Telllas 4Mbit (Should I?????)

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Καλημέρα ρε όλους.

Για να λέμε τα σύκα - σύκα, τα κάναμε μούσκεμα....
Κανένας απο τους πάνω, τα τζιμάνια, δεν είχε προβλέψει τόσο μεγάλη ζήτηση...

Γίνετε πραγματικά της κακομοίρας... Πρώτη φορά στα 3 χρόνια, βλέπω το 13800 να μην έχει διαθέσιμη εισερχόμενη γραμμη. Και απο ότι γνωρίζω έχουν δώσει παραπάνω PRI για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος... Ακόμα και αυτές που είχαν στο test παριβάλλον τις αναδρομολόγισαν στην παραγωγή...

Στην εταιρεία κούριερ που χρησιμοποιεί η Τελλάς για να κλείνει ραντεβού, στην οποία εργάζετε και η κοπέλα μου, έχουν πάνω απο 500 ραντεβού την ημέρα για συμβόλαια-παράδοση εξοπλισμού. Απο αυτά βέβαια πολλά είναι αναβολές απο κάποια προηγούμενη ημέρα, αλλά ακόμα και έτσι πές ότι είναι 200 νέα συμβόλαια την ημέρα είναι απίστευτα πολλά.

Επίσης εκτός της κακής εκτίμησης για την ζήτηση, ήρθε και η καθυστέριση στην παράδοση του εξοπλισμού (modem-routers) απο τους προμηθευτές, δημιουργώντας μια χαοτική κατάσταση.

Για να προλαβαίνει τις νέες συνδέσεις και να τρέχει στα κέντρα του ΟΤΕ και στους νέους πελάτες, η Τελλάς χρησιμοποιεί εξωτερική εταιρεία που κάνει αυτή την δουλειά. Η οποία συνεχώς κωλυσιεργεί με αποτέλεσμα, δεκάδες νέοι συνδρομητές να έχουν διακοπεί απο τον ΟΤΕ αλλά να μην έχουν τηλέφωνο ακόμα. Και μιλάμε για μεγάλες περιόδους, όχι 1-2 μέρες.... Υπάρχει επίσης το πρόβλημα του ότι λογω της αυξημένης ζήτησης σε ορισμένα κέντρα, όλες οι διαθέσιμες πόρτες είναι ήδη ενεργοποιημένες, με αποτέλεσμα ο υποψήφιος πελάτης να αναγκαστεί να περιμένει την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού. Που πιστέψτε με δεν είναι καθόλου απλή και γρήγορη...

Ξέχωρα απο τα παραπάνω, πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπάρχουν κάποια προβλήματα με τον εξοπλισμό της τηλεφωνίας και προκαλούνται διακοπές στους πελάτες (ενώ το internet δουλεύει κανονικά) τα οποία όμως οφείλονται καθαρά στην κατασκευάστρια εταιρεία (Alcatel) η οποία εχει εδώ αρκετό κόσμο και δουλεύει πάνω σε αυτό. Σύντομα θα ξεπεραστούν όλα αυτά τα προβλήματα, που ήδη έχου μειωθεί κατα πολύ.

Σε όλα τα παραπάνω, προσθέτουμε και τον δυσαρεστημένο απο την αναμονή κόσμο που ακυρώνει την αίτηση του, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο φόρτο εργασίας (το λιγότερο) και ακόμα μεγαλύτερη καθυστέριση (το σημαντικότερο) στους άλλους αναμένοντες (μέχρι να αποδεσμευτεί η πόρτα η οποία είχε κρατηθεί για αυτόν κτλ κτλ) καταλαβαίνετε τι γίνετε...

Το μόνο που έχω να πώ είναι υπομονή. Είναι ο καλύτερος σύμμαχος. Ο πανικός και οι βιαστικές κινήσεις (τύπου ακύρωση αίτησης μετά απο δύο μήνες αναμονής... έ, όχι και τόσο βιαστική αλλά λέμε τώρα) μπορεί να σας ταλαιπωρήσουν περισσότερο. Μην ξεχνάτε ότι η Ελλάδα είναι βρέφος ακόμα στην πληρη ανεξαρτητοποίηση των τηλεπικοινωνιών και δεν έχουν ορισμένοι συνηθίσει να δουλεύουν έτσι... (μιλάω για απόφαση εξυπηρέτισης μέχρι 20 αιτήσεων ανα ημέρα ανα κέντρο αλλά ΟΧΙ ανα πάροχο απο τον ΟΤΕ.)

