Pixmania ???

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Εχω δεί πολύ καλές τιμές στο Pixmania και προσπάθησα να συνδεθώ να παραγγείλω αλλά δεν τα κατάφερα (?)
Εχω την αίσθηση ότι δεν λειτουργεί το σύστημά τους σωστά.. (?)

Ζητάει κάποια στιγμή το Ονομ/μο και το e-mail και το δίνω αλλά μετά με φέρνει πάλι στην αρχή.

Ακόμα και αν καταφέρω να βάλω προιόντα στο Ελληνικό καλάθι αγορών, όταν ζητάω επιβεβαίωση παραγγελίας με φέρνει στην αρχική οθόνη !

Εχει κάνει κανείς εγγραφή και παραγγελία από κεί ?? Γίνεται ?

Κατά τα άλλα όλα τα προιόντα φαίνονται στα ελληνικά αλλά παρακάτω ..

Οποιος γνωρίζει κάτι ας βοηθήσει.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
0
Έχω παραγγείλει αρκετές φορές σε εμένα τα πάντα δουλεύουν μια χαρά και το μαγαζί επίσης είναι μια χαρά …
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Πιθανόν κατι δεν θα εχεις προσεξει καλα, συνηθως δουλευουν ολα ΟΚ γιατι προκειται για σοβαρο μαγαζι.

Το προβλημα σου μυρίζει αρχαριο που θελει να μπει σε ενα συστημα που ΔΕΝ εχει εγγραφει ακόμα.
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Πιθανόν κατι δεν θα εχεις προσεξει καλα, συνηθως δουλευουν ολα ΟΚ γιατι προκειται για σοβαρο μαγαζι.

Το προβλημα σου μυρίζει αρχαριο που θελει να μπει σε ενα συστημα που ΔΕΝ εχει εγγραφει ακόμα.
Το ίδιο θα έλεγα κι εγώ, αλλά το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ή τουλάχιστον δεν φαίνεται από κάπου ότι είναι επιτυχής (βλέπε παρακάτω) .

Οταν πατάω εγγραφή μου ζητάει Ονομ/μο και e-mail (όπως το είπα και παραπάνω, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ)
Τα καταχωρώ και μετά μου λέει :

Μπράβο ! Η εγγραφή σας έχει εκτυλιχθεί καλά, έτσι θα μπορέσετε να επωφεληθείτε του συνόλου των υπηρεσιών μας. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας.
(Σύμφωνα με τον νόμο περί Πληροφορικής και Ελευθεριών, έχετε το δικαίωμα απευθείας πρόσβασης και διόρθωσης των δεδομένων που σας αφορούν.)

Και εκεί τελειώνει το πανηγύρι..
Δεν εμφανίζεται τίποτα παρακάτω ούτε λαμβάνω κάποιο e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής (?)

Οταν πάω να ζητήσω το password (να μου το στείλουν γιατί και καλά το ξέχασα ) μου λέει ότι το e-mail μου δεν είναι καταχωρημένο.

Οταν βάζω οποιοδήποτε password για να κάνω login (Όλα τα sites έχουν στην πρώτη οθόνη ένα ευδιάκριτο σημείο που κάνεις login, αλλά εδώ δεν βλέπω κάτι τέτοιο..) καταχωρόντας το e-mail μου σαν login name μου λέει ότι δεν ταιριάζει το login με το password !!

Εχω δοκιμάσει με 3 browsers (ie, opera, firefox) μπας και. αλλά το ίδιο..

Μυρίζει αρχάριους που δεν ξέρουν να φτιάξουν ένα site..
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Να υποθέσω ότι μπορείς να δεχτείς cookies έτσι;

Στειλε κανα mail,παρε κανα τηλεφωνο,θα βρεις ακρη.Υπαρχει και το nomatica παντως.
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Ακόμα και όταν επιτρέπω όλα τα cookies για το www.pixmania.com manually πάλι το ίδιο. Καμμιά διαφορά.

Για να τους στείλεις e-mail πρέπει πρώτα.. να έχεις εγγραφεί !

Για να πάρεις τηλέφωνο το νούμερο είναι.. στη ΓΑΛΛΙΑ !!

Μου τα σπασε τα νευράκια..

