Samsung Καμένο Pixel?(Resolved)

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Καλησπέρα,
εδώ κ 1 εβδομάδα έχω μία πάρει μία καινούρια Samsung UE55F8000
Σύνολο έχω δει 2 ταινίες...

Σήμερα με απογοήτευση (ώς προς τα 1900€ που έδωσα....) παρατήρησα ότι ένα pixel της είναι άσπρο ή κ πράσινο μερικές φορές, ξεχωρίζοντας έντονα στην οθόνη.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να το διορθώσω αυτό; (π.χ. software που κάνει Calibration?)
μιάς κ έ΄χω την εντύπωση ότι για ένα καμένο pixel δεν γίνονται επισκευές!

Ευχαριστώ πολύ
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Για του λόγου το αληθές, μία φώτο με το εν λόγω bad pixel (απο κινητό βέβαια)

Αν έχει κάποιος εμπειρία με αντίστοιχο θέμα θα εκτιμήσω τις συμβουλές του, ώς προς το πώς να κινηθώ με την αντιπροσωπία.
 

Attachments


Μηνύματα
12
Reaction score
0
Καλησπέρα.Έχω και εγώ την ίδια TV και έχω το ίδιο πρόβλημα,ο τεχνικός που έφερα μου είπε ότι οι περισσότερες αυτής τις σειράς έχουν το ίδιο θέμα και δυστυχώς η samsung δεν κάνει αντί κατάσταση για κάτω από 8 pixel.Οπότε δυστυχώς για μία τόσο ακριβή TV θα αναγκαστούμε να έχουμε κομμένο pixel.Το καλό είναι ότι δεν επεκτείνεται(τουλάχιστον σε εμένα έμεινε μόνο ένα)
 

Μηνύματα
6.941
Reaction score
5.827
Καλησπέρα,
εδώ κ 1 εβδομάδα έχω μία πάρει μία καινούρια Samsung UE55F8000
Σύνολο έχω δει 2 ταινίες...

Σήμερα με απογοήτευση (ώς προς τα 1900€ που έδωσα....) παρατήρησα ότι ένα pixel της είναι άσπρο ή κ πράσινο μερικές φορές, ξεχωρίζοντας έντονα στην οθόνη.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να το διορθώσω αυτό; (π.χ. software που κάνει Calibration?)
μιάς κ έ΄χω την εντύπωση ότι για ένα καμένο pixel δεν γίνονται επισκευές!

Ευχαριστώ πολύ
Ιδια περιπτωση συναντησα πριν ένα μηνα περιπου στην ιδια τηλεοραση,αλλα με 3 pixel. Ηταν σταθερα κολλημένα σε πρασινο χρωμα.Ως δια μαγειας όμως μετα από 20 μερες εξαφανιστηκαν και τα 3.
 


Μηνύματα
47
Reaction score
3
Ιδια περιπτωση συναντησα πριν ένα μηνα περιπου στην ιδια τηλεοραση,αλλα με 3 pixel. Ηταν σταθερα κολλημένα σε πρασινο χρωμα.Ως δια μαγειας όμως μετα από 20 μερες εξαφανιστηκαν και τα 3.
Αυτό ήταν ένα μύνημα αισιόδοξο.... Thanks
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.920
Reaction score
76.573
Μόνο απο PC/laptop, πρέπει να μετακινήσετε το τετραγωνάκι που αναβοσβήνει στο κολλημένο pixel.
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Επικοινώνησα με τη Samsung και θα ερθει τεχνικός να δει το πρόβλημα απο βδομάδα.
Μου είπα ότι ότι καλύπτουν 0 πιξελ σε περίπτωση που το πρόβλημα το έχει "?ένεργό?" pixel.
Σε περίπτωση που είναι "?σκοτεινό?" pixel καλύπτουν μόνο για πρόβλημα σε περισσότερα απο 7 pixel ?!?

Και ρωτώ εγώ, εσάς πώς σας φαίνεται στη φώτο;;; να ξέρω τι θα π ώ στον τεχνικό δλδ!
Εμένα μια χαρά ενεργό μου φαίνεται!!!
 