Τέλος να ζητήσω συγνώμη αν λόγω του ενθουσιασμού μου κατα την παρουσίαση του Zisto, τώρα κάποιος απο εσάς ταλαιπωρείτε...

Edit: @adynaton: Φαντάζομαι καταλαβαίνεις γιατί κανείς δεν ξέρει περι του τεχνικού... Δεν μπορώ να καταλάβω τι εταιρεία φάντασμα χρησιμοποιούν.....
 

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
Πέρασες τον 1 μήνα ??????
χαχαχαχαχα ας γελάσω δυνατά.....
Εγώ έχω υπογράψει συμβόλαιο στις 17 Νοεμβρίου κ ακόμα περιμένω....
Έχω μιλήσει με Τελλάς πάνω από 20 φορές κ όλο κάτι αλλάζει....
Είμαι στην 8η εβδομάδα αναμονής.....
 

Μηνύματα
707
Reaction score
0
κι όλο αυτό το διάστημα είσαι χωρίς adsl στο σπίτι?
μου φαίνεται πάντως ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα. αν δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή σε αυτούς που κάνανε πρώτοι αίτηση, μόλις βγήκε το πακέτο, όπως εσύ. λογικά δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένας με zisto ενεργοποιημένο αυτή τη στιγμη....πάω adslgr.com να δω τι παίζει
 

Μηνύματα
1.159
Reaction score
5
τι να πω και εγώ που ακόμα περιμένω και έχει κλείσει η φωνή μου από τα βρισίδια.... όχι λόγω αργοπορίας αλλά λόγω κακής πληροφόρησης και χρόνου αναμονής....
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
κι όλο αυτό το διάστημα είσαι χωρίς adsl στο σπίτι?
μου φαίνεται πάντως ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα. αν δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή σε αυτούς που κάνανε πρώτοι αίτηση, μόλις βγήκε το πακέτο, όπως εσύ. λογικά δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένας με zisto ενεργοποιημένο αυτή τη στιγμη....πάω adslgr.com να δω τι παίζει
Θοδωρή, όχι μόνο υπάρχουν αλλά εχουν τιμολογηθεί ήδη και αρκετοί απο αυτους (i.e. κάνουν χρήση ήδη παραάνω απο μήνα)
Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σου πω με σιγουριά.... Τα LightSpan είναι γεμάτα, σχεδόν σε όλα τα κέντρα.....

Το adslgr δεν θέλω να το χαρακτηρίσω, γιατί έχει βοηθήσει πολύ κόσμο να μάθει 5 πράγματα παραπάνω... αλλα στο συγκεκριμένο θέμα, έχει καταντήσει γραφικό... είδικά με κάτι χρήστες που σαν υπογραφή εχουν τις ημερομηνίες απο τις ενέργειές τους... εκεί γελάω φοβερά.....
Εκεί που λες θα δεις μόνο παράπονα... δεν εχω δει ποτέ κανένα να μπει να λέει, το ιντερνετ μου πάει σφαίρα, ή δεν εχω κανένα πρόβλημα ή οτιδίποτε άλλο... όλοι μπαίνουν για να παραπονεθούν.... Σε γενικές γραμμές θα βρεις τα παράπονα για τα παραπάνω γραφόμενά μου...
 

