Most visitors online was 3118 , on 23 Apr 2025
καλημερα σε ολους...
θελω να κανω μια ερωτησουλα εχετε ιδεα τι μπορει να φταιει σε ενα pioneer deh-1100 και καθε φορα που βγαινει το κλειδι απο τη μιζα χανονται οι σταθμοι?
ευχαριστω πολυ![]()
απολυτα κατανοητος... σ'ευχαριστω πολυΜιχάλη καλώς ήρθες στο AVsite.
Καλή συνέχεια. :107:
Οι πηγές έχουν δύο καλώδια τροφοδοσίας.
Ένα ονομάζεται ignition και ουσιαστικά αυτό δίνει το ρεύμα στην πηγή και τον ενισχυτή της και δουλεύει με την κλειδαριά του τιμονιού. Αν είναι κλειστό το κλειδί δεν δουλεύει η πηγή.
Κάποια οχήματα (πχ Ιαπωνικά) στην κλειδαριά έχουν θέση ΑCC και ενώ είναι σβηστό το αυτοκίνητο δουλεύουν κάποια από τα αξεσουάρ του (πχ πηγή)
Υπάρχει και ένα δεύτερο καλώδιο που ονομάζεται battery ή memory το οποίο πρέπει να πάρει μόνιμο ρεύμα, ανεξάρτητα της θέσης του κλειδιού. Αυτό εξασφαλίζει την αδιάληπτη τροφοδοσία (ελάχιστης ποσότητας ρεύματος) για να διατηρεί η πηγή τις μνήμες ραδιοσταθμών ή και ρυθμίσεων ήχου
Εδώ είναι το πρόβλημά σου.
Ο τεχνικός σου θα πρέπει ουσιαστικά να αλλάξει ένα καλώδιο στην εργοστασιακή φίσα ή θα πάρει από αλλού ρεύμα για αυτό το καλώδιο.
λοιπον εμαθα ολο το story! η εν λογο κυρια πηγε και αλλαξε πηγη στην μαμα seat!!! ναι ναι τεχνικος απο την εταιρια της το συνεδεσε ετσι... χθες απλα πηγε ξανα και απαιτησε να της το φτιαξουν, το rcd ειναι ενα pioneer 1120Αναφέρομαι στο μοντέλο 5100 .
Η φίσα που βγαίνει από το pioneer έχει ένα λεπτό (νομίζω) κόκκινο καλώδιο που καταλήγει σε θηλυκό βύσμα και δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά . Στην ίδια φίσα σου δίνεται η δυνατότητα να διπλοσυνδέσεις (συγκεκριμένα σου δείχνει μόνο του διότι δεν υπάρχει άλλη ελεύθερη υποδοχή) το παραπάνω καλώδιο σε υπάρχων αρσενικό και θα πάρει το ρεύμα που χρειάζεται ώστε να μην χάνει τις ρυθμίσεις . Δεν θέλει πάνω από 2 λεπτά για να γίνει , συγκεκριμένα μου έδειξε μόνο του .
Αναφέρομαι στο μοντέλο 5100 .
Αν δεν κατέχεις το σπορ πήγαινε καλύτερα σε έναν τεχνικό.