JBL A3000GTI (3000-Watt Balanced Current Full-Range Amplifier)

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41


The revolutionary new A3000GTi is the world’s most powerful car audio full-range amplifier, making it the most versatile car amplifier on the market. It can be used for subwoofers, mid-bass and full-range applications. When combined with the A6000GTi for subs, the result is nothing less than amazing performance.

• Like its big brother, the A3000GTi delivers all of the features you would expect from a state-of-the-art amplifier: a slope-selectable, variable electronic crossover; variable phase control; full-range preamp outputs’ remote-level control; Dynamic Bass Optimization (DBO) variable high-pass filter with Variable Q; O-gauge power and ground connectors; and current and voltage indicator lights to help you optimize the amp to drive nearly any load.

• Unprecedented system-building flexibility – Unlike conventional mono amplifiers that deliver their maximum power into a single impedance, the A3000GTi, like its big brother, is a two-channel amplifier that can be bridged to deliver double the voltage of a single channel into impedances between 2 and 4 ohms. The two channels can also be connected in parallel – that’s right, parallel – to provide double the current of a single channel into impedances below two ohms. In addition, the A3000GTi can be used as a two-channel amplifier for either full-range applications. Wow, now that’s flexibility. This patented¿ feature is unprecedented in car audio amplification.

• Direct Connect – Allows the use of O-gauge power and ground cable to ensure enough juice is being delivered. No need for special adapters or special fittings.

• Internal lighting – The A3000GTi’s interior is fully illuminated to show off its massive components and beautiful layout. The lighting is connected by a dedicated power terminal, allowing it to be controlled externally.

• Indicator control bank – The A3000GTi comes equipped with a sophisticated indicatory bank that can be used as an effective tool when setting up the amplifier, as well as monitoring it during operation



Power Output: 1670 Watts RMS x 2 channels at 4 ohms and ≤ 1%THD+N 3129 Watts RMS x 1 channel at 4 ohms, 14.4V supply and ≤ 1%THD+N 3078 Watts RMS x 1 channel at 1 ohm, 14.4V supply and ≤ 1%THD+N

Signal-to-Noise Ratio: 60 dBA (reference 1 watt into 4 ohms)

Dynamic Power: 2232 watts at 4 ohms

Effective Damping Factor: 6.4 at 4 ohms

Frequency Response (–3dB): 10Hz - 21kHz (-3dB)

Maximum Input Signal: 8V

Maximum Sensitivity: 250mV

Output Regulation: 2dB at 4 ohms


Dimensions (H x W x D): 6-1/2" x 21-1/2" x 23"
MSRP U.S. $: $4600.00
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Δείτε το ΤΕΡΑΣ και σε μεγαλύτερη φωτογραφία!




Λογικά η τιμή του πρέπει να παίζει κάπου πάνω από τα 3000 ευρώ!
Ο Νίκος (Αρβανιτάκης) σίγουρα θα μας πει με σιγουριά το νούμερο! :roll:
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.745
Γιαννη διαβασε ΗΧΟ και κλαψε (μαζι με μενα)Υ.Γ.ακους εκει οταν κοβεται το ρευμα βαζουν τον ενισχυτη.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Γιαννη διαβασε ΗΧΟ και κλαψε (μαζι με μενα)Υ.Γ.ακους εκει οταν κοβεται το ρευμα βαζουν τον ενισχυτη.
To διάβασα Νικόλα!!!
Και έπαθα ένα ψιλοσοκ!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

Ο τύπος (Bob Chadderdon, επικεφαλής των μηχανικών της Crown) όταν έχει διακοπή ρεύματος τροφοδοτεί το σπίτι του με ρεύμα απ' τον ενισχυτή!!! Και μάλιστα όση ώρα του επιτρέπει ο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ο ενισχυτής απλά δεν καταλαβαίνει τίποτα!!! :shock:

Μέχρι και αυτοκόλλητα κινδύνου υψηλής τάσης έχει το εργαλείο.........
Δεν θέλω καν να φανταστώ τι ρεύμα θα βγάζουν οι ενισχυτές σε λίγα χρόνια που αναγκαστικά θα φύγουμε από τα 12Volt για να μπει κύκλωμα 24 ή 42volt!!! Kαι ακούγεται περισσότερο για τα 42volt!!! :shock:




Ακόμα κλαίω........... :? :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

(αλήθεια πόσο είπαμε ότι κοστίζει??? Όντως έχει 6780 ευρώ?? :shock: :shock: )
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
αλήθεια αυτό το εργαλέιο τι πυκνωτές να θέλει???
Σπύρο φαντάσου να μην βάλεις πυκνωτές στο τέρας!!!
Με το που θα σκάσει το sub θα......σβήνει το μοτέρ αφού δεν θα έχει ρεύμα το κύκλωμα για τα μπουζί!!!! :roll: :lol: :lol:

Για να βάλεις τον συγκεκριμένο το λογικότερο είναι ότι (εκτός από 00g καλώδια, επίχρυσους ακροδέκτες και ασφαλειάρες) θα χρειαστείς και καινούριο (υπερενισχυμένο) δυναμό και βεβαίως ειδική μπαταρία δυνατών ηχοσυστημάτων........ :roll: :roll: :wink:
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
απ' ότι διάβασα προτείνονται 2 μπαταρίες σε παραλληλη σύνδεση, αλλαγή δυναμό και σίγουρα πυκνωτής!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
απ' ότι διάβασα προτείνονται 2 μπαταρίες σε παραλληλη σύνδεση, αλλαγή δυναμό και σίγουρα πυκνωτής!!!
.............και μια ασφάλεια πυρός στο αυτοκίνητο γιατί ένα λαθάκι να κάνεις στην εγκατάσταση Σπύρο και.....φούντωσε το εργαλείο!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.106
Μηνύματα
3.001.378
Members
38.408
Νεότερο μέλος
nikPIT
Top