Attachments


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.920
Reaction score
76.573
Ανενεργό είναι αυτό που δεν ανάβει. Εδώ είναι σταθερά ενεργό το πράσινο subpixel. Μήπως όμως τα ορίζουν διαφορετικά;
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.181
Reaction score
92.026
Από τη σελίδα της Samsung:

Dead Pixel Limited Warranty Statement
TFT-LCD/LED/PDP & Monitors
The dead pixel warranty applies when your TFT-LCD/LED/PDP & Monitors contains more than 7 dead pixels within the standard warranty period of your TFT-LCD Monitor which SAMSUNG will exchange the LCD panel/module, provided that the defective unit is returned to SAMSUNG complete with full accessories and original packaging.

Zero Bright Defect (ZBD) only applies when it occurs within 7 working days from purchased date, regardless of dot quantity, the defective LCD panel/module shall be replace by SAMSUNG.

Bright Dot Defect occurs when pixels are always lit or "ON". Black Dot Defect occurs when pixels are always dark or "OFF".
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Δηλαδή εγώ που είμαι στην περίπτωση του ZBT και επικοινώνησα εντός 8 ημερών;;; αντι για 7?!?!?!
δεν πιστεύω να μου δημιουργίσουν θέμα για μία μέρα!?
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Από τη σελίδα της Samsung:

Dead Pixel Limited Warranty Statement
TFT-LCD/LED/PDP & Monitors
The dead pixel warranty applies when your TFT-LCD/LED/PDP & Monitors contains more than 7 dead pixels within the standard warranty period of your TFT-LCD Monitor which SAMSUNG will exchange the LCD panel/module, provided that the defective unit is returned to SAMSUNG complete with full accessories and original packaging.

Zero Bright Defect (ZBD) only applies when it occurs within 7 working days from purchased date, regardless of dot quantity, the defective LCD panel/module shall be replace by SAMSUNG.

Bright Dot Defect occurs when pixels are always lit or "ON". Black Dot Defect occurs when pixels are always dark or "OFF".
Σήμερα επικοινώνησα με το Service της samsung και τους ανέφερα τον όρο της εγγύησης στο επίσημο site. Μου είπα ότι δεν το γνώριζαν αυτό (άκουσον άκουσον) και στη συνέχεια άκουσα αρκετές φορές "κασεττούλα" ότι θα μου πει ο τεχνικός που θα με επισκευθει ποιο είναι το πρόβλημα και τι θα γίνει απο επισκευή. Εγώ επέμεινα ότι στους όρους της εγγύησης του επίσημου site είναι ξεκάθαρη η αντιμετώπιση τέτιων περιπτώσεων... στη συνέχεια άκουσα ότι είναι καλύτερα να διαβάσω τους όρους απο το ελληνικό SITE !!!!! (τώρα γελάμε!).

Προς το παρόν αναμένω το ραντεβού με τον τεχνικό και είδωμεν! Ελπίζω να μη με ταλαιπωρήσουν και αναγκαστώ είτε να μπλέξω με συνήγορο του καταναλλωτή είτε με καταγγελίες στη γεινκή γραμματεία καταναλωτή!
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Με πήραν χτες (25/2/2014) με το service για να κλείσω το ραντεβού με τον τεχνικό! Μόλις ανάφερα τον όρο της μίας εβδομάδας, η απάντηση ήταν ότι 12/2-25/2 είναι παραπάνω από μία εβδομάδα..... τους είπα ότι η ημερομηνία που παρατηρήθηκε το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με την ημερομηνία που κατάφερε να με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός.....! και ότι επειδή το service άργησε να επικοινωνήσει αυτό δεν επηρεάζει τη δική μου εγγύηση! Μετά από ώρα με πήρε και κάποιος δεύτερος τεχνικός; για να μου ξανά πει ότι υπάρχει πιθανότητα να μην αλλαχθεί η Τηλεόραση αλλά να επισκευαστεί (όποιος κατάλαβε κατάλαβε)!
Τηλεόραση 1,900€ με 2 ταινίες προβολή να εμφανίζει τέτοιο πρόβλημα κ αυτή να είναι η ανταπόκριση του service;;;;!!!! - ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ SAMSUNG - αν όντως δεν γίνει αντικατάσταση έχασαν ένα πελάτη, και όσους ακόμη θα ζητήσουν τη γνώμη μου...
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω τι γνώμες υπάρχουν σχετικά με την παρακάτω νομοθεσία, το έχει χρησιμοποιήσει κανείς αυτό;;;
Αν δεν με εξυπηρετήσουν μπορώ όντως να διεκδικίσω επιστροφή χρημάτων;

"σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994 (τροποποίηση 3587/2007 για την προστασία του καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης),από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο προμηθευτής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία καταβολής και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων."

