψη και όταν μίλησα με τον Κο Δραμιτυνό, διευθυντή του service τα ενέτρεψε πάλι όλα λέγοντας μου οτι δεν ισχύει αυτό που μου είχε πει ο κος Αλεξίου 3 ημέρες πριν, αλλά τελικά η βλάβη είναι πολύ μεγάλη στην κεντρική πλακέτα η οποία πρέπει να αντικατασταθεί και κοστίζει €1.000 + ΦΠΑ !!!!!!!!!!
Με λίγα λόγια έπειτα απο 5 και πλέον μήνες παραμονής του προβολέα μου στο service η επίσημη απάντηση είναι οτι έχει χαλάσει η κεντρική πλακέτα και οτι το κόστος επισκευής ξεπερνάει κατα πολύ το κόστος του ίδιου του προβολέα!
Εσείς πως θα αντιμετωπίζατε ένα τέτοιο γεγονός?
 

Μηνύματα
2.807
Reaction score
1.594
Απάντηση: Intertech service

Ελλαδιστάν...μετά αναρωτιώμαστε γιατι δεν υποστηρίζουμε τους Ελληνες σκιτζήδες/αντιπροσώπους, δεν προτιμούμε Ελληνικά προιόντα και αλλα τέτοια αστεία...Ντροπή...

Η γνώμη μου ειναι να κάνεις μεσω δικηγόρου αφ ενός ένα εξώδικο στους καρνιβαλιστές της Intertech και στη συνέχεια μέσω δικηγόρου πάλι επίσημη καταγγελία στην Panasonic. Στον πολιτισμένο κόσμο αξιολογούν κάθε τέτοια υπόθεση.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.515
Reaction score
78.537
Κατ' αρχήν θα πήγαινα τον προβολέα αλλού γιά σοβαρή διάγνωση.
 


Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: Intertech service

@zzik, που αλλού εκτός απο το επίσημο service? και ποιος μου λέει οτι κάποιο "χεράκι" απο κει μέσα προσπαθόντας να τον επισκευάσει δεν κατέστρεψε την κεντρική πλακέτα? άμα τον πάρω απο κει χάνω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου!
@DEAL, αυτό σκέφτομαι και 'γω όπως επίσης οτι ζούμε στην Ελλάδα του 2012, με ότι αυτό συνεπάγεται
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.663
Reaction score
102.449
Απάντηση: Intertech service

@zzik, που αλλού εκτός απο το επίσημο service? και ποιος μου λέει οτι κάποιο "χεράκι" απο κει μέσα προσπαθόντας να τον επισκευάσει δεν κατέστρεψε την κεντρική πλακέτα? άμα τον πάρω απο κει χάνω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου!
Αναρωτιέμαι ποιά είναι τα νόμιμα δικαιώματά σας μετά την παρέλευση της εγγύησης, και ποιό σκοπό έχει η περαιτέρω παραμονή του προβολέα στο σέρβις, από τη στιγμή που το κόστος επισκευής του (όπως τουλάχιστον προκύπτει από τον υπεύθυνο του σέρβις) είναι μεγαλύτερο από το κόστος του προβολέα.
 

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: Intertech service

Αναρωτιέμαι ποιά είναι τα νόμιμα δικαιώματά σας μετά την παρέλευση της εγγύησης, και ποιό σκοπό έχει η περαιτέρω παραμονή του προβολέα στο σέρβις, από τη στιγμή που το κόστος επισκευής του (όπως τουλάχιστον προκύπτει από τον υπεύθυνο του σέρβις) είναι μεγαλύτερο από το κόστος του προβολέα.
Μάλλον δεν έγινα αρκετά σαφής. Για το κόστος των €1.000 + ΦΠΑ ενημερώθηκα μόλις σήμερα! Εως τώρα απο τον Απρίλιο περίμενα το ανταλλακτικό των €290 για το οποίο έδωσα και προκαταβολή και το οποίο μία υπήρχε μετά όχι μετά είχε καταργηθεί κτλ. Το νόμιμο δικαίωμα στηρίζεται στην κοροϊδία της ιστορίας μέχρι την σημερινή μετά απο 5 μήνες κατάληξη, το πρόβλημα να εντοπίζεται στην κεντρική πλακέτα! Εγώ πλέον νομίζω οτι η κεντρική πλακέτα χάλασε μετά απο ανεπιτυχείς προσπάθειες επισκευής απο μη έμπειρο τεχνικό. Εκεί στηρίζεται το νόμιμο δικαίωμα. Αν ήταν το πρόβλημα στην κεντρική πλακέτα δεν έπρεπε να το γνωρίζω απο την αρχή?
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Intertech service

Στείλε την ιστορία σου στα κεντρικά στην Ευρώπη και στη Ιαπωνία, να δούμε τι θα σου απαντήσουν.

Είναι πολύ πιθανό να επικοινωνήσουν με το εδώ service (εδώ γελάμε) και να στείλουν την πλακέτα δωρεάν.

