symos
You're not worthy!
- Μηνύματα
- 4.271
- Reaction score
- 9.326
Ξεκίνησα σήμερα να παραγγείλω μερικά πράγματα από το Skroutz (όπως κάνω πολύ συχνά) που τα χρειάζομαι άμεσα για ταξίδι, αλλά πραγματικά δεν περίμενα με τίποτα αυτό που θα επακολουθούσε. Τα γράφω εδώ για να μην μπλέξει και άλλος σαν εμένα (αν και σίγουρα η περίπτωση δεν αφορά τους περισσότερους χρήστες).
Κατά το checkout μου ζήτησε να κάνω επιβεβαίωση στοιχείων. Δεν μου έκανε εντύπωση, γιατί μου το είχε ξαναβγάλει. Πρώτα μου έστειλε έναν κωδικό στο email, τον έβαλα, μετά στο κινητό, τον έβαλα. Έλα όμως που μου έβγαλε σφάλμα. Ο αριθμός αυτός χρησιμοποιείται σε άλλον λογαριασμό λέει!
Πολύ σωστά, σκέφτηκα, γιατί έχω λογαριασμό και για την εταιρεία και έχω το κινητό μου και εκεί. Για την ακρίβεια την τελευταία παραγγελία την έκανα εκεί και γι'αυτό είχα ξαναπεράσει τη διαδικασία επιβεβαίωσης στοιχείων και το θυμόμουν.
Και τώρα τι κάνουμε; Δεν με αφήνει να βάλω αυτό το κινητό και άλλο κινητό δεν έχω. Ρωτάω στο chat (AI). Ναι, μου λέει, δεν γίνεται να το έχεις και στους δύο λογαριασμούς αλλά μπορείς να το βγάλεις από τον άλλον. Άντε λέω, ας το βγάλω. Αμ δε. Για να κάνεις αλλαγή στοιχείων πρέπει να κάνεις επιβεβαίωση μέσω κινητού (!), οπότε για να αλλάξεις το κινητό πρέπει να δώσεις άλλο κινητό! Ρε AI λέω μην σου πω τίποτα, δεν γίνεται. Α, μου λέει, τότε μίλα με την εξυπηρέτηση. Σύνδεσέ με λέω. Α, δεν μπορώ!
Κοιτάω στην επικοινωνία λέει στείλτε μας email και θα απαντήσουμε σε 2 μέρες (!) ή πάρτε μας τηλ. και θα περιμένετε 40 λεπτά
Τι να κάνω, θα το αφήσω στην ανοιχτή ακρόαση λέω όσο δουλεύω και θα πάρω, πρέπει κάπως να παραγγείλω άμεσα γιατί τα χρειάζομαι.
Εν τω μεταξύ μόνο στον προσωπικό λογαριασμό έχω Skroutz Plus οπότε θα μπορούσα θεωρητικά να παραγγείλω από τον εταιρικό αλλά (πέρα από το ότι θα μπλέξω τα μπούτια μου) θα πληρώσω και ένα σωρό μεταφορικά γιατί θέλω να παραγγείλω από πολλά καταστήματα.
Περίμενα τελικά κάνα τέταρτο, μιλάω με έναν, οκ μου λέει να δω τι μπορώ να κάνω για να βάλουμε το κινητό στον προσωπικό σας λογαριασμό, θα προσπαθήσω σήμερα (!) και θα σας στείλω email. Τελικά όντως μου έρχεται email μετά από καμιά ώρα, μου λέει δώστε μας κάποια στοιχεία για τον άλλον σας λογαριασμό για να επιβεβαιώσουμε ότι είναι δικός σας για να κάνουμε την αλλαγή. Τα στέλνω.
Έρχεται απάντηση: Λόγω GDPR δεν μπορούμε να αλλάξουμε το τηλέφωνο στον λογαριασμό σας. Αυτά, τελεία, ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
Ρε πανηλίθιοι καραγκιόζηδες τους λέω, δηλαδή μου κλειδώσατε τον λογαριασμό στον οποίο ΠΛΗΡΩΝΩ επειδή δεν επιτρέπετε να έχω το κινητό σε 2 λογαριασμούς (από μόνο του ηλίθιο) ΧΩΡΙΣ καν να με ενημερώσετε ότι θα έχω αυτό το πρόβλημα, ΔΕΝ με αφήνετε τουλάχιστον να το βγάλω από τον άλλον λογαριασμό και ΔΕΝ μπορείτε καν να μου κάνετε εσείς την αλλαγή; Και ΔΕΝ μου προτείνετε και κάποια λύση; ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΟΒΑΡΟΙ;
Δεν μου απάντησαν τίποτα.
Πραγματικά δεν ξέρω, μιλάμε έχω μείνει... ενεός. Εντάξει είπαμε έχει γίνει κορπορατίλα το Skroutz αλλά όχι κι έτσι. Ούτε στο δημόσιο αυτά.