Μηνύματα
707
Reaction score
0
NikosK είσαι μέλος της Tellas?
Μην παρεξηγήσεις την ερώτησή μου, ρωτάω γιατί τις τελευταίες μέρες μου έχουν σπάσει τα νεύρα από την Εξυπηρέτηση Πελατών σχετικά με την ενεργοποίηση του Tellas No Limit που έχω ζητήσει για τους 3 τηλ.αριθμούς που έχω στην διάθεσή μου και καθένας τους κάνει ό,τι του κατέβει. No Limit τους ζητάω, Zisto μου δίνουν! Όχι Zisto τους λέω στο επόμενο τηλεφώνημα, μόλις ξαναελέγχουν πάλι zisto έχουν βάλει στην αίτησή μου.
Είμαι στο τσακ να τους κάνω αγωγή για απάτη. Το έλεγξα και αυτό που κάνουν συνιστά απάτη και αν τους καταγγείλω στο Ινστιτούτο Καταναλωτή θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν!
Αν είσαι από Tellas και μπορείς να με συμβουλέψεις στείλε PM.
 

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
Στο σπίτι παίζει κανονικά η υπάρχουσα σύνδεση που έχω 768kbps εδώ κ 2 χρόνια που είναι κ αυτή Τελλάς. Από αυτή την γραμμή είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αφού κατεβάζω μέσω torrent πάντα πάνω από 60kb. Τώρα τι θα γίνει κ πότε είναι άγνωστο......
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
NikosK είσαι μέλος της Tellas?
Μην παρεξηγήσεις την ερώτησή μου, ρωτάω γιατί τις τελευταίες μέρες μου έχουν σπάσει τα νεύρα από την Εξυπηρέτηση Πελατών σχετικά με την ενεργοποίηση του Tellas No Limit που έχω ζητήσει για τους 3 τηλ.αριθμούς που έχω στην διάθεσή μου και καθένας τους κάνει ό,τι του κατέβει. No Limit τους ζητάω, Zisto μου δίνουν! Όχι Zisto τους λέω στο επόμενο τηλεφώνημα, μόλις ξαναελέγχουν πάλι zisto έχουν βάλει στην αίτησή μου.
Είμαι στο τσακ να τους κάνω αγωγή για απάτη. Το έλεγξα και αυτό που κάνουν συνιστά απάτη και αν τους καταγγείλω στο Ινστιτούτο Καταναλωτή θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν!
Αν είσαι από Tellas και μπορείς να με συμβουλέψεις στείλε PM.
Θοδωρή ναι, στην Tellas εργάζομαι, για αυτό λέω παραπάνω ότι τα κάναμε μούσκεμα. Στείλε μου με PM αν θες το τι έχει γίνει. Δεν σου υπόσχομαι τίποτε, μιας και εργάζομαι σε τελείως διαφορετικό τμήμα και δεν έχω καμμία σχέση με αυτό το θέμα και επιπλέον εμείς είμαστε οι τελευταίοι που θα εξυπηρετηθούμε, μιας και προηγούνται οι πελάτες, αλλά θα προσπαθήσω να δω τι γίνετε και που έχει φτάσει το θέμα.....

Πάντως μιλάμε για πολύ τούβλο αυτός που έκανε αυτό το λάθος..... Εχουμε φρίξει με αυτά που ακούμε με τις κυράτζες που έχουν προσλάβει για να βγάλουν την αυξημένη ζήτηση στην εταιρεία Call Center.....
 


Μηνύματα
4.660
Reaction score
620
@NikosK να σου στείλω pm με το όνομα της κυρίας (που με πήρε τηλέφωνο στις 19/12 και μου είπε ότι 27-28-29 Δεκέμβρη θα έρθει τεχνικός για να με συνδέσει στο Zisto) να μου πεις αν υπάρχει όντως στην Tellas?

Έχω πάρει 3 φορές τηλέφωνο και τους ΖΗΤΑΩ να μιλήσω με την κυρία και όλο μου λένε ότι έχει καταγραφεί το αίτημα σας και θα σας πάρει τηλέφωνο και φυσικά ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ!!!

ΕΛΕΟΣ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ?