Και μην μείνεις με ένα email μόνο, ξαναστείλε το, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου λύσουν το πρόβλημα.
 

Μηνύματα
2.807
Reaction score
1.594
Απάντηση: Intertech service

Εφόσον όλη η διαδικασία μπορεί με κάποιο τρόπο να αποδειχθεί (αλληλογραφία, email κλπ) θα προτεινα το συντομότερο να απευθυνθείς σε ένα δικηγόρο. Κατ'αρχας θα αρχίσουν να σε υπολογίζουν διαφορετικά - γιατί ως γνωστόν στην Ελλάδα μέχρι να βγει το παραδάκι απο το πορτοφόλι σε υπολογίζουν - και αφετέρου θα δείς πιο άμεση εξέλιξη στην υπόθεση.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.663
Reaction score
102.449
Απάντηση: Intertech service

Μάλλον δεν έγινα αρκετά σαφής. Για το κόστος των €1.000 + ΦΠΑ ενημερώθηκα μόλις σήμερα! Εως τώρα απο τον Απρίλιο περίμενα το ανταλλακτικό των €290 για το οποίο έδωσα και προκαταβολή και το οποίο μία υπήρχε μετά όχι μετά είχε καταργηθεί κτλ. Το νόμιμο δικαίωμα στηρίζεται στην κοροϊδία της ιστορίας μέχρι την σημερινή μετά απο 5 μήνες κατάληξη, το πρόβλημα να εντοπίζεται στην κεντρική πλακέτα! Εγώ πλέον νομίζω οτι η κεντρική πλακέτα χάλασε μετά απο ανεπιτυχείς προσπάθειες επισκευής απο μη έμπειρο τεχνικό. Εκεί στηρίζεται το νόμιμο δικαίωμα. Αν ήταν το πρόβλημα στην κεντρική πλακέτα δεν έπρεπε να το γνωρίζω απο την αρχή?
Αν υποτεθεί ότι έγινε ακριβώς αυτό, δηλαδή καταστροφή της πλακέτας από "έμπειρο" τεχνικό του σέρβις, φοβάμαι ότι είναι κάτι που δύσκολα θα μπορέσετε να αποδείξετε.

Υπάρχει και το ενδεχόμενο, που έχει συμβεί σε άλλο μέλος-συντονιστή του σάιτ, το σέρβις (άλλης εταιρίας) να μην είναι ικανό να διαγνώσει ή αντιμετωπίσει την βλάβη, με αποτέλεσμα την εύκολη επιλογή για πλήρη αντικατάσταση της πλακέτας. Στην περίπτωσή του το πρόβλημα ήταν ένας καμμένος πυκνωτής, ο οποίος αντικαταστάτηκε από άλλο τεχνικό (εκτός επίσημου σέρβις) μαζί με αρκετούς άλλους για προληπτικούς λόγους, με κόστος περίπου 150€.

Σε καμμιά περίπτωση δεν θέλω να υπερασπιστώ το επίσημο σέρβις. Απλά εξηγώ την προτροπή του zizik να πάτε τον προβολέα σας και αλλού.
 

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: Intertech service

Αν υποτεθεί ότι έγινε ακριβώς αυτό, δηλαδή καταστροφή της πλακέτας από "έμπειρο" τεχνικό του σέρβις, φοβάμαι ότι είναι κάτι που δύσκολα θα μπορέσετε να αποδείξετε.

Υπάρχει και το ενδεχόμενο, που έχει συμβεί σε άλλο μέλος-συντονιστή του σάιτ, το σέρβις (άλλης εταιρίας) να μην είναι ικανό να διαγνώσει ή αντιμετωπίσει την βλάβη, με αποτέλεσμα την εύκολη επιλογή για πλήρη αντικατάσταση της πλακέτας. Στην περίπτωσή του το πρόβλημα ήταν ένας καμμένος πυκνωτής, ο οποίος αντικαταστάτηκε από άλλο τεχνικό (εκτός επίσημου σέρβις) μαζί με αρκετούς άλλους για προληπτικούς λόγους, με κόστος περίπου 150€.

Σε καμμιά περίπτωση δεν θέλω να υπερασπιστώ το επίσημο σέρβις. Απλά εξηγώ την προτροπή του zizik να πάτε τον προβολέα σας και αλλού.
Ευχαριστώ Γιάννη, ξέρεις όταν σε αντιμετωπίζουν με αυτόν το τρόπο σε πιάνει και το "γαμώτο". Δεν είχα συμπεριφερθεί έτσι ούτε σε καταναλωτή με πρόβλημα σε μίνι σύστημα των €50. Εχεις κάποια επαφή του τεχνικού? Θα με βοηθούσες πολύ.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.663
Reaction score
102.449
Απάντηση: Intertech service

Αμέσως μόλις το μάθω, θα ενημερώσω με pm.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.843
Μηνύματα
3.030.206
Members
38.505
Νεότερο μέλος
wendigo
Top