Τι είναι το nomatica ?
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Περίεργο, μόλις προχθές παράγγειλα πάλι...
Πρέπει να έχει σχέση με τα security settings που έχεις στους browsers. To site τους φυσικά δεν είναι το καλύτερο, αλλά είναι δύσκολο να έχεις εύχρηστο site, θέλει δουλειά. Πάλι καλά που είναι μεταγλωττισμένο.
Θα πρότεινα να δοκιμάσεις σε ένα άλλο PC, να δεις τι γίνεται. Επίσης δεν αποκλείεται να υπήρχε συγκεκριμένο πρόβλημα τις ώρες που προσπαθούσες. Είναι τόσοι πολλοί παράγοντες...
Το nomatica.com είναι ένα άλλο παρόμοιο μαγαζί με βάση τη Γαλλία.
 

Μηνύματα
202
Reaction score
0
Σήμερα το πρωί μιλούσα μαζί τους στα ελληνικά παρακαλώ! για μια υποψήφια αγορά. Πολύ ευγενικοί και είμαι σίγουρος ότι θα βγάλεις άκρη με το πρόβλημα.
Όσο για το τηλεφώνημα στη Γαλλία, μην αγχώνεσαι ιδιαίτερα. Εγώ πήρα σε ώρα αιχμής και ζήτημα είναι να περίμενα 20 sec. μέχρι να μου απαντήσουν.
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Το ότι θα μιλάνε Ελληνικά ήταν σίγουρο. Αυτό έλειπε, να περίμεναν να τους μιλήσω και στα Γαλλικά για να με υποστηρίξουν !

Για να πάρω Γαλλία πρέπει να το κάνω από το σπίτι μου το απόγευμα (δεν ξέρω αν δουλεύει το απόγευμα το σύστημα) αλλά και πάλι μου τη δίνει να χρεώνομαι Διεθνές τηλεφώνημα.

Τέλος πάντων σας ευχαριστώ, μάλλον είναι η μόνη λύση,
σήμερα δοκίμασα κι από άλλο pc και το ίδιο αποτέλεσμα.

Το nomatica είναι λίγο ακριβότερο και το site μοιάζει ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ σε όλα τα άλλα (τρόπος εγγραφής κλπ ) με το pixmania. Τουλάχιστο αμα μπω στον κόπο θα το κάνω για να γλυτώσω και κάτι παραπάνω.
 

Μηνύματα
202
Reaction score
0
Από που κι ως που είναι υποχρεωμένο ένα γαλλικό online μαγαζί να είναι γραμμένο και να μιλά ελληνικά;
Ξέρεις μήπως πολλά γερμανικά που καταδέχονται να μεταφράσουν το site τους στα Αγγλικά (ούτε καν ελληνικά και πολύ περισσότερο να σου μιλήσουν κι ελληνικά!! Εδώ εγώ μια φορά χρειάστηκε να μιλήσω από το τηλέφωνο με το Technikdirect για πρόβλημα σε μια παραγγελία και με τα χίλια ζόρια κατάφερα να συνεννοηθώ καθότι τα αγγλικά τους είναι οριακά για Lower!

Γι' αυτό λοιπόν να μην παίρνουμε δεδομένες κάποιες καταστάσεις. Αν μη τι άλλο, το pixmania σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών είναι από τα κορυφαία!
 

Μηνύματα
202
Reaction score
0
Δεν ξέρω αν σε πρόλαβα αλλά μόλις είδα μια δυνατότητα που δεν την είχα εντοπίσει:
Μπες κανονικά στην ελληνική έκδοση του pixmania και πάνω δεξιά θα δεις ένα link "Free Infoline" στο οποίο δίνεις το τηλέφωνό σου στην Ελλάδα και σε παίρνουν αυτοί τηλέφωνο!!
 


Μηνύματα
385
Reaction score
7
Από που κι ως που είναι υποχρεωμένο ένα γαλλικό online μαγαζί να είναι γραμμένο και να μιλά ελληνικά;
Ξέρεις μήπως πολλά γερμανικά που καταδέχονται να μεταφράσουν το site τους στα Αγγλικά (ούτε καν ελληνικά και πολύ περισσότερο να σου μιλήσουν κι ελληνικά!! Εδώ εγώ μια φορά χρειάστηκε να μιλήσω από το τηλέφωνο με το Technikdirect για πρόβλημα σε μια παραγγελία και με τα χίλια ζόρια κατάφερα να συνεννοηθώ καθότι τα αγγλικά τους είναι οριακά για Lower!