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΙΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ 13800 Η ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΦΟΡΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ZISTO KAI META MH TON ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΗ?
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Αμ το ήξερα ότι θα έμπλεκα ...:) χαχαχαχαχα...

adynaton στείλε, αλλά το πιθανότερο είναι να είναι απο την outsource εταιρεία που τρέχει το Call Center και δεν θα την ξέρω.... Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι οι τεχνικοί είναι και αυτοί μιας (ή και παραπάνω) εταιρειών (outsource και αυτό). Η CC εταιρεία (δεν ξέρω το πόσο η Τελλάς ανακατεύεται στην διασικασία και με ποιο τρόπο, εκτός ίσως της γενικής επίβλεψης) δίνει την λίστα με τους πελάτες/κέντρα/ραντεβού και απο εκεί και πέρα δεν έχει έλεγχο στο αν/ποτε/αποτέλεσμα του ραντεβού.... Αυτά στα μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη. Μπορεί να κάνω και χοντρό λάθος σε κάποια απο αυτά... Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι τεχνικοί δεν είναι υπάλληλοί μας.

Μιχάλη, αν θα κατάφερνα να μάθω κάτι, θα ήταν τον λόγω που σε καθυστερούν. Μπορώ όμως και να τον υποθέσω. Αν έχεις ζητήσει νέα γραμμή (211-ΧΧΧΧΧ) τότε δύο θα είναι οι λογοι. Είτε οι τεχνικοί (βλέπε παραπάνω) δεν έχουν πάει ακόμα να πατσάρουν την γραμμή και να έρθουν να συνδέσουν και το κουτί της πολυκατοικίας με το καφάο, είτε δεν υπάρχουν ελεύθερες πόρτες στο εξοπλισμό στο κέντρο του Πειραιά.
Αν έχεις ζητήσει να μεταφερθεί ο αριθμός σου, είτε δεν έχουν ελεύθερες πόρτες στο κέντρο του Πειραιά, είτε καθυστερεί ο ΟΤΕ την διαδικασία απελευθερωσης και μεταφοράς του αριθμόυ στην Τελλας (μέσω ICAP).

Μια παράκληση... Μιας και εγώ ο ίδιος αντιμετωπίζομαι απο την εταιρεία σαν πελάτης και μάλιστα με μειωμένη προτεραιότητα απο τους κανονικούς πελάτες, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι ίσως οι σωστές ερωτήσεις για να καταλάβω τι γίνετε με την περίπτωση του καθενός. Ισως και να μπορώ να μιλήσω ευκολότερα με κάποιον CRM agent απο ότι εσείς αν περιμένετε στο τηλέφωνο...
Θα προσπαθήσω πάντως... Στείλτε μου με PM τον αριθμό...
 


Μηνύματα
4.660
Reaction score
620
Ααααααχ αυτό το "outsourcing" Ελληνικού τύπου που έχουν λατρέψει οι κάθε λογής μανατζαρέοι που καταρτίζουν τα "cost effective budget" που θα οδηγήσουν σε γρήγορα "return of investment" και "breakevent".... :)

Αν ο ΟΤΕ ήταν ξύπνιος και ευέλικτος θα έκανε προσφορά στους εναλλακτικούς για το outsourcing των τεχνικών τους υπηρεσιών και θα έβγαζε ένα κάρο λεφτά. Απλώς ο τεχνικός του ΟΤΕ σε μια περίπτωση τοπικού ανενεργού βρόχου αντί να αφήσει το καλώδιο στον κατανεμητή με ένα ταμπελάκι θα το συνέδεε στον καταναλωτή....

NikosK σου έστειλα και εγώ pm. Σε ευχαριστώ και μόνο για την πρόθεση να βοηθήσεις....
 


Μηνύματα
2.342
Reaction score
403
Επειδή εργάζομαι σε ανταγωνιστική εταιρεία, όπως έχω αναφέρει παραπάνω δεν θέλω να το πάρετε ότι υπονομεύω την Tellas, αλλά μπήκαν στο παιχνίδι απότομα, με πολλές αιτήσεις, χωρίς να υπάρχει η ανάλογη προυπηρεσία πάνω στο κομμάτι του llu.
Απλώς υπομονή.
 

Μηνύματα
4.660
Reaction score
620
Σήμερα επιτέλους μίλησα στο 13800 με ειλικρινή άνθρωπο και παραδέχθηκε ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΚΟΜΒΟΣ ΤΟΥΣ στην περιοχή μου.