Τι να κάνω τώρα (εκτός από το να αγοράσω από άλλον λογαριασμό με μεταφορικά); Να βάλω μέσον να χαρεί και ο @xfader;
Θα έστελνα στον CEO αλλά μέχρι να βγάλω άκρη δεν θα προλάβω.
Κατά το checkout μου ζήτησε να κάνω επιβεβαίωση στοιχείων. Δεν μου έκανε εντύπωση, γιατί μου το είχε ξαναβγάλει. Πρώτα μου έστειλε έναν κωδικό στο email, τον έβαλα, μετά στο κινητό, τον έβαλα. Έλα όμως που μου έβγαλε σφάλμα. Ο αριθμός αυτός χρησιμοποιείται σε άλλον λογαριασμό λέει!
Πολύ σωστά, σκέφτηκα, γιατί έχω λογαριασμό και για την εταιρεία και έχω το κινητό μου και εκεί. Για την ακρίβεια την τελευταία παραγγελία την έκανα εκεί και γι'αυτό είχα ξαναπεράσει τη διαδικασία επιβεβαίωσης στοιχείων και το θυμόμουν.
Και τώρα τι κάνουμε; Δεν με αφήνει να βάλω αυτό το κινητό και άλλο κινητό δεν έχω. Ρωτάω στο chat (AI). Ναι, μου λέει, δεν γίνεται να το έχεις και στους δύο λογαριασμούς αλλά μπορείς να το βγάλεις από τον άλλον. Άντε λέω, ας το βγάλω. Αμ δε. Για να κάνεις αλλαγή στοιχείων πρέπει να κάνεις επιβεβαίωση μέσω κινητού (!), οπότε για να αλλάξεις το κινητό πρέπει να δώσεις άλλο κινητό! Ρε AI λέω μην σου πω τίποτα, δεν γίνεται. Α, μου λέει, τότε μίλα με την εξυπηρέτηση. Σύνδεσέ με λέω. Α, δεν μπορώ!
Κοιτάω στην επικοινωνία λέει στείλτε μας email και θα απαντήσουμε σε 2 μέρες (!) ή πάρτε μας τηλ. και θα περιμένετε 40 λεπτά
Τι να κάνω, θα το αφήσω στην ανοιχτή ακρόαση λέω όσο δουλεύω και θα πάρω, πρέπει κάπως να παραγγείλω άμεσα γιατί τα χρειάζομαι.
Εν τω μεταξύ μόνο στον προσωπικό λογαριασμό έχω Skroutz Plus οπότε θα μπορούσα θεωρητικά να παραγγείλω από τον εταιρικό αλλά (πέρα από το ότι θα μπλέξω τα μπούτια μου) θα πληρώσω και ένα σωρό μεταφορικά γιατί θέλω να παραγγείλω από πολλά καταστήματα.
Περίμενα τελικά κάνα τέταρτο, μιλάω με έναν, οκ μου λέει να δω τι μπορώ να κάνω για να βάλουμε το κινητό στον προσωπικό σας λογαριασμό, θα προσπαθήσω σήμερα (!) και θα σας στείλω email. Τελικά όντως μου έρχεται email μετά από καμιά ώρα, μου λέει δώστε μας κάποια στοιχεία για τον άλλον σας λογαριασμό για να επιβεβαιώσουμε ότι είναι δικός σας για να κάνουμε την αλλαγή. Τα στέλνω.
Έρχεται απάντηση: Λόγω GDPR δεν μπορούμε να αλλάξουμε το τηλέφωνο στον λογαριασμό σας. Αυτά, τελεία, ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

Ρε πανηλίθιοι καραγκιόζηδες τους λέω, δηλαδή μου κλειδώσατε τον λογαριασμό στον οποίο ΠΛΗΡΩΝΩ επειδή δεν επιτρέπετε να έχω το κινητό σε 2 λογαριασμούς (από μόνο του ηλίθιο) ΧΩΡΙΣ καν να με ενημερώσετε ότι θα έχω αυτό το πρόβλημα, ΔΕΝ με αφήνετε τουλάχιστον να το βγάλω από τον άλλον λογαριασμό και ΔΕΝ μπορείτε καν να μου κάνετε εσείς την αλλαγή; Και ΔΕΝ μου προτείνετε και κάποια λύση; ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΟΒΑΡΟΙ;
Δεν μου απάντησαν τίποτα.
Πραγματικά δεν ξέρω, μιλάμε έχω μείνει... ενεός. Εντάξει είπαμε έχει γίνει κορπορατίλα το Skroutz αλλά όχι κι έτσι. Ούτε στο δημόσιο αυτά.
Τι να κάνω τώρα (εκτός από το να αγοράσω από άλλον λογαριασμό με μεταφορικά); Να βάλω μέσον να χαρεί και ο @xfader;

Θα έστελνα στον CEO αλλά μέχρι να βγάλω άκρη δεν θα προλάβω.