Γι' αυτό λοιπόν να μην παίρνουμε δεδομένες κάποιες καταστάσεις. Αν μη τι άλλο, το pixmania σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών είναι από τα κορυφαία!
didymos εννοούσα ότι από τη στιγμή που απευθύνονται ΕΠΙΣΗΜΑ στην Ελληνική αγορά με τα ΠΑΝΤΑ μεταφρασμένα στα Ελληνικά εννοείται πως θα μιλάει και Ελληνικά το τμήμα υποστήριξης. Δεν έχει σημασία αν εδρεύουν στη Γαλλία ή στο Hong Kong, είναι σαν να υπάρχει υποκατάστημα στην Ελλάδα που φυσικά μιλάει την τοπική γλώσσα.

Για το hint ευχαριστώ αλλά ήταν ήδη αργά, τους είχα πάρει ήδη τηλέφωνο από το κινητό και μόνο αφού είχε περάσει κάποια ώρα (συζητώντας το πρόβλημά μου) και τους είπα ότι μιλάω από κινητό μου ζήτησαν το τηλέφωνό μου και με πήραν πίσω και συνεχίσαμε.
Οντως πολύ καλή υποστήριξη αλλά έπρεπε να σου λένε από την αρχή ότι μπορούν να σε καλούν πίσω ή να έχουν τηλέφωνο χωρίς χρέωση.


Τελικά μου δημιουργήσανε χειροκίνητα το account μου από κει, και τώρα μπορώ να κάνω login κανονικά.

Και πάλι ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Αχ ρε Μπάμπη, ξέρεις πολλές ελληνικές εταιρείες ή ελληνικά μαγαζιά που κάνουν το ίδιο; Το πολύ πολύ να σε επισκεφθεί ασφαλιστής (=απατεώνας) στο σπίτι, ή να σου πουλήσουν Tupperware...οι υπόλοιποι, ή μαγαζιά, ή εταιρείες που μιλάς τηλεφωνικά κλπ, έχουν ένα τουπέ, λες και σου κάνουν χάρη που σου μιλάνε, ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ!...Ζήτω το ελλάντα ρε...και ερχόμαστε και λέμε για εταιρείες στη Γαλλία που έχουν το site στα ελληνικά, σε παίρνουν τσάμπα τηλέφωνο, απασχολούν ελληνόφωνους μόνο για σένα, και έχουν φθηνότερες τιμές από Ελλάδα, και σου απαντάνε σε 24 ώρες σε οτιδήποτε email (τουλάχιστον εμένα)...ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ!!;;;
Αχ, αχ, έχουμε χάσει το μέτρο μου φαίνεται, δεν βλέπουμε τα χάλια μας...
 

Μηνύματα
16
Reaction score
0
Πάντως ενδιαφέρον το nomatica, το ίδιο και οι τιμές του, σε ορισμένα είδη τουλάχιστον.
Δελτίο τύπου από τη Nomatica

19 Δεκεμβρίου 2005

Η Nomatica βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση από τις 2 Δεκεμβρίου και έχει περάσει σε καθεστώς παύσης πληρωμών.

Η λειτουργία της Nomatica συνεχίζεται κάτω από την προστασία του γαλλικού κράτους και όλες οι παραγγελίες που έχουν γίνει μετά τις 26 Οκτωβρίου δεν χρεώνονται παρά μόνο λίγο πριν την αποστολή του προϊόντος.
Όλες οι παραγγελίες για κάποιο προϊόν που δεν υπάρχει σε στοκ μένουν σε αναμονή επικύρωσης, γιατί η Nomatica δε ζητάει την χρέωση των πελατών από την τράπεζα τους.