και κάτι αρκετά ενδιαφέρον....
http://www.inewsgr.com/0/nomikos-odigos-gia-ta-dikaiomata-sas-agora-elattomatikou-proiontos.htm
 
Last edited:

Μηνύματα
47
Reaction score
3
Απαράδεκτοι! Τελικά δε ενέκριναν την αντικατάσταση γιατί το πρόβλημα δηλώθηκε στις 8 ημέρες και όχι στις 7. Παρόλο που το πρόβλημα εμφανίστηκε σε λιγότερες από 6 μέρες!
Επίσης να πω ότι είναι απαράδεκτο Σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι του Serviceτης Samsung δεν γνώριζαν τον όρο αντικατάστασης εντός 7 εργάσιμων ημερών εκτός ενός-δύο ατόμων που τον είχαν ακουστά ή τον τροποποίησαν όπως τους βολεύει. Π.Χ. 7 ημερολογιακές και όχι εργάσιμες ή 7 ημέρες από την μέρα που επεξεργάστηκε το service το αίτημα!
Ήταν η τελευταία φορά που επέλεξα τη συγκεκριμένη εταιρία. Έχασαν σαν πελάτη εμένα καθώς κ κάθε γνωστό που θα ζητήσει την γνώμη μου στο εξής!
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΞΕΛΗΞΗ :
Την προηγούμενη εβδομάδα είχα στείλει μία επιστολή παραπόνων πρός τα κεντρικά της Samsung, εξηγώντας τους ακριβώς πως έχουν τα πράγματα. Σήμερα το πρωί με κάλεσαν απο το Service της Samsung για να με ενημερώσουν ότι τελικά το αίτημα μου για αντικατάσταση έχει εγκριθεί, κατόπιν αιτήματος απο τα κεντρικά..............!!!!!
Τελικά μερικά πράγμα στην Ελλάδα δεν θα αλλάξουν ποτέ. Aν δεν κυνηγήσουμε κάποια πράγματα απο μόνοι μας δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος άλλος να στεναχωρηθεί ή να ιδρώσει για χάρη μας! Εν τέλη το αδύνατο έγινε δυνατό, με μαγικό τρόπο.

Προς το παρόν πρέπει να επιστρέψω την TV στο κατάστημα που την πήρα και να πάρω, με πιστωτικό πλέον, ότι άλλο θέλω!!!
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.082
Reaction score
102.069
Μάλλον διάβασαν το προηγούμενο μήνυμά σου! :)
 

Μηνύματα
47
Reaction score
3
θα ήθελα τη γνώμη σας...
Σκέφτομαι αντί της F8000 να δοκιμάσω μία LG την 55LA960V.
έχω κάποια παράπονα απο τη Samsung (σαν συσκευή μιλάω πλέον)
1) Η αλήθεια είναι ότι το Active3D δεν με κέρδισε. Στα μισά της ταινία πονάνε τα μάτια. Όσες φορές και αν το δοκίμασα, ακόμη και σε απόλυτο σκοτάδι ήταν κουραστικό.
2) Αρκετές φορές μου κόλλησε και έπρεπε να την σβήσω για να ξεμπλοκάρει (αναβάθμιση δεν είχα κάνει βέβαια)
3) το Lag παρά την διαφήμιση για τον τετρα-πυρήνο επεξεργαστή! ήταν υπαρκτό σε μεταβάσεις ανάμεσα σε smart λειτουργίες πυκνά συχνά
4) Ο χειρισμός τόσο μέσω κάμερας αλλά και με το μικρόφωνο ήταν επιεικώς απαράδεκτα.
5) οι διαθέσιμες εφαρμογές ήταν λίγες και φτωχές. Σχεδόν ελάχιστα παιχνίδια άξιζαν
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.920
Reaction score
76.573
Αυτά συμβαίνουν όταν επηρεαζόμαστε απ' τις διάφορες σαχλαμάρες που βάζουν οι κατασκευαστές για να πουλήσουν, αντί να προσέχουμε να είναι καλύτερες σαν τηλεοράσεις.
Σημαντικά: Ποιότητα εικόνας, ταχύτητα καθημερινής χρήσης, καλογραμμένο software (είναι δυνατόν να κολλάει και να χρειάζεται restart μια TV;;; ), αντοχή, υποστήριξη.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.991
Μηνύματα
2.958.024
Members
38.274
Νεότερο μέλος
Triumph
Top