Gojakla
Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
- Μηνύματα
- 5.248
- Reaction score
- 7.491
Καλημέρα σας... χρειάζομαι την βοήθειά σας...
Η 50ρα LG αγοράστηκε 10/2012 με επέκταση εγγύησης για 5 χρόνια από γνωστή αλυσίδα.
Εδώ και μια εβδομάδα, παρουσιάζει 3 "κιτρινίλες/θαμπάδες" στο πάνω μέρος της οθόνης.
Πάνω αριστερά / πάνω κέντρο / πάνω δεξιά.
Είναι ιδιαίτερα εμφανή σε λευκή εικόνα και όταν είναι κλειστή.
Κατά την θέαση προγράμματος/ταινιών, ευτυχώς είναι (ακόμα) δυσδιάκριτο.
Η τηλεόραση είναι αγορασμένη 10/2012.
Ποτέ δεν έχει παίξει παιχνίδια.
Μόνο τηλ. πρόγραμμα και ματρόσκες.
Επίσης, είχε γίνει και το 200ωρο στρώσιμο με zoom in και ρυθμίσεις στο 50%.
Ενημέρωσα την εξυπηρέτηση πελατών για το πρόβλημα και άμεσα (την επομένη) έγινε η παραλαβή από το εξουσιοδοτημένο service.
Σήμερα ενημερώνομαι πως το service απεφάνθη υπαιτιότητα του πελάτη.
Μου είπαν τηλεφωνικώς πως δεν γίνεται η βλάβη να περαστεί στην εγγύηση διότι η ζημιά είναι στο φίλτρο της τηλεόρασης και οφείλεται είτε σε στατική εικόνα (πολύωρη έκθεση) είτε σε κάποιο φωτισμό από το χώρο.
Δεν δέχομαι το "στατική εικόνα". Δεν πήρα 50ρα τηλεόραση για κάδρο, να της βάλω ένα jpg και να κάθεται για ώρες.
Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι το "φωτισμός που προέρχεται από το χώρο". Προφανώς και δεν έχω κάποιον προβολέα να βαράει επάνω της... ότι φώς μπορεί να υπάρχει σε ένα τυπικό σαλόνι, υπάρχει και στο δικό μου.
Επίσης, η τηλεόραση με ενημέρωσαν από το service, έχει παίξει 8600 ώρες.
Η τηλεόραση δεν έχει υποστεί άλλη βλάβη στο παρελθόν.
Δεν έχει υποστεί ούτε κάποια αναβάθμιση, ούτε κάποιο calibration, ούτε έχει μπεί ποτέ σε κάποιο κρυφό μενού.
Να αναφέρω τέλος, πώς σε ότι αφορά κάποια πηγή θερμότητας, το καλοριφέρ είναι στον απέναντι τοίχο (περί τα 2.5-3m) και το τζάκι που υπάρχει κοντά, ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
Πώς θα με συμβουλεύατε να προχωρήσω?
Δεν μπορώ να δεχθώ σαν δικαιολογία την στατική εικόνα ή κάποιο φως και να πρεπει να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας.
Νοιώθω σαν να έχουν βρεί την "χρυσή δικαιολογία" την οποία σου πετάνε και άντε να αποδείξεις τα αναπόδεικτα.
Σας ευχαριστώ για τον κόπο σας να διαβάσετε όλα τα παραπάνω.
Κάθε βοήθεια, ευπρόσδεκτη.
Σας παραθέτω και εικόνα, σε μια προσπάθεια να απεικονίσω το πρόβλημα:
Η 50ρα LG αγοράστηκε 10/2012 με επέκταση εγγύησης για 5 χρόνια από γνωστή αλυσίδα.
Εδώ και μια εβδομάδα, παρουσιάζει 3 "κιτρινίλες/θαμπάδες" στο πάνω μέρος της οθόνης.
Πάνω αριστερά / πάνω κέντρο / πάνω δεξιά.
Είναι ιδιαίτερα εμφανή σε λευκή εικόνα και όταν είναι κλειστή.
Κατά την θέαση προγράμματος/ταινιών, ευτυχώς είναι (ακόμα) δυσδιάκριτο.
Η τηλεόραση είναι αγορασμένη 10/2012.
Ποτέ δεν έχει παίξει παιχνίδια.
Μόνο τηλ. πρόγραμμα και ματρόσκες.
Επίσης, είχε γίνει και το 200ωρο στρώσιμο με zoom in και ρυθμίσεις στο 50%.
Ενημέρωσα την εξυπηρέτηση πελατών για το πρόβλημα και άμεσα (την επομένη) έγινε η παραλαβή από το εξουσιοδοτημένο service.
Σήμερα ενημερώνομαι πως το service απεφάνθη υπαιτιότητα του πελάτη.
Μου είπαν τηλεφωνικώς πως δεν γίνεται η βλάβη να περαστεί στην εγγύηση διότι η ζημιά είναι στο φίλτρο της τηλεόρασης και οφείλεται είτε σε στατική εικόνα (πολύωρη έκθεση) είτε σε κάποιο φωτισμό από το χώρο.
Δεν δέχομαι το "στατική εικόνα". Δεν πήρα 50ρα τηλεόραση για κάδρο, να της βάλω ένα jpg και να κάθεται για ώρες.
Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι το "φωτισμός που προέρχεται από το χώρο". Προφανώς και δεν έχω κάποιον προβολέα να βαράει επάνω της... ότι φώς μπορεί να υπάρχει σε ένα τυπικό σαλόνι, υπάρχει και στο δικό μου.
Επίσης, η τηλεόραση με ενημέρωσαν από το service, έχει παίξει 8600 ώρες.
Η τηλεόραση δεν έχει υποστεί άλλη βλάβη στο παρελθόν.
Δεν έχει υποστεί ούτε κάποια αναβάθμιση, ούτε κάποιο calibration, ούτε έχει μπεί ποτέ σε κάποιο κρυφό μενού.
Να αναφέρω τέλος, πώς σε ότι αφορά κάποια πηγή θερμότητας, το καλοριφέρ είναι στον απέναντι τοίχο (περί τα 2.5-3m) και το τζάκι που υπάρχει κοντά, ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
Πώς θα με συμβουλεύατε να προχωρήσω?
Δεν μπορώ να δεχθώ σαν δικαιολογία την στατική εικόνα ή κάποιο φως και να πρεπει να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας.
Νοιώθω σαν να έχουν βρεί την "χρυσή δικαιολογία" την οποία σου πετάνε και άντε να αποδείξεις τα αναπόδεικτα.
Σας ευχαριστώ για τον κόπο σας να διαβάσετε όλα τα παραπάνω.
Κάθε βοήθεια, ευπρόσδεκτη.
Σας παραθέτω και εικόνα, σε μια προσπάθεια να απεικονίσω το πρόβλημα: