- Μηνύματα
- 4.564
- Reaction score
- 7.886
Θα ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκιά μου προς τον Ελληνα αντιπρόσωπο.
Πως έχει η κατάσταση
Ηχείο κεντρικό klipsch αγορασμένο από Γερμανία εντός εγγύησης αλλά δεν με ενδιαφέρει καθώς το φταίξιμο είναι δικό μου.
Με κάποιο παιχνίδι έκανε κατά λάθος ο πιτσιρίκος σημάδι στο dust cap.
έχω στείλει email και στην εταιρία που το αγόρασα στην Γερμανία αλλά και στην Klipsch για διαθεσιμότητα και κόστος του woofer.
δεν έχει κάποιο πρόβλημα καθώς όπως είπα είναι στο dust cap και πολύ μικρό αλλά και μόνο που ξέρω ότι υπάρχει θέλω να το φτιάξω.
Για πιο άμεση επισκευή παίρνω τηλ στον Ελληνα αντιπρόσωπο για διαθεσιμότητα και κόστος χωρίς να αναφέρω για εγγύηση ή οτιδήποτε άλλο καθώς ξέρω ότι είναι δικό μου λάθος οπότε δε τίθεται θέμα εγγύησης.
Προς έκπληξή μου το πρώτο πράγμα που με ρωτάει είναι αν έχει αγοραστεί από Ελλάδα.
όταν του είπα από Γερμανία είπε ότι δε μπορεί να με εξυπηρετήσει καθώς δεν θα είναι περασμένο το serial number.
Ρωτάω όλα τα woofer ίδια δεν είναι? Απαντάει θετικά.
Οπότε θέλω ένα woofer να το αλλάξω.
Δε γίνεται γιατί αυτά που κρατάω stock είναι για τα Ελληνικά.
Μου φάνηκε πολύ λάθος γιατί θέλησα να αγοράσω ανταλλακτικό όχι να με καλύψει με εγγύηση
Με αυτά που διαβάζουμε τελευταία νομίζω ότι δεν υπάρχει σοβαρότητα από τις ¨Ελληνες αντιπροσώπους
και η αρνητική εικόνα παίρνει δυστυχώς μπάλα και τους σωστούς.
Πως έχει η κατάσταση
Ηχείο κεντρικό klipsch αγορασμένο από Γερμανία εντός εγγύησης αλλά δεν με ενδιαφέρει καθώς το φταίξιμο είναι δικό μου.
Με κάποιο παιχνίδι έκανε κατά λάθος ο πιτσιρίκος σημάδι στο dust cap.
έχω στείλει email και στην εταιρία που το αγόρασα στην Γερμανία αλλά και στην Klipsch για διαθεσιμότητα και κόστος του woofer.
δεν έχει κάποιο πρόβλημα καθώς όπως είπα είναι στο dust cap και πολύ μικρό αλλά και μόνο που ξέρω ότι υπάρχει θέλω να το φτιάξω.
Για πιο άμεση επισκευή παίρνω τηλ στον Ελληνα αντιπρόσωπο για διαθεσιμότητα και κόστος χωρίς να αναφέρω για εγγύηση ή οτιδήποτε άλλο καθώς ξέρω ότι είναι δικό μου λάθος οπότε δε τίθεται θέμα εγγύησης.
Προς έκπληξή μου το πρώτο πράγμα που με ρωτάει είναι αν έχει αγοραστεί από Ελλάδα.
όταν του είπα από Γερμανία είπε ότι δε μπορεί να με εξυπηρετήσει καθώς δεν θα είναι περασμένο το serial number.
Ρωτάω όλα τα woofer ίδια δεν είναι? Απαντάει θετικά.
Οπότε θέλω ένα woofer να το αλλάξω.
Δε γίνεται γιατί αυτά που κρατάω stock είναι για τα Ελληνικά.
Μου φάνηκε πολύ λάθος γιατί θέλησα να αγοράσω ανταλλακτικό όχι να με καλύψει με εγγύηση
Με αυτά που διαβάζουμε τελευταία νομίζω ότι δεν υπάρχει σοβαρότητα από τις ¨Ελληνες αντιπροσώπους
και η αρνητική εικόνα παίρνει δυστυχώς μπάλα και τους σωστούς.