Όσοι πελάτες έχουν ήδη χρεωθεί από παλαιότερες παραγγελίες και δεν έχουν παραλάβει ακόμα το προϊόν τους ή έχουν ακυρώσει την παραγγελία τους πρόσφατα και δεν έχουν λάβει τα χρήματά τους, θα πρέπει να περιμένουν την άφιξη των καινούριων αγοραστών της Nomatica για την επιστροφή των χρημάτων τους ή την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Nomatica έχει περάσει σε καθεστώς παύσης πληρωμών και δικαστικώς δεν μπορεί να προβεί σε κάποια πληρωμή ή επιστροφή χρημάτων.
Βεβαίως, σε περίπτωση που κάποιος πελάτης θέλει αλλαγή της παραγγελίας του με κάποιο άλλο προϊόν που βρίσκεται σε στοκ, αυτό είναι εφικτό.

Επιπλέον, όλοι οι πελάτες που έχουν στείλει κάποια συσκευή στη Nomatica για επισκευή, θα πρέπει να περιμένουν την άφιξη των καινούριων αγοραστών για την επανάκτηση των συσκευών από το κέντρο επισκευών.
Συνεπώς, η Nomatica προς το παρόν, δε θα δέχεται καμία συσκευή προς επισκεύη μέχρι να υπάρξει κάποια εξέλιξη στο χώρο των επενδυτών - αγοραστών (εξαιρούνται οι συσκευές με συμβόλαιο Zen και τα αξεσουάρ συσκευών).

Όσοι πελάτες θέλουν να απευθυνθούν σε κάποιον αρμόδιο εκπρόσωπο του γαλλικού κράτους που είναι υπεύθυνος για τη δικαστική θέση της Nomatica μπορούν να στείλουν ένα φαξ σε αγγλικά ή γαλλικά στον ακόλουθο κύριο :
Maitre Olivier Benoit
fax : 0033 5 34 44 17 02

Η Nomatica θα είναι κλειστή κατά την περίοδο : 23 Δεκεμβρίου έως και 6 Ιανουαρίου. Όσοι πελάτες θέλουν να επικοινωνήσουν με τη Nomatica θα πρέπει να στείλουν κάποιο email πριν ή μετά την περίοδο αυτή.

Όλα τα προϊόντα που δεν βρίσκονται στο στοκ, δε θα είναι διαθέσιμα για τουλάχιστον 5- 6 εβδομάδες, και σε αυτή την περίπτωση η Nomatica προτρέπει τους πελάτες της να τοποθετήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους αλλού.

Καλές Γιορτές

Nomatica - Internet Direct

antigrafh apo to Forum toy DPGR
Θέμα: Σχόλια και προσωπικές απόψεις μελών για το nomatica

Manolis
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
Κι εγώ που είδα το site και χάρηκα.. Καλά που δεν πρόλαβα να παραγγείλω αυτό που είχα βάλει στο μάτι!!
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Ak1s δεν συγκρίνω το pixmania με ελλάντα γιατί απλά δεν είναι.
Και όταν μιλάμε για το ΝΟ1 μαγαζί στη Γαλλία με πανευρωπαική κάλυψη (σχεδόν) τότε ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ.
Και η ΑΝΑΦΟΡΑ κρίνεται αυστηρά.

Πάντως για να πούμε και του στραβού Ελλάντα το δίκιο, δοκίμασε το e-shop να δεις service ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Μαθαίνουμε σιγά σιγά..
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Πάντως για να πούμε και του στραβού Ελλάντα το δίκιο, δοκίμασε το e-shop να δεις service ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Μαθαίνουμε σιγά σιγά..
Μακάρι να μαθαίνουμε και μακάρι να έχει καλό customer service. Αλλά εγώ έδωσα 30 ευρώ λιγότερα για εξωτερικό σκληρό δίσκο, περίπου 20% λιγότερο από την τιμή του e-shop, με delivery στο σπίτι μου μετά από 3 μέρες, και με το customer service του pixmania, για να έρθει από Γαλλία παρακαλώ. Μένω 10 λεπτά με τα πόδια από το e-shop Χαλανδρίου, αλλά βρήκα το προϊόν που έψαχνα αλλού φθηνότερα και καλύτερα. Όταν καταλάβουν και εδώ ότι ο ανταγωνισμός είναι πανευρωπαϊκός, μην πω παγκόσμιος, θα γίνω και εγώ πελάτης τους...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.088
Μηνύματα
2.961.612
Members
38.286
Νεότερο μέλος
MichaelK
Top