- Μηνύματα
- 1.221
- Reaction score
- 1.752
Eπιλεγμἐνο δεἰγμα με ελἀχιστη αρχικἠ χρἠση.
Ὀλα τα μἐρη του λὐθηκαν, γυαλἰστηκαν με Dremel και συντηρἠθηκαν με λἀδια VDH TLF, ενὠ μἐσα στο πηγἀδι 2ml VDH special turntable spindle oil με μπἰλιες ζιργκονἰου.
Νἐο αχρησιμοποἰητο ατσἀλινο idler wheel, damped idler wheel arm,
Μασἰφ Sipo σασσἰ με 6 χἐρια βερνἰκι,
3 πὀδια ημισφαἰρια σορμποθἀνης 5cm,
Το μεταλλικὀ πλαἰσιο, δεν εἰναι βιδωμἐνο στο ξὐλινο σασσἰ, αλλἀ κἀθεται σε λἀστιχα.
Προσαρμοσμἐνος στο υπἀρχον tonearm lift του Lenco, o βραχἰονας Mission 774LC (made in Japan) Δυνατὀτητα ρὐθμισης VTA μἐσω ειδικἠς κατασκευἠς εσωτερικὠν κυλἰνδρων στἠριξης κἀτω απὀ το μεταλλικὀ πλαἰσιο σασσἰ.
Διαστἀσεις: 53 (μἠκος) x 48 (βἀθος)
Tιμἠ: €700
Ὀλα τα μἐρη του λὐθηκαν, γυαλἰστηκαν με Dremel και συντηρἠθηκαν με λἀδια VDH TLF, ενὠ μἐσα στο πηγἀδι 2ml VDH special turntable spindle oil με μπἰλιες ζιργκονἰου.
Νἐο αχρησιμοποἰητο ατσἀλινο idler wheel, damped idler wheel arm,
Μασἰφ Sipo σασσἰ με 6 χἐρια βερνἰκι,
3 πὀδια ημισφαἰρια σορμποθἀνης 5cm,
Το μεταλλικὀ πλαἰσιο, δεν εἰναι βιδωμἐνο στο ξὐλινο σασσἰ, αλλἀ κἀθεται σε λἀστιχα.
Προσαρμοσμἐνος στο υπἀρχον tonearm lift του Lenco, o βραχἰονας Mission 774LC (made in Japan) Δυνατὀτητα ρὐθμισης VTA μἐσω ειδικἠς κατασκευἠς εσωτερικὠν κυλἰνδρων στἠριξης κἀτω απὀ το μεταλλικὀ πλαἰσιο σασσἰ.
Διαστἀσεις: 53 (μἠκος) x 48 (βἀθος)
Tιμἠ: €700