Η ιστορία μου ξεκινάει στις 24-4-2012, όταν παρατήρησα οτι ο βιντεοπροβολέας μου Panasonic PT-AE2000E με S/N SG8140094, μερικές φορές δεν μπορούσε να ξεκινήσει και το πλήκτρο standby παρέμενε κόκκινο.
Πήγα λοιπόν τον προβολέα μου στο κεντρικό service της Intertech , εξηγώντας το πρόβλημά μου, και άφησα τον προβολέα για επισκευή. Μετά από 2 μέρες τους κάλεσα και με ενημέρωσαν ότι ένα ανταλλακτικό είχε καταστραφεί και χρειάζεται αντικατάσταση με κόστος € 290 + ΦΠΑ. Επίσης μου ζήτησαν να κάνω μία κατάθεση €50 ωστε να παραγγείλουν το κατεστραμμένο ανταλλακτικό, πράγμα που έκανα αμέσως, μέσω του τραπεζικού μου λογαριασμού. Τέλος μου είπαν ότι το ανταλλακτικό θα είναι διαθέσιμα μετά από 3 μήνες!
Διαμαρτυρήθηκα λίγο, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή, παρά να περιμένω.
Μετά από 2 μήνες μου τηλεφώνησαν ξαφνικά απο το service και με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα δεν είναι το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, και οτι ψάχνουν να βρούν την αιτία που ο προβολέας έμενε στο stand by. Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνω ότι η λάμπα μου ήταν στις 500 ώρες χρήσης.
Μετά από άλλο ένα μήνα, όταν τους ξανακάλεσα ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για την πρόοδο του προβολέα μου, με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαν να επισκευάσουν τον προβολέα, καθώς οι πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν πολύ περιορισμένες, και περίμεναν για έναν έμπειρο τεχνικό από την Αγγλία για την επίλυση του πρόβλημάτος μου.
Περίμενα για 2 μήνες ακόμη και όταν κάλεσα για τρίτη φορά ξαφνικά άλλαξαν και πάλι γνώμη και μου είπαν ότι το ανταλλακτικό έχει σταματήσει να παράγεται και ο προβολέας μου δεν μπορεί να επισκευαστεί!
Πολλά μέλη ίσως ξέρουν οτι δούλευα ως Senior Product Manager της Pioneer στην εταιρεία INTERSYS για 8 χρόνια απο το 1997 έως το 2005 και γνωρίζοντας πολύ καλά την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, και ειδικότερα οτι μετά την παύση παραγωγής ενός προϊόντος το εργοστάσιο είναι υποχρεωμένο να παρέχει ανταλλακτικά για τουλάχιστον 5 χρόνια, τους απείλησα οτι θα κινηθώ δικαστικά για να βρώ το δίκιο μου.
Μάλλον όμως είναι σύνηθης πρακτική του service της Intertech να αλλάζει συνεχώς άποψη και όταν μίλησα με τον Κο Δραμιτυνό, διευθυντή του service τα ενέτρεψε πάλι όλα λέγοντας μου οτι δεν ισχύει αυτό που μου είχε πει ο κος Αλεξίου 3 ημέρες πριν, αλλά τελικά η βλάβη είναι πολύ μεγάλη στην κεντρική πλακέτα η οποία πρέπει να αντικατασταθεί και κοστίζει €1.000 + ΦΠΑ !!!!!!!!!!
Με λίγα λόγια έπειτα απο 5 και πλέον μήνες παραμονής του προβολέα μου στο service η επίσημη απάντηση είναι οτι έχει χαλάσει η κεντρική πλακέτα και οτι το κόστος επισκευής ξεπερνάει κατα πολύ το κόστος του ίδιου του προβολέα!
Εσείς πως θα αντιμετωπίζατε ένα τέτοιο γεγονός?
Πήγα λοιπόν τον προβολέα μου στο κεντρικό service της Intertech , εξηγώντας το πρόβλημά μου, και άφησα τον προβολέα για επισκευή. Μετά από 2 μέρες τους κάλεσα και με ενημέρωσαν ότι ένα ανταλλακτικό είχε καταστραφεί και χρειάζεται αντικατάσταση με κόστος € 290 + ΦΠΑ. Επίσης μου ζήτησαν να κάνω μία κατάθεση €50 ωστε να παραγγείλουν το κατεστραμμένο ανταλλακτικό, πράγμα που έκανα αμέσως, μέσω του τραπεζικού μου λογαριασμού. Τέλος μου είπαν ότι το ανταλλακτικό θα είναι διαθέσιμα μετά από 3 μήνες!
Διαμαρτυρήθηκα λίγο, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή, παρά να περιμένω.
Μετά από 2 μήνες μου τηλεφώνησαν ξαφνικά απο το service και με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα δεν είναι το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, και οτι ψάχνουν να βρούν την αιτία που ο προβολέας έμενε στο stand by. Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνω ότι η λάμπα μου ήταν στις 500 ώρες χρήσης.
Μετά από άλλο ένα μήνα, όταν τους ξανακάλεσα ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για την πρόοδο του προβολέα μου, με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαν να επισκευάσουν τον προβολέα, καθώς οι πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν πολύ περιορισμένες, και περίμεναν για έναν έμπειρο τεχνικό από την Αγγλία για την επίλυση του πρόβλημάτος μου.
Περίμενα για 2 μήνες ακόμη και όταν κάλεσα για τρίτη φορά ξαφνικά άλλαξαν και πάλι γνώμη και μου είπαν ότι το ανταλλακτικό έχει σταματήσει να παράγεται και ο προβολέας μου δεν μπορεί να επισκευαστεί!
Πολλά μέλη ίσως ξέρουν οτι δούλευα ως Senior Product Manager της Pioneer στην εταιρεία INTERSYS για 8 χρόνια απο το 1997 έως το 2005 και γνωρίζοντας πολύ καλά την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, και ειδικότερα οτι μετά την παύση παραγωγής ενός προϊόντος το εργοστάσιο είναι υποχρεωμένο να παρέχει ανταλλακτικά για τουλάχιστον 5 χρόνια, τους απείλησα οτι θα κινηθώ δικαστικά για να βρώ το δίκιο μου.
Μάλλον όμως είναι σύνηθης πρακτική του service της Intertech να αλλάζει συνεχώς άποψη και όταν μίλησα με τον Κο Δραμιτυνό, διευθυντή του service τα ενέτρεψε πάλι όλα λέγοντας μου οτι δεν ισχύει αυτό που μου είχε πει ο κος Αλεξίου 3 ημέρες πριν, αλλά τελικά η βλάβη είναι πολύ μεγάλη στην κεντρική πλακέτα η οποία πρέπει να αντικατασταθεί και κοστίζει €1.000 + ΦΠΑ !!!!!!!!!!
Με λίγα λόγια έπειτα απο 5 και πλέον μήνες παραμονής του προβολέα μου στο service η επίσημη απάντηση είναι οτι έχει χαλάσει η κεντρική πλακέτα και οτι το κόστος επισκευής ξεπερνάει κατα πολύ το κόστος του ίδιου του προβολέα!
Εσείς πως θα αντιμετωπίζατε ένα τέτοιο γεγονός?