Με διαβεβαίωσε ότι θα είναι έτοιμος σε 1 (ΕΝΑ) ΜΗΝΑ από σήμερα.

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=31564&page=4 :)

Όσοι ακούτε ότι "δεν υπάρχουν διαθέσιμες πόρτες" να ξέρετε ότι δεν έχουν τελειώσει τους κόμβους τους.

Τώρα αν πρόκειται για ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ η ΛΑΘΟΣ το αφήνω στην κρίση σας......

Και η ΕΕΤΤ χτενίζεται......
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Απάντηση: Telllas 4Mbit (Should I?????)

Όση και αν είναι η ταλαιπωρία τουλάχιστον θα είσαι σίγουρος ότι όταν έρθει η γραμμή θα έχει πραγματικά 4 ΜΒ!
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
adynaton: ότι και να πεις Γιώργο, δίκιο έχεις....
Το θέμα δεν είναι ότι εκτίθετε η εταιρεία αλλά ότι ταλαιπωρεί τον κόσμο...

Μπορεί και να μην φταίει, καθώς ανακοινώνει την διαθεσιμότητα με βάση χρονοδιαγράμματα που φυσικά θέλει να τηρεί (τις περισσότερες φορές για να λέμε και του στραβού το δίκιο καθυστερεί αφάνταστα ο ΟΤΕ) αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο να έχουν γεμίσει απο την πολύ ζήτηση οι πόρτες σε ένα κέντρο... οπότε ο μήνας που σου είπαν, είναι ρεαλιστικός....

θα μ'άθω και θα σου στειλω ΠΜ με περισσότερες πληροφορίες....
 

Μηνύματα
4.221
Reaction score
3.987
Γενικώς πάντως οι κοτσάνες που κάνουν όλες οι ετερείες τηλεφωνίας μαζί και ο ΟΤΕ είναι μεγάλες. Εμένα μου βάλαν προεπιλογή χωρίς να το ζητήσω και μόλις το κατάλαβα και τους ρώτησα πως έγινε αυτό μου είπαν είχαν πάρει μια φορά τηλ. σπίτι και κάποιος τους είπε ναι... Προφανώς ένα ναί περιμέναν σε οποιαδήποτε ερώτηση τους από κάποιο υπερίληκα για να φεσόσουν την γραμμή. Και φυσικά ηχογραφούν τις συνομιλίες μας χωρίς να το ξέρουμε και λένε οτι έχουν την ισχύ συμβολαίου. ΈΕΕΕΕΛΛΛΛΕΕΟΟΣΣ δηλαδή αν πούμε κανα ναι κατα λάθος μπορεί να μας βγάλουν και έξω από το σπίτι μας.
Το αποτέλεσμα να ξαναγυρίσω στον ΟΤΕ ήταν φυσικό και ας πληρώνω κάτι παραπάνω,πισωγύρισμα αντί για εξέλιξη.
Για το Dsl της Forthnet-connx πάντως έχω μόνο καλά λόγια να πώ.
 

Μηνύματα
4.660
Reaction score
620
Χρήστο: για το αν θα είναι πραγματικά 4Mbit θα το δείξει ο χρόνος. Όταν δηλαδή θα συνδεθούν πολλοί νέοι συνδρομητές αν θα φροντίσουν να αναβαθμίσουν τα κυκλώματα τους.

NikosK: Είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ούτε το "σε ένα μήνα θα είμαστε έτοιμοι" θα τηρήσουν.

KYRIAKOPOULOS: Για τις κοτσάνες την κύρια ευθύνη την έχει η σύμφωνα με το νόμο εποπτεύουσα αρχή. Δηλαδή η ΕΕΤΤ. Επειδή όμως η ΕΕΤΤ κάνε τα στραβά μάτια για τον ΟΤΕ (για να μην πληγεί ενόψει πώλησης) κάνει τα στραβά μάτια και για τους υπόλοιπους για να μην κατηγορηθεί από αυτούς ότι λειτουργεί κάνοντας διακρίσεις. Τον καταναλωτή τον έχουν όλοι γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι...
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.899
Μηνύματα
2.922.085
Members
38.110
Νεότερο μέλος
ddb
Top